Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


Elevbruker

Anbefalte innlegg

Gjest Adrielle
4 minutter siden, Unique skrev:

Vil ikke si det er far-fetched nei. Hun har forøvrig også gått ut og sagt hun er imot eksponering av barn: https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/K385Py/Nar-likes-veier-tyngre-enn-barnas-beste--Linna-Myhre-og-Kaveh-Rashidi

Når hun da er en del av dette programmet hvor både Dubai turer og eksponering av barn foregår så blir hun faktisk automatisk en del av det. Hun drar seere og promoterer programmet selv ergo det forkastelige fortsetter.

Jeg liker Linnea, og synes hun er et friskt pust i Bloggerne. Men må likevel si meg enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Vipser skrev:

Jeg tenker at det er et sjakktrekk av Linnea, fordi hun i Bloggerne får sjansen til å gi argumenter for hvorfor Dubai og barneeksponering er forkastelig, og dermed nå ut til personene som ser programmet fordi de er fans av CBE og Pilotfrue, og ellers aldri ville ha fått med seg argumentene. 

Får håpe du har rett, jeg liker nemlig Linnea selv og håper hun bruker stemmen sin riktig fremover. Og ikke bare tar del i det som hun egentlig ikke synes noe om uten å tenke over det selv. Hun beklaget seg jo da hun slaktet Influencerne samtidig som hun spilte inn bloggerne og innrømte da at hun ikke så selv at det var uheldig https://www.vg.no/rampelys/tv/i/b54E6e/linnea-myhre-slaktet-influenserne-i-aftenposten-var-inhabil

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, SoftKitty skrev:

Hva mener du? Disse store perlespennene har jeg sett på hundrevis av jenter/damer i Oslo siden kanskje mars/april i år. De selges overalt, av mange merker. CBE har sin egen variant med hennes name-brand på som hun selger men det er jo begrenset med variasjoner på en hårspenne med perler på.

Det jeg sier er: too late, disse hårspennene er IKKE designet av CBE som de først gikk høyt ut med. Både Coverbrands (veldig skuffa over de!) og CBE har reklamert for at CBE har designet disse. Det har hun ikke. De har vært til salgs overalt, lenge. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig kjedelig å se en hel episode om en debatt som var for et halvt år siden. Det er jo ingenting man ikke allerede har fått med seg - selv uten å følge alle disse folkas blogg...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne er utrolig kjedelig. Ble sittende å se på reprisen i kveld. Tenk å lage en hel programserie om disse kjedelige ubetydelige menneskene. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er flere av disse bloggerne så blanke i øynene? Det ser nesten ut som et filter eller no.. spesielt Sofie og typen hennes har glassklare øyne. Ser helt fake ut🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På klipp fra neste episode sier Caroline at om man sletter kommentarer lar man nett-trollene vinne.. Er det ikke hun som er ekspert på å slette kommentarer da? 🤔 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, kari2 skrev:

Hvorfor er flere av disse bloggerne så blanke i øynene? Det ser nesten ut som et filter eller no.. spesielt Sofie og typen hennes har glassklare øyne. Ser helt fake ut🧐

Ser ut som fargelinser, lagt merke til samme med Martine:) Fargen er så tett og klar at den ser falsk ut!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/26/2019 at 5:12 AM, Viking-girl said:

Det jeg sier er: too late, disse hårspennene er IKKE designet av CBE som de først gikk høyt ut med. Både Coverbrands (veldig skuffa over de!) og CBE har reklamert for at CBE har designet disse. Det har hun ikke. De har vært til salgs overalt, lenge. 

Det er vel ingen som har trodd at CBE har funnet på/designet konseptet stor spenne med perler på.. det er vel bare akkurat denne varianten som hun har "designet" (i den grad man kan designe en hårspenne). 

2 hours ago, kari2 said:

Hvorfor er flere av disse bloggerne så blanke i øynene? Det ser nesten ut som et filter eller no.. spesielt Sofie og typen hennes har glassklare øyne. Ser helt fake ut🧐

Mye mulig de har fargelinser + at de sikkert bruker sånne ClearEye-dråper. I tillegg er det jo redigering også på TV, bildene vi ser på TVn er ikke nødvendigvis 100% slik det ser ut i virkeligheten.. jeg vet ikke detaljene men de bruker både redigering og enhancing av farger, bilde osv, og sikkert forskjellige slags "filter" også. Det er jo derfor forskjellige TV-serier har litt forskjellig feel og uttrykk, noen er mørke og dystre, noen har masse intense farger, noen er blasse...osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoftKitty skrev:

Det er vel ingen som har trodd at CBE har funnet på/designet konseptet stor spenne med perler på.. det er vel bare akkurat denne varianten som hun har "designet" (i den grad man kan designe en hårspenne). 

Mye mulig de har fargelinser + at de sikkert bruker sånne ClearEye-dråper. I tillegg er det jo redigering også på TV, bildene vi ser på TVn er ikke nødvendigvis 100% slik det ser ut i virkeligheten.. jeg vet ikke detaljene men de bruker både redigering og enhancing av farger, bilde osv, og sikkert forskjellige slags "filter" også. Det er jo derfor forskjellige TV-serier har litt forskjellig feel og uttrykk, noen er mørke og dystre, noen har masse intense farger, noen er blasse...osv...

Akkurat denne varianten kjøpte jeg på eBay i sommer. Alle fem perlespennene i en og samme pose, til 25 kroner. De er helt like. https://www.ebay.com/itm/Hair-Barrettes-5-Pack-Pearl-Hair-Clips-For-Girls-Women-Bridal-Artificial-Pear-L2/312636749678?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, loffen said:

Akkurat denne varianten kjøpte jeg på eBay i sommer. Alle fem perlespennene i en og samme pose, til 25 kroner. De er helt like. https://www.ebay.com/itm/Hair-Barrettes-5-Pack-Pearl-Hair-Clips-For-Girls-Women-Bridal-Artificial-Pear-L2/312636749678?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Jeg har akkurat de samme selv (fra Amazon) 😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Akkurat denne varianten kjøpte jeg på eBay i sommer. Alle fem perlespennene i en og samme pose, til 25 kroner. De er helt like. https://www.ebay.com/itm/Hair-Barrettes-5-Pack-Pearl-Hair-Clips-For-Girls-Women-Bridal-Artificial-Pear-L2/312636749678?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Men så fik du heller ikke med plastplaten spennene var montert på. Den med "Caroline" i sølvfargede bokstaver. Regner med du nå angrer på du ikke ventet med kjøpet. :nigo:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Inocybe skrev:

Men så fik du heller ikke med plastplaten spennene var montert på. Den med "Caroline" i sølvfargede bokstaver. Regner med du nå angrer på du ikke ventet med kjøpet. :nigo:

:ler: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, karroo skrev:

På klipp fra neste episode sier Caroline at om man sletter kommentarer lar man nett-trollene vinne.. Er det ikke hun som er ekspert på å slette kommentarer da? 🤔 

Rett skal være rett. Det hun sier er at om mann sletter kommetarfeltet, så har netttrollene vunnet. Tror hun mener stenge kommentarfeltet, hun sier da vitterlig ingenting om at hun ikke sletter kommentarer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettroll er, for de som ikke vet det, lesere som feks kommenterer at CBE.no ikke bør eksponere skolestart eller har andre innvendinger som ikke inneholder uttrykkene «oser av kvalitet», «fryd for øyet», «i en egen klasse». 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Linnea er så sytete! Bare klaging hele tiden, og dialekten gjør ikke saken bedre.. Hva med å prøve å være litt mer positiv til livet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storelille

Jeg lurer  på hva Caroline Berg Eriksen tenker om at Ingeborg Heldal sa at Lars-Kristian Eriksen var det verste nettrollet,  når de snakker om nettroll...?Jf. https://www.vgtv.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll . Spesielt siden han holdt på i mange år. Dette er det som ble dokumentert: https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/.

Tilføyelse: Lurer også på om hun vet hva nettroll egentlig er - https://no.m.wikipedia.org/wiki/Trolling_(Internett)

Endret av Storelille
Fjernet sitering pga feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stavangebrud2012 skrev:

Hun Linnea er så sytete! Bare klaging hele tiden, og dialekten gjør ikke saken bedre.. Hva med å prøve å være litt mer positiv til livet.

Synes det er godt å se en motpol, alle kan ikke være solstråler. Godt å se at jeg ikke er alene.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...