Gjest Gul_gul Skrevet 27. mai 2019 #12441 Skrevet 27. mai 2019 (endret) 28 minutter siden, J.. said: Men er det bekreftet? Ja, hun skriver: Forresten! I går tok jeg en behandling som heter “plasmapen”, det skal stramme opp øyelokkene og under øynene. Jeg har såkalt “hooded eyes” i likhet med cirka alle i min familie, (...) – sitat fra blogginnlegget "TOLV TIMER MED FORANDRING" 2018-12-14. Jeg vet ikke om hun har gjort mer enn det, men forskjellen før/etter er tydelig. Hun ser kronisk forbauset ut nå. Endret 27. mai 2019 av Gul_gul
J.. Skrevet 28. mai 2019 #12442 Skrevet 28. mai 2019 I dagens pod når SE presterer å si at DarkWeb ikke eksisterte når hun var ung,for da lå alt på det åpne web. Ler meg ihjel over hvor vanvittig lite hun vet om alt hun uttaler seg om. Det hun snakker om er jo nettsider som er oppe å går enda,som like godt kunne ligget på YT. Jiiiis.. 39
Djungelvrål Skrevet 28. mai 2019 #12443 Skrevet 28. mai 2019 13 timer siden, J.. skrev: For å rette på jodelen i innlegget -puppene er operert 3ganger. 2 for å legge inn silikon,1 for å fjerne. Første gang gikk påståelig fint,til hun var i en "bilulykke/bilkræsj" på ferie å puppene ble ødelagt,satte inn nye å større implantat. Tok de så ut pga "smerter/medisinske årsaker",som alt annet. Så.. Puppene - 3 runder. Nesa - 4 runder. Rumpa - 1 runde. Fettsuging - 1 runde. Fettinnsprøytning i lepper - 1. Fillers/botox - utallig. Kjeven - 1. Underliv - 1. = 11 operasjoner siden 18årsdagen,samt fillers å botox.. 12 operasjoner,hun har operert hengende øyelokk også. 9
DianaV Skrevet 28. mai 2019 #12444 Skrevet 28. mai 2019 SE burde ta en titt på hvordan det har gått med reality deltaker Charlotte Crosby sitt ansikt... 16
deedee_ Skrevet 28. mai 2019 #12445 Skrevet 28. mai 2019 20 minutter siden, SupaWoman skrev: 12 operasjoner,hun har operert hengende øyelokk også. Hun har også tatt fett fra magen og sprøytet inn i leppene. 8
BellaSwan Skrevet 28. mai 2019 #12446 Skrevet 28. mai 2019 Må ikke glemme hip dips. Jeg visste knapt hva det var før SE opplyste meg om det. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/04/18/du-skaper-kroppspress/ Etter innlegget jeg linker til over her tenker man jo sitt om hva hun også kan ha gjort. 10
smalls Skrevet 28. mai 2019 #12447 Skrevet 28. mai 2019 Er det noe den jenta ikke har operert? Hun har operert det meste. 12
Gjest nicecar Skrevet 28. mai 2019 #12448 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, smalls skrev: Er det noe den jenta ikke har operert? Hun har operert det meste. Hun finner nok noe nytt å operere snart skal du se.
Elaine Marley Skrevet 28. mai 2019 #12449 Skrevet 28. mai 2019 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
Nanette Skrevet 29. mai 2019 #12450 Skrevet 29. mai 2019 Blir sliten av å høre henne på podcast, hun er så bastant og det henne mener er rett (selv om det er feil) Hun sier at dark web er et nytt fenomen i denne tiden, og ikke eksisterte for noen år siden. Eh..da kan ikke hun vite hva det er? 24
J.. Skrevet 29. mai 2019 #12451 Skrevet 29. mai 2019 4 minutter siden, Nanette skrev: Blir sliten av å høre henne på podcast, hun er så bastant og det henne mener er rett (selv om det er feil) Hun sier at dark web er et nytt fenomen i denne tiden, og ikke eksisterte for noen år siden. Eh..da kan ikke hun vite hva det er? Nettopp det jeg skrev for noen sider også.. Men så var hun helt på viddene når hun skulle lære F hva en Incel er også.. River meg i håret av de bastante utsagnene som er helt på vidda.. 25
Tjukk Norris Skrevet 29. mai 2019 #12452 Skrevet 29. mai 2019 Som en skriver, nesen hennes er jo identisk Med Michael Jacksons, etter alle operasjonene hans.. og den er ikke mye identisk med utgangspunktet (hennes naturlige nese) som hun jugde (nok en gang) og sa 16
Tjukk Norris Skrevet 30. mai 2019 #12453 Skrevet 30. mai 2019 Litt over gjennomsnittet engasjert her nå.. men facinerende å se at hun nå slakter Isabella løwengrip (blondinbella) på Instagram når hun selv fronter og kan assosieres med Norges dårligste verdier. 30
AntiBullshit Skrevet 30. mai 2019 #12454 Skrevet 30. mai 2019 5 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Litt over gjennomsnittet engasjert her nå.. men facinerende å se at hun nå slakter Isabella løwengrip (blondinbella) på Instagram når hun selv fronter og kan assosieres med Norges dårligste verdier. I siste podcast gikk Sofie hardt ut og kjeftet på norsk presse fordi hun mener at de kun har fokus på saker som gir kjendisene negativ omtale. Hun brukte Astrid S som eksempel ettersom VG hadde skrevet artikkel om at plateselskapet til Astrid brukte mer penger på henne enn de tjente på henne. Sofie mente dette var et tegn på norsk jantelov, og savnet artikler som promoterer kjendisenes suksess. Litt av et paradoks hvis hun mener at hun selv skal få være kritisk og negativ til andre «kjendiser», mens media må se å holde seg til solskinnshistorier. 26
Gjest Gul_gul Skrevet 30. mai 2019 #12455 Skrevet 30. mai 2019 11 minutter siden, Tjukk Norris said: (...) facinerende å se at hun nå slakter Isabella løwengrip (blondinbella) på Instagram (...) Apropos Löwengrip... hennes verden er totalt koko luftkastell. Hun oppdikter historier om gangstere og kriminelle, lanserer nye produkter/prosjekter som aldri blir til noe... Den boblen må snart briste. Kan anbefale å følge med på Bloggbevakning (Camilla Gervide).
Gjest Gul_gul Skrevet 30. mai 2019 #12456 Skrevet 30. mai 2019 16 minutter siden, AntiBullshit said: I siste podcast gikk Sofie hardt ut og kjeftet på norsk presse fordi hun mener at de kun har fokus på saker som gir kjendisene negativ omtale. Hun brukte Astrid S som eksempel (...) ... fordi hun ikke ville bruke seg selv som eksempel. 😉
Gjest bienvilleparish Skrevet 30. mai 2019 #12457 Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, Tjukk Norris skrev: Litt over gjennomsnittet engasjert her nå.. men facinerende å se at hun nå slakter Isabella løwengrip (blondinbella) på Instagram når hun selv fronter og kan assosieres med Norges dårligste verdier. Måtte google Isabella og alderen hennes, hun er faktisk bare 28, men ser ut som hun er 50 med all den filleren og hårsveisen 😱😱 Jeg er 27 og hadde jeg møtt henne på gata hadde jeg tenkt hun var på mammas alder. Ser ut som ei dame som er gift med en plastikk kirurg i beverly hills og har fått sprøytet inn fillere annenhver uke over flere år.
Gjest CecilieX Skrevet 30. mai 2019 #12458 Skrevet 30. mai 2019 Jeg har hørt om jojo-slanking, men nå er nok det jojo-operering som er moderne.
Missy1 Skrevet 30. mai 2019 #12459 Skrevet 30. mai 2019 1 time siden, R730 skrev: Måtte google Isabella og alderen hennes, hun er faktisk bare 28, men ser ut som hun er 50 med all den filleren og hårsveisen 😱😱 Jeg er 27 og hadde jeg møtt henne på gata hadde jeg tenkt hun var på mammas alder. Ser ut som ei dame som er gift med en plastikk kirurg i beverly hills og har fått sprøytet inn fillere annenhver uke over flere år. Shit, måtte Google selv og er veldig enig. Det virker som fillers i ung alder gir litt motsatt effekt, altså at man får mer voksent utseende ved å bruke botox som ung. Blir seende ut som en egentlig er mye eldre men prøver å se yngre ut. Jeg er snart 32 år gammel og ser mye yngre ut enn Isabella (jeg har aldri prøvd botox). 9
Pollen Skrevet 30. mai 2019 #12460 Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, R730 skrev: Måtte google Isabella og alderen hennes, hun er faktisk bare 28, men ser ut som hun er 50 med all den filleren og hårsveisen 😱😱 Jeg er 27 og hadde jeg møtt henne på gata hadde jeg tenkt hun var på mammas alder. Ser ut som ei dame som er gift med en plastikk kirurg i beverly hills og har fått sprøytet inn fillere annenhver uke over flere år. Er hun bare 28😳 Ser ut som hun er godt voksen og desperat prøver å se ung ut. Stusselig. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå