Missy1 Skrevet 4. mars 2020 #16841 Skrevet 4. mars 2020 (endret) Og den Instagram kontoen (littsophie) blir også en nettside (littsophie.no). Jeg vet ikke med dere, men sterk følelse av at dette er del av noe reklameprosjekt hun har gående (ref. Snapstory) Endret 4. mars 2020 av Missy1 15
MaleficentAurora Skrevet 4. mars 2020 #16842 Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, Missy1 skrev: Og den Instagram kontoen (littsophie) blir også en nettside (littsophie.no). Jeg vet ikke med dere, men sterk følelse av at dette er del av noe reklameprosjekt hun har gående (ref. Snapstory) Skal hun selger bøkene hun har lest? 2
Missy1 Skrevet 4. mars 2020 #16843 Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, MaleficentAurora skrev: Skal hun selger bøkene hun har lest? Ser vel heller for meg at den kanalen vil selge annonseplasser og at tipsene hun kommer med leder til noe hun vil selge 8
Gjest Plannergirl Skrevet 4. mars 2020 #16844 Skrevet 4. mars 2020 Den nye siden virker som en sånn selvutviklingsside. Skal denne appen hun maser om være om dette også? Hun er virkelig ikke mennesket å gå til hvis man vil «utvikle seg selv». Kjenner jeg blir litt sur, må slutte å følge med tror jeg 🤦🏼♀️
Gjest pop up bruker Skrevet 4. mars 2020 #16845 Skrevet 4. mars 2020 Jeg så hun skrev at den nye kontoen var en veldig privat del av henne eller noe slikt på vanlige instagrammen, og den er også låst så du må be om å følge. Veldig snedig grep for å få flere følgere. Samtidig bare tull: det hun deler er ikke privat i dem forstand vi kjenner privat, hun lever av å dele "private" ting fra livet sitt og tjener penger på det.
Gjest pop up bruker Skrevet 4. mars 2020 #16846 Skrevet 4. mars 2020 13 minutter siden, Plannergirl skrev: Den nye siden virker som en sånn selvutviklingsside. Skal denne appen hun maser om være om dette også? Hun er virkelig ikke mennesket å gå til hvis man vil «utvikle seg selv». Kjenner jeg blir litt sur, må slutte å følge med tror jeg 🤦🏼♀️ Jeg håper ikke det - for andres psykiske helse. Hun, eller andre influensere er ikke egnet til å gi råd om hvordan andre feks komme seg ut av depresjon eller vonde tider. De kan selvsagt fortelle om hva som funker for dem, men å gi råd i form av selvråd har de rett og slett ikke kompetanse til.
Gjest Plannergirl Skrevet 4. mars 2020 #16847 Skrevet 4. mars 2020 5 minutter siden, pop up bruker skrev: Jeg håper ikke det - for andres psykiske helse. Hun, eller andre influensere er ikke egnet til å gi råd om hvordan andre feks komme seg ut av depresjon eller vonde tider. De kan selvsagt fortelle om hva som funker for dem, men å gi råd i form av selvråd har de rett og slett ikke kompetanse til. Ser dessverre litt sånn ut 🤷🏼♀️
Della Skrevet 4. mars 2020 #16848 Skrevet 4. mars 2020 21 minutter siden, Plannergirl skrev: Ser dessverre litt sånn ut 🤷🏼♀️ Vedder en tier på at det er en ny reklame kanal.. 16
Gjest pop up bruker Skrevet 4. mars 2020 #16849 Skrevet 4. mars 2020 Det er uansett en ny reklamekanal. Det er det hun lever av. Jeg gidder ikke å følge, og ser ikke hvorfor andre skal gidde det heller? Utvikle seg selv innen hva egentlig? Er det snakk om litteratur eller seg selv og indre? Genial måte å styre unna FT da. Lage egen innlogging liksom
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. mars 2020 #16850 Skrevet 4. mars 2020 8 minutter siden, pop up bruker skrev: Det er uansett en ny reklamekanal. Det er det hun lever av. Jeg gidder ikke å følge, og ser ikke hvorfor andre skal gidde det heller? Utvikle seg selv innen hva egentlig? Er det snakk om litteratur eller seg selv og indre? Genial måte å styre unna FT da. Lage egen innlogging liksom Hun må fortsatt merke det som reklame på IG, hvis det er S-E AS som står bak denne nettsiden.
Gjest pop up bruker Skrevet 4. mars 2020 #16851 Skrevet 4. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hun må fortsatt merke det som reklame på IG, hvis det er S-E AS som står bak denne nettsiden. Må hun merke nettstedet som reklame når hun fronter det på sine andre kanaler? Kan du forklare, og har du lenke til FT på det? Endret 4. mars 2020 av pop up bruker
Gjest pop up bruker Skrevet 4. mars 2020 #16852 Skrevet 4. mars 2020 Ser at det er Strawberry Publishing AS som står bak siden hun nettopp har lansert. Det betyr vel at denne siden er en pre-reklame for boka som kommer.
Gjest Plannergirl Skrevet 4. mars 2020 #16853 Skrevet 4. mars 2020 9 minutter siden, pop up bruker skrev: Ser at det er Strawberry Publishing AS som står bak siden hun nettopp har lansert. Det betyr vel at denne siden er en pre-reklame for boka som kommer. Hun har snakket så mye om en app, og tatt bilder av seg selv gjøre yoga så begynner å lure på om det er noe selvutvikling på gang. Hvis det kommer i bokform fra SE AS mister jeg både troen på mennesker og bedrifter 🤦🏼♀️
Gjest pop up bruker Skrevet 4. mars 2020 #16854 Skrevet 4. mars 2020 8 minutter siden, Plannergirl skrev: Hun har snakket så mye om en app, og tatt bilder av seg selv gjøre yoga så begynner å lure på om det er noe selvutvikling på gang. Hvis det kommer i bokform fra SE AS mister jeg både troen på mennesker og bedrifter 🤦🏼♀️ Hvis yogaen er en del av dette, skal det klart merkes i så fall. Ikke at jeg i min villeste fantasi tror hun har begynt å ta private timer i yoga ut av det blå, uten å få noen form for rabatt eller fordeler.
Gjest pop up bruker Skrevet 4. mars 2020 #16855 Skrevet 4. mars 2020 Var en bruker her bakover som også skrev at boka skulle handle om noe selvutviklinggreier hvis jeg ikke husker feil. Så mye mulig det er hennes nye inntektskilde.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. mars 2020 #16856 Skrevet 4. mars 2020 (endret) 30 minutter siden, pop up bruker skrev: Må hun merke nettstedet som reklame når hun fronter det på sine andre kanaler? Kan du forklare, og har du lenke til FT på det? Hvis du ser i CBE tråden, ligger det masse dokumentasjon på det der. Hvis det er firma til SE som skal drifte den siden, så må det merkes. Beklager at jeg ikke kan hjelpe til mer. Endret 4. mars 2020 av lillesnøfnugg
Gjest Plannergirl Skrevet 4. mars 2020 #16857 Skrevet 4. mars 2020 3 minutter siden, pop up bruker skrev: Var en bruker her bakover som også skrev at boka skulle handle om noe selvutviklinggreier hvis jeg ikke husker feil. Så mye mulig det er hennes nye inntektskilde. I såfall satser jeg på at det flopper totalt for selvutvikling bør ingen lære av SE AS.
deedee_ Skrevet 5. mars 2020 #16858 Skrevet 5. mars 2020 Synes det er så uproffesjonelt når hun har bedriftskonto for Glöd, men den er lukka? Skulle tatt seg ut om H&M sin instagram var lukket, eller om Vita sin var lukket osv. Virker jo så useriøst. Hva er poenget med instagram som markedsføringskanal hvis den er privat. Hun som liksom kan så mye om markedsføring... Ser ut som det er samme geia nå med den littsophie greia, altså vil man nå ut til folk nytter det ikke å ha privat konto 😛 24
Aricia Skrevet 5. mars 2020 #16859 Skrevet 5. mars 2020 (endret) 8 minutter siden, deedee_ skrev: Synes det er så uproffesjonelt når hun har bedriftskonto for Glöd, men den er lukka? Skulle tatt seg ut om H&M sin instagram var lukket, eller om Vita sin var lukket osv. Virker jo så useriøst. Hva er poenget med instagram som markedsføringskanal hvis den er privat. Hun som liksom kan så mye om markedsføring... Ser ut som det er samme geia nå med den littsophie greia, altså vil man nå ut til folk nytter det ikke å ha privat konto 😛 Er det ikke nettopp lukkede kontoer som gjelder for tiden da? https://medium.com/creedmediagroup/why-companies-use-private-instagram-accounts-233d027af1ee Sitat When you make the account private, the non-followers will feel they are missing out on something. Suddenly they feel the content is exclusive as not everyone can see it. On the other hand, the followers will feel delighted and valued. The Fear Of Missing Out will be felt by the non-followers when you launch new products or when you allow your followers to have a first look. Endret 5. mars 2020 av Aricia 3
deedee_ Skrevet 5. mars 2020 #16860 Skrevet 5. mars 2020 11 minutter siden, Aricia skrev: Er det ikke nettopp lukkede kontoer som gjelder for tiden da? https://medium.com/creedmediagroup/why-companies-use-private-instagram-accounts-233d027af1ee Jeg skjønner tankegangen om poenget er å få flest mulig følgere, men følgere er ikke nødvendigvis kjøpere. Glöd har ingen hjemmeside, lukka instragram og veldig få bildetreff, de bildetreffene som er er stort sett bider av bedriftseier - det hele virker utrolig useriøst. Hvis du f.eks søker "Coco and Eve" (et annet lite selvbruningsmerke) så ser det mer ut som en legit bedrift. Med hjemmeside, masse bilder på googlesøk, vanlig bedriftsprofil på insta ++. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå