Gjest IreneV Skrevet 12. mars 2023 #35941 Skrevet 12. mars 2023 Era Vulgaris skrev (28 minutter siden): På det øverste bildet er det gjort en elendig jobb i photo shop. Så mange snodige detaljer og vinkler på SE sin kropp 😳 Og Lolita-imaget skal dyrkes til det absurde. FYI du er snart 30, Sofie, på tide å vokse litt opp mentalt. Og flytt over på OF, først som sist. De ser så lykkelige ut. De stråler. Mens sana in corpore sano.
Gjest Era Vulgaris Skrevet 12. mars 2023 #35942 Skrevet 12. mars 2023 IreneV skrev (56 minutter siden): De ser så lykkelige ut. De stråler. Mens sana in corpore sano. Elsker sarkasmen din! To tomme sjeler uten substans, budskap eller verdier. Alt for å holde seg i rampelyset og penger inn på konto. Spiller ingen rolle at man i prosessen ødelegger både kropp, helse og psyke.
Gjest IreneV Skrevet 12. mars 2023 #35943 Skrevet 12. mars 2023 Era Vulgaris skrev (17 minutter siden): Elsker sarkasmen din! To tomme sjeler uten substans, budskap eller verdier. Alt for å holde seg i rampelyset og penger inn på konto. Spiller ingen rolle at man i prosessen ødelegger både kropp, helse og psyke. The thousand-yard stare, Får helt vondt inni meg av å se på dem. Helt klart lagt ut for å få reaksjoner på retusjering også. Desperate.
J.. Skrevet 12. mars 2023 #35944 Skrevet 12. mars 2023 IreneV skrev (1 time siden): The thousand-yard stare Dette er et uttrykk om barn som har opplevd krig eller seksuelt misbruk.. Passer ikke akkurat inn her..
mater.sapiens Skrevet 12. mars 2023 #35945 Skrevet 12. mars 2023 J.. skrev (1 time siden): Dette er et uttrykk om barn som har opplevd krig eller seksuelt misbruk.. Passer ikke akkurat inn her.. Man kan fint bruke uttrykket for å beskrive noe, som et eksempel. Altså ikke nødvendigvis tolket bokstavelig. «De to kvinnene har et tomt, stirrende blikk, som kan sammenlignes med the ….» https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thousand-yard_stare 8
Gjest IreneV Skrevet 12. mars 2023 #35946 Skrevet 12. mars 2023 (endret) mater.sapiens skrev (1 time siden): Man kan fint bruke uttrykket for å beskrive noe, som et eksempel. Altså ikke nødvendigvis tolket bokstavelig. «De to kvinnene har et tomt, stirrende blikk, som kan sammenlignes med the ….» https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thousand-yard_stare De fleste som ikke er kranglefanter forsto nok parallellen Det er et uttrykk som gjerne brukes for å beskrive tomme blikk, der følelser er fraværende, også brukt om heroinavhengige mm. Jeg vet ikke hva SE og Fetisha prøver på. Mulig de prøver å se sexy ut. Men blikket er tomt. Kunne også skrevet ""When you stare into the abyss, the abyss stares back at you". Tomhet er ordet. Mørke. Jeg har også skrevet at det ser ut som om de krampaktig ønsker å fremstå som en del av persongalleriet i Less than zero eller en annen ungdomsroman. Men de er jo ikke ungdommer lenger. Endret 12. mars 2023 av IreneV
Keaton Skrevet 12. mars 2023 #35947 Skrevet 12. mars 2023 Tomme tønner ramler mest har vel sjelden passet bedre enn om disse. 29 5
PissiPus Skrevet 12. mars 2023 #35948 Skrevet 12. mars 2023 Jeg husker ikke hvem det var, men for en del sider tilbake var det en profil her inne som hørte gjennom en podcastepisode og kom med et langt sammendrag. Jeg håper samme person, eller noen andre, orker å ta på seg dette oppdraget når podcasten kommer ut. Vi er nok flere som er nysgjerrige, men som ikke vil støtte opp med å lytte. 😅😁 12
MyMichelle Skrevet 12. mars 2023 #35949 Skrevet 12. mars 2023 Snublefot62 skrev (17 timer siden): For meg fremstår SE nå som en bortskjemt drittunge som ikke fikk viljen sin og skal på trass ha en podcast. Og det virker ganske tydelig at det skulle bli med eller uten managementet rundt seg. Og det ser ut til å bli uten. For nå kjører de på på egenhånd uten input fra noen andre. Det virker ganske åpenbart ut fra det de nå legger ut. For hadde de hatt noen rundt seg som hadde gitt de faglige råd så hadde de (forhåpentligvis) fått beskjed om å tone ned sex fokuset. Bildene er lagt opp til å se sexy ut. De viser seg med korte skjørt stor utringelse i fra senga til SE. Dama er snart 30 år og trenger sexy bilder av seg i fra senga si for å selge podcasten sin… som ingen ville kjøpe. Det sier mye. Og det sier mye om hva som kommer. Og jeg er ikke interessert. Det er management som opplyste om det. Bildene er som de er for å få oppmerksomhet. Jeg skal ikke gi noen diagnose, men det er tydelig at SE er syk. Ingen av oss kjenner henne. Det er derfor usaklig å kalle henne en drittunge. Bra du ikke er interessert. Jeg tror det beste for hennes psykiske helse hadde vært at ingen av oss var interesserte. Heller ikke media, eller firmaene manageren inngår avtaler med. 4 1
mater.sapiens Skrevet 13. mars 2023 #35950 Skrevet 13. mars 2023 MyMichelle skrev (22 minutter siden): Det er management som opplyste om det. Bildene er som de er for å få oppmerksomhet. Jeg skal ikke gi noen diagnose, men det er tydelig at SE er syk. Ingen av oss kjenner henne. Det er derfor usaklig å kalle henne en drittunge. Bra du ikke er interessert. Jeg tror det beste for hennes psykiske helse hadde vært at ingen av oss var interesserte. Heller ikke media, eller firmaene manageren inngår avtaler med. «Fremstår som» tolket jeg som at hun opptrer som en bortskjemt drittunge, ikke at hun er det, om du ser forskjellen? 11 2
MyMichelle Skrevet 13. mars 2023 #35951 Skrevet 13. mars 2023 mater.sapiens skrev (Akkurat nå): «Fremstår som» tolket jeg som at hun opptrer som en bortskjemt drittunge, ikke at hun er det, om du ser forskjellen? Ja, jeg ser forskjellen. I løpet av denne uken har jeg lest flere hundre sider her (ikke alt grundig, men litt som Fanden leser Bibelen). Det har vært så mange stygge bombastiske kommentarer, at jeg ikke leste ditt innlegg grundig nok. Beklager det.
MyMichelle Skrevet 13. mars 2023 #35952 Skrevet 13. mars 2023 (endret) Jeg er egentlig imot å kommentere andres utseende. Jeg vil heller ikke at andre skal kommentere mitt. Men jeg følte meg så utilpass da jeg fikk se dette bildet 🙈 Jeg synes det er trist. Utseendet. At hun mener hun må reklamere for podcasten slik. Så tynn, så svær. Men bildet kan jo være fikset på. Jeg tror det kommer til å bli mange mannlige lyttere… Jeg skjønner ikke hvordan manageren får firmaer til å hyre henne for å reklamere for dem. Alle må jo vite hun flasher rumpe og pupper i hytt og pine. Nå skal jeg sove, og håper jeg ikke får mareritt om de damene! Endret 13. mars 2023 av MyMichelle 6 1
Sol Rampelyset Skrevet 13. mars 2023 #35953 Skrevet 13. mars 2023 Tråden er ryddet for bilde uten kilde. Sol, admin.
Gjest IreneV Skrevet 13. mars 2023 #35954 Skrevet 13. mars 2023 (endret) MyMichelle skrev (14 timer siden): Jeg er egentlig imot å kommentere andres utseende. Jeg vil heller ikke at andre skal kommentere mitt. Men jeg følte meg så utilpass da jeg fikk se dette bildet 🙈 Jeg synes det er trist. Utseendet. At hun mener hun må reklamere for podcasten slik. Så tynn, så svær. Men bildet kan jo være fikset på. Jeg tror det kommer til å bli mange mannlige lyttere… Jeg skjønner ikke hvordan manageren får firmaer til å hyre henne for å reklamere for dem. Alle må jo vite hun flasher rumpe og pupper i hytt og pine. Nå skal jeg sove, og håper jeg ikke får mareritt om de damene! Men når personene driver en bedrift, og de legger ut disse bildene, syke eller ei, så bedriver de uansett aggressivt kroppspress og delvis markedsføring for plastisk kirurgi. Det er udiskutabelt at estetisk- og plastisk kirurgi har hatt en enorm vekst de siste 10 årene, og at det skyldes influencere som SE AS. SE AS driver i tillegg på uærlig vis, der det pakkes inn som nødvendige inngrep, eller at det er gjort grunnet mobbing, eller misdannelser. Hun sa at kjønnsleppene hennes var så lange at hun nærmest var nødt til å operere dem, allikevel merket ikke kjæresten noe. Det faller på sin egen urimelighet. Vi har Caroline Nitter, som er mer ærlig med sine inngrep. Hun gjør det fordi hun har lyst. Det tror jeg SE også gjør. Det selger bare ikke like bra å si det på den måten. Det er kanskje sykt, men da blir diskusjonen fri vilje, og den er vanskelig. Plastisk kirurgi er lovlig. Den skaper helt klart en avhengighet, men det samme kan man si om mye annet. Nitter og Isachsen er ekstreme i sine uttrykk, og de minner om Justin Jedlica og Pixee Fox. Så har du jo mange eldre, som startet etter fylte 40. Men der var intensjonen en annen. De ville bevare sin ungdom, og sitt opprinnelige utseende. Isachsen og Nitter har hatt et ønske om et helt nytt utseende, fra ung alder. Begge deler feiler. De ser alle like ut, og blir ikke mer attraktive. Vi må egentlig ta utgangspunkt i at dette er friske kvinner og menn, som tar egne valg. Og da synes jeg det er en plikt å stanse deres aggressive kroppspress, ved å peke på alle komplikasjonene denne type kirurgi medfører, og det må også være lov til å si at man synes det er groteskt. Det må gå an å si at dette er feil. Spesielt når de pusher det ut i sine kanaler, der de påvirker andre ved å manipulere og villede. Det er en plikt å peke på alle løgnene, villedingen, og farene ved en slik livsstil. Både psykiske og fysiske. Jeg er en av dem som skjønner at hun har levd halve sitt liv på nett, og alle problemene dette kan ha ført til. Forskning viser at det kan skape store identitetsproblemer, det skaper avhengighet, og det kan skade empatisenteret i hjernen. Men hun driver en bedrift, med stor makt, og hun må derfor ansvarliggjøres, og vi må legge til grunn at hun tar sine valg basert på sin egen frie vilje. Endret 13. mars 2023 av IreneV
Humas Skrevet 13. mars 2023 #35955 Skrevet 13. mars 2023 Jeg er en av ‘haterne’ dine SE. Kort fortalt fordi da jeg fikk sammenbrudd skjønte jeg hvorfor jeg hadde vært grenseløs i min usikkerhet og gjorde ‘alt’ for å bli sett.. Jeg er en hater fordi jeg kjente meg igjen i usikkerheten din. Jeg er en ‘hater’ fordi jeg egentlig gråter for deg SE. Hvor gikk det galt? Jeg er ikke misunnelig, det viktigste i livet kan man ikke kjøpe for penger. Du kan ikke bli reddet av heiagjengen din. Kanskje du en dag når ‘Nok-punktet’ ditt. Da håper jeg du har gode folk rundt deg og at influensere som er ‘i kontakt’ med seg selv kan bli gode forbilder 7 4 2
Gjest IreneV Skrevet 13. mars 2023 #35956 Skrevet 13. mars 2023 Angående nye bilder, podcast mm. Det kan være at SE AS forsøker seg på ironi og humor. Men da er det ikke tydelig nok, eller hun er ikke særlig god på det. Hun har bevisst eller ei blitt en parodisk figur, og en vei å gå er selvsagt å spille videre på det. Noe alla Absolutely Fabulous. Men det krever at hun gir opp Lolita-imaget og er den eldre dekadente kvinnen som hun er. Og de må være mye, mye morsommere.
MyMichelle Skrevet 13. mars 2023 #35957 Skrevet 13. mars 2023 (endret) Min favorittbokhandel Adlibris vil tydeligvis bli kvitt henne 😆 Jeg synes det er fine farger på bildet, og at kjolen er pen. Endret 13. mars 2023 av MyMichelle 6
Isild Skrevet 13. mars 2023 #35958 Skrevet 13. mars 2023 (endret) MyMichelle skrev (7 timer siden): Jeg er egentlig imot å kommentere andres utseende. Jeg vil heller ikke at andre skal kommentere mitt. Men jeg følte meg så utilpass da jeg fikk se dette bildet 🙈 Jeg synes det er trist. Utseendet. At hun mener hun må reklamere for podcasten slik. Så tynn, så svær. Men bildet kan jo være fikset på. Jeg tror det kommer til å bli mange mannlige lyttere… Jeg skjønner ikke hvordan manageren får firmaer til å hyre henne for å reklamere for dem. Alle må jo vite hun flasher rumpe og pupper i hytt og pine. Nå skal jeg sove, og håper jeg ikke får mareritt om de damene! Jeg tenker at å kommentere noens medfødte utseende kontra å kommentere resultatet av store operasjoner for å oppnå et utseende er to forskjellige ting. Den siste "katteøye"-operasjonen etter Farmen ødela desverre fjeset - det er min mening. Det er ikke lenger symmetri, ser altfor dratt og stramt ut, og nesen er for liten ift kinn osv. Endret 13. mars 2023 av Isild 21 1 2
Snublefot62 Skrevet 13. mars 2023 #35959 Skrevet 13. mars 2023 Den boka var vel ikke akkurat noen litterær suksess. Her er et utdrag på Google Books: https://books.google.no/books?id=J1oGEAAAQBAJ&pg=PT3&hl=no&source=gbs_toc_r&cad=2#v=onepage&q&f=false 7
Gjest IreneV Skrevet 13. mars 2023 #35960 Skrevet 13. mars 2023 Isild skrev (17 minutter siden): Jeg tenker at å kommentere noens medfødte utseende kontra å kommentere resultatet av store operasjoner for å oppnå et utseende er to forskjellige ting. Den siste "katteøye"-operasjonen etter Farmen ødela desverre fjeset - det er min mening. Det er ikke lenger symmetri, ser altfor dratt og stramt ut, og nesen er for liten ift kinn osv. Jeg er enig. Det kan ikke skjæres over samme kam. Jeg forsøker å peke på komplikasjonene mer enn det estetiske, men synes det er på sin plass å understreke at ansiktene blir som masker, uten mimikk, og da taper man mye av sin utstråling. Flere undersøkelser har vist at de som benytter botox og fillers oppfattes som mindre attraktive etter inngrep.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå