Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):

Hø? Mente du å sitere meg? Isåfall hva mener du med dette? 
Eller skulle det bare være en generell kommentar til tråden?
(Skjønte bare ikke helt hvorfor du evt siterte meg/hva dette evt har med meg å gjøre? :s 🙈:P)

Hø? Meg? Støtt? Av?...
Skjønte heller ikke denne, hvis du mente å sitere meg... Skulle det være noe å bli støtt av..?

Beklager, dette føles som avsporinger, og det beklager jeg, forstår bare ikke. 🙈

Kan ikke se bort fra at dette også er ment som avsporing... for å få bort fokuset fra alt det kyniske bedriftseier Sofie Steen Isachsen gjennom sin bedrift Sophie Elise AS stadig gjør, og alt den skadelige påvirkningen hun like stadig holder på med...

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kaiturid skrev (3 timer siden):

Jeg tror kanskje hun allerede har opplevd at å ha en baby er litt mer enn hun så for seg..

Skulle jo neste mistenke det. Har iaf ikke tid til å holde oss oppdaterte hvert sekund av dagen… skulle ikke Vegard bare ta ungen? Hva skjedde? ;)  evt vet hun ikke hva hun skal legge ut når det ikke er magen…

jeg håper jo for barnets del at hun faktisk nettopp innså at dette ikke er en leke eller en ting som en ny veske eller et outfit…men vi får se. 

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er positivt overrasket over at hun har tatt en pause fra sosiale medier og ikke deler hele den nye tilværelsen. Tyder på at hun har gått inn i nyfødtboblen♥️ Det er krevende med en nyfødt, og forstår godt ar hun ikke har overskudd til å dele nå

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våren14 skrev (1 time siden):

skulle ikke Vegard bare ta ungen? Hva skjedde? ;) 

SE skal ha 6 ukers perm som er forbeholdt mor,så skal V ha resten.

Og om hun hadde postet i SoMe nå,hadde det vært galt også.

Rart det der.

  • Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våren14 skrev (1 time siden):

jeg håper jo for barnets del at hun faktisk nettopp innså at dette ikke er en leke eller en ting som en ny veske eller et outfit…men vi får se. 

Jeg vet det ikke er noen pen tanke, men jeg innrømmer at begrepet mage-innhold gikk stadig gjennom hodet mitt når jeg så bilder av SE som gravid (i vanlige media, jeg følger ingen). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir sure fordi hun poster 24/7.. komme tarer som " bare vent til hun får barnet.. da er det ikke snakk om at hun bare kan tenke på seg selv.   Barnet blir født men da virker det som det er galt at hun ikke poster.. 

Hva vil dere? Skal hun ta seg fri fra sine SoMe kanaler så lenge hun føler det er greit eller skal hun deler hvert sekund?

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Se på frøken Raad.. folk begynte nesten og etterlyser henne hos politiet på Maldivene fordi hun ikke sendte snap på 8 timer. Begynte og ringe ned familien for å spørre hvorfor Blir flau over kvinnekjønnet noen ganger

Å nei, ikke gi meg mer å lese om hehe. Skulle ønske jeg viste om disse sidene her for noen uker siden. Knakk foten for 6 uker siden å har kun 3 uker til med sykemelding 😂

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Folk blir sure fordi hun poster 24/7.. komme tarer som " bare vent til hun får barnet.. da er det ikke snakk om at hun bare kan tenke på seg selv.   Barnet blir født men da virker det som det er galt at hun ikke poster.. 

Hva vil dere? Skal hun ta seg fri fra sine SoMe kanaler så lenge hun føler det er greit eller skal hun deler hvert sekund?

Tenker bare det går utover det uskyldige barnet hvis hun får en knekk..

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Se på frøken Raad.. folk begynte nesten og etterlyser henne hos politiet på Maldivene fordi hun ikke sendte snap på 8 timer. Begynte og ringe ned familien for å spørre hvorfor Blir flau over kvinnekjønnet noen ganger

Helt enig i det du skriver. Har ikke endel av de som følger henne egne liv? Eller lever de gjennom henne? Jeg lurer virkelig!

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (2 minutter siden):

Helt enig i det du skriver. Har ikke endel av de som følger henne egne liv? Eller lever de gjennom henne? Jeg lurer virkelig!

Dere får gå inn å diskutere Isabel Raad på tråden om Isabel Raad, ikke gjør det her

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (22 minutter siden):

Folk blir sure fordi hun poster 24/7.. komme tarer som " bare vent til hun får barnet.. da er det ikke snakk om at hun bare kan tenke på seg selv.   Barnet blir født men da virker det som det er galt at hun ikke poster.. 

Hva vil dere? Skal hun ta seg fri fra sine SoMe kanaler så lenge hun føler det er greit eller skal hun deler hvert sekund?

Jeg synes det er flott om hun holder seg helt borte fra sosiale medier - jo lenger tid jo bedre. Og enda bedre om hun aldri mer eksponerer sitt barn!

