Gå til innhold

Har alle kose/joggeklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexy 😉 

Anonymkode: 3c677...9e4

Usikker på om du er ironisk her. :laugh: Jeg føler meg i alle fall fin, og det er jo egentlig det viktigste. 

Anonymkode: bd3ae...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg anser meg selv som konge i eget hus går jeg alltid med smoking hjemme. Ute blant folk er jeg bare en vanlig borger, så da blir det joggis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om du er ironisk her. :laugh: Jeg føler meg i alle fall fin, og det er jo egentlig det viktigste. 

Anonymkode: bd3ae...e1f

Absolutt ikke ironisk! Kosetøy som du beskriver får fart i understellet her🙊

Anonymkode: 3c677...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset finnes ikke noen joggebukser....kan jo skjønne at sexlivet dabber av rundt omkring,når folk kler som som lassaroner da de er hjemme. Er det ikke ålreit å være litt fin og sexy for den dere bor sammen med? Kan forstå de som er single,og bor alene......de bør fortsette å være single også:-)

Anonymkode: e3b62...c9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen som spesifikt heter det nei. Som oftest har jeg på meg jeans fra cubus/HM eller andre lingnende butikker. De verken strammer eller er ekle å ha på seg så ser ikke hvorfor jeg skal bytte når jeg kommer hjem. Joggebukse liker jeg ikke, syntes de blir for vide og liker ikke strikk nederst på beinet. Men om jeg har på meg jeans eller turbukse er ingen forskjell for meg. Har uniform på jobben, så har ikke noe kleskrav der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte faktisk mine første skikkelige joggebukser nå for noen uker siden. Har hatt sånn bomullsjoggebukse fra cubus som jeg bruker hvis jeg skal holde på i hagen/male osv men slike slappe bomullsbukser får "kne" i seg etter 1 bruk på meg og ser dritjævlig ut.

Bruker "vanlige" stretch jeans, vanlige jeans eller sånne stramme bomullsbukser til vanlig, også hjemme. Har aldri skjønt dette med å skal bytte til noe annet hjemme? Klærne mine er jo behagelig, hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt de?! Samme med BHer. Alle driver å tar de av når de kommer hjem fordi det er så "vondt"? Merker ikke at jeg har de på engang.

De nye joggebuksene mine er jeg veldig fornøyd med da, de ser og føles bra ut! 

Anonymkode: d4919...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt panikk fordi jeg nettopp kjøpte meg noe som kunne minne om kosebukse.. Hodet mitt roper fortsatt "uææææh, nå begynner du å bli sånn kjedelig, slaskete gammel kjerring" 

Mener ikke at andre er det selv om de bruker kosebukse altså, bare jeg som egentlig ikke liker det. Jeg fortrekker heller å gå i en luftig behagelig kjole, ser liksom litt mer feminint ut. 🙈

Anonymkode: b824d...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun på meg olabukser eller andre penbukser når jeg skal ut av huset. I alle andre situasjoner brukes joggebukse/tights eller løs kjole med boksershorts under. Hater stramme bukser, olabukser er jo ikke behagelig. 

Anonymkode: c8153...e6c

Da bruker du feil olabukser. Har masse pene og fine olabukser, som er drit behagelige å gå med til alle døgnets tider utenom å sove i ...

Anonymkode: b2a94...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her i huset finnes ikke noen joggebukser....kan jo skjønne at sexlivet dabber av rundt omkring,når folk kler som som lassaroner da de er hjemme. Er det ikke ålreit å være litt fin og sexy for den dere bor sammen med? Kan forstå de som er single,og bor alene......de bør fortsette å være single også:-)

Anonymkode: e3b62...c9b

Samboeren min sier at mine "kose" bukser ser sexy ut på meg...så finnes dem som sey ut i pyjamas bukser og eventuelle kosebukser. Er vel bare du som generelt ser slaskete ut da om du skifter fra litt finere klær. 

Anonymkode: b2a94...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke koseklær, trives best i jeans. Bruker jeans en eller annen gang om dagen, har jeg ikke kunnet gå med jeans så skifter jeg til det med det samme jeg kommer hjem😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bare i myke og behagelige klær døgnet rundt. Bruker bare joggebukser og går med dem inne som ute. I butikken også. Bruker hettegenser over joggebukser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er veldig behagelig å gå med. Jeg har et par men går aldri med det ute da. Er jeg bare hjemme, så blir det joggebukse 👍er ikke så nøye at jeg hele tiden må se fin ut. Skal jeg dasse hjemme, så er jeans ubehagelig å gå med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Her i huset finnes ikke noen joggebukser....kan jo skjønne at sexlivet dabber av rundt omkring,når folk kler som som lassaroner da de er hjemme. Er det ikke ålreit å være litt fin og sexy for den dere bor sammen med? Kan forstå de som er single,og bor alene......de bør fortsette å være single også:-)

Anonymkode: e3b62...c9b

Dette må være det dummeste jeg har hørt på lenge. Så man bør fortsette å være singel om man går med joggebukse hjemme??🙈 om han ikke vil ha sex om jeg går med joggebukse hjemme (ikke ute) så vil jeg si han har et problem og ikke jeg. Så går ikke jeg med joggebukse hjemme om vi skal ha fest, ha en fin kveld sammen osv. Men ofte i hverdagen går jeg med joggebukse hjemme ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at jeg har svart før,  men husker ikke.  Ja, jeg skifter alltid til myke, løstsittende klær når jeg kommer hjem. BH, truse og trang bukse forsvinner med en gang. Har i det siste gått inn for å kjøpe litt penere koseklær i tilfelle det skulle ringe på døra og siden barna ofte har med venner hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.9.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Her i huset finnes ikke noen joggebukser....kan jo skjønne at sexlivet dabber av rundt omkring,når folk kler som som lassaroner da de er hjemme. Er det ikke ålreit å være litt fin og sexy for den dere bor sammen med? Kan forstå de som er single,og bor alene......de bør fortsette å være single også:-)

Anonymkode: e3b62...c9b

Her i huset er det mange joggedresser, og veldig mye kos med joggedress på. For vi tenner på og er forelsket i hverandre, og liker å kose. Klærne er bare behagelige. Ligge inntil hverandre på sofaen og se film i joggedress er noen av ukas høydepunkter på kosefronten. Og det blir det fort sex av. Noen ganger forblir joggedressene på, noen ganger forsvinner alt av. Det kommer an på hvor og hva slags sex det blir der og da. Ingen grunn til å kle seg nakne for en blowjob for eksempel. Koseklær er kos. 

Anonymkode: b7f00...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 7.8.2019 den 22.30):

Har alle koseklær?

Var på hyttetur nå og der gikk alle som var med i såkalte koseklær hele tiden, de skiftet til dette med engang vi kom dit. Jeg gikk med jeans og fikk mange spørsmål på om jeg ikke skulle skifte og om jeg ville låne joggebukse av dem.

Jeg har ikke gått med joggebukse siden barneskolen så hvorfor skal jeg gå med det bare fordi man er på hyttetur? Har også fått spørsmål om hvorfor jeg går med jeans når jeg bare skal være hjemme.

Er jeg den eneste som ikke skifter og går med kose/joggeklær??

Anonymkode: 79231...8d2

Nei har aldri eid typiske koseklær i voksen alder.  Jeg går med jeans om det er jobb, hjemme eller på hyttetur. Føler meg mye mer vel i det enn i treningsklær som jeg anser joggebukse som

Anonymkode: e8bca...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at andre bryr seg om hva du har på deg på hyttetur - det må du jo få bestemme selv! 
 

Jeg bruker samme klær på jobb og hjemme. Jeg bruker stort sett kjoler og synes det er både pent og behagelig å gå med. På hytta bruker jeg som oftest turtøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...