Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
18 minutter siden, R730 skrev:

Hva har hun gjort med det da? 

Fikset seg mindre indre kjønnslepper,også såklart pga"helseplager".

Endret av J..
  • Liker 18
Videoannonse
Annonse
Gjest Gul_gul
Skrevet
7 minutter siden, aurinko said:

Kan dere forklare hva dere mener med at telefonen hennes var i Tyrkia? Når var den det? Hvordan vet dere det?🤪😅

Påsken 2019 - hun lat ut en instastory med skjermbilde fra telefonen der operatøren var tyrkisk. Så vi vet ikke med sikkerhet at hun var i Tyrkia, men det var telefonen i all fall. ;) 

Skrevet
2 hours ago, Gul_gul said:

Om man kan operere igjen etter bare en måned tror jeg kommer an på så mye. Bl.a. hvor omfattende de(t) tidligere inngrepene har vært. Og det kan vel skje at noe er så åpenbart feil at det må gjøres om umiddelbart? Men jeg vet det ikke. Men mest sannsynlig - etter min mening - var operasjon nr. 3 i Tyrkia for ca. en måned siden.  

Ingen tvil. Nesen ble helt forandret etter at hun var i Tyrkia for en måned siden - gikk fra ekstrem oppstopper til helt rett - og hun skjulte ansiktet en periode etterpå.

Jeg ville forresten aldri tiltrodd han fyren i tyrkia å operere nesen på nytt etter at det ble så mislykket forrige gang (neseryggen ble altfor smal, akkurat som Isabel Raad sin, som opererte seg hos samme fyr). Stakkars SE, fire kosmetiske neseoperasjoner på fem år, ingen vanlig nese takler noe sånt, hun kommer til å ha problemer med den hele livet. Etter sigende ble MJs nese så ødelagt at det var fare for at den skulle falle av pga. plastikkoperasjoner, og han hadde all verdens penger til å prøve å fikse det.

Jeg skjønner ikke hvorfor ei så ung jente frivillig ødelegger en viktig kroppsdel, og nesen var helt fin i utgangspunktet. At ikke familie og kjæreste griper inn mot det som åpenbart er skadelig dysmorfofobi.

• Liker 30
Skrevet

Forleggerhistorien var tynn, syns jeg. I Norge har man møter direkte med forlaget, i USA er det stort sett agentene man har kontakt med, i alle fall i starten. Og hva er det hun i så fall skal skrive om? Eller vil hun at vi skal tro det gjelder oversettelser? Syns hun ikke det er dumt at vi vet at det er forlaget som ordner med sånt? Så mye svada for å dekke over ny neseoperasjon. 

• Liker 28
Skrevet (endret)

Neseoperasjon nr 4?? Pga "helseplager" igjen? 

Vet ikke hva jeg skal si  jeg. At dette er en sykdom er det desverre ingen tvil om lenger syns jeg. 

Vet ikke om jeg syns synd på henne eller om jeg syns hun skal skjerpe seg ganske kraftig. 

Endret av Isild
  • Liker 27
Skrevet
7 timer siden, Bloggleseren skrev:

At ikke familie og kjæreste griper inn mot det som åpenbart er skadelig dysmorfofobi.

Hvordan vet du ikke allerede har gjort det, mange ganger? SE er en voksen kvinne og hjelper ikke hva andre sier. Hun bestemmer selv og ikke alltid det nytter å snakke til folk som er avhengig av noe. Hun var hos psykolog i fjor tror jeg, men ga opp da hun mente psykologen ikke forsto henne. Kanskje de må få henne tvangsinnlagt da?

• Liker 6
Skrevet

Imponerende arbeid @Nasse Nøff ❤Er enig i at ting ikke henger på greip. Innlegget ditt burde blitt lagt igjen som kommentar på bloggen hennes for hun har vel glemt selv hva hun har skrevet og ikke skrevet om dette tidligere, og mange er dessverre ikke kritiske til det hun skriver. Jeg tviler på at den 3.(?) operasjonen som ødela nesa hennes helt slik at hun nå måtte operere i NY var pga pusteproblemer. Tror heller det var fordi hun ønsket å bygge opp neseryggen og bli kvitt "hoppbakkefasongen" - hvorfor skulle hun ellers dratt tilbake til en som gav henne pusteproblemer sist gang hun var der? Men dette vil hun jo selvfølgelig ikke fokusere på i innlegget sitt. Synes også det er merkelig av henne å si at hun ender opp med en nese som er helt lik den hun hadde i 2013, for det er den jo ikke. Ser at hun høster mye ros i kommentarfeltet for å fortelle denne gangen, men en så er jo innlegget skrevet på en måte som viser at det var det hun ønsket å oppnå, det får i hvert fall jeg inntrykk av. Håper for hennes del at dette er siste gang hun gjør et inngrep på nesa si. 

• Liker 22
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
7 timer siden, smalls skrev:

Hvordan vet du ikke allerede har gjort det, mange ganger? SE er en voksen kvinne og hjelper ikke hva andre sier. Hun bestemmer selv og ikke alltid det nytter å snakke til folk som er avhengig av noe. Hun var hos psykolog i fjor tror jeg, men ga opp da hun mente psykologen ikke forsto henne. Kanskje de må få henne tvangsinnlagt da?

Hun går enda til psykolog en gang i uka, sa hun i serien sin 🙂 Jeg tror også jenta har dysmorfofobi. Er det noen som vet hvordan denne lidelsen behandles? 

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Hun sier nesen vil se lik ut som den gjorde før alle operasjonene. Men under bandasjen ser den mye mindre ut enn den gjorde før? 

Før: https://www.google.com/search?q=sophie+elise+ung&tbm=isch&ved=2ahUKEwi9l5Ww7bviAhUTW5oKHS_vAMoQ2-cCegQIABAC&oq=sophie+elise+ung&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...62071.63165..63689...0.0..0.80.307.4......0....1.........0i67j0j0i8i30j0i24.V8SUaAotRVw&ei=OevrXP2WO5O26QSv3oPQDA&bih=612&biw=360&client=ms-android-samsung&prmd=inv#imgrc=mm-hQcaTQvq-RM

Får bare håpe den faktisk er mindre, det er vel det eneste som forhindrer henne fra en ny operasjon om et par år. 

Endret av loveli
Gjest Justsaying
Skrevet
19 minutter siden, loveli skrev:

Hun sier nesen vil se lik ut som den gjorde før alle operasjonene. Men under bandasjen ser den mye mindre ut enn den gjorde før? 

Før: https://www.google.com/search?q=sophie+elise+ung&tbm=isch&ved=2ahUKEwi9l5Ww7bviAhUTW5oKHS_vAMoQ2-cCegQIABAC&oq=sophie+elise+ung&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...62071.63165..63689...0.0..0.80.307.4......0....1.........0i67j0j0i8i30j0i24.V8SUaAotRVw&ei=OevrXP2WO5O26QSv3oPQDA&bih=612&biw=360&client=ms-android-samsung&prmd=inv#imgrc=mm-hQcaTQvq-RM

Får bare håpe den faktisk er mindre, det er vel det eneste som forhindrer henne fra en ny operasjon om et par år. 

Det er jo sånne uttalelser og dårlig skjult mobbing som gjør at folk får komplekser. Men det visste du kanskje. Sikkert. 

Gjest loveli
Skrevet (endret)
2 timer siden, Justsaying skrev:

Det er jo sånne uttalelser og dårlig skjult mobbing som gjør at folk får komplekser. Men det visste du kanskje. Sikkert. 

Hæ?? Jeg driter vel i hvordan nesen hennes ser ut?

Jeg skriver jo at jeg håper den er mindre for HENNES EGEN DEL. Og jeg forklarer hva jeg mener - jeg håper det fordi det er det eneste jeg tror vil føre til at hun slutter å operere seg!

Hun har sagt, gjentatte ganger, at hun hater nesen sin slik den var. Hat er ganske altoppslukende, og at hun opererer seg så mye bekrefter det. Hun ville ha mindre nese, og jeg håper hun får det!

Jeg sier at jeg tror den nye nesen er mindre og legger ved bevis. Håper virkelig hun ser det selv! Hun MÅ slutte å være så opphengt i nesen sin og utseendet sitt. Operasjoner gjør det uansett ikke bedre!

Jeg har ikke sagt at jeg håper hun får en mindre nese fordi at hun blir finere med det. Jeg bryr meg ikke noe om nesen hennes er sånn eller slik. Eneste jeg vil er at hun slutter å operere seg.

Hun var vakker før og blir sikkert vakker med den nye nesen også!

Ikke les innlegget mitt som ironi og sarkasme, jeg mener det jeg skriver rett frem. Jeg har overhode ikke hatt som intensjon å mobbe SE ved å påpeke at nesen faktisk ser mindre ut nå enn tidligere. Hvorfor trodde du det?

Endret av loveli
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Hvorfor har hun fortalt om intimkirurgien sin lurer jeg på. Det er jo ingenting de fleste folk ser lissom. Jeg hadde hvertfall aldri fortalt noen om noe slikt hvis jeg hadde operert høna mi.. 

Skrevet
14 minutter siden, R730 skrev:

Hvorfor har hun fortalt om intimkirurgien sin lurer jeg på. Det er jo ingenting de fleste folk ser lissom. Jeg hadde hvertfall aldri fortalt noen om noe slikt hvis jeg hadde operert høna mi.. 

Fritt sitert - fordi det også må tørres å snakke om,da tross alt så mange faktisk har samme problem,men ikke tørr å snakke om det.

Jeg tenker - for å sjokkere/provosere/lage "headlines",ved å fortelle om enda en unødvendig,men såklart helt nødvendig operasjon.

Hun sier hun hadde plager feks under sex,mens mange kvinner som velger å operere sier de opplever smerter og nummenhet etter operasjon..

• Liker 16
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Sophie Elise AS burde jo gå ut og advare de unge leserne sine mot å operere på nesa si. Virkelig. Nesen vokser raskere enn resten av ansiktet og harmonerer ikke i ansiktet før uti 20-åra, så hvis man opererer nesa mindre når man er i tenåra så vil man sitte igjen med en nese som er for liten i forhold til resten av ansiktet i 20-åra. Det er litt vanskeligere å få gjort noe med!

Skrevet
Akkurat nå, Sitronmelisse skrev:

Sophie Elise AS burde jo gå ut og advare de unge leserne sine mot å operere på nesa si. Virkelig. Nesen vokser raskere enn resten av ansiktet og harmonerer ikke i ansiktet før uti 20-åra, så hvis man opererer nesa mindre når man er i tenåra så vil man sitte igjen med en nese som er for liten i forhold til resten av ansiktet i 20-åra. Det er litt vanskeligere å få gjort noe med!

Nei herregud,hun har jo reversert første operasjon,med denne operasjonen!

Igjen -medisinsk vindunder atter en gang.

• Liker 11
Skrevet

Jeg tror at alle disse kommentarene SE får på hvor modig hun er, hvor fin/vakker/etc hun er, i det lange løp gjør henne mer skade enn oss som er kritiske til hvordan hun holder på med plastiske operasjoner. Gang på gang får hun bekreftet at det hun driver med virker, og det er med på å gi henne en boost i noen timer, dager, måneder til hun på nytt har funnet noe hun "må" rette på. Så fikser hun på det, og sirkelen gjentas. Gang på gang på gang får hun støtte og oppmerksomhet på et handlingsmønster som er svært avvikende fra "normalen", og dermed får hun gang på gang bekreftet for seg selv at det hun driver på med er normalt og greit. Derfor tenker jeg at alle de som hyller henne og skryter av åpenheten hennes i forhold til det ekstreme antallet kosmetiske operasjoner hun har fått utført i en alder av 24 (!!!) faktisk gjør større skade enn de gjør godt. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Fragmentet skrev:

For å rette på jodelen i innlegget -puppene er operert 3ganger.

2 for å legge inn silikon,1 for å fjerne.

Første gang gikk påståelig fint,til hun var i en "bilulykke/bilkræsj" på ferie å puppene ble ødelagt,satte inn nye å større implantat.

Tok de så ut pga "smerter/medisinske årsaker",som alt annet.

Så..

Puppene - 3 runder.

Nesa - 4 runder.

Rumpa - 1 runde.

Fettsuging - 1 runde.

Fettinnsprøytning i lepper - 1.

Fillers/botox - utallig.

Kjeven - 1.

Underliv - 1.

= 11 operasjoner siden 18årsdagen,samt fillers å botox..

Endret av J..
  • Liker 25
Skrevet
7 minutter siden, Gul_gul skrev:

^ Øyenlokk - 1 

Men er det bekreftet?

Det jeg ramser opp,er bekreftet i blogg.

(mtp moderering..)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...