Problemet bedriftseier nå møter - og som hun selv har skapt, fordi hun har hatt det som ønsket bedriftsstrategi i årevis - det er at hun selv har skapt drama, hun har gjort det til et varemerke å alltid være "på". Nå som nybakt mor kan man håpe hun innser at det ikke er en måte å leve på med barn, og aller minst for barn. Men så er det det at hun har malt seg inn i et hjørne med sin egen kyniske bedriftsstrategi over år, hvor hun har innrømmet at hun gjør hva som helst som vil skaffe henne mer oppmerksomhet og mer penger på konto. Hun har i årevis lagt opp til at det skal spekuleres - da kan hun (og andre) ikke bli overrasket om folk spekulerer, når det er dette hun i årevis har oppdratt både følgere, norsk presse og andre til å gjøre.

Egentlig burde folk i tråden bare la være å skrive noe om henne, så lenge det er stille fra henne. Men alt hun legger ut på sine bedriftskanaler, det er åpent for diskusjon. Måtte det bli innhold kjemisk renset for barn og barnets privatliv fremover.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (27 minutter siden):

Tenker bare det går utover det uskyldige barnet hvis hun får en knekk..

Har ikke dette barnet en pappa eller kom han flyvende inn med storken?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (19 minutter siden):

Dere får gå inn å diskutere Isabel Raad på tråden om Isabel Raad, ikke gjør det her

Slapp av litt da... Jeg nevnte dette som en sammenheng til at noen lurer på hvor SE er..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (42 minutter siden):

Jeg synes det er flott om hun holder seg helt borte fra sosiale medier - jo lenger tid jo bedre. Og enda bedre om hun aldri mer eksponerer sitt barn!

Problemet bedriftseier nå møter - og som hun selv har skapt, fordi hun har hatt det som ønsket bedriftsstrategi i årevis - det er at hun selv har skapt drama, hun har gjort det til et varemerke å alltid være "på". Nå som nybakt mor kan man håpe hun innser at det ikke er en måte å leve på med barn, og aller minst for barn. Men så er det det at hun har malt seg inn i et hjørne med sin egen kyniske bedriftsstrategi over år, hvor hun har innrømmet at hun gjør hva som helst som vil skaffe henne mer oppmerksomhet og mer penger på konto. Hun har i årevis lagt opp til at det skal spekuleres - da kan hun (og andre) ikke bli overrasket om folk spekulerer, når det er dette hun i årevis har oppdratt både følgere, norsk presse og andre til å gjøre.

Egentlig burde folk i tråden bare la være å skrive noe om henne, så lenge det er stille fra henne. Men alt hun legger ut på sine bedriftskanaler, det er åpent for diskusjon. Måtte det bli innhold kjemisk renset for barn og barnets privatliv fremover.

Hør hør 👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at noen(lurer på om det var nora haukland) kommenterte "løvemamma" på bildt til SE. Er det jeg eller Nore som har missforstått? Jeg trodde det var mødrene til kronisk syke barn som ble kalt løvemamma.(Og jeg regner med at SE hadde valgt et godt planlagt tidspunkt å komme ut med info om barnet om han var syk.)

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (11 minutter siden):

Jeg så at noen(lurer på om det var nora haukland) kommenterte "løvemamma" på bildt til SE. Er det jeg eller Nore som har missforstått? Jeg trodde det var mødrene til kronisk syke barn som ble kalt løvemamma.(Og jeg regner med at SE hadde valgt et godt planlagt tidspunkt å komme ut med info om barnet om han var syk.)

Løvemamma blir brukt om mødre til barn med sykdom/lidelser eller noe form diagnoser som f.eks. autisme, ja.

Er nok bare Nora som har misforstått uttrykket.

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (30 minutter siden):

Jeg så at noen(lurer på om det var nora haukland) kommenterte "løvemamma" på bildt til SE. Er det jeg eller Nore som har missforstått? Jeg trodde det var mødrene til kronisk syke barn som ble kalt løvemamma.(Og jeg regner med at SE hadde valgt et godt planlagt tidspunkt å komme ut med info om barnet om han var syk.)

Med størst sannsynlighet Nora som har misforstått uttrykket og trodd at det betyr sterk mamma eller noe i den duren. Det er jo litt rett, men handler om en mamma som er sterk for at hun bærer en ekstra tung last og kjemper en kamp for barnet sitt 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Jeg så at noen(lurer på om det var nora haukland) kommenterte "løvemamma" på bildt til SE. Er det jeg eller Nore som har missforstått? Jeg trodde det var mødrene til kronisk syke barn som ble kalt løvemamma.(Og jeg regner med at SE hadde valgt et godt planlagt tidspunkt å komme ut med info om barnet om han var syk.)

Jeg også stussa over dette, om han kanskje har noen form for sykdom eller noe? Men så ville vell det fort kommet ut? Så jeg tenker kanskje at hun bare bruker utrykket "løvemamma" feil, og egentlig bare mener at hun beskytter babyen sin som en løvemamma, og er sterk og modig eller noe slik? Håper iallefall det. Ikke kjekt om baby faktisk skulle ha noe som tilsa at hun er blitt en løvemamma, som begrepet egentlig er.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora menar nog "Tigermom" som man säger om beskyddande mammor på engelska och bara översatt det lite snabbt. Säkert inget mer med det. 

Googlade det och det betydde tydligen inte det trots allt, vem vet

Endret av winterchild
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 
 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...