Gå til innhold

Har alle kose/joggeklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir seriøst stresset av alle her inne som går med jeans hjemme. Jeg elsker å komme hjem fra jobb, hive av meg alt som strammer og ha på myk fluffy shorts og en stor myk hettegenser. Da har jeg det bra😬

Anonymkode: 5d7bd...a1b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men alle dere som går i undertøy, pysj, shorts etc hjemme; hva om dere får besøk? Om det ringer på døra, åpner dere i undertøyet, pysjen etc?

Jeg bruker «vanlige» klær hjemme og det gjør alle andre jeg kjenner også. På hytta derimot bruker jeg ofte bukser av type myk stoff, men ikke vanlige joggebukser. For meg er joggebukse barneklær. 

Anonymkode: 72dce...14a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker koseklær, men passer på de ikke ser slaskete ut. Bruker aldri koseklær utenfor døra. 

Anonymkode: a2e35...a02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver alltid av meg buksa når jeg kommer hjem. Vil jeg ta en hvil, hiver jeg som regel av alt, og hopper under dyna. Det er deilig. Særlig om vinteren, og med en kopp med noe varmt. 

Bor alene så da kan jeg gjøre sånt, men jeg ville aldri satt meg naken i en sofa. Det syns jeg er ekkelt.

Anonymkode: 73104...15a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Jeg skifter klær med engang jeg kommer inn døra hjemme. Går stortsett i jeans ute, og tar på joggebukse når jeg kommer inn døra hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Nei, jeg har et sexliv... hahahahaa

 

Sexliv og joggebukse lar seg veldig enkelt kombinere, med mindre du er sammen med en som kun tenner på bekledning din da🙂

Endret av Nerine_
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter ikke klær når jeg kommer hjem nei, går i det samme som på jobb 

Anonymkode: 72a93...505

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går enten i en tynn pysjbukse, pysj-shorts eller lette myke sommerkjoler inne, klarer ikke slappe av på samme måte i jeans. Uteklærne kan brukes mye lengre mellom hver vask hvis man ikke har de på fra man står opp, til man legger seg. Dessuten føles det litt ekkelt å skulle sette seg i senga i de samme klærne jeg har gått rundt ute med. 

Anonymkode: 8fb00...d87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Nerine_ said:

Sexliv og joggebukse lar seg veldig enkelt kombinere, med mindre du er sammen med en som kun tenner på bekledning din da🙂

Hehe det er sant, men kan skjønne at enkelte blir utro hvis partneren ikke går i annet en joggebukse hele tiden når man er hjemme

Anonymkode: 79231...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter aldri til koseklær når jeg kommer hjem, så vi er faktisk flere (puh!) :ler: Har én joggebukse som jeg kanskje bruker en eller to ganger i året hvis jeg er syk e.l. Bruker nesten utelukkende jeans både ute og hjemme, og de er alle komfortable å gå med og strammer ikke. Det eneste jeg gjør hjemme er å ta av meg genser eller cardigan og gå med singlet/t-skjorte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kosebukse, og elsker den! Har fem stykker. Mykt stoff, kjøpt på Cubus, med gærne mønstre og freshe farger. De sitter kroppsnært og er myke og deilige. Har aldri stoppa sexlivet heller, mannen ønsker seg også sånne :ler: 

Anonymkode: d8783...5d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men alle dere som går i undertøy, pysj, shorts etc hjemme; hva om dere får besøk? Om det ringer på døra, åpner dere i undertøyet, pysjen etc?

Jeg bruker «vanlige» klær hjemme og det gjør alle andre jeg kjenner også. På hytta derimot bruker jeg ofte bukser av type myk stoff, men ikke vanlige joggebukser. For meg er joggebukse barneklær. 

Anonymkode: 72dce...14a

Jeg har til og med åpnet døren i utvasket slaskete tights med hull på de inntøyde knærne 😁 I dag var jeg i møte med NAV-veileder (som etter hvert kjenner meg godt) iført grå Europris-joggis i herremodell 😁 

Jeg kler meg profft når det er nødvendig, som når jeg er i praksis eller mer offisielle møter, men det å være ukomfortabel har faktisk en negativ effekt på min helse og kapasitet pr nå.

Takk og lov for de myke og nøytrale baggy buksene på Cubus, de er både komfortable og presentable - det eneste de mangler er lommer.

Anonymkode: 34255...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeansen er det første som forsvinner til fordel for joggebuksa når jeg kommer hjem fra jobb, mannen er likedan 😁 hadde ikke klart meg uten koseklærne mine 😁 

Anonymkode: 46908...fe8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter til koseklær når jeg kommer hjem av tre grunner:

1 - Har en hund som røyter mye, gidder ikke å få pels, sikkel og andre ting på de "ordentlige" klærne mine.

2 - Det blir mer slitasje på klærne når man bruker dem mer. Sliter heller ut en joggebukse til 300 kr enn en jeans til 1500.

3 - Det er mer komfortabelt. Jeg er helt overbevist om at de som ikke skifter når de kommer hjem er psykopater. Neida. Men jo.

Anonymkode: 704e6...e1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.8.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

 

Har alle koseklær?

 

Jeg tror mange har koseklær, men det behøver jo ikke nødvendigvis være joggebukse.. Hva vi trives med å ha på oss når vi skal slappe av og kose oss er høyst forskjellig. En slæskete joggebukse er ikke noe jeg ville kost meg i, for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter klær i det jeg kommer hjem. 

 

Kunne ikke falt meg inn å bruke samme klærne hjemme som jeg har vært ute med hele dagen. Som har vært utsatt for forurensning, støv, pollen, diverse møkk, fellestoaletter, stoler man deler med andre mennesker. Det føles bare fryktelig uhygienisk og ekkelt. 

Bruker en lett bomullskjole. Eller tights og lang strikkegenser. (vinter) Eier ikke en eneste joggebukse, så det er jo ikke poenget. 

Anonymkode: 1b1f9...505

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...