Alvea Skrevet 15. januar 2021 #20981 Skrevet 15. januar 2021 Apocalypte skrev (13 minutter siden): Blotter hun underlivet sitt også nå. Hun har vel strengt tatt gjort det lenge ved hjelp av å posere i gjennomsiktig undertøy. Vil ikke si det er noe igjen til fantasien akkurat 14
Møffins Skrevet 15. januar 2021 #20982 Skrevet 15. januar 2021 (endret) Ville91 skrev (5 timer siden): Jeg ser det ikke, ser ut som hun har truse på seg. Legger ut bildet så får bare moderatorer evt slette. Endret 15. januar 2021 av Møffins 3
Emmelise Skrevet 15. januar 2021 #20983 Skrevet 15. januar 2021 Møffins skrev (1 time siden): Legger ut bildet så får bare moderatorer evt slette. Jeg så du la det ut igår, og jeg syntes egentlig det er utrolig utidig at du fortsetter å legge det ut. Lær deg spoilertag som et minimum i det minste. Ikke vises kjønnsorganer heller. 10
blåbærpai Skrevet 15. januar 2021 #20984 Skrevet 15. januar 2021 Kan man legge igjen uendelig med stemmer på den Gullbarbien ell? 9
Tjukk Norris Skrevet 15. januar 2021 #20985 Skrevet 15. januar 2021 Har det begynt å rakne litt for henne etter nok en nominasjon? 26
Gjest Finlay Skrevet 15. januar 2021 #20986 Skrevet 15. januar 2021 blåbærpai skrev (8 minutter siden): Kan man legge igjen uendelig med stemmer på den Gullbarbien ell? Det kan se sånn ut. Jeg har iallefall stemt mange ganger😅 https://www.gullbarbie.no/
Gjest Lin11 Skrevet 15. januar 2021 #20987 Skrevet 15. januar 2021 Tydelig at folk «glemmer» at det er en f..bedrift som er nominert. SE AS har snart brukt alle triksen i boka for å selge selvbruningskremen, undertøy og bokklubb.
J.. Skrevet 15. januar 2021 #20988 Skrevet 15. januar 2021 (endret) Syns det er for dårlig at slik oppførsel ikke blir tilsnakket. Hadde vært nok for meg til å si i fra til eieren hvert fall.. Bilde fjernet. Sol, admin. Endret 15. januar 2021 av Sol Rampelyset 6
Isild Skrevet 15. januar 2021 #20989 Skrevet 15. januar 2021 Tenk om bedriften SE AS kunne svart litt seriøst på kritikken som ligger i nominasjonen. Det er da ingen steder i den nominasjonen det står at SE er en forferdelig person eller en slutty whore. Tvert imot presiserer de at det på ingen måte handler om personen Sofie eller hva hun legger ut privat, men om unødvendig bruk av kropp og seksualisering i reklame (gjerne rettet mot unge følgere) som bedriften tjener penger på. 43
Sol Rampelyset Skrevet 15. januar 2021 #20990 Skrevet 15. januar 2021 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin.
korallrev Skrevet 15. januar 2021 #20991 Skrevet 15. januar 2021 Jeg tenker nesten at sammenblandingen av bedrift og privatperson er en ekstra god grunn til at nominasjonen er så rett og så viktig! Drar bedriftskortet når det passer (når hun vil ha frem at alt hun gjør er hardt arbeid) og stakkars jente(!)-kortet når ting svir litt ekstra. Det er ikke sånn det funker for noen! 30
Populært innlegg Pust Skrevet 15. januar 2021 Populært innlegg #20992 Skrevet 15. januar 2021 Tjukk Norris skrev (6 timer siden): Har det begynt å rakne litt for henne etter nok en nominasjon? Hun reagerer alltid sånn på kritikk; legger ut tåpelige overdrivelser for å få kritikerne til å fremstå som onde idioter. Følgerne går muligens i fella og tror på henne, men for alle andre blir det bare en demonstrasjon av umodenhet. Tenk å ikke ha kommet lengre som 26-åring, at man ikke er i stand til å møte kritikk av egen forretningsprofil på en seriøs måte. 54
Trodle Skrevet 16. januar 2021 #20994 Skrevet 16. januar 2021 Gaaaad så barnslig!🤯🤮 Forstår at hun kaller seg en 26 år gammel jente når dette er reaksjonene som kommer. Hadde jeg reagert slikt på kritikk i min jobb hadde jeg ikke overlevd en uke! Hun klarer jo faen meg ikke å se at dette går på bedriften heller, selv om jeg syns hun absolutt bør ta det personlig! Jeg er spent på hvordan hun forsvarer det å være et seksuelt vesen når jenter nede i 12årsalderen sender "sexy" og lettkledde bilder til venner på snapchat, og sier at det er jo lov fordi SE sier at vi må få lov til det....🙉 ÆSJ! 28
Pjusken81 Skrevet 16. januar 2021 #20995 Skrevet 16. januar 2021 https://www.tv2.no/mening-og-analyse/11893812/ Kanskje en kamp for Sophie.Gjøre kroppshår sexy? 12
Gjest Finlay Skrevet 16. januar 2021 #20996 Skrevet 16. januar 2021 Pjusken81 skrev (42 minutter siden): https://www.tv2.no/mening-og-analyse/11893812/ Kanskje en kamp for Sophie.Gjøre kroppshår sexy? Det hadde vært noe, det hadde i det minste lignet på feminisme, vært litt mer originalt enn det hun nå driver med. Når man leser hva disse unge jentene sier når de kommer å vil operere kjønnsleppene, så er det vel samme argument som SE brukte : -De sier de synes det er stygt, og at det er vondt f eks når de sykler. Hvis jeg foreslår at de skal la håret gro, siden det er der for å beskytte herlighetene, ser de på meg med sjokk og vantro. Er 100% sikker på at SE har påvirket mange jenter til å ville operere kjønnslepper gjennom sin åpenhet rundt egen operasjon, og tipper det synes på statistikker. Før/etter "Ting jeg har lært" kom ut.
pøbelsara Skrevet 16. januar 2021 #20997 Skrevet 16. januar 2021 Finlay skrev (27 minutter siden): Det hadde vært noe, det hadde i det minste lignet på feminisme, vært litt mer originalt enn det hun nå driver med. Når man leser hva disse unge jentene sier når de kommer å vil operere kjønnsleppene, så er det vel samme argument som SE brukte : -De sier de synes det er stygt, og at det er vondt f eks når de sykler. Hvis jeg foreslår at de skal la håret gro, siden det er der for å beskytte herlighetene, ser de på meg med sjokk og vantro. Er 100% sikker på at SE har påvirket mange jenter til å ville operere kjønnslepper gjennom sin åpenhet rundt egen operasjon, og tipper det synes på statistikker. Før/etter "Ting jeg har lært" kom ut. Jepp. Hun har påvirket mange til å tenke at hvis de har komplekser, er det jo bare å operere. hva skjedde med mangfold og å akspetere seg selv som man er? Graden av ansvarsfraskrivelse og indignasjon hun oppviser nå, er rett og slett skremmende. Hun viser med all tydelighet at nominasjonen var helt riktig. 18
Populært innlegg Isild Skrevet 16. januar 2021 Populært innlegg #20998 Skrevet 16. januar 2021 Det er en ting jeg lurer mer og mer på når det gjelder Sofie. Hun (og faren) viser til at lettkledde bilder og seksualisering bare er en bittebitteliten del av den hun er (og viser) - men at hun stadig får tyn for det, og ikke oppmerksomhet på "alt det andre hun er". Hva annet er det egentlig hun er, brenner for og bruker tid på? Jeg er ikke den som følger aller mest med lenger, men noen av dere som følger mer med - vier hun mye tid og plass i kanalene sine til noe annet? Jeg har sett litt yoga, tennis og tur, men selv dette føler jeg har blitt mye seksualisert. Det er poseringer for å se deilig ut i treningstøy og "wet T-shirt" osv. "Litt Sophie" - siden regner jeg heller ikke med. Det er en bokklubb på vegne av Stordalens forlag". En betalt "interesse" med andre ord. Hennes opplegg med kjæledyr er bare en utrolig trist historie. Noen bilder av griser et par ganger i året kan ikke kalles å brenne for dyrevelferd og dyr det heller. Hennes veganske interesse blir bare merkelig når den stopper ved skinnvesker. Samme med miljøvern, det blir bare et ord hun hiver om seg med når hun i realiteten har flaut mye klær, produkter og reiser mer enn alle jeg kjenner (tilsammen - nesten) Bøkene hennes er selvbiografier/blogg i bokform. Hun skriver bare om seg selv. Interessante for fansen vil jeg tro, men ikke for så mange andre? Så, jeg får ikke tak i "alt det andre" hun gir oss og er så opptatt av jeg altså 😕 50
Jaymie Skrevet 16. januar 2021 #20999 Skrevet 16. januar 2021 Isild skrev (21 minutter siden): Det er en ting jeg lurer mer og mer på når det gjelder Sofie. Hun (og faren) viser til at lettkledde bilder og seksualisering bare er en bittebitteliten del av den hun er (og viser) - men at hun stadig får tyn for det, og ikke oppmerksomhet på "alt det andre hun er". Hva annet er det egentlig hun er, brenner for og bruker tid på? Jeg er ikke den som følger aller mest med lenger, men noen av dere som følger mer med - vier hun mye tid og plass i kanalene sine til noe annet? Jeg har sett litt yoga, tennis og tur, men selv dette føler jeg har blitt mye seksualisert. Det er poseringer for å se deilig ut i treningstøy og "wet T-shirt" osv. "Litt Sophie" - siden regner jeg heller ikke med. Det er en bokklubb på vegne av Stordalens forlag". En betalt "interesse" med andre ord. Hennes opplegg med kjæledyr er bare en utrolig trist historie. Noen bilder av griser et par ganger i året kan ikke kalles å brenne for dyrevelferd og dyr det heller. Hennes veganske interesse blir bare merkelig når den stopper ved skinnvesker. Samme med miljøvern, det blir bare et ord hun hiver om seg med når hun i realiteten har flaut mye klær, produkter og reiser mer enn alle jeg kjenner (tilsammen - nesten) Bøkene hennes er selvbiografier/blogg i bokform. Hun skriver bare om seg selv. Interessante for fansen vil jeg tro, men ikke for så mange andre? Så, jeg får ikke tak i "alt det andre" hun gir oss og er så opptatt av jeg altså 😕 Plantebasert kosthold og bøker vises jo en gang i blant. Men lesing av bøker blir ofte seksualisert, og det plantebaserte kostholdet er ofte reklame for Go Vegan så hvor genuint det er vet jeg ikke. 23
Era Vulgaris Skrevet 16. januar 2021 #21000 Skrevet 16. januar 2021 Denne enorme kjærligheten og interessen hun har for dyr og dyrevelferd strekker seg i hvert fall ikke lenger enn nesa rekker. Nå er alle bilder av hunden Oscar fjernet fra Instagram, så vidt jeg kan se. Ute av øye, ute av sinn. Eller er det for å slippe flere ubehagelige spørsmål om alle dyrene hun skaffer seg, for så å sette igjen hos foreldrene sine? Også kan hun legge vekk offerrollen, og "stakkars lille pike som alle hater"-holdningene først som sist, bli voksen og stå for det hun har sagt og gjort. Folk husker faktisk hva hun har sagt og skrevet, men når hun blir holdt ansvarlig for det, så hater folk henne?! Det må finnes en diagnose for sånn atferd også, og den kan hun føye til på lista over alle andre diagnoser hun har. 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå