Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
winterchild skrev (26 minutter siden):

Har Kasper gett ut egen bok? Sorry men hahahaha 😆 vem som helst kan bli författare idag, bara att dejta Sophie Elise 🙈

Hehe, ja. Den heter visst «En ung manns bekjennelser» eller noe slikt. Der forteller han blant annet om forholdet med SE, bruddet og utroskapen. Er jo lov å prøve, men den ble vel ikke noe bestselger akkurat. Isak fikk jo også gitt ut bok takket være SE (i følge henne selv hvertfall var det hun som hjalp han med å komme i kontakt med forlaget). Så nå bør vel Vegard snart komme i gang med sin bok også.

Endret av Sinccis
  • Liker 8
Gjest winterchild
Skrevet
Sinccis skrev (7 minutter siden):

Hehe, ja. Den heter visst «En ung manns bekjennelser» eller noe slikt. Der forteller han blant annet om forholdet med SE, bruddet og utroskapen. Er jo lov å prøve, men den ble vel ikke noe bestselger akkurat. Isak fikk jo også gitt ut bok takket være SE (i følge henne selv hvertfall var det hun som hjalp han med å komme i kontakt med forlaget). Så nå bør vel Vegard snart komme i gang med sin bok også.

Haha takk for info. Herregud alltså. 

Trodde ändå Isak var känd på egen hand? Lurer på vad han tycker om att hon tar åt sig äran till att han har lyckats få bokkontrakt.. och lurer på vad Kasper synes om att Sophie är gravid efter att ha dejtat en mann i fem minuter.. tänker  säkert att han "dodged a bullet with that one".  

Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

Jeg bladde meg gjennom den boka. Fikk et annet inntrykk av Kasper der ja- mye testing av rusmidler feks, så nå tenker jeg det var slettes ikke rart han og SE fant hverandre. Før tenkte jeg han var den sindige og fornuftige i det forholdet. Men nope. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Wald86 skrev (1 time siden):

Takk for info. Ny assistent igjen ja. Søster til mannen denne gangen også? Får se hvor lenge hun holder ut. SI styrer showet. Mannen har vel vært gjennom en casting tenker jeg? 😅 Det er content det vet du, først er de blyge, og vil være private, før de plutselig sitter i et realityshow. Det er denne inntjeningen vet du.  Finansieringen av privatlivet, som regisseres og deles på markedskanalene. 

Nei ikke søster til mannen denne gang. Men ei som sendte søknad for tre år siden, en søknad som  gjorde at SE husket henne. Som SE understreker, alle som vil jobbe for henne, må legge ved noe ekstra, som viser at de er «blodfans» ( min tolkning). 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg tenker at man nok trenger en god ekstradose med narsisistiske personlighetstrekk for å være influenser. SE er jo ganske åpen både om at hun er avhengig av å være spesiell og unik og gir tydelig uttrykk for at hun selv synes hun er helt enestående og noe helt for seg selv.

Hun har jo knekt koden og får både oppmerksomhet og slipper å stå for noe av det hun sier eller har sagt. Utrolig imponerende at hun ved å operere seg til det ugjenkjennelige og objektivisere seg selv, og skrive om "meg, meg MEG!!!" har blitt rik og sees på som en makt-person. OG utrolig skremmende at man faktisk kan bli både rik og berømt av å ikke gi verden noen ting som helst av verdi for andre enn en selv.

Endret av pøbelsara
  • Liker 18
  • Nyttig 10
Skrevet
Zenhouse skrev (15 timer siden):

Nei ikke søster til mannen denne gang. Men ei som sendte søknad for tre år siden, en søknad som  gjorde at SE husket henne. Som SE understreker, alle som vil jobbe for henne, må legge ved noe ekstra, som viser at de er «blodfans» ( min tolkning). 

Ja, må være blodfans og lite interessant men gjerne pen pga av at hun selger skjønnhetsprodukter må vite. 😂

Assistenten varer nok ikke lenge, tipper hun vil bli influencer og føler hun endelig får muligheten nå pga SE. Men SE blir jo på kant med alle etterhvert. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Mulig litt kynisk sagt, men jeg tror at alt dette er kalkulert av SE etter fjoråret med skandale på skandale som tilslutt førte til at samarbeidspartnere og sponsorer en etter en trakk seg (noe hun selv har sagt skjedde) og hun var i ferd med å miste all inntjening da ingen ville jobbe med henne

Offentlig utro på Farmen, mens Kasper som hun hadde vært samboer med i mange år satt hjemme og stolte på henne, hadde vel håpet på et forhold med Isak etter Farmen, men som den mannehora han var så gikk det opp for SI at hun hadde kastet Kasper under bussen til ingen nytte og hun ble bare brukt inne på gården. Tok sykemelding fra God kveld Norge, dro til USA og kom hjem igjen som om ingenting hadde skjedd, selv om ansiktet hennes var ugjenkjennelig. Og deretter, spikeren i kista; pose-gate i speilet sammen med Nora. Som hun liksom postet ved en feil (etter gjentatte ganger har sagt at alt hun poster er nøye kalkulert. Så ikke bare Kasper som ble kaster under bussen, men også Nora.

Etter dette ble først samarbeidet mellom SE og rema 1000 stoppet, da rema skulle begynne å selge snopet Candy Girl av Sofie Elise, deretter forsvant samarbeidspartnere en etter en.

Gikk helt under jorda en periode, for så å dukke opp i Trondheim, nygravid med en mann hun ikke har nevnt før engang. På den korte tiden fra tidlig sommer i fjor til august så hadde hun rukket å bli gravid, spontanabortere og bli gravid igjen, og nå har hun atter en gang en ny image; sexy mama. Med sløret blikk, halvåpne munn, åpen buksesmekk mens hun stryker sensuelt over magen og er så hormonell at hun gråter over at gravidmagen blir borte snart. Venter baby om få uker samtidig som hun selv sier at hun er så needy at hun hverken klarer å sove alene eller ta en powernap alene (så de har dyttet sofaene til en binge der samboeren også må komme å legge seg sammen med henne.

Hun har rett og slett brukt  tiden godt til å endre seg totalt.

SE må også være prototypen på «pick me girl», selv  som gravid. 

• Liker 19
  • Nyttig 24
Skrevet
skruf skrev (2 timer siden):

Mulig litt kynisk sagt, men jeg tror at alt dette er kalkulert av SE etter fjoråret med skandale på skandale som tilslutt førte til at samarbeidspartnere og sponsorer en etter en trakk seg (noe hun selv har sagt skjedde) og hun var i ferd med å miste all inntjening da ingen ville jobbe med henne

🎯

• Liker 16
Skrevet
skruf skrev (4 timer siden):

Venter baby om få uker samtidig som hun selv sier at hun er så needy at hun hverken klarer å sove alene eller ta en powernap alene (så de har dyttet sofaene til en binge der samboeren også må komme å legge seg sammen med henne.

Og hun skal få ansvaret for et nytt lite liv 24/7, når som helst nå...

• Liker 6
Skrevet (endret)

Har ikke fulgt så nøye med, men ser at hun ofte skriver "annons e" (altså med mellomrom før E'en) på snapchat. Sjekket de siste 24 timene, og der var det "annons e" 11 av 14 ganger, så det er ikke bare en tilfeldig skrivefeil. Går det an å ha filter på snap som filtrerer ut ord? Eller er det en annen grunn til at det nesten konsekvent blir skrevet sånn?

Endret av Nordblomst
Skrivefeil
  • Liker 14
Skrevet (endret)
Nordblomst skrev (36 minutter siden):

Har ikke fulgt så nøye med, men ser at hun ofte skriver "annons e" (altså med mellomrom før E'en) på snapchat. Sjekket de siste 24 timene, og der var det "annons e" 11 av 14 ganger, så det er ikke bare en skrivefeil. Går det an å ha filter på snap som filtrerer ut ord? Eller er det en annen grunn til at det netsten konsekvent blir skrevet sånn?

At man kanskje får mindre inntekter fra snap hvis man viser annonser, så derfor plukkes det ikke opp hvis det skrives litt feil? Men likevel ikke kan tas av Forbrukerrådet siden ordet jo er der? Meget mulig!

Endret av Pidla
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Nordblomst skrev (52 minutter siden):

Har ikke fulgt så nøye med, men ser at hun ofte skriver "annons e" (altså med mellomrom før E'en) på snapchat. Sjekket de siste 24 timene, og der var det "annons e" 11 av 14 ganger, så det er ikke bare en tilfeldig skrivefeil. Går det an å ha filter på snap som filtrerer ut ord? Eller er det en annen grunn til at det nesten konsekvent blir skrevet sånn?

Tror det er slik at de ikke dukker opp på utforsk om det står annonse på snappene. Da når de bare ut til de som følger dem. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

H skal visst være første bokstav i navnet til gutten. Blir det i retning Henrik (etter tidligere elsker :knegg:), eller noe ala Harley , mon tro 🙂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Nordblomst skrev (6 timer siden):

Hun har også gjentatte ganger skrevet annons3, og det samme har jeg sett hos flere influensere. Jeg følger ikke på snap, så jeg antok dette var en måte å snike seg unna noe på instagram 🤷‍♀️

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
*blueberry* skrev (7 timer siden):

Tror det er slik at de ikke dukker opp på utforsk om det står annonse på snappene. Da når de bare ut til de som følger dem. 

Sleip as. Derfor jeg ikke tror på at hun ikke kastet Nora under bussen. Hun gjør INGENTING uten at det er helt gjennomtenkt.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Vipser skrev (4 timer siden):

Hun har også gjentatte ganger skrevet annons3, og det samme har jeg sett hos flere influensere. Jeg følger ikke på snap, så jeg antok dette var en måte å snike seg unna noe på instagram 🤷‍♀️

Jeg er 100% sikker på at jeg har hørt noen snakke om dette på snap, men klarer ikke finne en skriftlig kilde på det. Det har hvertfall blitt nevnt av andre at de ikke skriver ut hele ordet annonse fordi snapvideoen/bildet automatisk blir filtrert av snap og må godkjennes av snap før publisering. Og det er ganske strenge regler for reklame på snap og SE er svært usannsynlig å følge disse reglene (som blant annet sier at man ikke kan gjemme annonse i bakgrunnsfargen osv) ref: https://businesshelp.snapchat.com/s/article/story-ad-specs?language=en_US

Grunnen til dette har sammenheng med business-strategien til snap, de ønsker ikke å primært være en reklame/annonse-plattform for influensere, men en app som brukes av folk til å dele/kommunisere med venner og familie - de vil at innholdet som publiseres på deres plattformer skal være/oppleves som ekte, sikkert for å skille dem fra feks Instagram som har rykte på seg for å være en mer polert plattform hvor blant annet influencer marketing har fått blomstre og dominere. Ønske om å bevare det «ektefølte/jordnære» innholdet er nok også noe av grunnen til at snap har disse veldig lønnsomme inntjeningsprogrammene som folk på snap med mange følgere kan melde seg på - slik at content creators kan tjene penger på innholdet sitt på snap uten at alle bilder og videoer må omhandle produkter og infiltreres av reklame, men at Snapchat blir den parten som tar seg av reklamen (for å bevare en opplevelse av at innholdet på snap er autentisk og ikke ren influencer marketing) ref: https://scrunch.com/blog/snapchat-influencer-marketing

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Tradegy skrev (På 1.4.2024 den 10.22):

H skal visst være første bokstav i navnet til gutten. Blir det i retning Henrik (etter tidligere elsker :knegg:), eller noe ala Harley , mon tro 🙂 

Eller Hannibal, Herbert, Heinz,  Herkules eller Hector 😁

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Eller Hannibal, Herkules eller Hector 😁

Helge 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...