Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

non_stop skrev (2 minutter siden):

Nå står hun å prater om den blå grusomme Holzweiler strikkejakka hun har brukt en del i det siste. Det er en glidelåsjakke og hun sier : "man kan gli den opp, man kan gli den ned". Sier ikke det seg selv? Tror de fleste skjønner hvordan man bruker en glidelås. 

Miljøvennlige SE klarte ikke bestemme seg for hvilken farge hu ville ha heller, så hu valgte en av hver 🤷🏼‍♀️

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust skrev (2 minutter siden):

Artig at selvbruning også virker på bakgrunnen i bilder.

784B5136-970A-45EC-BABC-12E1F48759D7.jpeg

Ser helt grusomt ut! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (16 minutter siden):

Hun var mye finere som blek ❤

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cammomillo
Smurfii skrev (1 time siden):

Hun stikker jo av med alle de kjekkeste gutta jo..🥵 Øyvind er👌🏻

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (3 timer siden):

Hun stikker jo av med alle de kjekkeste gutta jo..🥵 Øyvind er👌🏻

Jeg syns alle menn som faller for «kunstige» kvinner, mister all kjekkhet… Det samme gjelder Thodesen, han var også kjekk helt til …

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (46 minutter siden):

Jeg syns alle menn som faller for «kunstige» kvinner, mister all kjekkhet… Det samme gjelder Thodesen, han var også kjekk helt til …

Thodesen var aldri kjekk.

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
blåbærpai skrev (12 timer siden):

Sorry ass. Men de jakkene der er jo ikke særlig pene. 

Enig!

Synes de har en merkelig fasong, kjempekorte og enormt vide, akkurat som Skappelgenserne. Ser ut som de er vasket på feil program😂

Og til DEN prisen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ser veldig digge ut å gå med, selv om de er stygge som nøkken. men klarer fint å finne tilsvarende cardigan som er lenger og billigere enn de der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (På 20.5.2022 den 10.01):

Vi er veldig søte … Det sier så utrolig mye om folk som omtaler seg selv på den måten. 🚩🚩🚩🚩🚩

«Jeg er en snill gutt på 57..» For meg blir det samme greia.. Mange røde flagg der ja..

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (20 timer siden):

Kanskje en VELDIG bred spraydyse (eller hva det heter) slik at veggen bak også fikk en solid dusj. Praktisk.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 22.5.2022 den 11.51):

Hvis han har bedrevet dyremishandling for å tøffe seg håper jeg han blir straffet for det 😠

Jeg trodde seler var fredet? Eller ikke lov å jakte på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (10 minutter siden):

Jeg trodde seler var fredet? Eller ikke lov å jakte på. 

Det spørs hvilken seltype det dreier seg om.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Havnefogden skrev (På 28.5.2022 den 21.29):

Jeg mener hun skrev at denne selvbruningssprayen ikke luktet vondt. Det var det hun hadde jobbet med i to år for å få til. Inte vet jag. Jeg har ikke brukt noen form for selvbruningspreparater.

Jeg har prøvd den moussen fra Glöd (eneste selvbruning til kropp jeg har prøvd). Jeg syntes faktisk den var bra, fikk en fin gylden brunfarge med en gang, den var ikke klissete og luktet minimalt. MEN, etter jeg brukte den så fikk jeg sånne små nupper på armene. Nesten som bitte-bitte små "kviser" 😭. Har aldri hatt nupper eller sånt på kroppen, så ble litt redd. Sluttet å bruke Glöd og nuppene er fortsatt ikke helt borte. Er en del mnd siden jeg brukte den siste nå, kommer ikke til å bruke produktet igjen da jeg er redd disse nuppene kom av produktet. Tar jo en del tid før produktet er ordentlig borte fra huden tror jeg.. 

Endret av Rosatoast
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (22 minutter siden):

Jeg har prøvd den moussen fra Glöd (eneste selvbruning til kropp jeg har prøvd). Jeg syntes faktisk den var bra, fikk en fin gylden brunfarge med en gang, den var ikke klissete og luktet minimalt. MEN, etter jeg brukte den så fikk jeg sånne små nupper på armene. Nesten som bitte-bitte små "kviser" 😭. Har aldri hatt nupper eller sånt på kroppen, så ble litt redd. Sluttet å bruke Glöd og nuppene er fortsatt ikke helt borte. Er en del mnd siden jeg brukte den siste nå, kommer ikke til å bruke produktet igjen da jeg er redd disse nuppene kom av produktet. Tar jo en del tid før produktet er ordentlig borte fra huden tror jeg.. 

du bør eksfoliere jevnlig, person får jeg det beste, jevneste og glatteste resultatet med billige skrubbehansker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

du bør eksfoliere jevnlig, person får jeg det beste, jevneste og glatteste resultatet med billige skrubbehansker.

Jeg gjør selvfølgelig det. Kunne ikke ha brukt selvbruning hvis ikke 🤓. Har nå brukt ansiktsrens også på armene pga nuppene, føler det har fungert bedre enn skrubbing o.l..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...