Oppreist Skrevet 8. mars 2020 #1061 Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jente, 24 1. jeg har ett problem for tiden. Det er bedre enn det var, men ikke bra enda. Klarer du å se om det ordner seg? 2. Kommer samboeren til å fri til meg noen gang?🙈 3. Skal søke ny jobb. Kommer jeg til å finne en ny jobb? Noe jeg trives med? Vanskelig å gi for mye informasjon. Men håper du kan se noe. kan jeg spørre hvorfor vi ikke kan spørre om graviditet? Bare nysjerrig 😊 Anonymkode: 5a4eb...e6e 1. Det vil fortsette å bedre seg til det er helt over. Du har jobbet godt med dette, fortsett slik. 2. Åh....den der er så jeg nesten ikke tør svare på. Jeg tror det, det føles som om han vil det...men ikke slå meg ned om det ikke skjer....men det føles sterkt at han har tenkt på det flere ganger....så ja, jeg velger å si ja på dette. 3. Du vil finne en ny jobb, men ikke helt det du så for deg. Det vil dukke opp noe du vil velge å søke på, eller ta i mot, og det vil vise seg at det blir mye bedre enn du kunne forestille deg. Ikke bekymre deg for jobb, det skal løse seg. Men få opp troen på deg selv. Jobb litt med det, det er en del hos deg som er litt "skadet". Jeg mener i selvbildet ditt. Jeg svarer ikke på graviditets-spørsmål, ei heller spørsmål om liv og død, sykdom osv....fordi dette er livsomveltende spørsmål hos oss mennesker. Og noen velger faktisk å basere hele livet sitt på, og sette all sin lit til, hva et menneske de var helt bombesikre på var synsk eller klarsynt osv....sa. Det ansvaret kan jeg ikke ta. Jeg ønsker ikke på noe måte å bidra til en så stor skuffelse. Det hender jeg får opp om et menneske faktisk har en spire i magen, og jeg vet hvilket kjønn det blir, mens dette mennesket enda tror at IVF-forsøket gikk ad undas....jeg kan likevel ikke si det. Det blir for sårbart, for skjørt. Jeg ønsker bare ikke si noe om disse tingene, sånn er det bare. Beklager. Forresten - tenk om jeg sa til et menneske at "du kommer til å bli helt frisk fra sykdom" også viser det seg at jeg tok feil. Slikt ansvar vil jeg ikke ha på meg. Jeg er intuitiv, får opp bilder, kjenner ting i kroppen min, spesielt når jeg sitter rett overfor et menneske, jeg kan se om et menneske lyver, men da må jeg se øynene, jeg kan sense sykdom, smerte, særlig sorg og tidligere traumer...men jeg vil ikke og kan ikke si noe om slike store spørsmål som er så uendelig viktige...liv, død, sykdom, ....det er litt "lettere" på et vis, å veilede i livs-situasjoner, hverdag, kjærlighet, relasjoner, tanker og følelser.... Håper dette ga en form for mening?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1062 Skrevet 8. mars 2020 Hei, jeg har litt dårlig magefølelse rundt min samboer. Vi har vært sammen i 2 år. Han er 28 år. Har han slått seg til ro med meg, klarer han å holde seg til kun meg? Han har ikke gjort noe mot meg, men han har en ruskete fortid og jeg er usikker på om hans verdier og moral er så god som han sier. Jeg lurer også på hva om min økonomiske situasjon vil løse seg snart. Kvinne 32 Anonymkode: a0ab6...6bb
Gjest 81mod Skrevet 8. mars 2020 #1063 Skrevet 8. mars 2020 (endret) . Endret 14. september 2020 av 81mod
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1064 Skrevet 8. mars 2020 Hei! Jeg har vært jobbsøker en stund, og takker for kort tid siden ja til en jobb (A). På fredag fikk jeg tilslag på nok en jobb (B), og nå vet jeg ikke hvilken jeg skal velge. Takknemlig for innspill 🌼 Kvinne, 36 😊 Anonymkode: 50b90...15a
Oppreist Skrevet 8. mars 2020 #1065 Skrevet 8. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går helt greit at du bruker meg som eksempel, null stress. Hvis du vil ha litt update angående denne fyren, så har han nå nylig slettet meg fra sosiale media pga. avvisning, og er nå visstnok sur på meg. Vet ikke hvor positivt dette er, sånn egentlig..... Det at han ville fortsette å "fange" meg stemte/stemmer, han har prøvd alskens metoder - og det er vel neppe over enda. Uten å utlevere for mye, så kan jeg GODT se hvorfor du får opp sterke alarmer. Det er drøye greier. Jeg og han andre fant tilbake til hverandre her nå nylig, altså han jeg skulle gi tid, men nå er stemningen rar og dårlig igjen. Av og på, så jeg trekker meg unna når han gjør det. Har begynt å forstå at han er sjalu, og han er usikker på seg selv også. Akkurat DET er jeg ganske sikker på. Ellers er det noe som skurrer ja, han har nylig sagt at han er glad i meg. Men det hjelper ikke, når han oppfører seg så merkelig. Jeg forstår ikke. Vil bare nevne noe som jeg tenkte på sist vi snakket; og det er da du skrev "en ny er rett rundt hjørnet". Jeg fikk en spesiell person opp i tankene, men jeg vet samtidig at han er opptatt. Så kan ikke være ham...? Ellers har jeg ikke mer updates per nå. Time will show! Psykologistudenten Anonymkode: 4291e...706 Der var du ! Fint å høre fra deg, har lurt på hvordan det gikk. Godt å høre du har klart å holde deg unna han du nevner her....fortsett slik, la han være sur og ikke komme noen vei med deg! Bra for deg at du er ferdig med han og at du har styrke og klokskap til å se hvem han faktisk er. Når det gjelder han du er med nå. Er du lykkelig nå? Kjenner du at du er på "rett plass"? du sier noe skurrer, hva tror du selv at dette er og hva skal til, dersom ikke alt er helt som det skal, at det faller på plass for deg? Ligger det hos deg eller han? Jo han er sjalu, du er en flott dame, og det vet han at mange andre ser. Han er redd for konkurranse, men han har også en del usikkerhet i seg selv. Noen ting har han enda ikke delt med deg, men det kan komme. Jo det er også en til, rett rundt hjørnet. Jeg får ikke opp utseendet hans, men tror han er en som trener mye. Om han er opptatt pr nå vet jeg ikke, får lite opp om han, kanskje fordi han foreløpig ikke er så "nær". Men det at du tenker på hvem denne rundt hjørnet kan være...hvordan påvirker det ditt nåværende forhold...? Kjenn etter...hva vil du nå? 4 minutter siden, uret skrev: Takk igjen for svar, det blir spennende. Litt vanskelig å gi tilbakemelding når det ligger i fremtiden, men skal komme tilbake! et siste spørsmål så skal jeg ikke spørre mer om kjærlighet - får du opp enten det første bokstaven i fornavn eller etternavn? K, M eller R. Kan være en av dem, kan være fornavn/etternavn satt sammen (initialer). 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har litt dårlig magefølelse rundt min samboer. Vi har vært sammen i 2 år. Han er 28 år. Har han slått seg til ro med meg, klarer han å holde seg til kun meg? Han har ikke gjort noe mot meg, men han har en ruskete fortid og jeg er usikker på om hans verdier og moral er så god som han sier. Jeg lurer også på hva om min økonomiske situasjon vil løse seg snart. Kvinne 32 Anonymkode: a0ab6...6bb Snakk med han om dette. Vurder parterapi. Noen ting er usagt mellom dere. Du har en velutviklet magefølelse, det kan jeg bekrefte overfor deg. Når det er sagt, la han få en sjanse til å snakke, vise hvem han er. Gi det tid, dersom du ønsker dette skal være - og ta egen intuisjon på alvor. Økonomien er litt på halv åtte, jeg ser bekymringer og noe gjeld du har satt deg i? Jo det vil løse seg, men ikke med det første. Du kommer til å få uventet hjelp ift dette, men som sagt, ikke helt enda, kjenner ikke på når. Lykke til.
Lacy Skrevet 8. mars 2020 #1066 Skrevet 8. mars 2020 Kommer jeg til å få ha moren min hos meg i mange år til? Til jeg blir gammel?
Oppreist Skrevet 8. mars 2020 #1067 Skrevet 8. mars 2020 9 minutter siden, 81mod skrev: Tusen takk 🙏🏻❤️ Den satt 😉 Er det ingen vei utenom å fortelle min ektefelle hemmeligheten? Klarer du å se hva jeg mener med hemmeligheten? Er det ikke bedre å skåne min mann og bare gå videre og aldri gjøre feil igjen? Er det min mann som ønsker ekteskapet skal vare? Jeg elsker han og håper vi kan være sammen for alltid! Men trenger svar på hvorfor personen jeg bør kutte kontakten med, plutselig sluttet og ta så mye kontakt med meg? Var det ikke ekte alt det personen sa til meg? ja jeg var veldig direkte med deg, og du må selvsagt velge selv, men jeg vil råde deg til å ta det frem i lyset. Før eller siden vil det likevel komme frem, og da kan skaden bli desto større. jeg følger deg forøvrig på at det ikke er alt man trenger å si, men dette er nokså graverende og han bør få muligheten til å selv vurdere hva han syns om det som har skjedd. Ja jeg ser hva hemmeligheten din er, og jeg vet du ikke ønsker gjøre det igjen. Du kan velge å skåne han, og du kan bestemme deg for at dette aldri skjer igjen. Vil du klare leve med hemmeligheten ? vil du klare tilgi deg selv? i såfall, om du kjenner det er uproblematisk, så kan du vurdere å la det være - men mitt råd er likevel: få satt ord på det, og gå videre derfra. Ja mannen din elsker deg, han ønsker inderlig at dere to er ment å vare livet ut. Personen du snakker om har vært ekte og oppriktig overfor deg. Hvorfor vedkommende trakk seg noe unna? for å beskytte seg selv. Følger du meg? 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært jobbsøker en stund, og takker for kort tid siden ja til en jobb (A). På fredag fikk jeg tilslag på nok en jobb (B), og nå vet jeg ikke hvilken jeg skal velge. Takknemlig for innspill 🌼 Kvinne, 36 😊 Anonymkode: 50b90...15a Gratulerer med tilbud om TO jobber!! Er det ikke en god følelse? Sett deg ned og kjenn etter. Se for deg at du er på jobb A. Se for den en situasjon som er typisk for den jobben. Hvordan føler du deg? Kjenner du på mestring? Glede? tilfredshet? kreativitet? Gjør det samme med jobb B. Gå gjennom det samme, se for deg et scenario, og kjenn etter hvilke følelser det gir deg. Den jobben som gir deg mest glede, tilfredshet, evne til å utvikle deg (kreativitet), mestring...det er den jobben du skal velge. Lykke til .
Oppreist Skrevet 8. mars 2020 #1068 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Lacy skrev: Kommer jeg til å få ha moren min hos meg i mange år til? Til jeg blir gammel? Kjære deg, jeg forstår at du bærer på en frykt. Du er svært glad i henne. Jeg kan dessverre ikke si noe om liv og død, sykdom og hva livet bringer av slikt. Men jeg kan be deg om å prøve å ikke bekymre deg. Lev med henne her og nå, vis henne hvor høyt du setter henne og gled deg over det forholdet dere har. Ikke vær redd, ikke bekymre deg, du vet vi mennesker bekymrer oss aller mest over de ting som aldri kommer til å skje....tenk så mye energi vi bruker på å bekymre oss! Prøv å legg det bort. Gled deg over livet sammen med henne
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1069 Skrevet 8. mars 2020 10 minutter siden, Oppreist skrev: Der var du ! Fint å høre fra deg, har lurt på hvordan det gikk. Godt å høre du har klart å holde deg unna han du nevner her....fortsett slik, la han være sur og ikke komme noen vei med deg! Bra for deg at du er ferdig med han og at du har styrke og klokskap til å se hvem han faktisk er. Når det gjelder han du er med nå. Er du lykkelig nå? Kjenner du at du er på "rett plass"? du sier noe skurrer, hva tror du selv at dette er og hva skal til, dersom ikke alt er helt som det skal, at det faller på plass for deg? Ligger det hos deg eller han? Jo han er sjalu, du er en flott dame, og det vet han at mange andre ser. Han er redd for konkurranse, men han har også en del usikkerhet i seg selv. Noen ting har han enda ikke delt med deg, men det kan komme. Jo det er også en til, rett rundt hjørnet. Jeg får ikke opp utseendet hans, men tror han er en som trener mye. Om han er opptatt pr nå vet jeg ikke, får lite opp om han, kanskje fordi han foreløpig ikke er så "nær". Men det at du tenker på hvem denne rundt hjørnet kan være...hvordan påvirker det ditt nåværende forhold...? Kjenn etter...hva vil du nå? Følelsen jeg har når det gjelder han som jeg har hatt nærmest, og fortsatt har nærmest på et vis, er at vi liksom er lenger unna enn før... Men nær. Det er konstant av og på, og han oppfører seg annerledes enn i starten. Det er som ting er mer "ekte" nå, men det er ikke bare av det positive. For jeg tolerer ikke den hot and cold-oppførselen, og kjører samme mynt tilbake. Jeg holder ham mer på avstand, det merker han nok godt. Det er SÅ mye usagt der, men umulig å nå frem uten at han vil det selv. Jeg forstår meg ikke på ham helt, jeg klarer ikke å finne ut hva som skurrer. Hvorfor han har denne oppførselen? Jeg pleier å være god på sånt - ha god intuisjon, men her har jeg møtt delvis veggen. Jeg aner likevel at det du sier der er helt rett.. Jeg vet også noe om hans bakgrunn, og han er definitivt redd for å bli såret. Mitt problem er at han "møter meg ikke" om jeg viser ham at jeg bryr meg, men han fortsetter å teste meg, og kommer til meg når HAN vil. Det fungerer ikke så bra i min verden. Uansett, jeg tror ikke vi kommer noe som helst videre, før vi har fått møttes og snakket ordentlig. Det kan som sagt skje, men det er ikke bestemt enda pga. andre omstendigheter. Skjer ikke det, tror jeg ikke vi vil vare. Men skjer det, så kan det ordne seg. Jeg føler han er rett på mange måter, men samtidig ikke, mtp. oppførselen; slik ting er med denne avstanden. Han som eventuelt kan være rett rundt hjørnet sånn sett, var en jeg møtte som har veldig lik personlighet som meg. Vi klaffet totalt, men det var mer vennskapelig fra min side der og da. Har tenkt på ham i ettertid, for han var en artig person som jeg likte veldig godt. Hørte fra ham her en dag, for vi kommer kanskje til å møtes igjen snart... Men han er opptatt i et seriøst forhold, selv om han betrodde meg at han ønsker seg ut... Så kan det bare være tullprat. Han trener ja. Han er foreløpig ikke nær nei. Det vil være tragedie for min nåværende relasjon hvert fall, det er sikkert. Men ville ikke per nå byttet ut følelsene mine per nå - mot han her, men det spørs jo om jeg må legge dem til side til slutt likevel... Psykologistudenten Anonymkode: 4291e...706
Oppreist Skrevet 8. mars 2020 #1070 Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelsen jeg har når det gjelder han som jeg har hatt nærmest, og fortsatt har nærmest på et vis, er at vi liksom er lenger unna enn før... Men nær. Det er konstant av og på, og han oppfører seg annerledes enn i starten. Det er som ting er mer "ekte" nå, men det er ikke bare av det positive. For jeg tolerer ikke den hot and cold-oppførselen, og kjører samme mynt tilbake. Jeg holder ham mer på avstand, det merker han nok godt. Det er SÅ mye usagt der, men umulig å nå frem uten at han vil det selv. Jeg forstår meg ikke på ham helt, jeg klarer ikke å finne ut hva som skurrer. Hvorfor han har denne oppførselen? Jeg pleier å være god på sånt - ha god intuisjon, men her har jeg møtt delvis veggen. Jeg aner likevel at det du sier der er helt rett.. Jeg vet også noe om hans bakgrunn, og han er definitivt redd for å bli såret. Mitt problem er at han "møter meg ikke" om jeg viser ham at jeg bryr meg, men han fortsetter å teste meg, og kommer til meg når HAN vil. Det fungerer ikke så bra i min verden. Uansett, jeg tror ikke vi kommer noe som helst videre, før vi har fått møttes og snakket ordentlig. Det kan som sagt skje, men det er ikke bestemt enda pga. andre omstendigheter. Skjer ikke det, tror jeg ikke vi vil vare. Men skjer det, så kan det ordne seg. Jeg føler han er rett på mange måter, men samtidig ikke, mtp. oppførselen; slik ting er med denne avstanden. Han som eventuelt kan være rett rundt hjørnet sånn sett, var en jeg møtte som har veldig lik personlighet som meg. Vi klaffet totalt, men det var mer vennskapelig fra min side der og da. Har tenkt på ham i ettertid, for han var en artig person som jeg likte veldig godt. Hørte fra ham her en dag, for vi kommer kanskje til å møtes igjen snart... Men han er opptatt i et seriøst forhold, selv om han betrodde meg at han ønsker seg ut... Så kan det bare være tullprat. Han trener ja. Han er foreløpig ikke nær nei. Det vil være tragedie for min nåværende relasjon hvert fall, det er sikkert. Men ville ikke per nå byttet ut følelsene mine per nå - mot han her, men det spørs jo om jeg må legge dem til side til slutt likevel... Psykologistudenten Anonymkode: 4291e...706 Forstår at Hot-Cold taktikken er forvirrende og vond. Og når du gjør det samme tilbake...? vel....ikke bra. Dere må snakke om dette. Som regel, menn som holder på slik, er svært redde for å ikke være gode nok, holder en viss avstand,redde for å bli såret, trenger tid alene, til å kjenne etter, prosessere, ...noen er også usikre, ambivalente, bærer på noe som er vanskelig å få frem...så de blir litt av og på. Snakk om det. Vil du ha ham, må dere begge "møte hverandre" og være villige til å gjøre dere sårbare. Det er spesielt vanskelig for han. Han andre du nevner. Han har fortalt deg at han er i et forhold men vil ut...? hmmm....hvorfor tror du han fortalte deg det...? En du nettopp har møtt sier du...? Tja...det er den effekten du har på menn for tiden. Du får vente og se. Om dette er han jeg senser, er jeg ikke sikker på....kanskje, kanskje ikke. Men jeg vil anbefale deg å lande litt, der du er, finn ut hva du vil med han du nå er mest nær.... Spent på fortsettelsen lykke til.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1071 Skrevet 8. mars 2020 Ser du noe om hvordan fremtiden min vil bli ? Takk for svar ❤ Anonymkode: 21677...7f2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1072 Skrevet 8. mars 2020 Ser du noe om hvordan fremtiden min vil bli ? Usikker på mye for tiden, mem vet ikke hva jeg skal gjøre. Takk for svar ❤ Mvh Dame på 37 år. Anonymkode: 21677...7f2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1073 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Oppreist skrev: Forstår at Hot-Cold taktikken er forvirrende og vond. Og når du gjør det samme tilbake...? vel....ikke bra. Dere må snakke om dette. Som regel, menn som holder på slik, er svært redde for å ikke være gode nok, holder en viss avstand,redde for å bli såret, trenger tid alene, til å kjenne etter, prosessere, ...noen er også usikre, ambivalente, bærer på noe som er vanskelig å få frem...så de blir litt av og på. Snakk om det. Vil du ha ham, må dere begge "møte hverandre" og være villige til å gjøre dere sårbare. Det er spesielt vanskelig for han. Han andre du nevner. Han har fortalt deg at han er i et forhold men vil ut...? hmmm....hvorfor tror du han fortalte deg det...? En du nettopp har møtt sier du...? Tja...det er den effekten du har på menn for tiden. Du får vente og se. Om dette er han jeg senser, er jeg ikke sikker på....kanskje, kanskje ikke. Men jeg vil anbefale deg å lande litt, der du er, finn ut hva du vil med han du nå er mest nær.... Spent på fortsettelsen lykke til. Jeg vet, og jeg føler meg så avvist når det er sånn, at jeg ikke vil "tape ansikt" og vil heller tøffe meg jeg også... pluss trekke meg unna. Så du mener jeg bør droppe den "taktikken"? Jeg føler jo at han ikke vil snakke om det, siden han ikke kommer til meg for å gjøre det, på en måte. Og har erfart at det er vanskelig å få ham til å si ting han ikke vil. Han distanserer seg, ja. Absolutt rett! Ja, møtte ham rett etter nyttår. Jeg vil helst ha han jeg har i sikte per nå, men vi får nå se hvordan dette går, hehe..... Takk, TS ❤️ Anonymkode: 4291e...706
Gjest 81mod Skrevet 8. mars 2020 #1074 Skrevet 8. mars 2020 (endret) På 8.3.2020 den 23.58, Oppreist skrev: Endret 14. september 2020 av 81mod
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1075 Skrevet 8. mars 2020 Det har vært mye frem og tilbake med min eks i flere år. Vi elsker hverandre, men det har vært for mange problem. Nå lurer jeg sånn på om det vil bli oss to eller om det er på tide å gå videre. Får du opp noe på oss? Kvinne 32 Anonymkode: f4c99...78c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1076 Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, Oppreist skrev: 1. Det vil fortsette å bedre seg til det er helt over. Du har jobbet godt med dette, fortsett slik. 2. Åh....den der er så jeg nesten ikke tør svare på. Jeg tror det, det føles som om han vil det...men ikke slå meg ned om det ikke skjer....men det føles sterkt at han har tenkt på det flere ganger....så ja, jeg velger å si ja på dette. 3. Du vil finne en ny jobb, men ikke helt det du så for deg. Det vil dukke opp noe du vil velge å søke på, eller ta i mot, og det vil vise seg at det blir mye bedre enn du kunne forestille deg. Ikke bekymre deg for jobb, det skal løse seg. Men få opp troen på deg selv. Jobb litt med det, det er en del hos deg som er litt "skadet". Jeg mener i selvbildet ditt. Jeg svarer ikke på graviditets-spørsmål, ei heller spørsmål om liv og død, sykdom osv....fordi dette er livsomveltende spørsmål hos oss mennesker. Og noen velger faktisk å basere hele livet sitt på, og sette all sin lit til, hva et menneske de var helt bombesikre på var synsk eller klarsynt osv....sa. Det ansvaret kan jeg ikke ta. Jeg ønsker ikke på noe måte å bidra til en så stor skuffelse. Det hender jeg får opp om et menneske faktisk har en spire i magen, og jeg vet hvilket kjønn det blir, mens dette mennesket enda tror at IVF-forsøket gikk ad undas....jeg kan likevel ikke si det. Det blir for sårbart, for skjørt. Jeg ønsker bare ikke si noe om disse tingene, sånn er det bare. Beklager. Forresten - tenk om jeg sa til et menneske at "du kommer til å bli helt frisk fra sykdom" også viser det seg at jeg tok feil. Slikt ansvar vil jeg ikke ha på meg. Jeg er intuitiv, får opp bilder, kjenner ting i kroppen min, spesielt når jeg sitter rett overfor et menneske, jeg kan se om et menneske lyver, men da må jeg se øynene, jeg kan sense sykdom, smerte, særlig sorg og tidligere traumer...men jeg vil ikke og kan ikke si noe om slike store spørsmål som er så uendelig viktige...liv, død, sykdom, ....det er litt "lettere" på et vis, å veilede i livs-situasjoner, hverdag, kjærlighet, relasjoner, tanker og følelser.... Håper dette ga en form for mening? Tusen takk for svar! Det ga mening! Du treffer veldig bra på det du skriver. Godt å høre svarene, så får vi håpe det stemmer 🙈 Får du opp noe mer om/rundt meg du kan fortelle? Anonymkode: 5a4eb...e6e 1
Oppreist Skrevet 8. mars 2020 #1077 Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser du noe om hvordan fremtiden min vil bli ? Takk for svar ❤ Anonymkode: 21677...7f2 Du må gi meg noen flere knagger her...noe mer personlig om deg....hva er det du lurer mest på, hvem er du, alder...etc...? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser du noe om hvordan fremtiden min vil bli ? Usikker på mye for tiden, mem vet ikke hva jeg skal gjøre. Takk for svar ❤ Mvh Dame på 37 år. Anonymkode: 21677...7f2 Det oppleves som du har flere valg å ta, flere veier å kunne gå. Strever du med spesielt en sak som kverner mye i hodet ditt, og som du ikke helt klarer å lande hva du skal gjøre med? Jeg tror du går en tid i møte nå, frem mot våren, som vil være preget av noe uro/bekymring. Ikke fordi det er noen grunn for at det skal være der, men du skaper det selv, for du klarer ikke helt lande valg. Men når du har landet, så vil du kjenne på en lettelse, en slags trygghet. Når valg er tatt, vil livet ditt endres noe. Det vil oppleves lysere og lettere, og jeg tror sen vår (mai) vil bli en fin tid for deg, og spesielt mot sommeren. Sensommer får jeg også opp som en spesielt god tid for deg. Sliter du med noe helse-relatert? Ikke bekymre deg. Er det noe på gang med en mann....eller har nylig vært det?Mulig du er gift, får opp for lite info om dette, men føles som du ikke er helt helt lykkelig når det gjelder kjærlighet....Du har noen valg å ta. Land dem, og livet blir bedre.
Gjest 81mod Skrevet 8. mars 2020 #1079 Skrevet 8. mars 2020 (endret) På 9.3.2020 den 0.22, Oppreist skrev: Endret 14. september 2020 av 81mod
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1080 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Oppreist skrev: Du må gi meg noen flere knagger her...noe mer personlig om deg....hva er det du lurer mest på, hvem er du, alder...etc...? Det oppleves som du har flere valg å ta, flere veier å kunne gå. Strever du med spesielt en sak som kverner mye i hodet ditt, og som du ikke helt klarer å lande hva du skal gjøre med? Jeg tror du går en tid i møte nå, frem mot våren, som vil være preget av noe uro/bekymring. Ikke fordi det er noen grunn for at det skal være der, men du skaper det selv, for du klarer ikke helt lande valg. Men når du har landet, så vil du kjenne på en lettelse, en slags trygghet. Når valg er tatt, vil livet ditt endres noe. Det vil oppleves lysere og lettere, og jeg tror sen vår (mai) vil bli en fin tid for deg, og spesielt mot sommeren. Sensommer får jeg også opp som en spesielt god tid for deg. Sliter du med noe helse-relatert? Ikke bekymre deg. Er det noe på gang med en mann....eller har nylig vært det?Mulig du er gift, får opp for lite info om dette, men føles som du ikke er helt helt lykkelig når det gjelder kjærlighet....Du har noen valg å ta. Land dem, og livet blir bedre. Tusen takk for at du svarte meg 💜 Sliter endel med helse. Er nå i et forhold med en jeg er veldig glad i, men vi sliter litt så jeg vet ikke om det er noe vits i å prøve mer, eller gå hver vår vei.? Lurer også veldig på om jeg noen gang vil få barn. Anonymkode: 21677...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå