Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


Elevbruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, EvenBeinlaus skrev:

Ja, det er CBE, hun bare jogger og gjør ikke noe annet, det går ikke så mye utover resten av kroppen, man får ikke sixpack av å løpe.

CBE er fast i fisken, det er det motsatte av tynnfeit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AntiBullshit skrev:

Man får ikke sixpack av trening punktum. Det er fettprosenten som avgjør om magemusklene synes eller ikke, ergo er det kalori-inntaket som spiller størst rolle. Hjelper ikke om man har all verdens magemuskler dersom man har høy fettprosent hvis målet er synlige mageruter. At løping ikke er trening er jo bare tull. Mener du da at sprintere og langdistanseløpere også er tynnfeite fordi de «bare løper»?

Nå er det ingen som vet om det er sixpack eller lek med "lys og skygge". Det er ingenitng som tilsier at denne bloggeren trener arm eller rygg. Er man da trent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke har vedkommende rett foran seg er det vanskelig å si om en person virkelig er trent eller bare et resultat av filter og photoshop. Og siden cbe stort sett bare synes på stillbilder på bloggen eller "live" med filter på snap og instastory heller jeg mot den oppfatningen av at cbe - etter en kikk på Bloggerne, er lite trent på andre områder enn bena og at resten som eksponeres er et resultat av "lys og skygge". Hun ser rett og slett ut som deg og meg.

Linnea bærer hele sesongen, og pilotfrue er en ekte komiker!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linnea Myhre kjempegodt, og det er kun på grunn av henne jeg ser på Bloggerne nå. Den teatergreia til Caroline er bare så klein at jeg har ikke ord... måtte spole over til slutt. Jeg orker ikke en sesong til med Caroline...

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha blitt "kjent med den ekte" bloggeieren Caroline på TV, syns jeg ikke hun virker særlig mer inkluderende og åpen enn det vi har sett via SoMe-kanalene deres, så det var en skuffelse. Hun faller helt platt, i motsetning til Linnea som jeg mer enn gjerne tar en kaffekopp med, men tror ikke det er gjensideig. Og Julianne er hysterisk morsom, det var ikke forventet. De andre får jeg ikke helt tak på, Annijor fremstår som sitt sedvanlige uspiselige og Martine fremstår litt påtatt jovial, men i det minste med personlighet. Men jeg følger nok ikke med på Bloggerne mer, da innholdet er temmelig intetsigende generelt sett.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forfriskende å se at det "plettfrie/rene" utseende man får presentert på bilder i some ofte ikke stemmer med virkeligheten slik man ser på TV. Jeg synes alle er fine, men de er jo faktisk normale😉

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt at linnea er med, hun er så åpen om sine problemer. At hun ikke klarer fire uker uten å gå til psykologen sin. 

Jeg likte Anniken veldig godt i første sesongen som hun var med da hun også var veldig åpen om sine problemer. Jeg er veldig spent på åssen hun er i denne sesongen. Anbefaler faktisk å lese boken til Anniken, man får et annet syn på henne og man forstår henne mer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
14 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Etter å ha blitt "kjent med den ekte" bloggeieren Caroline på TV, syns jeg ikke hun virker særlig mer inkluderende og åpen enn det vi har sett via SoMe-kanalene deres, så det var en skuffelse. Hun faller helt platt, i motsetning til Linnea som jeg mer enn gjerne tar en kaffekopp med, men tror ikke det er gjensideig. Og Julianne er hysterisk morsom, det var ikke forventet. De andre får jeg ikke helt tak på, Annijor fremstår som sitt sedvanlige uspiselige og Martine fremstår litt påtatt jovial, men i det minste med personlighet. Men jeg følger nok ikke med på Bloggerne mer, da innholdet er temmelig intetsigende generelt sett.

Julianne er hysterisk morsom? Hvordan da? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun åpner munnen og klarer å være helt alvorlig mens hun formidler et komisk budskap:

feks «vår tur til Dubai har ingenting med debatten å gjøre, den er ikke sponset.»

 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Når hun åpner munnen og klarer å være helt alvorlig mens hun formidler et komisk budskap:

feks «vår tur til Dubai har ingenting med debatten å gjøre, den er ikke sponset.»

 

 

Tror hun at turbanen hun har på hodet er en burka 🙈 det skal ikke gå an...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Når hun åpner munnen og klarer å være helt alvorlig mens hun formidler et komisk budskap:

feks «vår tur til Dubai har ingenting med debatten å gjøre, den er ikke sponset.»

 

 

Forskjell på hysterisk morsom og mindre intelligent. 

At noen orker bruke tid på å se på det mølet der, går over min forstand. Følte jeg ble dummere bare av å se på traileren. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kattepus111 skrev:

Håper Sofie Nilsen droppes til neste sesong. Hun er driitkjedelig, og må spoles forbi.

Hun, Pilotfrue og CBE bringer ingenting i serien.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskerommet til CBE så helt bombet ut! Til og med jeg hadde ryddet om jeg visste at noen skulle komme å filme hjemme hos meg. Det bekrefter jo bare bloggillusjonen om perfeksjon 24/7.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Litenoggod skrev:

Liker veldig godt at linnea er med, hun er så åpen om sine problemer. At hun ikke klarer fire uker uten å gå til psykologen sin. 

Jeg likte Anniken veldig godt i første sesongen som hun var med da hun også var veldig åpen om sine problemer. Jeg er veldig spent på åssen hun er i denne sesongen. Anbefaler faktisk å lese boken til Anniken, man får et annet syn på henne og man forstår henne mer. 

Boken hennes er faktisk veldig Ok å lese. Fikk veldig vondt av henne,og kjente meg godt igjen i mye..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrielle
44 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Vaskerommet til CBE så helt bombet ut! Til og med jeg hadde ryddet om jeg visste at noen skulle komme å filme hjemme hos meg. Det bekrefter jo bare bloggillusjonen om perfeksjon 24/7.

Det er nok et bevisst valg, og skal vise at CBE slett ikke er den selvhøytidelige perfeksjonisten hun framstår som.

Tvert i mot skal dette rotete vaskerommet vise hvor sprø, morsom og festlig hun egentlig er.

Og seere og lesere kan nikke gjenkjennende - Åja, det er ikke bare vi som har rot på vaskerommet, humre humre.

Og CBE koser seg med å få vise at selv ikke hun makter å holde vaskerommet strøkent. I en hektisk hverdag.

 

Endret av Adrielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Adrielle skrev:

Det er nok et bevisst valg, og skal vise at CBE slett ikke er den selvhøytidelige perfeksjonisten hun framstår som.

Tvert i mot skal dette rotete vaskerommet vise hvor sprø, morsom og festlig hun egentlig er.

Og seere og lesere kan nikke gjenkjennende - Åja, det er ikke bare vi som har rot på vaskerommet, humre humre.

Og CBE koser seg med å få vise at selv ikke hun makter å holde vaskerommet strøkent. I en hektisk hverdag.

 

Skjønner hva du mener. Jeg tror likevel ikke at CBE er i stand til å bevisst vise fram noe annet en perfeksjon. Hun er for nevrotisk til det etter å ha levd i perfeksjonsboblen i så mange år. Dama viser ikke fram ene siden av ansiktet sitt. Jeg tror det sitter ganske langt inne å vise tidenes mest rotete vaskerom.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes CBE gjør en god og sympatisk figur på serien. Hun ser yngre og bedre ut på film enn på bloggen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...