Gå til innhold

Har alle kose/joggeklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Koseklær trenger jo ikke være uformelige, utvaskede slaskeklær. Jeg har masse koseklær som jeg godt kan ta i mot besøk eller gå på butikken i, samtidig som de er utrolig komfortable. 

Anonymkode: 46134...126

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jar nettopp kjøpt meg min første joggebukse, og gjett om det er digg å hoppe inn i den etter en lang dag! Den er ganske tettsittende, så den ser ikke så slaskete ut heldigvis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter aldri klær når jeg kommer hjem, med mindre jeg har vært i så formelle møter på jobb at jeg har dress/drakt på meg. Klærne mine er behagelige, og jeg trives uansett godt med å se velstelt ut selv om jeg bare skal være hjemme.

Jeg har noe som kan defineres som koseklær som jeg bruker på helgemorgener og dersom jeg av en eller annen grunn har tatt meg en dusj på kvelden, men ingen joggebukser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bytter klær i det jeg kommer hjem. 

 

Kunne ikke falt meg inn å bruke samme klærne hjemme som jeg har vært ute med hele dagen. Som har vært utsatt for forurensning, støv, pollen, diverse møkk, fellestoaletter, stoler man deler med andre mennesker. Det føles bare fryktelig uhygienisk og ekkelt. 

Bruker en lett bomullskjole. Eller tights og lang strikkegenser. (vinter) Eier ikke en eneste joggebukse, så det er jo ikke poenget. 

Anonymkode: 1b1f9...505

Samme her! Det er rett og slett ekkelt. Tenk å legge seg i senga med "uteklær"/jobbklær på.

TS, jeg har aldri sett faren min gå med noe annet enn dongribukse (evt. finbukse til selskap o.l.). Han eier ikke en eneste pysj eller joggebukse. Så det finnes andre som deg. Og jeg gikk aldri med koseklær frem til jeg begynte på vgs. Jeg tenkte egentlig ikke over at jeg gikk i dongribukse hjemme, etter skolen. 

Men nå går jeg alltid i løse kosebukser hjemme. Jeg kan ikke gå med stramme bukser hele dagen, jeg merker at det påvirker underlivet. :P

Anonymkode: 6e849...f84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå med jeans på hyttetur er litt rart. Vil tro vennene dine ikke hadde reagert dersom du gikk med en myk bomullsbukse, chinos, linbukse, turbukse eller noe liknende. 

Anonymkode: 4e09d...866

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/10/2019 at 10:14 PM, AnonymBruker said:

Å gå med jeans på hyttetur er litt rart. Vil tro vennene dine ikke hadde reagert dersom du gikk med en myk bomullsbukse, chinos, linbukse, turbukse eller noe liknende. 

Anonymkode: 4e09d...866

TS her: Hvorfor må jeg kjøpe en egen bukse som jeg kun skal bruke en helg på hyttetur? Jeg trives best i jeans...

Anonymkode: 79231...8d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.8.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Men alle dere som går i undertøy, pysj, shorts etc hjemme; hva om dere får besøk? Om det ringer på døra, åpner dere i undertøyet, pysjen etc?

Jeg bruker «vanlige» klær hjemme og det gjør alle andre jeg kjenner også. På hytta derimot bruker jeg ofte bukser av type myk stoff, men ikke vanlige joggebukser. For meg er joggebukse barneklær. 

Anonymkode: 72dce...14a

Åpner døren i pysjbukse/hettegenser/tskjorte eller shorts + tskjorte eller treningsklær. Ser ikke helt problemet i det. De som leverer pakker flirer litt noen ganger når jeg har på meg onepiece, men det plager meg ikke.

Anonymkode: e2a9a...9f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker kanskje litt by-jente på bærtur å insistere å holde seg i jeansen på hyttetur.

Anonymkode: 8bb16...69b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har koseklær, men føler meg veldig lat i dem. Så jeg bruker det bare når jeg faktisk skal slappe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Men alle dere som går i undertøy, pysj, shorts etc hjemme; hva om dere får besøk? Om det ringer på døra, åpner dere i undertøyet, pysjen etc?

Jeg bruker «vanlige» klær hjemme og det gjør alle andre jeg kjenner også. På hytta derimot bruker jeg ofte bukser av type myk stoff, men ikke vanlige joggebukser. For meg er joggebukse barneklær. 

Anonymkode: 72dce...14a

Vel, for det første får jeg sjeldent besøk, og for det andre er koseklærne, eller klærne jeg bruker når jeg kommer hjem, klær jeg fint kan motta gjester med. Om vinteren går jeg stort sett i tights og singlet + en tynn genser/cardigan. Om sommeren går jeg primært i shorts og singlet, men de er i myk bomull, så deilig og behagelig.

Det er ikke det at klærne jeg bruker på jobb eller ute blant folk er så veldig ubehagelige, det er bare det at jeg synes alternativet er mye mer behagelig. ;) Det beste som finnes er å ta av seg bh'en etter endt arbeidsdag og ta av seg kjolen. Da er det opp med håret, finne fram en spenne for å få vekk panneluggen og lufte hodet, ta av seg bh'en og kjolen jeg stort sett har på meg, og ta på seg (som i dag) shorts i myk bomull og en deilig myk singlet. Nydelig! ;) 

På hytta kan jeg finne på å bruke joggedress, skal sies. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke en eneste joggedress eller «koseklær». Skifter aldri i løpet av dagen, med mindre penkjole er involvert. Har ute-turbukse til turer. Har pysj, den brukes om natten og under morgenkaffen. 

Anonymkode: ceb3f...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun på meg olabukser eller andre penbukser når jeg skal ut av huset. I alle andre situasjoner brukes joggebukse/tights eller løs kjole med boksershorts under. Hater stramme bukser, olabukser er jo ikke behagelig. 

Anonymkode: c8153...e6c

Jeg skifter ikke til kosetøy, men jeg bruker bare litt baggy bukser da ☺ 

Anonymkode: 7fa7c...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sett som ble kjøpt inn til bruk i barseltiden. Har ikke brukt det siden stingene i underlivet forsvant. Trives best med jeans, skjørt og kjoler😊

Anonymkode: ad033...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.8.2019 den 22.38, GjestSiden2006 skrev:

Nei, jeg har et sexliv... hahahahaa

 

Plenty med sexliv her, i joggedress. Ja, det vil si, det forsvinner jo vanligvis av underveis, men om vi ikke rekker ut av stua kan fort genseren bli værende på. En joggedress har aldri stoppet kona og meg. Snarere tvert i mot. For da er begge i kosehumør.

Anonymkode: b7f00...0b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det nå, men det var først noe jeg begynte da jeg fikk ny samboer da jeg var 34... Før falt det meg aldri inn, jeg gikk i jeans hele tiden hjemme. Jeg synes det er behagelig og greit. Men samboeren syntes det var kjemperart :p Han kjøpte en skikkelig god kosebukse til meg, og den bor jeg i nå :p Den er litt mer behagelig enn jeansen, spesielt i skrittet. 

Anonymkode: f0fdb...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

TS her: Hvorfor må jeg kjøpe en egen bukse som jeg kun skal bruke en helg på hyttetur? Jeg trives best i jeans...

Anonymkode: 79231...8d2

Har ikke jeans, felt å bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koseklær for meg er kjoler.  Deilig å sitte i sofaen i en fotsid bomulskjole eller en annen kjole.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2019 den 8.09, AnonymBruker skrev:

Koseklær trenger jo ikke være uformelige, utvaskede slaskeklær. Jeg har masse koseklær som jeg godt kan ta i mot besøk eller gå på butikken i, samtidig som de er utrolig komfortable. 

Anonymkode: 46134...126

Eksempler pliis :)

Anonymkode: 96df5...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rundt i kjæresten sin boxer jeg. Jeg er DER.

Anonymkode: f264d...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet «koseklær» er ekkelt i seg selv spør du meg 

Anonymkode: e1801...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...