nyjenta Skrevet 28. februar 2023 #35101 Skrevet 28. februar 2023 os Maxilla skrev (22 minutter siden): Hvis de skal avslutte samarbeidet så lurer jeg litt på hvordan det egentlig skal fungere. For det er kanskje ikke så enkelt, det er tross alt to personer involvert i denne podcasten. En ting er å kvitte seg med Sophie men hva med Fetisha? Det er jo ikke hun som har driti seg massivt ut her, ikke hun som skaper store overskrifter, og det er ikke først og fremst henne folk klager på. Og for henne må da dette være et mye større tap enn Sophie, som nå har nesten 600 000 følgere. Ikke at jeg synes synd på henne, de virker mentalt rimelig likestilte begge to. Men tenk så dritt å miste jobben på grunn av en annens hensynsløshet. Skulle virkelig likt å se hvordan kontrakten ser ut! Fyf, tenk om de beholder podcasten for å redde ansikt, men bytter bare ut Sophie 🤯😱 tenke seg fetisha og en annen brødhue, da skyter NRK seg selv i foten.. 9 1
Era Vulgaris Skrevet 28. februar 2023 #35102 Skrevet 28. februar 2023 os Maxilla skrev (23 minutter siden): Hvis de skal avslutte samarbeidet så lurer jeg litt på hvordan det egentlig skal fungere. For det er kanskje ikke så enkelt, det er tross alt to personer involvert i denne podcasten. En ting er å kvitte seg med Sophie men hva med Fetisha? Det er jo ikke hun som har driti seg massivt ut her, ikke hun som skaper store overskrifter, og det er ikke først og fremst henne folk klager på. Og for henne må da dette være et mye større tap enn Sophie, som nå har nesten 600 000 følgere. Ikke at jeg synes synd på henne, de virker mentalt rimelig likestilte begge to. Men tenk så dritt å miste jobben på grunn av en annens hensynsløshet. Skulle virkelig likt å se hvordan kontrakten ser ut! Jeg tenker at det er en risiko man tar når man inngår et samarbeid med SE. Og Fetisha av alle mennesker burde være klar over det. Det vennskapet har vært av og på lenge, og virker til å foregå på SE sine premisser. 19
K_mb Skrevet 28. februar 2023 #35103 Skrevet 28. februar 2023 (endret) Era Vulgaris skrev (42 minutter siden): Jeg tenker at det er en risiko man tar når man inngår et samarbeid med SE. Og Fetisha av alle mennesker burde være klar over det. Det vennskapet har vært av og på lenge, og virker til å foregå på SE sine premisser. Jeg likte Fetisha når hun var med på Camp Kulinaris som hun forøvrig vant. Synes hun virket som en fresh og kul dame. SE hadde jeg ikke sansen for på Farmen som er det realitykonseptet jeg har sett henne i. Enig at det virker som om vennskapet er på SE sine premisser, og at SE er "dronninga" om jeg kan si det sånn. Endret 28. februar 2023 av K_mb 6
K_mb Skrevet 28. februar 2023 #35104 Skrevet 28. februar 2023 https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-2-veteran-raser-denne-jentas-rundpuling-podkast-ikke-er-noe-nrk-bor-kringkaste/s/5-95-942933?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1677574297 Oddvar Stenstrøm holder ingenting tilbake 👏 21 2
nyjenta Skrevet 28. februar 2023 #35105 Skrevet 28. februar 2023 K_mb skrev (6 minutter siden): Jeg likte Fetisha når hun var med på Camp Kulinaris som hun forøvrig vant. Synes hun virket som en fresh og kul dame. SE hadde jeg ikke sansen for på Farmen som er det realitykonseptet jeg har sett henne i. Enig at det virker som om vennskapet er på SE premisser, og at SE er "dronninga" om jeg kan si det sånn. Fetisha var jo bare med på Camp Kulinaris og er i dag «kjendis» bare på grunn av Sophie Elise. Hun er jo kjent som venninna til SE. og hvorfor valgte SE i det hele tatt å bli venn med henne og ha henne som bestevenn? Fordi det var samme periode hvor Kylie Jenner hadde Jordan (kopi av Fetisha) som sin bestevenninne. SE brukte bare Fetisha i begynnelsen, men siden Fetisha da selv ble kjent så har SE henne fortsatt i stallen. som Joakim (andre bestevennnen til SE) «man må bruke hverandre for alt det er verdt i kjendisverdenen hvis man vil opp og frem» han legger ikke skjul på at han er kjent fordi vennskapet til SE har åpnet dører. 12 1
K_mb Skrevet 28. februar 2023 #35106 Skrevet 28. februar 2023 (endret) nyjenta skrev (4 minutter siden): Fetisha var jo bare med på Camp Kulinaris og er i dag «kjendis» bare på grunn av Sophie Elise. Hun er jo kjent som venninna til SE. og hvorfor valgte SE i det hele tatt å bli venn med henne og ha henne som bestevenn? Fordi det var samme periode hvor Kylie Jenner hadde Jordan (kopi av Fetisha) som sin bestevenninne. SE brukte bare Fetisha i begynnelsen, men siden Fetisha da selv ble kjent så har SE henne fortsatt i stallen. som Joakim (andre bestevennnen til SE) «man må bruke hverandre for alt det er verdt i kjendisverdenen hvis man vil opp og frem» han legger ikke skjul på at han er kjent fordi vennskapet til SE har åpnet dører. Joakim er vel "bestevenn" med alle 😅 Det var vel gjennom serien til SE begge ble "kjente"? Endret 28. februar 2023 av K_mb 11
Gjest Finlay Skrevet 28. februar 2023 #35107 Skrevet 28. februar 2023 K_mb skrev (7 minutter siden): https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-2-veteran-raser-denne-jentas-rundpuling-podkast-ikke-er-noe-nrk-bor-kringkaste/s/5-95-942933?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1677574297 Oddvar Stenstrøm holder ingenting tilbake 👏 Bra folk sier fra, selv om Oddvar Stenstrøm sikkert representerer "røykende menn i dress i NRK, og den tiden er gudskjelov forbi" (fritt etter Rune Lind, redaksjonssjef i NRK Underholdningsavdelingen). Og igjen - "Denne jenta"🙄 Det er over 10 år siden SE ble myndig. "Jentene" i denne podcasten er snart 30 år, og bør omtales som kvinner. Ikke reduseres til småjenter som ikke helt vet hva de driver med.
LillaGorilla<3 Skrevet 28. februar 2023 #35108 Skrevet 28. februar 2023 Breakeven skrev (1 time siden): https://www.seher.no/kjendis/nrk-vraker-sophie-elise/78608781 "NRK har bestemt seg: Sophie Elise er ferdig, ifølge Se og Hørs kilder" Hun sitter og spiller inn podcasten i dette øyeblikk. Så det blir i tilfelle neste uke. 3
Gjest IreneV Skrevet 28. februar 2023 #35109 Skrevet 28. februar 2023 Isild skrev (4 timer siden): Jeg skal ikke uttale meg om utseendet til Sophie Elise, men å si hva man mener om den opererte looken Pillowface må være lov ja. Jeg syns det ser ut som brannskadeofre. Huden er stram og dratt og det er gjerne fylt på med litt fett osv. Jeg er utrolig glad det finnes plastisk kirurgi for nettopp brannskadeofre og andre som har vært gjennom grusomme situasjoner. Men at friske unge jenter under 30 opererer helt uten å ha behov for det - for å få samme resultat er veldig trist - rart. De bildene hun selv legger ut er så poserte og redigerte at de ikke ligner henne. På TV og slike bilder som dette så ser man hvordan trekkene egentlig har blitt. Det estetiske er en ting, men tenk på hvor ødelagt kroppen er etter så mange store kirurgiske inngrep.. Nervene skades, kroppen skades, psyken skades. En brannskadd blir jo bedre, der er utgangspunktet ødelagt vev, som skal bli bedre. Hos SE var utgangspunktet helt friskt vev, som nå er skadet, og som hun fortsetter å skade.
K_mb Skrevet 28. februar 2023 #35110 Skrevet 28. februar 2023 (endret) Finlay skrev (18 minutter siden): Bra folk sier fra, selv om Oddvar Stenstrøm sikkert representerer "røykende menn i dress i NRK, og den tiden er gudskjelov forbi" (fritt etter Rune Lind, redaksjonssjef i NRK Underholdningsavdelingen). Og igjen - "Denne jenta"🙄 Det er over 10 år siden SE ble myndig. "Jentene" i denne podcasten er snart 30 år, og bør omtales som kvinner. Ikke reduseres til småjenter som ikke helt vet hva de driver med. Irriterte meg også over den 🥴 For unge jenter så er voksne kvinner på rundt 30 gamliser. Når man kaller en godt voksen kvinne for ei jente så uskyldiggjør det kvinnen. Husker Dorthe Skappel på Farmen og "småjentene" som hun kalte SE og et par til 🙄🤦♀️ Endret 28. februar 2023 av K_mb 15
Gjest IreneV Skrevet 28. februar 2023 #35111 Skrevet 28. februar 2023 (endret) K_mb skrev (55 minutter siden): Irriterte meg også over den 🥴 For unge jenter så er voksne kvinner på rundt 30 gamliser. Når man kaller en godt voksen kvinne for ei jente så uskyldiggjør det kvinnen. Husker Dorthe Skappel på Farmen og "småjentene" som hun kalte SE og et par til 🙄🤦♀️ Egentlig ganske lei umyndiggjøringen av kvinnelige influencere generelt. Men de står for det selv. De roper opp om kvinnehat og hets og "heksejakt" i møte med kritikk. Kaller seg konsekvent "jenter" hele gjengen. Flasher pupper, pumper ansiktet fullt av botox, og gråter sine krokodilletårer og sier at menn slipper unna med så mye mer. Jeg er drittlei. Endret 28. februar 2023 av IreneV
Ardwinna Skrevet 28. februar 2023 #35112 Skrevet 28. februar 2023 os Maxilla skrev (1 time siden): Hvis de skal avslutte samarbeidet så lurer jeg litt på hvordan det egentlig skal fungere. For det er kanskje ikke så enkelt, det er tross alt to personer involvert i denne podcasten. En ting er å kvitte seg med Sophie men hva med Fetisha? Det er jo ikke hun som har driti seg massivt ut her, ikke hun som skaper store overskrifter, og det er ikke først og fremst henne folk klager på. Og for henne må da dette være et mye større tap enn Sophie, som nå har nesten 600 000 følgere. Ikke at jeg synes synd på henne, de virker mentalt rimelig likestilte begge to. Men tenk så dritt å miste jobben på grunn av en annens hensynsløshet. Skulle virkelig likt å se hvordan kontrakten ser ut! Fetisha i en podcast med en mer oppegående og interessant person hadde faktisk kunnet være verdt å høre på. Jeg anser Fetisha som adskillig mer oppegående og interessant enn Sophie Elise. Nå er Fetisha en voksen kvinne som må ta ansvar for sine egne valg, inkludert valget om å samarbeide med Sophie Elise i en hjernetom podcast, men jeg synes likevel synd på henne om hun mister jobben fordi Sophie Elise skaper problemer for NRK. Fetisha kunne fungert veldig godt i en podcast med et annet konsept, f.eks. en podcast om matlaging og humor, som jeg mener er to av Fetisha sine sterke sider. nyjenta skrev (8 minutter siden): Fetisha var jo bare med på Camp Kulinaris og er i dag «kjendis» bare på grunn av Sophie Elise. Hun er jo kjent som venninna til SE. Jeg visste hvem Fetisha var før hun var med i Camp Kulinaris og før jeg visste at hun var venninna til Sophie Elise (noe jeg ikke visste før podcasten i NRK nylig ble omtalt i media). Har inntrykk av at hun aller først ble kjent som venninna til Melina Johnsen (deltaker i Ex on the beach som ble kjent for å være oppkjeftig og sexfiksert, og senere kjent for fyllekjøring). Jeg fikk et veldig godt inntrykk av Fetisha i Camp Kulinaris, så jeg tror egentlig Fetisha bare omgir seg med helt feil folk, muligens i et smådesperat forsøk på å bli kjendis. Melina Johnsen og Sophie Elise er jo av samme ulla, så de burde jo ha vært drømmeparet i en podcast for de som liker griseprat, utseendefiksering og overfladisk pjatt. 9 1
K_mb Skrevet 28. februar 2023 #35113 Skrevet 28. februar 2023 Ardwinna skrev (1 minutt siden): Fetisha kunne fungert veldig godt i en podcast med et annet konsept, f.eks. en podcast om matlaging og humor, som jeg mener er to av Fetisha sine sterke sider. Enig. Jeg tror hun har mer å komme med enn sexprat og fyllefjas. Som jeg skrev tidligere, hun virket veldig kul på Camp Kulinaris, så det er synd hun lar seg bli dratt ned til det lavmålet podcasten ligger på. 5
J.. Skrevet 28. februar 2023 #35114 Skrevet 28. februar 2023 Ardwinna skrev (9 minutter siden): Fetisha i en podcast med en mer oppegående og interessant person hadde faktisk kunnet være verdt å høre på. Jeg anser Fetisha som adskillig mer oppegående og interessant enn Sophie Elise. Nå er Fetisha en voksen kvinne som må ta ansvar for sine egne valg, inkludert valget om å samarbeide med Sophie Elise i en hjernetom podcast, men jeg synes likevel synd på henne om hun mister jobben fordi Sophie Elise skaper problemer for NRK. Fetisha kunne fungert veldig godt i en podcast med et annet konsept, f.eks. en podcast om matlaging og humor, som jeg mener er to av Fetisha sine sterke sider. Jeg visste hvem Fetisha var før hun var med i Camp Kulinaris og før jeg visste at hun var venninna til Sophie Elise (noe jeg ikke visste før podcasten i NRK nylig ble omtalt i media). Har inntrykk av at hun aller først ble kjent som venninna til Melina Johnsen (deltaker i Ex on the beach som ble kjent for å være oppkjeftig og sexfiksert, og senere kjent for fyllekjøring). Jeg fikk et veldig godt inntrykk av Fetisha i Camp Kulinaris, så jeg tror egentlig Fetisha bare omgir seg med helt feil folk, muligens i et smådesperat forsøk på å bli kjendis. Melina Johnsen og Sophie Elise er jo av samme ulla, så de burde jo ha vært drømmeparet i en podcast for de som liker griseprat, utseendefiksering og overfladisk pjatt. Fetisha har vært sidekick'e til SE i 10 år,altså lenge før noen visste hvem Melina var.. 8
K_mb Skrevet 28. februar 2023 #35115 Skrevet 28. februar 2023 IreneV skrev (16 minutter siden): Egentlig ganske lei over umyndiggjøringen av kvinnelige influencere generelt. Men de står for det selv. De roper opp om kvinnehat og hets og "heksejakt" i møte med kritikk. Kaller seg konsekvent "jenter" hele gjengen. Flasher pupper, pumper ansiktet fullt av botox, og gråter sine krokodilletårer og sier at menn slipper unna med så mye mer. Jeg er drittlei. Helt enig 👏 1
Ardwinna Skrevet 28. februar 2023 #35116 Skrevet 28. februar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Fetisha har vært sidekick'e til SE i 10 år,altså lenge før noen visste hvem Melina var.. Jeg hørte om henne først gjennom media som omtalte henne i forbindelse med Melina, og deretter så jeg henne i Camp Kulinaris. Og først nå de siste ukene fikk jeg med meg at hun også er venninna til Sophie Elise. Kanskje fordi jeg ikke har fulgt SE på hennes plattformer og sett hvem hun er venner med.
lurker Skrevet 28. februar 2023 #35117 Skrevet 28. februar 2023 1 minutt siden, Ardwinna said: Jeg hørte om henne først gjennom media som omtalte henne i forbindelse med Melina, og deretter så jeg henne i Camp Kulinaris. Og først nå de siste ukene fikk jeg med meg at hun også er venninna til Sophie Elise. Kanskje fordi jeg ikke har fulgt SE på hennes plattformer og sett hvem hun er venner med. Hun var med i Bloggerne som SEs venninne lenge før Melina dukket opp. 3 1
J.. Skrevet 28. februar 2023 #35118 Skrevet 28. februar 2023 At Fetisha (på IG story) nå sitter å gjør narr av at norsk presse står utenfor bygget å prøver å få SE i snakk,mens SE sitter i bakgrunnen også veldig fornøyd,er jo et greit hint om at de/SE ikke blir kicket fra NRK,tenker jeg.. 25
Ardwinna Skrevet 28. februar 2023 #35119 Skrevet 28. februar 2023 lurker skrev (3 minutter siden): Hun var med i Bloggerne som SEs venninne lenge før Melina dukket opp. Og jeg har som sagt ikke fulgt med på Sophie Elise verken i sosiale medier eller på noen av disse programmene om henne. Jeg har ikke en gang sett Farmen der hun var med. Jeg sier ikke at du tar feil, da Fetisha sikkert har vært kjent for mange som SE sin venninne, men jeg bare peker på at for de som ikke har fulgt med på SE så har Fetisha kanskje ikke vært mest kjent som SE sin venninne. J.. skrev (3 minutter siden): At Fetisha (på IG story) nå sitter å gjør narr av at norsk presse står utenfor bygget å prøver å få SE i snakk,mens SE sitter i bakgrunnen også veldig fornøyd,er jo et greit hint om at de/SE ikke blir kicket fra NRK,tenker jeg.. Jeg er ganske sikker på at de får fortsette. Sophie Elise AS er en bedrift som er såpass stor og erfaren i bransjen, at jeg antar den kontrakten er rimelig vanntett. Det er sikkert også noen arge advokater som står klare til å forsvare SE AS med nebb og klør. Jeg tror NRK sliter med å finne gyldig grunn til å avslutte samarbeidet. De har nok gått av seg skoene da de inngikk denne kontrakten.
J.. Skrevet 28. februar 2023 #35120 Skrevet 28. februar 2023 Ardwinna skrev (1 minutt siden): Og jeg har som sagt ikke fulgt med på Sophie Elise verken i sosiale medier eller på noen av disse programmene om henne. Jeg har ikke en gang sett Farmen der hun var med. Jeg sier ikke at du tar feil, da Fetisha sikkert har vært kjent for mange som SE sin venninne, men jeg bare peker på at for de som ikke har fulgt med på SE så har Fetisha kanskje ikke vært mest kjent som SE sin venninne. Jeg er ganske sikker på at de får fortsette. Sophie Elise AS er en bedrift som er såpass stor og erfaren i bransjen, at jeg antar den kontrakten er rimelig vanntett. Det er sikkert også noen arge advokater som står klare til å forsvare SE AS med nebb og klør. Jeg tror NRK sliter med å finne gyldig grunn til å avslutte samarbeidet. De har nok gått av seg skoene da de inngikk denne kontrakten. Er og har vært hele tiden 100% sikker på at dette ikke får konsekvenser,for det er det det ender med,hver eneste gang. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå