Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Alle som har brukt selvbruning vet hvor jævlig det stinker noen timer etter man har påført det. Tør ikke tenke på hvor grusomt hun lukter hvis det er sånn at hun bare påfører selvbruning i tide og utide. Kan nesten ikke tenke meg noe verre enn å sitte på buss/t-bane/restaurant/kafe å stinke selvbruning, eller sitte i nærheten av noen som gjør det. Veldig ekkelt om hun skal prøve klær i butikkene samtidig som hun har marinert seg med selvbruning rett før hun gikk ut døra. Uansett hva folk skal ut av døra for, for guds skyld ikke påfør selvbruning rett før.

Det er en grunn til at de fleste påfører selvbruning før de legger seg ja! 😅

Nå tror jeg SE er såpass selvopptatt at hun ikke ofrer det en tanke at det stinker søtlig brun-uten-sol på lang vei. 🙃

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Alle som har brukt selvbruning vet hvor jævlig det stinker noen timer etter man har påført det. Tør ikke tenke på hvor grusomt hun lukter hvis det er sånn at hun bare påfører selvbruning i tide og utide. Kan nesten ikke tenke meg noe verre enn å sitte på buss/t-bane/restaurant/kafe å stinke selvbruning, eller sitte i nærheten av noen som gjør det. Veldig ekkelt om hun skal prøve klær i butikkene samtidig som hun har marinert seg med selvbruning rett før hun gikk ut døra. Uansett hva folk skal ut av døra for, for guds skyld ikke påfør selvbruning rett før.

Jeg mener hun skrev at denne selvbruningssprayen ikke luktet vondt. Det var det hun hadde jobbet med i to år for å få til. Inte vet jag. Jeg har ikke brukt noen form for selvbruningspreparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (1 minutt siden):

Jeg mener hun skrev at denne selvbruningssprayen ikke luktet vondt. Det var det hun hadde jobbet med i to år for å få til. Inte vet jag. Jeg har ikke brukt noen form for selvbruningspreparater.

Det fins ingen selvbruning som ikke lukter. Grunnen er at ingrediensen som gjør huden brun, dihydroxyacetone, er den som stinker når den begynner å oksidere. Det fins selvsagt produkter med lavt innhold av dihydroxyacetone og høyt innhold av parfyme, disse kan man oppleve at lukter mindre rett etter påføring, men man kjenner lukta etter noen timer. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Alle som har brukt selvbruning vet hvor jævlig det stinker noen timer etter man har påført det. Tør ikke tenke på hvor grusomt hun lukter hvis det er sånn at hun bare påfører selvbruning i tide og utide. Kan nesten ikke tenke meg noe verre enn å sitte på buss/t-bane/restaurant/kafe å stinke selvbruning, eller sitte i nærheten av noen som gjør det. Veldig ekkelt om hun skal prøve klær i butikkene samtidig som hun har marinert seg med selvbruning rett før hun gikk ut døra. Uansett hva folk skal ut av døra for, for guds skyld ikke påfør selvbruning rett før.

Så mye hvitt..blir det ikke flekker?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke nødt til dette, men hun må bare likevel… «allerede brisen». Hvorfor formidle dette? Som det er litt kult, litt rampete-  jeg vet ikke. Men jeg vet at det er så unødvendig. Man har et ansvar når man har så mange følgere. Enten det er h*n på 15 som skal på sin første hjemmefest eller h*n på 50 år som prøver å la flasken ligge. Nei, SE kan/skal ikke redde verden. Men hun legger  ut en helt, helt unødvendig informasjon! 
Til kjendis og media Norge: jeg driter i om dere ikke bryr dere om utropskap, 20 operasjoner, puppe-flashing på restauranter osv. Men vær så reale at dere reagerer på promotere og gjøre det til en kul ting å være ruset. 

 

220167C9-C755-44FB-B2EA-5F5E42CB8B1F.png

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE driver kanskje ikke med ulovlig markedsføring av alkohol nå, men det gjøres jammen en solid innsats i å markedsføre rus som noe kult, ukomplisert og gøy. Forherligelse av ruspåvirkning og alkoholpåvirkning med endring av bevissthetstilstand, forgiftning av kropp og potensiell avhengighet er bare helt på trynet.

Dama bak Sophie Elise AS nærmer seg tretti og fremstiller seg selv til stadighet ruset gjennom sine inntekttsgivende annonsekanaler. Dette er ikke en rollemodell å se opp til, men en rollemodell som kan påvirke følgerne sine til å bli med utfor stupet. SE har kanskje en redningsvest i kulissene sine. Hun vet ikke om følgerne hennes har lignende redningsvester. Dette er bunnmål av uansvarlighet

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 36
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten hele kjendis Norge bedriver så massiv felles rævsleiking at jeg blir kvalm....ingen integritet å spore. SE er ikke unik. Kjendiser er folk som vet å posisjonere seg og sitt og som ikke har noe i mot å backstabbe litt her og der. 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 timer siden):

Hun er ikke nødt til dette, men hun må bare likevel… «allerede brisen». Hvorfor formidle dette? Som det er litt kult, litt rampete-  jeg vet ikke. Men jeg vet at det er så unødvendig. Man har et ansvar når man har så mange følgere. Enten det er h*n på 15 som skal på sin første hjemmefest eller h*n på 50 år som prøver å la flasken ligge. Nei, SE kan/skal ikke redde verden. Men hun legger  ut en helt, helt unødvendig informasjon! 
Til kjendis og media Norge: jeg driter i om dere ikke bryr dere om utropskap, 20 operasjoner, puppe-flashing på restauranter osv. Men vær så reale at dere reagerer på promotere og gjøre det til en kul ting å være ruset. 

 

220167C9-C755-44FB-B2EA-5F5E42CB8B1F.png

Hun ser ut og virker til å være helt ute å sykler. Løshåret ser skittent og ustelt ut. Sansynligvis stinker hun selvbruning og alkoholånde. Det eneste hun har å melde er at faren har klipt seg, at hun er brisen og at hun sprayer seg med selvbruning før hun går ut av døra. Tjohei for en «forretningskvinne».

  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 timer siden):

Hun er ikke nødt til dette, men hun må bare likevel… «allerede brisen». Hvorfor formidle dette? Som det er litt kult, litt rampete-  jeg vet ikke. Men jeg vet at det er så unødvendig. Man har et ansvar når man har så mange følgere. Enten det er h*n på 15 som skal på sin første hjemmefest eller h*n på 50 år som prøver å la flasken ligge. Nei, SE kan/skal ikke redde verden. Men hun legger  ut en helt, helt unødvendig informasjon! 
Til kjendis og media Norge: jeg driter i om dere ikke bryr dere om utropskap, 20 operasjoner, puppe-flashing på restauranter osv. Men vær så reale at dere reagerer på promotere og gjøre det til en kul ting å være ruset. 

 

220167C9-C755-44FB-B2EA-5F5E42CB8B1F.png

«Brisen» ja med totalt ufokusert blikk - «full» hadde nok vært et bedre ord tror jeg…

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

SE driver kanskje ikke med ulovlig markedsføring av alkohol nå, men det gjøres jammen en solid innsats i å markedsføre rus som noe kult, ukomplisert og gøy. Forherligelse av ruspåvirkning og alkoholpåvirkning med endring av bevissthetstilstand, forgiftning av kropp og potensiell avhengighet er bare helt på trynet.

Dama bak Sophie Elise AS nærmer seg tretti og fremstiller seg selv til stadighet ruset gjennom sine inntekttsgivende annonsekanaler. Dette er ikke en rollemodell å se opp til, men en rollemodell som kan påvirke følgerne sine til å bli med utfor stupet. SE har kanskje en redningsvest i kulissene sine. Hun vet ikke om følgerne hennes har lignende redningsvester. Dette er bunnmål av uansvarlighet

Veldig enig! Hun markedsfører på et vis rus. Hun skriver om at hun er full og brisen veldig ofte, og er tydeligvis full VELDIG ofte. Dette kommer mellom reklameinnlegg og annen business, og er ganske lite gjennomtenkt å pushe i en påvirkerkanal. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (1 time siden):

Litt av ei drømmedame

 

Får håpe hun kjørte på med fullt skuespill og  ironiserte over det å være blogger. Men jeg tror desverre ikke det... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenelarsen skrev (4 timer siden):

Litt av ei drømmedame

 

Å herre. Det må da være ironisering over den typiske rosabloggeren? Ingen er da slik i virkeligheten?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (10 timer siden):

Får håpe hun kjørte på med fullt skuespill og  ironiserte over det å være blogger. Men jeg tror desverre ikke det... 

Nei, dette var ikke noe skuespill. Det ser vi jo.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (9 timer siden):

Å herre. Det må da være ironisering over den typiske rosabloggeren? Ingen er da slik i virkeligheten?

Hvis dette er slik hun er(var?) i virkeligheten, så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal si. Jeg har aldri sett noen fungere sånn, ikke en gang i parodier på rosabloggere. 

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isild skrev (1 time siden):

Hvis dette er slik hun er(var?) i virkeligheten, så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal si. Jeg har aldri sett noen fungere sånn, ikke en gang i parodier på rosabloggere. 

 

 

Dersom hun var/er slik, skjønner jeg ikke hvordan hun klarer seg i hverdagen. Det som vises i den episoden er jo en total airhead 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korallrev skrev (På 8.5.2022 den 17.22):

Er solbrillene hun og vennene hennes sees med både inne og ute noe som skal lanseres i hennes navn? Siden hun ikke skriver noe om hvor det er fra og bare legger ut på story (umerket)?

Siterer meg selv nå som hun forteller om nytt selskap: garantert dette hun har snikreklamert for (som med veskesamarbeidet hun hadde). Og alt på story sånn at det blir borte.

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står hun å prater om den blå grusomme Holzweiler strikkejakka hun har brukt en del i det siste. Det er en glidelåsjakke og hun sier : "man kan gli den opp, man kan gli den ned". Sier ikke det seg selv? Tror de fleste skjønner hvordan man bruker en glidelås. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (Akkurat nå):

Nå står hun å prater om den blå grusomme Holzweiler strikkejakka hun har brukt en del i det siste. Det er en glidelåsjakke og hun sier : "man kan gli den opp, man kan gli den ned". Sier ikke det seg selv? Tror de fleste skjønner hvordan man bruker en glidelås. 

Er det humor? Hvis ikke er det enda et bevis på hvor degenererende påvirkerbobla kan være.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...