Gå til innhold

Har alle kose/joggeklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en joggebukse og den bruker jeg  kun til tur. Har også turdress. Koseklær for meg er kjole, noe jeg helst bruker hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulSitron skrev (På 8.8.2019 den 18.18):

Eier ikke en eneste "kosebukse". Trives best i jeans. Kan til nød gå i pysjbukse, men da er jeg som regel ikke i form

Enig. Trodde også jeg trengte joggedress/koseklær for noen år siden ettersom det var et «must» å ha når man var hjemme og jeg endte opp med å investere i et dyrt joggedress, den ble liggende i skapet og aldri brukt. Likte aldri følelsen av å gå rundt i joggeklær, følte meg daff og så ut som en sliten småbarnsforelder. Nei, går heller med en baggy jeans, jogabukser og behagelig slacks. 

Anonymkode: 0c63a...988

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mye penger på klær, og jeg er ganske sikker på at jeg bruker mer på home wear enn på vanlig klær :P 

Å skifte er alltid det første jeg gjør når jeg kommer hjem. Når jeg sitter i sofaen, lager mat, gjør husarbeid, date night med min kjære... Uansett, alltid.

Jeg blir mer aktiv når jeg er komfortabel, så det er jo dobbel win :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Bruker alltid home Wear hjemme, skifter fra jobbantrekk med en gang jeg kommer hjem. Har faktisk ikke en eneste jeans 😅 Hadde nok brukt det på hyttetur om det var kaldt, men bruker vanligvis shorts eller løs strandkjole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Jeg eier ingen joggebukser. Så det vil du aldri se meg i. Jeg har et  par yogabukser som jeg bruker av og til på hytta. Liker egentlig å se pen ut både hjemme og på hytta. Ønsker jeg noe mer ledig, tar jeg gjerne på meg kjole. Ha en del fine hverdagskjoler som jeg gjerne koser meg i. Både hjemme og på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontorotta skrev (2 minutter siden):

Tja.... Jeg eier ingen joggebukser. Så det vil du aldri se meg i. Jeg har et  par yogabukser som jeg bruker av og til på hytta. Liker egentlig å se pen ut både hjemme og på hytta. Ønsker jeg noe mer ledig, tar jeg gjerne på meg kjole. Ha en del fine hverdagskjoler som jeg gjerne koser meg i. Både hjemme og på hytta.

Noen av oss er pene uansett hva vi har på oss. 

Anonymkode: c1297...620

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart at nordmenn har ord på seg for å være sjuskete når de valser rundt i slitte joggeklær og "koseklær".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen av oss er pene uansett hva vi har på oss. 

Anonymkode: c1297...620

Det handler ikke om å være pen, men å ikke å gå rundt å se daffete ut. Utseendet har lite å gjøre med det.

Anonymkode: 0c63a...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, å gå i jeans på hyttetur er merkelig . Vi har selvsagt tur og koseklær der

Anonymkode: 7f706...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...