Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Klemen10na skrev:

Nå er frøkna ute med svar på kritikken. 
Hun legger det fram som at det har vært én familiemiddag, glemmer hun at hun jevnlig snapper? I påsken var det flere familiemiddager, de byttet på hvem det var hos. Og også flere før påsken. Og når hun tidligere har blitt minnet på at man ikke skal besøke andre unødvendig så dret hun i det. 
Selv om det er lov å samles 5 personer så er det vel ikke nødvendig å ha familiemiddag så ofte i disse tider? I det minste la vær og blogg om det, du påvirker så mange. Og uansett antall så holdt de ikke avstand, med tanke på bordplassering. 

Så sorry Kristina, du mistet nok en del lesere pga denne saken. Jeg var spent på å se hvordan du taklet kritikken av dette og leste derfor dette innlegget, men fra nå av klikker ikke jeg meg inn på bloggen din mer. 
Du viste ganske raskt i svarene dine at du ikke brydde deg, så at du nå kommer med «jeg legger meg flat» er kun for å redde ansikt. 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Med stengt kommentarfelt, passivt aggressive svar mot lesere og liten forståelse av hva hun har gjort - den bloggen kommer ikke til å overleve. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svak flatlegging må jeg si. Brukte mer spalteplass så å bortforklare enn å faktisk vare si «beklager, jeg dreit på draget». Har lest denne blogger i flere år, men etter dette, og spesielt etter hvordan jeg så at hun svarte en leser som alltid har støttet henne med positive kommentarer ble svart, gir jeg meg. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sammie said:

Svak flatlegging må jeg si. Brukte mer spalteplass så å bortforklare enn å faktisk vare si «beklager, jeg dreit på draget». Har lest denne blogger i flere år, men etter dette, og spesielt etter hvordan jeg så at hun svarte en leser som alltid har støttet henne med positive kommentarer ble svart, gir jeg meg. 

Det er så tydelig at det kun er for å redde ansikt, for hun innrømmer jo egentlig ikke feil. Hun legger bare skylden over på et familiemedlem. 
Hun har alltid vært aggressiv i svarene sine, men at hun svarte de som alltid har kommentert fine kommentarer på den måten overrasket faktisk litt. Det sier litt om henne som person. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å lese, selv om jeg ikke liker bloggen, og jeg syntes det var et fint innlegg. Men jeg synes det er spesielt å plutselig stenge kommentarfeltet og blokkere folk, selv om hun sikkert har gjort sistnevnte i mange år. Det ødela troverdigheten. 
 

Og Kristina. De fluffy svelene dine er alt annet enn fluffy. 
 
Kan ikke noe for det, men har alltid tenkt at hun er mindre intelligent. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skjønner det ikke... hun trenger ikke legge seg flat for at hun hadde (for) mange gjester om hun handlet i god tro, hun burde legge seg flat for svarene sine til dem som påpekte det. Dette innlegget kommer for sent, ansvarsfraskrivelse og virker ikke troverdig. Syns hun er frekk igjen ...som lurer på om vi vi virkelig tror hun er så dum at hun hadde skrevet innlegget hvis hun ikke hadde trodd hun holdt reglene...

igjen-hun skjønner ikke hva det er folk reagerer på. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er  rart at ingen av de andre voksne  reagerte på denne nye oppståtte  beskjeden » om at jo, i påsken kan vi være samlet inntil 10 stk. Da var vel hyggeligere å møtes enn å reagerer på denne « nye» regelen som noen ( familiemedlem) plutselig hadde hørt om, og som aldri har eksistert. 

Det er vel noen som går etter ordtaket at det er bedre med tilgivelse enn tillatelse..

Endret av Levina
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes det var et fint innlegg og jeg ble veldig glad for at hun valgte å skrive dette. Kunne ønske at hun nevnte dette med måten lesere har blitt svart på, men jeg er sikker på at hun har fått med seg denne kritikken og vil la tvilen komme henne til gode, slik at det kanskje forbedres gjennom handling fremfor å nevnes konkret i innlegget 😊Jeg er iallfall klar til å gå videre fra dette dersom dette forbedres. Jeg hadde ikke orket å bruke energi på det, dersom jeg mente det var en lost case. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye innlegget var helt ålreit, selv om det selvfølgelig kommer en uke for sent. Jeg tror ikke hun ville ha blogget om det selskapet hvis hun visste at hun brøt retningslinjene. Jeg synes det er utrolig at at det går an å være så bortreist, men det er en annen sak. 

Skuffende at hun ikke tar opp det at hun stengte kommentarfeltet og lot som ingenting da kritikken begynte å komme. Hun sier at hun har vært helt fortvilet de siste dagene, men hvis det er sant så burde hun jo vist det i form av dialog med leserne. Det er jo reaksjonen hennes som er det mest kritikkverdige med denne saken, ikke at hun samlet 8 personer. Og kommentarfeltet hennes er fremdeles stengt, så vidt jeg kan se. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pollen skrev:

Måtte inn å lese, selv om jeg ikke liker bloggen, og jeg syntes det var et fint innlegg. Men jeg synes det er spesielt å plutselig stenge kommentarfeltet og blokkere folk, selv om hun sikkert har gjort sistnevnte i mange år. Det ødela troverdigheten. 
 

Og Kristina. De fluffy svelene dine er alt annet enn fluffy. 
 
Kan ikke noe for det, men har alltid tenkt at hun er mindre intelligent. 

Det siste der har jeg også dessverre alltid tenkt. Det går litt på hva hun skriver, hvordan hun svarer andre osv. Kom tydelig frem i podcasten hun hadde med Belinda. Og enda tydeligere nå, selvom det har vært flere tilfeller av den oppførselen hun viser nå i flere år. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Klemen10na skrev:

Det er så tydelig at det kun er for å redde ansikt, for hun innrømmer jo egentlig ikke feil. Hun legger bare skylden over på et familiemedlem. 
Hun har alltid vært aggressiv i svarene sine, men at hun svarte de som alltid har kommentert fine kommentarer på den måten overrasket faktisk litt. Det sier litt om henne som person. 

Jepp, for å skylde på andre, gjør alltid at man slipper unna selv.

Media er flinke til å "ta" andre kjente bloggere hvis de skriver/gjør noe som er litt kontroversielt, så jeg kan ikke fatte at frøken Andersen slipper så lett unna. Denne gang er det faktisk god grunn til å konfrontere henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fju skrev:

Det nye innlegget var helt ålreit, selv om det selvfølgelig kommer en uke for sent. Jeg tror ikke hun ville ha blogget om det selskapet hvis hun visste at hun brøt retningslinjene. Jeg synes det er utrolig at at det går an å være så bortreist, men det er en annen sak. 

Skuffende at hun ikke tar opp det at hun stengte kommentarfeltet og lot som ingenting da kritikken begynte å komme. Hun sier at hun har vært helt fortvilet de siste dagene, men hvis det er sant så burde hun jo vist det i form av dialog med leserne. Det er jo reaksjonen hennes som er det mest kritikkverdige med denne saken, ikke at hun samlet 8 personer. Og kommentarfeltet hennes er fremdeles stengt, så vidt jeg kan se. 

Hun har jo tidligere anmeldt kvinneguiden pga. kritikk. Hun takler det veldig dårlig. Det har jo vært episoder med venninner, lesere og andre de tidligere årene. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hun har jo tidligere anmeldt kvinneguiden pga. kritikk. Hun takler det veldig dårlig. Det har jo vært episoder med venninner, lesere og andre de tidligere årene. 

Enig i at hun takler kritikk dårlig. Men jeg skjønner godt at hun reagerte i den tida da folk diskuterte kroppen hennes på Kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maydis8 skrev:

Kunne ikke sagt det bedre selv. Med stengt kommentarfelt, passivt aggressive svar mot lesere og liten forståelse av hva hun har gjort - den bloggen kommer ikke til å overleve. 

Jeg sier også takk for meg👋

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at VG har tatt kontakt med henne og sagt de ønsker å lage en sak på henne?
At det er derfor hun nå valgte å lage et innlegg hvor hun beklager seg?

Det tror jeg....

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sendte inn forslag til VG om en sak om henne. Liker å tro at VG fikk flere henvendelser fra KG og at de fattet interesse for saken etter dette

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, frostrøyk said:

Kan det være at VG har tatt kontakt med henne og sagt de ønsker å lage en sak på henne?
At det er derfor hun nå valgte å lage et innlegg hvor hun beklager seg?

Det tror jeg....

Enten det eller for å beholde samarbeidspartnere. 
Flere skrev at de tok kontakt med samarbeidspartnerne, så kan tenke meg at de ikke var spesielt happy for at hun fronter de akkurat nå. 
Hun som er så bastant på alt ville ikke gjort dette uoppfordret. Det ser man jo i hvordan hun skriver også, hun skriver at hun kommenterer dette pga den massive kritikken mot henne. Ikke fordi hun er lei seg for å ha misforstått. 

Endret av Klemen10na
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir jo fremstilt som om dette var noe som skjedde en gang og at det var veldig uheldig. Sannheten er jo at det skjedde flere ganger igjennom hele påsken. Storfamilien møttes både her og der, flere ganger. Det blir ikke nevnt med et ord. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Klemen10na skrev:

Enten det eller for å beholde samarbeidspartnere. 
Flere skrev at de tok kontakt med samarbeidspartnerne, så kan tenke meg at de ikke var spesielt happy for at hun fronter de akkurat nå. 
Hun som er så bastant på alt ville ikke gjort dette uoppfordret. Det ser man jo i hvordan hun skriver også, hun skriver at hun kommenterer dette pga den massive kritikken mot henne. Ikke fordi hun er lei seg for å ha misforstått. 

Allikevel klarer hun ikke beklage skikkelig uten å bortforklare. Det er kun fordi det nå brenner under beina hennes at hun har skrevet dette innlegget. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...