J.. Skrevet 11. januar #45581 Del Skrevet 11. januar (endret) Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv." ~ Arnulf Øverland ...er faktisk et bedre råd. Poenget hennes (SE) er at hun ikke blir en bedre/dårligere mor av å endre estetikk (noe hun har rett i),dette hadde man visst om man faktisk hører episoden satt i sammenheng,istedet for et lite setningsutdrag fra en ca 10-15 min dialog. Endret 11. januar av J.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 11. januar #45582 Del Skrevet 11. januar (endret) Frisk Frosk skrev (29 minutter siden): Det jeg leser av dette er at hun nå forsøker seg på offer-light-narrativet. Den lille jenta som bare forsøker å... ikke finne seg selv, som hun sa før - men fortsette å være den lille jenta... Og så synes jeg det er trist når en voksen kvinne på 30 år føler hun må være "en sexy liten sak" for å ha det godt med seg selv. Men verst er det at hun igjen blander sin morsrolle inn i hennes behov for å fremstå sexy. "...du har ikke en dritt å si på hvordan jeg er som mor...". Joda, vi har svært mye vi kan si om deg som mor, Sofie Steen Isachsen! Fordi du har vist svært mye om hvordan du er som mor. Du har gjort det til et hovedinnhold på dine bedriftskanaler og spredt det daglig til 1+ million følgere! Og den hun har valgt å vise at hun er som mor, det er en mor som kynisk og rått utnytter sitt eget barn for å tjene de pengene hun vil trenge for å opprett holde sitt ihjelopererte "sexy liten sak"-utseende de kommende årene. Hun har siden barnet ble født valgt å gjøre barnets liv, utseende, barnets privatliv i detaljer til bedriftsinnhold, har valgt å gjøre barnet til et tilbehør som på pussig vis skal bygge opp under hennes foretrukne sexy-Lolita-image. Nyhet til deg, Sofie Steen Isachsen: Hvis du slutter som influenser og bare blir Sofie, skaffer deg en ærlig og etisk jobb, passer på å være en god mor som IKKE utnytter ditt barn for å tjene penger selv... da vil det være svært få som bryr seg om din selverklærte avhengighet av å endre utseendet ditt. Da ville denne selvskadingen du drev med kun påvirket dine aller nærmeste - det er ikke bare bare, men du ville i det minste ikke fratatt eget barn dets rettigheter og sette det i risiko for både det ene og det andre som kan påvirke barnet negativt eller til og med sette det i fare. Og det at du faktisk helt bevisst og planlagt og overveid velger å gjøre dette - det alene sier enormt mye om deg som person og din personlighet, Sofie! Når du velger å drive bedrift på innhold som ikke bare skader deg selv, men viktigere, kan skade ditt eget barn og andre som måtte la seg påvirke (du velger tross alt å leve som influenser = påvirker), da SKAL andre bry seg med hva du gjør! For ingen, heller ikke du, bør ha lov å utnytte et lite, uskyldig barn, slik du nå egoistisk og kynisk gjør. Det er ikke lov! Hva som du selv føler er ditt eget beste er faktisk mindre viktig, Sofie, når det du velger å gjøre for å "ha det best" faktisk skader andre, når du utnytter andre - inkl. ditt eget barn. Er du lei av at folk pirker på at du stadig tar unødvendige kosmetiske operasjoner, da står du helt fritt å finne deg en ærlig jobb hvor du ikke påvirker andre negativt, du står helt fritt å skaffe deg en utdannelse, du står helt fritt til å leve et liv som Sofie Nordmann. Men når man er avhengig av oppmerksomhet, avhengig av selvskading som koster millioner av kroner, da er du visst ikke villig til dette. Du er en voksen kvinne og mor nå, Ts. Du har ansvar, ikke bare for deg selv, men også for å beskytte ditt barn. Slutt å utnytte ditt barn som du nå gjør! Jeg har i ettertid hørt hele podcast-episoden i sammenheng, og mener innleggene jeg har lagt ut, er representative. Ellers vil jeg henvise til @Frisk Frosk sitt utmerkede innlegg! Viktig sitat: «Og den hun har valgt å vise at hun er som mor, det er en mor som kynisk og rått utnytter sitt eget barn for å tjene de pengene hun vil trenge for å opprett holde sitt ihjelopererte "sexy liten sak"-utseende de kommende årene.» Endret 11. januar av LivEinar 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. januar #45583 Del Skrevet 11. januar (endret) LivEinar skrev (14 minutter siden): Jeg har i ettertid hørt hele podcast-episoden i sammenheng, og mener innleggene jeg har lagt ut, er representative. Ellers vil jeg henvise til @Frisk Frosk sitt utmerkede innlegg! Viktig sitat: «Og den hun har valgt å vise at hun er som mor, det er en mor som kynisk og rått utnytter sitt eget barn for å tjene de pengene hun vil trenge for å opprett holde sitt ihjelopererte "sexy liten sak"-utseende de kommende årene.» Det må også gå an å påpeke at man mener dette er ren selvskading. Selvskading som påvirker og har påvirket hundretusener av kvinner! SE har via sine kommersielle kanaler gjort plastisk kirurgi til sin inntektskilde, der hun ved å påvirke andre også finansierer operasjonene sine. Nå har hun også involvert sin lille sønn i galskapen. Ikke bare må det være lov å påpeke det, det er ytterst nødvendig at det gjøres! Slike kanaler burde vært forbudt, rett og slett. Det skulle ikke vært lov. Hva folk gjør offline er deres sak. SE gjør alt online, og blander det med aggressiv markedsføring. Endret 11. januar av Doris Becker 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. januar #45584 Del Skrevet 11. januar J.. skrev (1 time siden): Poenget hennes (SE) er at hun ikke blir en bedre/dårligere mor av å endre estetikk (noe hun har rett i),dette hadde man visst om man faktisk hører episoden satt i sammenheng,istedet for et lite setningsutdrag fra en ca 10-15 min dialog. Forskning viser dessverre det motsatte - at personer som lammer deler av ansiktsmuskulaturen påvirkes direkte psykisk selv, og det endrer også hvordan andre forholder seg til dem. Fordi mimikk er så viktig i menneskelig kommunikasjon, selv ørsmå endringer i øyemimikk betyr mye. Og dette påvirker babyer som er avhengig av sine foreldre for å lære seg å lese andre mennesker. Så ihjeloperert som SSI fremstår nå, så har hun knapt noen mimikk igjen, stiv og unaturlig som disse operasjonene og annen kosmetiske injeksjoner har gjort ansiktet hennes. Og dette har hun valgt å gjøre mot seg selv. Og vil det eller ei, faktum gjenstår at dette påvirker babyer, også hennes. En annen ting, det å være så avhengig av å endre eget utseende og så ekstremt utseendefokusert som det SSI er, så er det også en stor risiko for at barnet blir negativt påvirket av dette. Fordi det ikke får et naturlig forhold til naturlig utseende. 8 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. januar #45585 Del Skrevet 11. januar (endret) Frisk Frosk skrev (12 minutter siden): Forskning viser dessverre det motsatte - at personer som lammer deler av ansiktsmuskulaturen påvirkes direkte psykisk selv, og det endrer også hvordan andre forholder seg til dem. Fordi mimikk er så viktig i menneskelig kommunikasjon, selv ørsmå endringer i øyemimikk betyr mye. Og dette påvirker babyer som er avhengig av sine foreldre for å lære seg å lese andre mennesker. Så ihjeloperert som SSI fremstår nå, så har hun knapt noen mimikk igjen, stiv og unaturlig som disse operasjonene og annen kosmetiske injeksjoner har gjort ansiktet hennes. Og dette har hun valgt å gjøre mot seg selv. Og vil det eller ei, faktum gjenstår at dette påvirker babyer, også hennes. En annen ting, det å være så avhengig av å endre eget utseende og så ekstremt utseendefokusert som det SSI er, så er det også en stor risiko for at barnet blir negativt påvirket av dette. Fordi det ikke får et naturlig forhold til naturlig utseende. Selvsagt vil et så ekstremt utseendefokus påvirke barnet negativt. All tid og energi som går til det, alle tanker som kretser rundt dette, det vil prege oppveksten, og det er stor sjans for at barna tar skade psykisk, både ved at de selv vil slite med dårlig selvbilde, og fordi mor er psykisk syk. Vi snakker jo ikke om ett inngrep her. Vi snakker om 2-3 større inngrep årlig, pluss ukentlige kosmetiske behandlinger. Du kan lese litt om det her, eldre artikkel og undersøkelse, men regner med at det fremdeles gjelder. https://scienceline.org/2011/12/parenting-while-plastic/ Endret 11. januar av Doris Becker 9 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 11. januar #45586 Del Skrevet 11. januar J.. skrev (2 timer siden): Poenget hennes (SE) er at hun ikke blir en bedre/dårligere mor av å endre estetikk (noe hun har rett i),dette hadde man visst om man faktisk hører episoden satt i sammenheng,istedet for et lite setningsutdrag fra en ca 10-15 min dialog. Hun blir ikke en bedre mor av å endre estetikk (indirekte kanskje, for man er jo et forbilde, og å normalisere ekstremt seksualisering er ikke bra for noen). Men det handler jo ikke om estetikken i seg selv, men mer om avhengighet til operasjoner. Man blir faktisk en bedre forelder av å ta tak i egne problemer. Heller enn å dra med en unge rundt halve verden for å operere seg og så plutselig se annerledes ut. Mimikk i ansikt er viktig for en baby, det er ikke synsing. Og avhengighet av oppmerksomhet, som gjør at hun ukritisk deler noe som vil påvirke ungen på sikt. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karpe Skrevet 14. januar #45587 Del Skrevet 14. januar Jeg har aldri sett noen tidligere over flere år gjentakende dra oppmerksomhet mot tærne sine så jevnt😂 ???? Tenker ikke at hun har en fetish, men det store behovet for å seksualisere alt gjorde vell at ballen begynte å rulle av et kompliment en gang? NEI SE du har egentlig ikke noe spesielt fine tær, de er helt normale. Hun har stadig vekk posert og lagt ut bilder av tærne sine, helt tydelig for å «seksualisere» og få kontakt med folk med fot fetish😂 for å tjene penger? Flere følgere? BEKREFTELSE? er så gjennomskuelig…. Hun er patetisk hele dama 😂 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. januar #45588 Del Skrevet 14. januar Karpe skrev (37 minutter siden): Jeg har aldri sett noen tidligere over flere år gjentakende dra oppmerksomhet mot tærne sine så jevnt😂 ???? Tenker ikke at hun har en fetish, men det store behovet for å seksualisere alt gjorde vell at ballen begynte å rulle av et kompliment en gang? NEI SE du har egentlig ikke noe spesielt fine tær, de er helt normale. Hun har stadig vekk posert og lagt ut bilder av tærne sine, helt tydelig for å «seksualisere» og få kontakt med folk med fot fetish😂 for å tjene penger? Flere følgere? BEKREFTELSE? er så gjennomskuelig…. Hun er patetisk hele dama 😂 Jeg har ikke sett bildene du refererer til. Men det at hun stadig seksualiserer seg selv og egen kropp hulter til bulter med eksponerer eget barn, det er så grovt uforsvarlig av henne at det er omsorgssvikt! Dette barnet er rettsløst, fordi det har foreldre som er mer opptatt av å tjene penger på barnet enn å beskytte barnet. Det er den sørgelige sannheten om hvordan disse to velger å være foreldre. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 15. januar #45589 Del Skrevet 15. januar Karpe skrev (10 timer siden): Jeg har aldri sett noen tidligere over flere år gjentakende dra oppmerksomhet mot tærne sine så jevnt😂 ???? Tenker ikke at hun har en fetish, men det store behovet for å seksualisere alt gjorde vell at ballen begynte å rulle av et kompliment en gang? NEI SE du har egentlig ikke noe spesielt fine tær, de er helt normale. Hun har stadig vekk posert og lagt ut bilder av tærne sine, helt tydelig for å «seksualisere» og få kontakt med folk med fot fetish😂 for å tjene penger? Flere følgere? BEKREFTELSE? er så gjennomskuelig…. Hun er patetisk hele dama 😂 Kanskje det blir kosmetisk kirurgi på føttene nå? 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 16. januar #45590 Del Skrevet 16. januar Era Vulgaris skrev (På 15.1.2025 den 10.11): Kanskje det blir kosmetisk kirurgi på føttene nå? 😂 Nei, puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 16. januar #45591 Del Skrevet 16. januar Missy1 skrev (2 minutter siden): Nei, puppene Hva skulle hun operere? Fikk med meg at det var brystene pga kuler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. januar #45592 Del Skrevet 16. januar Palmemor skrev (26 minutter siden): Hva skulle hun operere? Fikk med meg at det var brystene pga kuler? Hun skal sikkert bare ha enda større, det er ikke noe galt. Det er bare en unnskylding hun bruker for å atter en gang ta unødvendig kirurgi. Det har vi da lært nå 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 16. januar #45593 Del Skrevet 16. januar Palmemor skrev (39 minutter siden): Hva skulle hun operere? Fikk med meg at det var brystene pga kuler? Hun sa hun skal bytte implantater og legge inn dråpeformede istedenfor runde implantater. Forøvrig løy hun også om at hun var silikon-fri på Farmen kjendis.. det stemmer jo ikke? Hun hadde bare mindre implantater den gang. Undervurderer hun følgerenes hukommelse eller lyver hun så hun tror det selv? 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 16. januar #45594 Del Skrevet 16. januar Herregud, hun snakker om å bytte implantat som om hun skulle skaffe seg en ny hårfrisyre eller noe. Tenk å ha et så (tilsynelatende) lettsindig forhold til å utføre unødvendig kirurgi?! 🥵 23 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 16. januar #45595 Del Skrevet 16. januar Sinccis skrev (På 19.12.2024 den 9.29): Ja, for det er noen som tror at hun ikke skal operere brystene mer?😅 er jo sånn hun nesten alltid begrunner før hun skal operere noe; «legen sa jeg bør operere kjeven, fikk vite at implantater i rumpa må byttes ut, fikk beskjed om at silikonet er blitt slitt, uff orker egentlig ikke å operere men..» og vipps så er det nytt utseende igjen, wooops 🙃 Da kan jeg jo bare sitere meg selv jeg da, tok ikke lang tid det. Og ja, hun hadde jo silikon på Farmen også, bare mindre implantater, selv om hun nå sier at hun ikke hadde silikon der i det hele tatt. Hun er vel bare vant med at hun kan ljuge seg til det narrativet hun måtte ønske, siden media aldri tar henne på noe. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. januar #45596 Del Skrevet 16. januar Sinccis skrev (28 minutter siden): Da kan jeg jo bare sitere meg selv jeg da, tok ikke lang tid det. Og ja, hun hadde jo silikon på Farmen også, bare mindre implantater, selv om hun nå sier at hun ikke hadde silikon der i det hele tatt. Hun er vel bare vant med at hun kan ljuge seg til det narrativet hun måtte ønske, siden media aldri tar henne på noe. Hun lyver så hun tror det selv. Hun var silikonfri i under seks måneder - så opererte hun inn de små implantatene som hun har på Farmen. Rett etter Farmen fikk hun operert inn giga-meloner igjen. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. januar #45597 Del Skrevet 16. januar Vet noen hvilken klinikk/kirurg hun bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 16. januar #45598 Del Skrevet 16. januar Djungelvrål skrev (2 timer siden): Hun skal sikkert bare ha enda større, det er ikke noe galt. Det er bare en unnskylding hun bruker for å atter en gang ta unødvendig kirurgi. Det har vi da lært nå Okey. Jeg orka ikke bla meg gjennom med lyd 🙈 bare fikk med meg at de oppdaget noen kuler. Men da er det jo enda mer løgn da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 16. januar #45599 Del Skrevet 16. januar lurer seriøst på hvor mange narkoser kroppen hennes vil takle før det blir natta forever 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. januar #45600 Del Skrevet 16. januar Palmemor skrev (41 minutter siden): Okey. Jeg orka ikke bla meg gjennom med lyd 🙈 bare fikk med meg at de oppdaget noen kuler. Men da er det jo enda mer løgn da Garantert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå