Zebrina Skrevet 11. desember 2020 #20341 Skrevet 11. desember 2020 Miimosa skrev (På 6.12.2020 den 1.56): Men hun sier hun leser 2-3 bøker i uken?? Synes det er mye når hun leser 30 min om dagen.. leser jeg tregt eller er det ikke fysisk mulig? Har tenkt på det samme selv. Jeg leser mye spesielt på/i ferier, men allikevel så blir jeg såvidt ferdig med èn bok ila en uke. Leser da hver dag, på flyet/i bilen, et par timer mens barna holder på med noe osv .. Men da er det sånn at jeg må virkelig stå på de to siste dagene for å få med meg slutten 😅 Hvordan i all verden klarer hun å lese så mange bøker ila en uke når hun har stoppeklokke på 30min? Hun må jo ha en superrask hjerne .... 12
Zebrina Skrevet 11. desember 2020 #20342 Skrevet 11. desember 2020 Finlay skrev (55 minutter siden): Nå skal ikke bøkene bare slenges hit og dit, eller svømmes med. Nei, nå skal de også slikkes! Så smart, og så sexy! Spesielt når det er pandemi. (Kan jo håpe den ikke kommer rett fra bokhandelen😅) https://www.instagram.com/sophieelise/ Hjelp. 10
AntiBullshit Skrevet 11. desember 2020 #20343 Skrevet 11. desember 2020 Zebrina skrev (1 time siden): Har tenkt på det samme selv. Jeg leser mye spesielt på/i ferier, men allikevel så blir jeg såvidt ferdig med èn bok ila en uke. Leser da hver dag, på flyet/i bilen, et par timer mens barna holder på med noe osv .. Men da er det sånn at jeg må virkelig stå på de to siste dagene for å få med meg slutten 😅 Hvordan i all verden klarer hun å lese så mange bøker ila en uke når hun har stoppeklokke på 30min? Hun må jo ha en superrask hjerne .... Så er det verdt å merke seg at SE teller med lydbøker når hun sier hun «leser» mange bøker 11
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2020 #20344 Skrevet 11. desember 2020 AntiBullshit skrev (28 minutter siden): Så er det verdt å merke seg at SE teller med lydbøker når hun sier hun «leser» mange bøker Har hun sagt det? Har aldri lest det noe sted. Men riktig, hun kan "lese" mye på den måten, uten at vi vet det. Men nå er det altså bøker som gjør henne og alle oss andre hot og sexy, og det er bøker hun elsker, det er bokhylla med bøker hun viser fram, og det er bøker hun selger gjennom bokklubben sin. Altså PAPIRbøker.
Sommerkvinnen2020 Skrevet 11. desember 2020 #20345 Skrevet 11. desember 2020 HUn kan fint klare det å lese så mye hvis hun leser fort på de 30 min- Jeg vet ikke med dere men jeg fikk 2 bøker til jul i fjor og 1 juledag var begge lest ut når vi var kommet til lusj. Jeg har alltid lest fort og det kan være at hun og gjør 3
Shavasa Skrevet 11. desember 2020 #20346 Skrevet 11. desember 2020 Never forget: SE har fortsatt fobi for papir også. 🤦🏼♀️😂 26
galmamma Skrevet 11. desember 2020 #20347 Skrevet 11. desember 2020 Instagram.. har på seg klær, men filmer storten med oppbrettet ullgenser og oppkneppet bukse... hva er greia??? Jeg sybs dette er sjuukt tacky 15
Missy1 Skrevet 11. desember 2020 #20348 Skrevet 11. desember 2020 Finlay skrev (6 timer siden): Nå skal ikke bøkene bare slenges hit og dit, eller svømmes med. Nei, nå skal de også slikkes! Så smart, og så sexy! Spesielt når det er pandemi. (Kan jo håpe den ikke kommer rett fra bokhandelen😅) https://www.instagram.com/sophieelise/ Ser hun virkelig ikke selv hvor idiotisk hun fremstiller seg? Påstandene hennes om at «bøker gjør deg sexy» er ille nok, hun gjør det ikke noe bedre ved å slikke på bøkene 🤮 11
J.. Skrevet 11. desember 2020 #20349 Skrevet 11. desember 2020 Finlay skrev (4 timer siden): Har hun sagt det? Har aldri lest det noe sted. Men riktig, hun kan "lese" mye på den måten, uten at vi vet det. Men nå er det altså bøker som gjør henne og alle oss andre hot og sexy, og det er bøker hun elsker, det er bokhylla med bøker hun viser fram, og det er bøker hun selger gjennom bokklubben sin. Altså PAPIRbøker. Står på bloggen. 2
MoKath Skrevet 11. desember 2020 #20350 Skrevet 11. desember 2020 7 hours ago, Finlay said: Nå skal ikke bøkene bare slenges hit og dit, eller svømmes med. Nei, nå skal de også slikkes! Så smart, og så sexy! Spesielt når det er pandemi. (Kan jo håpe den ikke kommer rett fra bokhandelen😅) https://www.instagram.com/sophieelise/ SE, det er ikke sånn bøker brukes. 5
Gjest Lin11 Skrevet 11. desember 2020 #20351 Skrevet 11. desember 2020 (endret) Kopi Elise lever opp til navnet sitt, og 19900 personer biter på agnet og trykker like 🙄 Endret 12. desember 2020 av Lin11
Gjest loveli Skrevet 12. desember 2020 #20352 Skrevet 12. desember 2020 Sommerkvinnen2020 skrev (11 timer siden): HUn kan fint klare det å lese så mye hvis hun leser fort på de 30 min- Jeg vet ikke med dere men jeg fikk 2 bøker til jul i fjor og 1 juledag var begge lest ut når vi var kommet til lusj. Jeg har alltid lest fort og det kan være at hun og gjør Jeg har ikke kapasitet til å finne igjen innlegget hun skrev om det, men jeg mener å ha lest at hun sa hun 'leste' ved å skumme gjennom teksten. Da går det jo ofte ekstremt fort, spesielt om man skummer tekster i 30minutter daglig og har god trening. At Sophie tror at hun har et lavt forbruk vitner bare om at det hele har gått for langt. Det har blitt for mye Sophie Elise for Sophie Elise. Hun har kjørt langt ut over kanten. Strikken har røket. Glasset har rent over. Her er det null kontakt med den virkelige verden. Hva sier uglen? 🦉 God natt, rullgardina hår gått ned.
AntiBullshit Skrevet 12. desember 2020 #20353 Skrevet 12. desember 2020 Hva skjer med høyre bakdel? Ser ut som implantatet har «falt» for langt ned (?) og at kanten bretter seg ut feil vei 8
Gjest loveli Skrevet 12. desember 2020 #20354 Skrevet 12. desember 2020 (endret) AntiBullshit skrev (1 time siden): Hva skjer med høyre bakdel? Ser ut som implantatet har «falt» for langt ned (?) og at kanten bretter seg ut feil vei Hun har innrømmet at den første operasjonen var en dårlig utført operasjon, med feil implantater og ugreit resultat. Operasjoner er ikke risikofrie, dessverre for de som er avhengige av dem og samtidig bruker kroppen som reklame og derfor flyr til første og billigste klinikk. *klipp* Man ser også at dama tar masse solarium pga den hvite solsengflekken på rumpa. Kjøp Glöd! Funker sååå bra for å få farge på solbrun hud, løp og kjøp! 😅 Edit: ryddet for spekulasjon og snakk om kropp. Endret 12. desember 2020 av loveli
Era Vulgaris Skrevet 12. desember 2020 #20355 Skrevet 12. desember 2020 loveli skrev (12 timer siden): Jeg har ikke kapasitet til å finne igjen innlegget hun skrev om det, men jeg mener å ha lest at hun sa hun 'leste' ved å skumme gjennom teksten. Da går det jo ofte ekstremt fort, spesielt om man skummer tekster i 30minutter daglig og har god trening. At Sophie tror at hun har et lavt forbruk vitner bare om at det hele har gått for langt. Det har blitt for mye Sophie Elise for Sophie Elise. Hun har kjørt langt ut over kanten. Strikken har røket. Glasset har rent over. Her er det null kontakt med den virkelige verden. Hva sier uglen? 🦉 God natt, rullgardina hår gått ned. Her tror jeg du treffer spikeren på hodet. Det er jo helt absurd å se i hvilken retning hun utvikler seg - negativt, altså. Hun framsto faktisk som mer moden som 16-åring enn hun gjør som 26-åring. Nå er det reklame, reklame, reklame, og en slags krampaktig "alt-må-være-sexy"-stil som skal øke populariteten hennes. Når man må slikke på bøker (altså, what the acctual fuck), for så å vinkle det som noe sexy, håper jeg noen nær henne snart kan samle henne til en intervensjon. 17
Zebrina Skrevet 12. desember 2020 #20356 Skrevet 12. desember 2020 Sommerkvinnen2020 skrev (23 timer siden): HUn kan fint klare det å lese så mye hvis hun leser fort på de 30 min- Jeg vet ikke med dere men jeg fikk 2 bøker til jul i fjor og 1 juledag var begge lest ut når vi var kommet til lusj. Jeg har alltid lest fort og det kan være at hun og gjør Ja jeg har også lest en bok på en dag og kveld, husker jeg fikk en skikkelig spennende bok et år til jul som var ferdig lest dagen derpå. Men du klarer ikke 2-3 bøker i uken om du kun leser en halvtime .. Med mindre det er bøker på typ 100 sider. 12
Pust Skrevet 12. desember 2020 #20357 Skrevet 12. desember 2020 Zebrina skrev (3 timer siden): Ja jeg har også lest en bok på en dag og kveld, husker jeg fikk en skikkelig spennende bok et år til jul som var ferdig lest dagen derpå. Men du klarer ikke 2-3 bøker i uken om du kun leser en halvtime .. Med mindre det er bøker på typ 100 sider. Jeg tror du har svaret i den siste setningen. 20pkt skrift og dobbel linjeavstand, da går det fort å lese 100 sider. Nå har jeg ikke minste peiling på hvilke bøker hun leser eller hva hun selger i bokklubben, men et av salgsargumentene for den bokklubben, er at det er lettlest-bøker. Jeg venter fremdeles på at hun skal komme med en seriøs omtale av en bok. Foreløpig er det bare referater av innhold og uttalelser som "den er fin". 12
Babypus Skrevet 12. desember 2020 #20358 Skrevet 12. desember 2020 Gjest Klaveret skrev (På 22.12.2015 den 22.00): Siste innlegget Sophie Elise har skrevet ("Jeg ser ut som et annet menneske") er i mine øyne komisk, men også veldig misvisende for de unge jentene som ser og tror de kan få en slik forandring med bare årene til hjelp. Hun legger ut et bilde fra hun var fjorten og ett fra nåtiden og er overrasket over hvor mye hun har forandret seg! Hallo, jenta har operert nesen, pumpet lepper og kinnben full av hva det nå enn er, i tillegg til botox og jeg vet ikke hva. Hun ser bra ut, men det er jo så skrekkelig mye fake. Er det slike forbilder vi vil ha? Ja det er litt rart av hun å legge ut dette når hun har operert og forandret alt som er på seg selv. Hun kan faktisk ikke sammenlikne seg selv fra den gang hun var 14 år og til nå. Jeg har forandret på ting og operert meg en del ganger selv også, så er ikke i mot dette men det er tragisk å legge ut det innlegget hun gjorde der, akkurat som hun har forandret seg på en «naturlig» pen måte, noe hun absolutt ikke har. Å ja jeg syns hun er kjempe pen, men det er jo fake alt sammen. 2
Jaymie Skrevet 12. desember 2020 #20359 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Era Vulgaris skrev (4 timer siden): Her tror jeg du treffer spikeren på hodet. Det er jo helt absurd å se i hvilken retning hun utvikler seg - negativt, altså. Hun framsto faktisk som mer moden som 16-åring enn hun gjør som 26-åring. Nå er det reklame, reklame, reklame, og en slags krampaktig "alt-må-være-sexy"-stil som skal øke populariteten hennes. Når man må slikke på bøker (altså, what the acctual fuck), for så å vinkle det som noe sexy, håper jeg noen nær henne snart kan samle henne til en intervensjon. Jeg tror mitt største problem med SE er at hun oppfører seg som at meningen med livet er å være sexy/ få høre at man er sexy. Tenk om hun kunne frontet noen bedre egenskaper som dagens unge kunne se opp til. Ikke les bøker for å bli hottere, les bøker for å forstå andre, for å se verden på en ny måte, for å lære noe nytt, for å utvikle egen refleksjon. Må alt være så jævlig sexy hele tiden? 🤦🏼♀️ Endret 12. desember 2020 av Jaymie 28
hulillerunde Skrevet 12. desember 2020 #20360 Skrevet 12. desember 2020 Jaymie skrev (2 timer siden): Jeg tror mitt største problem med SE er at hun oppfører seg som at meningen med livet er å være sexy/ få høre at man er sexy. Tenk om hun kunne frontet noen bedre egenskaper som dagens unge kunne se opp til. Ikke les bøker for å bli hottere, les bøker for å forstå andre, for å se verden på en ny måte, for å lære noe nytt, for å utvikle egen refleksjon. Må alt være så jævlig sexy hele tiden? 🤦🏼♀️ Er så enig med deg. Mitt inntrykk er at det meste med SE er en gimmick, og det er det. Den eneste interessen hun virkelig har er å være sexy/hot. Hun gir sjelden inntrykk av å være interessert i andre, og avskriver enhver kritikk med at det er hat og at den som sier det må ha et kjipt liv/være sjalu. Hun viser liten evne til selvrefleksjon, og det drar hun med seg i flere aspekter av det hun velger å presentere til omverden. Hun fremstår å være endimensjonal, og det er å være "hot/sexy". 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå