Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


Elevbruker

Anbefalte innlegg

Jeg skummer gjennom programmet, halvparten av de som er med har jeg null forhold til og aner ikke hva de gjør. 

Men Linnea må da ha like mye skjermtid alene som de andre har tilsammen? Hun er vel med i alle program, mens cbe og abd knapt er innom. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.3.2020 den 16.32, Halle-Palle skrev:

Jeg skummer gjennom programmet, halvparten av de som er med har jeg null forhold til og aner ikke hva de gjør. 

Men Linnea må da ha like mye skjermtid alene som de andre har tilsammen? Hun er vel med i alle program, mens cbe og abd knapt er innom. 

Vil heller se mer av Linnea enn mange av de andre! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2020 den 16.32, Halle-Palle skrev:

cbe og abd knapt er innom

Og takk for det

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har dere sett den nye casten? Hva synes dere? Er så skuffet over at Linnea ikke er med videre 🥺 Og hun nye (gravide) aner jeg ikke hvem er, noen som oppdatere meg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Avokadonøtta skrev:

Har dere sett den nye casten? Hva synes dere? Er så skuffet over at Linnea ikke er med videre 🥺 Og hun nye (gravide) aner jeg ikke hvem er, noen som oppdatere meg?

Linnea var vel den som var verdt å se. Hun nye har jeg aldri hørt om.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

«Hun nye» aka MN var jeg innom for noen år siden en kveld jeg skrollet gjennom Instagram, og fikk sjokk. Det var den verste eksponeringen av barn jeg har sett hva gjaldt omfang, og det sier ikke lite. Innholdet var stort sett ekstremt fasadepreget. Synd TV2 ikke er seg sitt ansvar bevisst. Skuffende. På grunn av bidraget til eksponering har jeg boikottet programmet i mange år.

tilføyelse: var innom for å sjekke om hukommelsen spilte meg et puss. Det gjorde den ikke. Hadde glemt at også mannen hennes har tilsvarende Instagram og som ikke det var nok har også familien egen separat instagramkonto. Verden er gal.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Avokadonøtta skrev:

Har dere sett den nye casten? Hva synes dere? Er så skuffet over at Linnea ikke er med videre 🥺 Og hun nye (gravide) aner jeg ikke hvem er, noen som oppdatere meg?

Er ikke imponert over den nye casten. Jeg følgte med pga Linnea. Tviler på at jeg blir å følge noe særlig på sesong 12. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Er ikke imponert over den nye casten. Jeg følgte med pga Linnea. Tviler på at jeg blir å følge noe særlig på sesong 12. 

Samme her! Pleide å spole over noen av profilene tidligere, men nå er det jo egentlig ingen igjen å se på. CBE er jo gøy fordi det er skikkelig pute-tv, men får se om jeg gidder 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å endre navnet på konseptet mener jeg. Flere av disse som har kommet inn det siste året blogger ikke engang. De er influencere ikke bloggere

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Avokadonøtta skrev:

Samme her! Pleide å spole over noen av profilene tidligere, men nå er det jo egentlig ingen igjen å se på. CBE er jo gøy fordi det er skikkelig pute-tv, men får se om jeg gidder 😂

Enig.. Om jeg skulle ha følgt med så blir det nok pga CBE slik at jeg kan forholde meg til riktige informasjon og fakta når jeg skal kommenterte i CBE tråden. Ellers så finner jeg ikke henne interessant nok til å være på tv'skjermen.

33 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Og Anne Brith ‘har gitt seg’😂en grei måte å omskrive historien på 🙄

Lo godt selv når jeg leste den biten😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lin11 skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/11492468/ Så tv2 satser stort på barneeksponering x3 og en stykk vulgær sexolog? Eneste verdt å følge med på er Emma.

Tv2 burde bytte navn på konseptet. Når de tar med 2 influensere som ikke har blogg så blir det helt feil i mine øynet, da er det faktisk på tide og endre navnet. 《Norges Influensere》eller noe sånt skulle de heller har skiftet over til. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2020 den 11.48, MaleficentAurora skrev:

Tv2 burde bytte navn på konseptet. Når de tar med 2 influensere som ikke har blogg så blir det helt feil i mine øynet, da er det faktisk på tide og endre navnet. 《Norges Influensere》eller noe sånt skulle de heller har skiftet over til. 

Enig!! Men gleder meg til å se sesongen, spesielt Emma.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

CBE er kun med fordi det gir henne klikk på bloggen. 

Det ble ikke klikk siste sesongene, økte ikke følgermassen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eneste positive der er Emma. MN må være den beste «Amerikanske» glansede mamma-influenceren i dette landet. Så sukkersøt at det nesten klistrer seg til instaskjermen. Eksponeringen er over styr, er Ca kun det og reklame hun legger ut..  Tv2 har tapt seg og burde kutte ut hele programmet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest BethD
På 16.6.2020 den 22.59, Inga-pinga skrev:

Eneste positive der er Emma. MN må være den beste «Amerikanske» glansede mamma-influenceren i dette landet. Så sukkersøt at det nesten klistrer seg til instaskjermen. Eksponeringen er over styr, er Ca kun det og reklame hun legger ut..  Tv2 har tapt seg og burde kutte ut hele programmet.

Enig. Det er flaut at disse får skjermtid. Før så var der prestisje i å være på TV. Det er det ikke nå lenger for å si det sånn. 
nesten mer seriøs om du faktisk holder deg unna skjermen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...