Gjest winterchild Skrevet 22. april #40361 Del Skrevet 22. april Glufseguri skrev (55 minutter siden): Tror ikke selv en fødsel nok for å få henne til å gå offline Nei vem vet kanskje scrollar insta medan hun føder, jeg hadde ikke klart det men men 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 22. april #40362 Del Skrevet 22. april hopeful skrev (9 minutter siden): Eller, hun pauser some for klikk og diskusjon rundt det 🙈 Ja det tror jeg, det er mer hennes style Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 22. april #40363 Del Skrevet 22. april Dette er tredje gangen det er stille fra henne nå mot slutten. Første gangen det skjedde sa hun at hun trengte en pause og at neste gang det ble stille så var det fødsel. Så ble det stille igjen, og da var det akkurat det samme. Dette er bare ulv-ulv. Hun går nok overtid sånn som de aller fleste førstegangsfødene gjør. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 22. april #40364 Del Skrevet 22. april Det ble lagt ut en story på snap, som like raskt ble slettet tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 22. april #40365 Del Skrevet 22. april winterchild skrev (6 timer siden): Hon är online på instagram, tror inte födseln är igång ännu Hvordan ser du at noen er online på instagram? 😊 Ja, jeg har litt tungt for det. 😆 Håper uansett det går bra med henne/dem nå. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 23. april #40366 Del Skrevet 23. april Kaisamaia skrev (7 timer siden): Hvordan ser du at noen er online på instagram? 😊 Ja, jeg har litt tungt for det. 😆 Håper uansett det går bra med henne/dem nå. ❤️ Har haft direkt kontakt med henne via dm (via jobb). Man kan se vilka som är online om man har haft kontakt med dem direkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 23. april #40367 Del Skrevet 23. april winterchild skrev (19 minutter siden): Har haft direkt kontakt med henne via dm (via jobb). Man kan se vilka som är online om man har haft kontakt med dem direkt. Åja, sånn ja. I meldingene.. Når det står "aktiv nå", mener du? Men det kan det jo stå på messenger også, kun ved at jeg bruker telefonen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abanabi Skrevet 23. april #40368 Del Skrevet 23. april Enkelt&Komplisert skrev (10 timer siden): Det ble lagt ut en story på snap, som like raskt ble slettet tidligere i dag Hva ble lagt ut? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 23. april #40369 Del Skrevet 23. april abanabi skrev (29 minutter siden): Hva ble lagt ut? Et sånn clickbait-bilde som hun bruker å legge ut for å få folk til å trykke inn. Bildet var av henne fra siden med to clickbaits "ammehjelp?" og ei kort setning med noe ang. fødsel som jeg ikke husker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
våren14 Skrevet 23. april #40370 Del Skrevet 23. april Hun blir nok MEGET aktiv når fødsel er i gang. Men gjelder jo å hale ut interessen i en ellers begivenhetsløs ventetid. Hun vil neppe gå glipp av alle klikkene hun får på fødselen, de trenger hun nok. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokica Skrevet 23. april #40371 Del Skrevet 23. april våren14 skrev (48 minutter siden): Hun blir nok MEGET aktiv når fødsel er i gang. Men gjelder jo å hale ut interessen i en ellers begivenhetsløs ventetid. Hun vil neppe gå glipp av alle klikkene hun får på fødselen, de trenger hun nok. Eg trur at denne fødselen blir dokumentert av en eller annen tv-kanal/serie. Girls of Oslo feks …. Da kan ho vel ikkje dokumentere så mykje sjølv. Berre en tanke…. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 23. april #40372 Del Skrevet 23. april NÅ må da vel Herman være født! (Neida, jeg vet ikke om han heter det men jeg har kalt han det siden hun sa første bokstaven 😆) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 23. april #40373 Del Skrevet 23. april Henry! Sikker på at han heter Henry! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 23. april #40374 Del Skrevet 23. april Galdame skrev (2 minutter siden): Henry! Sikker på at han heter Henry! Tror jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honeypie87 Skrevet 23. april #40375 Del Skrevet 23. april On 4/22/2024 at 6:41 PM, winterchild said: Nei vem vet kanskje scrollar insta medan hun føder, jeg hadde ikke klart det men men 😅 Jeg gjorde det i begge fødsler, de var lange 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 23. april #40376 Del Skrevet 23. april Enkelt&Komplisert skrev (9 timer siden): Et sånn clickbait-bilde som hun bruker å legge ut for å få folk til å trykke inn. Bildet var av henne fra siden med to clickbaits "ammehjelp?" og ei kort setning med noe ang. fødsel som jeg ikke husker. Åh... Da sååå.. Trodde det hadde skjedd nå, jeg. Kanskje det kommer av hele dagen i kveld, da.. Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke bare kan poste uten å poste alt på kveld, men.. Altså hun har forklart hvorfor, men likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. april #40377 Del Skrevet 23. april Kaisamaia skrev (16 minutter siden): Åh... Da sååå.. Trodde det hadde skjedd nå, jeg. Kanskje det kommer av hele dagen i kveld, da.. Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke bare kan poste uten å poste alt på kveld, men.. Altså hun har forklart hvorfor, men likevel. Kommer nok i avisen med en gang det er et faktum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 23. april #40378 Del Skrevet 23. april Hatsumomo skrev (38 minutter siden): Kommer nok i avisen med en gang det er et faktum. Joda, men altsåååå. Sjekker jo snap først 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ynnej123 Skrevet 23. april #40379 Del Skrevet 23. april Trodde bare det var jeg som la merke til at hun ikke hadde lagt ut noe på en stund. Godt vi er fler! 😜 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 23. april #40380 Del Skrevet 23. april Tipper Hugo! Eller Helmer eller Hans 👌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå