Gå til innhold

Har alle kose/joggeklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alle koseklær?

Var på hyttetur nå og der gikk alle som var med i såkalte koseklær hele tiden, de skiftet til dette med engang vi kom dit. Jeg gikk med jeans og fikk mange spørsmål på om jeg ikke skulle skifte og om jeg ville låne joggebukse av dem.

Jeg har ikke gått med joggebukse siden barneskolen så hvorfor skal jeg gå med det bare fordi man er på hyttetur? Har også fått spørsmål om hvorfor jeg går med jeans når jeg bare skal være hjemme.

Er jeg den eneste som ikke skifter og går med kose/joggeklær??

Anonymkode: 79231...8d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg kjenner vertfall😅 Jeans er ikke noe komfortabelt, selv ikke de som er stretchy. Alle jeg kjenner går endten i joggebukse, løs shorts eller tights når de skal slappe av. 

Anonymkode: defd1...57a

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid bare med joggetøy når jeg er inne.

Fordi joggetøy er det som er mest behagelig å gå med.

 

Altså med mindre det er selskap og slikt da går jeg ikke med joggetøy. Jeg går heller ikke med joggetøy ute.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke den eneste. Jeg prøvde å selge inn en myk og ledig bukse til min mor, som svarte at hun liker å kjenne at hun har på seg bukse.

Så dere er minst to.

Anonymkode: 34255...4ce

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun på meg olabukser eller andre penbukser når jeg skal ut av huset. I alle andre situasjoner brukes joggebukse/tights eller løs kjole med boksershorts under. Hater stramme bukser, olabukser er jo ikke behagelig. 

Anonymkode: c8153...e6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er minst 2 :vinke:

Bytter jo når jeg kommer hjem, men da til et par gamle, myke jeans som ikke lenger ser så bra ut, og gjerne en tennisskjorte som burde vært i en returboks snart :fnise: 

Anonymkode: 551fc...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått med joggebukse to ganger de siste ti årene, det ene var ifbm med et beinbrudd og den andre gangen var ifbm beising av hytta. Jeg føler meg som en dass i joggebukse og foretrekker jeans any day

Anonymkode: df740...531

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter til hjemmeklær når jeg kommer inn døra. Da holder klærne seg rene lenger og jeg kan gå lenger uten å måtte vaske klær. 

Anonymkode: 6769a...708

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Nei, jeg har et sexliv... hahahahaa

 

Skal love deg sexlivet mitt lever i beste velgående, selv om typen har sett meg i joggebuksa hele dagen.. pynter meg gjerne for han altså, men han vet godt åssen jeg ser ut under både kjole og joggebukse, og at sexen er bra åkke som 😆

TS: jeg har hatt noen år der jeg har hoppet i en myk treningsthights om jeg ikke orker jeans/bare vil daffe litt. Først i det siste har jeg hatt en pen joggebukse. Det ER defintivt digg å hoppe i den de dagene jeg bare er sliten og vil daffe, ellet slappe av på en hytte. Men kan fint gå med jeans der og. Går jeg for lenge i daffeklær, føler jeg meg nettopp... daff!

Endret av Anim92
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg kjenner har koseklær. 
Men ikke alle går med dette selv i uhøytidelige kosestunder. 
Noen foretrekker kun gå i koseklær hjemme alene, andre gjør det mer åpenlyst ved besøk/hyttetur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har koseklær, men bruker dem egentlig ikke noe særlig. Bruker dem aldri hjemme, men går i jeans eller andre «vanlige» klær både inne og ute. På hytta bruker jeg oftere koseklær, både om vi har gjester eller om jeg er der alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått med joggebukse to ganger de siste ti årene, det ene var ifbm med et beinbrudd og den andre gangen var ifbm beising av hytta. Jeg føler meg som en dass i joggebukse og foretrekker jeans any day

Anonymkode: df740...531

Samme her.

Jeg liker i tillegg følelsen av å ha på en stram jeans.

Anonymkode: 10ca0...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke en eneste "kosebukse". Trives best i jeans. Kan til nød gå i pysjbukse, men da er jeg som regel ikke i form

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke jeans eller trange bukser. Har mange komfortable skjørt og kjoler. Noen løse bukser. Kun en joggebukse som jeg en sjelden gang bruker bare hjemme. 

 

Anonymkode: 9aaba...4ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

her er det pysj-bukse som er tingen.. Men er ofte så varm av meg at jeg går rundt i undiken. Skifter/kler av meg med det samme jeg kommer hjem. Vasker fjeset og løsner håret også. Er singel, så ingen som plages. ( liiitt dumt bare om jeg finner ut at oj jeg må ut en tur og må stelles igjen. Ingen pysj utenfor disse vegger kommer. Ja annet enn på hytte tur da..) Blir ofte jeg sette meg i senga og ser tv. og oppi der skal jo iallefall ikke ute-klær.. 

Anonymkode: d4ef6...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Går i vanlige klær også på hytta. 

Anonymkode: 49153...b30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har koseklær men ikke som i den velkjente uformelige grå joggebuksen. Her går det i jazzbukser og figurnære pysjbukser i litt nøytrale farger. Men jeg trives aller best i myke jeans, jeg føler meg rett og slett mye mer vel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...