Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Kajaaaaaa skrev:

Kristina kommer aldri til å innrømme at hun «tok feil» eller har svart frekt osv. Når hun svarer at hun er sin egen sjef, så høres det ut som at det er helt uavhengig av lesere.. Skulle ønske bloggen tok slutt, så hun måtte få seg en «vanlig» jobb og en kraftig reality check.. Mindre usympatisk og virkelighetsfjern blogger er det ikke mange av 🙄

Hun har svart leserne på den måten i flere år nå. At leserne i det hele tatt gidder å legge igjen kommentarer der, og støtter henne er et mysterium. Null sympati for andre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Nova sofie skrev:

Jeg mener ikke å si dette for å være slem, for jeg tror jo egentlig at Kristina ønsker være en god person, men hun får det nok ikke alltid helt til. Vi alle sliter nok med våre ting, men da gjelder det jo å ta til seg tilbakemeldinger og gjøre en endring. De tingene hun blir kritisert for, kan nok forklares mye med personlighetstypen, hvor hun selv har sagt at hun er en hissigpropp og sta. Men iallfall, for de som har fulgt bloggen til Kristina siden starten vet at hun har gjort mange ting mot andre som kan kategorisere henne som mean girl. Det har heller ikke blitt veldig mye bedre med årene. Jeg ser at noen lengre opp her sier at det ikke er mye man kan ta Kristina på, men senest uthengingen av en annen blogger i egen podcast som skrevet om i vg og nedsettende kommentarer om andre bloggere på egen blogg, som f.eks IR er eksempler på dette. Det burde ikke overraske at hun oppfører seg sånn mot noen som er uenig med henne. Jeg kunne bare ønske at hun tok til seg tilbakemeldingene sånn at vi kunne komme oss videre fra dette. Det føles litt som om 15 år går opp i røyk, fordi jeg har så dårlig inntrykk nå og føler at jeg har kastet bort mye tid på en person som ikke verdsetter meningene til leserne sine. Det er kjipt. 

Håper denne kommentaren er innafor. Hun har jo sensurert bloggen sin, så vanskelig å nå frem og få henne til å forstå hvilke endringer som må til. Kanskje hun leser her og innser at hun må skrive et innlegg hvor hun tar opp disse tingene og slutter å svare passivt agressivt "takk for at du delte din mening :)!" eller "ikke kom her å fortell meg hvordan jeg skal styre min egen blogg" på kritikk hun får, fordi det blant mange andre ting som er nevnt her, provoserer veldig. Særlig fordi vi har støttet henne i så mange år og nå bare blir avfeiet. 

Signerer denne! Vi som bor i Kristiansand området kjenner godt til mean girl oppførselen. Hun har prøvd hardt de siste årene og bli kvitt dette stemplet, men det fungerer ikke så godt ettersom hun svarer leserne så passivt aggressivt og ikke ønsker å ta til seg noe kritikk overhodet - berettiget eller ei. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, frostrøyk skrev:

Ingen innlegg idag. Ikke engang et forhåndsskrevet «klipp og lim» film eller serie tips innlegg. Er det en forlenget påskeferie?

Kristina er vell enda på en forlenget juleferie... og som hun sier, hun blogger når HUN vil.. som vil si et par ganger i uken.. virker som at hun setter seg ned 3 timer en dag i uken også bare publiserer de utover uken 🙄 og da va hun jaggu ferdig med arbeidsuka👏🏻👏🏻

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Klemen10na skrev:

Mener å huske hun sa for en stund siden at hun kom til å ta mer fri i helgene. Så mye fri som hun har så er det utrolig at hun kan leve av bloggen. 
Det er selvfølgelig mer jobb bak en blogg enn det som skrives der, men med tanke på hvor lite hun blogger så kan det ikke være så mye jobb. Hun har jo ikke så mange samarbeid via bloggen. 

Jeg kikket innom instagrammen hennes, og der var det annonseinnlegg for blant annet Jotex, Samsung og Bergans. Hvor mye jobb det er å lage sånne innlegg vet jeg ikke, men mulig hun får mesteparten av inntektene via Instagram nå. Hun skriver "Hverdagsliv og interiør" i bioen, så kanskje hun satser på å bli en interiør-influencer 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fju skrev:

Jeg kikket innom instagrammen hennes, og der var det annonseinnlegg for blant annet Jotex, Samsung og Bergans. Hvor mye jobb det er å lage sånne innlegg vet jeg ikke, men mulig hun får mesteparten av inntektene via Instagram nå. Hun skriver "Hverdagsliv og interiør" i bioen, så kanskje hun satser på å bli en interiør-influencer 🤷‍♀️

Syns det er skuffende at en bedrift som Bergans velger KA som samarbeidspartner.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel et innlegg snart - ikke helt med en gang selvfølgelig, man må jo være litt dramatisk først slik at vi skjønner at det er noe - om uffa meg så leit det var med disse negative kommentarene, en stor skyllebøtte til oss slemme lesere. Hvorpå hun får ca 50-70 kommentarer med masse skryt og stakkars deg; ikke hør på dem! Du gjorde ingenting feil! De er bare misunnelige, du er fantastisk og min favorittblogger. Det er din blogg og du bestemmer. Og KA svarer «Åh du altså! 🌸 Lesere som deg er gull ❤️»
 

Svært forutsigbart dette, alltid sånn :) 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rosewood skrev:

Det kommer vel et innlegg snart - ikke helt med en gang selvfølgelig, man må jo være litt dramatisk først slik at vi skjønner at det er noe - om uffa meg så leit det var med disse negative kommentarene, en stor skyllebøtte til oss slemme lesere. Hvorpå hun får ca 50-70 kommentarer med masse skryt og stakkars deg; ikke hør på dem! Du gjorde ingenting feil! De er bare misunnelige, du er fantastisk og min favorittblogger. Det er din blogg og du bestemmer. Og KA svarer «Åh du altså! 🌸 Lesere som deg er gull ❤️»
 

Svært forutsigbart dette, alltid sånn :) 

Kjent blogger-taktikk, det der. Framstill deg selv som en privatperson som har fått slemme meldinger i dagboka si, ikke en millionbedrift som har fått konstruktiv kritikk. Innta offerrollen og vent på støtteerklæringene fra lesere som sluker det ukritisk.

Jeg tipper hun kommer til å skrive: "Dette har vært noen tøffe dager, så jeg valgte å logge meg av. Det er vondt å få så mye negativitet" 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fju skrev:

Kjent blogger-taktikk, det der. Framstill deg selv som en privatperson som har fått slemme meldinger i dagboka si, ikke en millionbedrift som har fått konstruktiv kritikk. Innta offerrollen og vent på støtteerklæringene fra lesere som sluker det ukritisk.

Jeg tipper hun kommer til å skrive: "Dette har vært noen tøffe dager, så jeg valgte å logge meg av. Det er vondt å få så mye negativitet" 

Omtrent det hun har skrevet i det siste innlegget nå. Det har vært så ille at hun har vært nødt til å la venninner gå igjennom kommentarene hennes og derfor skal kommentarfeltet være stengt en stund fremover. #forutsigbart 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lunabelle skrev:

Omtrent det hun har skrevet i det siste innlegget nå. Det har vært så ille at hun har vært nødt til å la venninner gå igjennom kommentarene hennes og derfor skal kommentarfeltet være stengt en stund fremover. #forutsigbart 

Leste det nå. Det har vært så mange usakligheter i kommentarfeltet de siste månedene, sier hun. Enig, Kristina, smittevern er skikkelig usaklig. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom innlegge om stengt kommentarfelt og stakkars meg, får så mye kritikk og «hat»/usakligheter
 

Hos Kristina er konstruktiv kritikk eller tilbakemeldinger fra lesere = usakligheter.. 

Tror ikke hun tåler veldig mye kritikk etter å ha sett hvordan hun svarer på små enkle kommentarer som feks om bildebruk i innlegg om hund som tissa i senga.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina tåler ingenting. Hun har vært i gamet i x antall år og har begynt å gi litt faen fordi det har vært penger i kassa i alle år. Litt reklame her og der, litt kleine poses i favorittgata, litt tips om verdens beste vaffelrøre, sjokoladekake osv og inntekten er sikra.

Og nå klarer ikke hun å gå gjennom kommentarene før venninnene leser det for henne. Hva skal man si.. Det er rett og slett flaut. I en alder av 29 må man kunne si at man har driti seg ut, man må kunne tåle tilbakemeldinger (som ikke er i nærheten av uhyggelige) 

En annen ting som er litt ironisk er at Kristina får spy ut så mye usakligheter og kritikk om andre, derav noen bloggere, og det skal være helt greit, men når hennes lesere kommenterer da går hun i forsvarsmodus og stakkarslligjør seg selv. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier så mye om henne at hun ikke innrømmer feil i forhold til smittevernssaken og kritikk for hvordan hun svarer leserne sine, men att på til skriver at hun får mange "usakelig kommentarer". Det kan godt hende at hun får noen slemme kommentarer som hun ikke godkjenner. Men alle kommentarer jeg har sett hvor hun har svart frekt, har vært helt konstruktive. Skuffende :(

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender folk virkelig epost eller DM ang oppskrift på fluffy lapper (som forøvrig ikke ser veldig fluffy ut)? For jeg har ikke sett en eneste «kommentar» et sted at noen lurer på oppskrift🙄 men i kjent bloggerstil «så mange har spurt»... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kajaaaaaa skrev:

Sender folk virkelig epost eller DM ang oppskrift på fluffy lapper (som forøvrig ikke ser veldig fluffy ut)? For jeg har ikke sett en eneste «kommentar» et sted at noen lurer på oppskrift🙄 men i kjent bloggerstil «så mange har spurt»... 

Nei, de svelene der ser igrunnen ganske flate ut. Når jeg lager sveler så bruker jeg både litt natron og hornsalt. + vaniljesukker. Det finnes selvfølgelig mange forskjellige måter, men det e jo natron som gjør at de hever seg litt på takka. (Om ikke jeg har misforstått veldig).. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Aintnofun skrev:

Nei, de svelene der ser igrunnen ganske flate ut. Når jeg lager sveler så bruker jeg både litt natron og hornsalt. + vaniljesukker. Det finnes selvfølgelig mange forskjellige måter, men det e jo natron som gjør at de hever seg litt på takka. (Om ikke jeg har misforstått veldig).. 

Enig med deg!

Hun må jo ha glemt å skrive natron mm. i oppskriften. Skal hun få fluffy sveler, så må hun ha et hevemiddel. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har hun svart på kritikken, men skjønner allikevel ikke hva hun har gjort feil. Vi må skjønne at hun er jo ikke helt dum...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er frøkna ute med svar på kritikken. 
Hun legger det fram som at det har vært én familiemiddag, glemmer hun at hun jevnlig snapper? I påsken var det flere familiemiddager, de byttet på hvem det var hos. Og også flere før påsken. Og når hun tidligere har blitt minnet på at man ikke skal besøke andre unødvendig så dret hun i det. 
Selv om det er lov å samles 5 personer så er det vel ikke nødvendig å ha familiemiddag så ofte i disse tider? I det minste la vær og blogg om det, du påvirker så mange. Og uansett antall så holdt de ikke avstand, med tanke på bordplassering. 

Så sorry Kristina, du mistet nok en del lesere pga denne saken. Jeg var spent på å se hvordan du taklet kritikken av dette og leste derfor dette innlegget, men fra nå av klikker ikke jeg meg inn på bloggen din mer. 
Du viste ganske raskt i svarene dine at du ikke brydde deg, så at du nå kommer med «jeg legger meg flat» er kun for å redde ansikt. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...