Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


Elevbruker

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
4 timer siden, morhjertegod skrev:

Rett skal være rett. Det hun sier er at om mann sletter kommetarfeltet, så har netttrollene vunnet. Tror hun mener stenge kommentarfeltet, hun sier da vitterlig ingenting om at hun ikke sletter kommentarer.

Hadde hun stengt kommentarfeltet hadde ikke den bedriften klart seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.8.2019 den 23.09, Boletta skrev:

Det er utrolig kjedelig å se en hel episode om en debatt som var for et halvt år siden. Det er jo ingenting man ikke allerede har fått med seg - selv uten å følge alle disse folkas blogg...

Det er ikke alle som har fått med seg hva som skjedde før debatten ble sendt på tv. Og det synes jeg er viktig og få fram.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Stavangebrud2012 skrev:

Hun Linnea er så sytete! Bare klaging hele tiden, og dialekten gjør ikke saken bedre.. Hva med å prøve å være litt mer positiv til livet.

Artig at du sier det når det er hun og Martine som løfter årets sesong av Bloggerne. De andre finnes jo ikke intressant i det hele tatt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pilotfrue leser bursdagskortet fra venninnene så høres hun helt ut som en reklame for en Kongsvik-sesong på tvnorge!! Jeg looooo

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kattepus111 skrev:

Når pilotfrue leser bursdagskortet fra venninnene så høres hun helt ut som en reklame for en Kongsvik-sesong på tvnorge!! Jeg looooo

Haha! Ja, det var som en parodi. Med vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Boletta skrev:

Haha! Ja, det var som en parodi. Med vilje?

Nei, jeg tror hun faktisk er sånn😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne sesongen bør være den aller siste sesongen. Dølleste greiene jeg har sett noen gang fra tv2. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea myhre burde få egen serie.

Hun er en person jeg føler er "ekte". 

Hun har beina på jorda og alt er ikke bare rosa og velstand. Enda hun har skrevet en fantastisk bok, er sammen med en av norges største artister osv. 

Vi trenger flere som Linnea ass. 

Skal sjekke podcasten hennes

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gasellen skrev:

Linnea myhre burde få egen serie.

Hun er en person jeg føler er "ekte". 

Hun har beina på jorda og alt er ikke bare rosa og velstand. Enda hun har skrevet en fantastisk bok, er sammen med en av norges største artister osv. 

Vi trenger flere som Linnea ass. 

Skal sjekke podcasten hennes

Det er et program hadde jeg sett på. Alle disse andre bloggerne blekner i forhold til henne. Hun er ekte og ærlig og sier det som det er. Digger henne. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett de tre siste episodene, tror jeg, og det virker da som Linnea bærer hele serien? Hun har jo absolutt mest tid på skjermen, nesten like mye som alle de andre til sammen?

Og forballfrue har jeg ikke sett i det hele tatt i disse episodene. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det er patetisk å se SE I den der debatten igjen, før nesejobb og nye pupper for n'te gang.... Hun er SÅ falsk. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DianaV skrev:

Herregud det er patetisk å se SE I den der debatten igjen, før nesejobb og nye pupper for n'te gang.... Hun er SÅ falsk. 

Jeg synes på mange måter synd på Sofie Elise. Hun er på en måte ett slags offer for egen eksistens. Hun er en helt nydelig jente som plukker seg selv i stykker og skaper og gir etter for kroppspress. Samtidig tar hun opp viktige temaer og kan og lage bra tv. Den nye serien hennes feks synes jeg var god. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Gasellen skrev:

Hun er en helt nydelig jente som plukker seg selv i stykker og skaper og gir etter for kroppspress.

....å skaper idotiske komplekser ingen har tenkt på,før hun kliner de utover Internett'en,samt øker kroppspresset blant unge..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Halle-Palle skrev:

Og forballfrue har jeg ikke sett i det hele tatt i disse episodene. 

Hun har hatt noen minutter på skjermen, men hadde den kanskje minst interessante skjermtiden. Om de hadde fjernet henne fra  sesongen hadde nok ikke noen merket det. Det er rett og slett ikke så spennende å følge henne. Det skjer ikke nok i livet hennes denne sesongen. 

Gi screentimen til Linnea i stedet

 

1 minutt siden, J.. skrev:

....å skaper idotiske komplekser ingen har tenkt på,før hun kliner de utover Internett'en,samt øker kroppspresset blant unge..

Jepp. Hun er selvdestruktiv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se på de første sesongene jeg nå. Få tilbake Susanne Aabel. Hun er artig da!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adrielle

TV2  ta noen grep etter denne sesongen (med forbehold om at den kan ta seg voldsomt opp etterhvert).

For en gjeng! Her bør alle byttes ut, bortsett fra Linnea.

Nå er det siste runde for Pilotparet heldigvis.

Håper de kan gå bort fra de store bloggerne med flest lesere, og heller lete etter noen med litt personlighet, for det er virkelig mangelvare i denne serien!

Og velg for Guds skyld deltakere uten barn.

Lurer forresten på om alle deltakerne "som velger å gi seg" virkelig gjør det? Eller får de sparken?

Den eneste som har gått ut offentlig og fortalt om sjokk og skuffelse over at hun ikke fikk bli med videre, er Anna Rasmussen. Ellers så "velger" de å gi seg. Nok er nok liksom. Til og med den mediekåte og blakke Anne Brith, som gladelig stilte opp i Dagbladet/Se & Hør med badedrakt på snei, valgte å slutte i Bloggerne.

Endret av Adrielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Adrielle skrev:

TV2  ta noen grep etter denne sesongen (med forbehold om at den kan ta seg voldsomt opp etterhvert).

For en gjeng! Her bør alle byttes ut, bortsett fra Linnea.

Nå er det siste runde for Pilotparet heldigvis.

Håper de kan gå bort fra de store bloggerne med flest lesere, og heller lete etter noen med litt personlighet, for det er virkelig mangelvare i denne serien!

Og velg for Guds skyld deltakere uten barn.

Lurer forresten på om alle deltakerne "som velger å gi seg" virkelig gjør det? Eller får de sparken?

Den eneste som har gått ut offentlig og fortalt om sjokk og skuffelse over at hun ikke fikk bli med videre, er Anna Rasmussen. Ellers så "velger" de å gi seg. Nok er nok liksom. Til og med den mediekåte og blakke Anne Brith, som gladelig stilte opp i Dagbladet/Se & Hør med badedrakt på snei, valgte å slutte i Bloggerne.

Kristin Gjelsvik fikk heller ikke være med videre

http://www.kristingjelsvik.no/ute-av-bloggerne/

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det siste episode nå? Men hva med det utsagnet til fotballfrue på slutten om kommentarer blir sletta?

Ellers gir jeg tommel opp for Linnea! FOR ei dame! Viser seg uten sminke, ærlig og bein i nesa. Hurra!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...