Gå til innhold

Har alle kose/joggeklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her i heimen flekker vi begge av oss jobb/uteklærne så snart vi er i hus. 

Rett over i koseklær. Begge to. 

Og ja, vi har et sexliv. 

 

Anonymkode: 8336a...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest- silje

Ja. Har velurdress i mange farger ifra cubus som sitter bra. Kan fint gå i butikken i de også. Nå sitter jeg i en knæsj lilla-rosa velurdress med svart singlet inni og føler meg ganske fresh. Jeans bruker jeg kun ute, da mine er nokså stramme og sitter som støpt. Dere som kun bruker jeans, er det skinny / stramme jeans dere bruker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sjeldent joggebukser, men det er mest fordi alle er så nuppete og stygge kort tid etter at jeg har kjøpt dem, og liker å føle meg litt fresh selv om jeg bruker behagelige klær. Skifter ikke alltid, men de dagene jeg skifter når jeg kommer innomhus skifter jeg til litt løsere stoffbukser (chinos eller lignende), evt til tights hvis det står mye husarbeid på programmet.

Viktigste grunnen til at jeg ikke skifter er at jeg glemmer å gjøre det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, gjest- silje said:

Ja. Har velurdress i mange farger ifra cubus som sitter bra. Kan fint gå i butikken i de også. Nå sitter jeg i en knæsj lilla-rosa velurdress med svart singlet inni og føler meg ganske fresh. Jeans bruker jeg kun ute, da mine er nokså stramme og sitter som støpt. Dere som kun bruker jeans, er det skinny / stramme jeans dere bruker? 

Bruker så og si bare skinny/stramme jeans. Strammer de litt vel mye når jeg sitter i sofaen, knepper jeg bare opp knappen.

Anonymkode: 79231...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier noen koseklær men bruker de sjelden. Gidder ikke å skifte hver gang jeg skal ut av døra, så jeg bruker stort sett jeans hele dagen (unntatt på jobb, bruker uniform). 

På hytta går det mao. også ofte i jeans, men vinterstid hender det også ofte at jeg daffer rundt i superundertøy ;)

Gode jeans (skinny med stretch) er svært behagelige å bruke synes jeg. Også i sofaen, selv om det er lite tid jeg tilbringer der. 

Skjorter derimot, det synes jeg er djevelens verk komfortmessig. Så de brukes kun de gangene jeg må bruke dress av en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noen koseklær, men vurderer å skaffe det. Eneste er at jeg synes det ikke er noe fint om noen plutselig kommer på besøk.

Jeg skifter som regel etter jobb, og har på meg mer hverdagsklær.

 

Anonymkode: 217bc...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke koseklær.

Jeg pleier vanligvis å ta på litt annerledes klær hvis jeg skal ut på noe spesielt, hvis ikke så bruker jeg de samme klærne. Har ingen klær som jeg ikke bruker både hjemme og ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme bruker jeg mye koseklær. Koseklær er for meg kjoler.  Bruker bare kjoler hjemme.  Har en joggebukse som jeg sjelden bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 7.8.2019 den 22.38, GjestSiden2006 skrev:

Nei, jeg har et sexliv... hahahahaa

 

Om det ikke er rom for å gå med joggebukse av og til hjemme hos dere er det litt trist da. 

Anonymkode: d5c7d...c80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Eksempler pliis :)

Anonymkode: 96df5...87b

Jeg bruker mye superundertøy hjemme om vinteren, fantastisk digg å gå i. Kjenner nesten ikke at man har på seg klær! 😄Om sommeren skifter jeg til kjole eller treningstights. 

Anonymkode: d5c7d...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har ikke joggebukser (snøring i livet, mansjett eller strikk nede ved beina og "plysj" innside). Men jeg har treningsbukser og disse brukes hjemme.

Folk som kommer uanmeldt på besøk får se meg i dette antrekket.

Forøvrig kunne det ikke brydd meg mindre hva andre gikk kledd i på hytten - så lenge de hadde klær på. Velger du dongeribukse er det ditt valg, og jeg skjønner ikke at dette er noe å kommentere eller å tilby å låne kosebukse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 21.35, gjest- silje skrev:

Ja. Har velurdress i mange farger ifra cubus som sitter bra. Kan fint gå i butikken i de også. Nå sitter jeg i en knæsj lilla-rosa velurdress med svart singlet inni og føler meg ganske fresh. Jeans bruker jeg kun ute, da mine er nokså stramme og sitter som støpt. Dere som kun bruker jeans, er det skinny / stramme jeans dere bruker? 

Jeg bruker kun tettsittende jeans også hjemme, men så er jeg jo slank da så de strammer jo ikke ubehagelig noe sted, de er bare tettsittende og gode.

Anonymkode: 535d2...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei bruker aldri "slække klær" olabuksa blir på så vel hjemme som på hytta. Og ja bruker rett så stramme bukser.

Anonymkode: abb82...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Ordet «koseklær» er ekkelt i seg selv spør du meg 

Anonymkode: e1801...c00

Hvordan kan det bli ekkelt? Å kose seg? Eller kose med noen med klær på? Eller kose med noen gjennom klær? 

Anonymkode: b7f00...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎08‎.‎2019 den 7.15, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker kun tettsittende jeans også hjemme, men så er jeg jo slank da så de strammer jo ikke ubehagelig noe sted, de er bare tettsittende og gode.

Anonymkode: 535d2...c03

jeans strammer vel ikke mindre på slanke folk enn tjukke folk, så lenge man har valgt riktig størrelse.

Anonymkode: 264bc...f93

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.8.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Har alle koseklær?

Var på hyttetur nå og der gikk alle som var med i såkalte koseklær hele tiden, de skiftet til dette med engang vi kom dit. Jeg gikk med jeans og fikk mange spørsmål på om jeg ikke skulle skifte og om jeg ville låne joggebukse av dem.

Jeg har ikke gått med joggebukse siden barneskolen så hvorfor skal jeg gå med det bare fordi man er på hyttetur? Har også fått spørsmål om hvorfor jeg går med jeans når jeg bare skal være hjemme.

Er jeg den eneste som ikke skifter og går med kose/joggeklær??

Anonymkode: 79231...8d2

Du er jo åpenbart ikke den eneste i verden, men de aller fleste foretrekker å ha på seg mer behagelige klær når de er hjemme eller på hytta. Dog synes jeg det er merkelig å skulle prakke dette på andre, det er da ikke min sak hva andre har på seg så lenge de er tilstrekkelig påkledd.

Personlig gar jeg ganske mye i "joggetøy", men ikke typiske slappe joggebukser og -gensere. Jeg har litt "trendy" versjoner fra Nike, Adidas og Reebok som har en penere fasong. Jeg bruker disse mye til hverdags til og fra jobb da jeg uansett skifter til uniform på jobben, så jeg ser ikke behovet for å "pynte" meg hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har et eksisterende sexliv akkurat nå, men jeg viser generelt mer hud i koseklærne mine enn det jeg gjør i kjolene og strømpebuksene jeg bruker utenfor døren. Jeg har mange korte shorts, søte singleter og fluffy sokker. Kan ikke tenke meg at noen vil klage over det. Familien, aka moren min og søskene mine, og vennene mine synes jeg ser søt ut i koseklærne mine. Det synes jeg og. 

Jeg er ikke glad i besøk som ikke er avtalt, så det er egentlig heller ikke en problemstilling. 

Anonymkode: bd3ae...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Har da gått med joggebukse/treningsklær ute på butikker også jeg. Er da klær det også men det beste er jo å gå i undertøy eller naken. Ikke i det offentlige så klart😂 Går aldri i pysj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange korte shorts, søte singleter og fluffy sokker.

Sexy 😉 

Anonymkode: 3c677...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...