Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Ja, livet er best når man kan ta boomerangs i speilet, og ta oppstilte bilder av dritkjedelig interiør uten sjel. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.4.2020 den 21.19, LinnHenrikke skrev:

Hun lever jo faktisk totalt i sin egen boble, husker et tidligere spørsmålsrunde hvor hun skrev at hun ikke så på nyheter eller leste om «fæle» ting i media fordi det var skummelt, handlet ikke om henne og hun ble negativt påvirket. 

KA elsker nok å leve i sin boble hvor ting bare består av solstråler og livets supper.. Hun bryr seg jo ikke veldig mye om ting som ikke påvirker henne i stor grad.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, frostrøyk said:

Nye solsenger igjen?!Hva skjedde med livets solsenger som hun skaffet seg ifjor??

Sant. Googlet KA og solseng og fikk opp innleggene fra i fjor med fire nye solsenger som ble levert. Feks dette med namedropping av leverandør: https://www.kristinaandersen.no/2019/06/29/home-uteplassen/

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spør om tips i siste innlegg, at man kunne gjerne tipse henne, men hvordan skal man det da, med stengt kommentarfelt? 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frostrøyk skrev:

Nye solsenger igjen?!Hva skjedde med livets solsenger som hun skaffet seg ifjor??

Alt hun kjøper, gjør, lager og spiser er LIVETS. Livets sofa, livets godteri, livets suppe, livets genser, livets tur, livets serie... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, frostrøyk skrev:

Nye solsenger igjen?!Hva skjedde med livets solsenger som hun skaffet seg ifjor??

De er jo så klart utgått på stil og alt for slitte etter ett år 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lysestake skrev:

Hun spør om tips i siste innlegg, at man kunne gjerne tipse henne, men hvordan skal man det da, med stengt kommentarfelt? 😅

Må sikkert å sende brev i posten 😂 
Hun elsker nok å få post i livets postkasse.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, frostrøyk skrev:

Må sikkert å sende brev i posten 😂 
Hun elsker nok å få post i livets postkasse.

L y k k e n er å få brev i livets postkasse 💓

Endret av lysestake
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lysestake skrev:

L y k k e n er å få brev i livets postkasse 💓

Da går smilet helt rundt!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste innlegg ber hun leserne atter en gang å komme med tips til hva hun skal skrive om. Det har hun gjort ørten ganger før, kan hun ikke bare scrolle nedover bloggen og se hva slags tips hun har fått tidligere? 

Så hjelper det på motivasjonen å blogge nå som det er fint vær, sier hun. Vel, jeg er ikke alltid motivert til å stå opp 05.30 og reise på jobb men jeg må jo det, selv om det pøsregner eller det er snøstorm. Hun motsier seg selv hele tiden, for hadde blogging vært en jobb så hadde hun søren meg gjort jobben sin uansett om været var ræva eller det haglet med kritikk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nytt innlegg med (spoiler alert(!!) trening, solstoler, turer og nok engang ønske om innlegg.. Hvis hun var så super motivert som hun sier så hadde hun vel klart å finne på innlegg selv 🤦🏽‍♀️ Og hun kan vel bare se på de 10 forrige innleggene va leserne ønsker da hun har skrevet om to av tipsene fra før..


Skulle ønske min jobb og kunne styres
av hvordan været var og om det gjorde meg motivert eller ikke.. og hun skriver jo selv at det er rolig om dagen på jobb, men hun kunne jo i det minste produsert blogginnlegg da 🤦🏽‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, lysestake said:

I siste innlegg ber hun leserne atter en gang å komme med tips til hva hun skal skrive om. Det har hun gjort ørten ganger før, kan hun ikke bare scrolle nedover bloggen og se hva slags tips hun har fått tidligere? 

Så hjelper det på motivasjonen å blogge nå som det er fint vær, sier hun. Vel, jeg er ikke alltid motivert til å stå opp 05.30 og reise på jobb men jeg må jo det, selv om det pøsregner eller det er snøstorm. Hun motsier seg selv hele tiden, for hadde blogging vært en jobb så hadde hun søren meg gjort jobben sin uansett om været var ræva eller det haglet med kritikk. 

Har hun åpnet kommentarfeltet for tips til innlegg eller må det sendes inn via andre kanaler? 
Ikke overrasket over at hun plutselig har fått mer motivasjon nå, hun må jobbe på for å beholde samarbeid nå som hun dret seg så kraftig ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Klemen10na skrev:

Har hun åpnet kommentarfeltet for tips til innlegg eller må det sendes inn via andre kanaler? 
Ikke overrasket over at hun plutselig har fått mer motivasjon nå, hun må jobbe på for å beholde samarbeid nå som hun dret seg så kraftig ut. 

Hun ønsker svar på insta, for nå har hun jo fått ro i sjela av å stenge kommentarfelte

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun går lange turer hver dag, er det ikke en idé å ta med noen bilder fra det? Eller av uteplassen? Hvorfor skal du ha med fire identiske bilder av deg selv i speilet? De er jo mye ute på farta så å variere de bildene litt burde være ganske enkelt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er det et veldig tydelig signal på at hun ikke er spesielt komfortabel med å dele av seg selv lenger når hun stenger kommentarfeltet. Hun orker rett og slett ikke å forholde seg til kritikk (eller tilbakemeldinger, som jeg ville kalt det), og da er det nok lettere og bare lukke øynene og holde avstand. Når hun samtidig er smertelig klar over at innholdet ikke egentlig er tilfredsstillende og ikke inspirerer leserne svir det nok litt ekstra å få kommentarer på nettopp det. 

Nå vet ikke jeg om det er veldig mange usaklige og stygge kommentarer som aldri ser dagens lys, men kan ikke se for meg at det er veldig mange med tanke på at innleggene hennes stort sett har rundt 10-15 kommentarer skrevet av andre enn henne selv. De som kommenterer og "klager" er jo gjerne dem som har fulgt bloggen i en årrekke, og faktisk savner mer innhold.

En ærlig sak å ikke like at alle skal mene noe om "alt" hun gjør, men da er nok ikke dette riktig jobb for henne er jeg redd. 

Det kan se ut til at hun mangler motivasjon og ønske om og dele noe særlig av noe som helst. Hun har jo utrolig mye å ta av om hun vil. Hun har eget treningsrom og skriver at hun trente 5 ganger i forrige uke  - hva med å dele en eller to av øktene? Hun har valp - masse å ta av der. Hun har et stort  hus de har pusset opp det siste året - hvorfor ikke dele noe av oppussingen med før og etter-bilder. 

Uansett hvor mye hun prøver å overbevise leserne (og seg selv) at hun gjør det hun "elsker", greier jeg ikke helt å tro på henne. Bloggen mangler interessant innhold, inspirasjon og det går på repeat hele veien med bilder av et hjem som er så rent at det er pinlig (alt for mye tid til rydding og vasking), selfies i speilet, bålkos i skogen og serietips.. Skal man tjene penger på å dele, må man faktisk også dele noe.

For meg ser det kanskje ut til at luften har gått litt ut av ballongen og at bloggen  eksisterer fordi det er komfortabelt og fortsatt gir salt i maten, selv om jeg er usikker på hvor lenge det vil vare. Hadde vært spennende å sett statistikk på hvor mange som er innom bloggen nå om dagen. 

 

 

 

 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Parv skrev:

For meg er det et veldig tydelig signal på at hun ikke er spesielt komfortabel med å dele av seg selv lenger når hun stenger kommentarfeltet. Hun orker rett og slett ikke å forholde seg til kritikk (eller tilbakemeldinger, som jeg ville kalt det), og da er det nok lettere og bare lukke øynene og holde avstand. Når hun samtidig er smertelig klar over at innholdet ikke egentlig er tilfredsstillende og ikke inspirerer leserne svir det nok litt ekstra å få kommentarer på nettopp det. 

Nå vet ikke jeg om det er veldig mange usaklige og stygge kommentarer som aldri ser dagens lys, men kan ikke se for meg at det er veldig mange med tanke på at innleggene hennes stort sett har rundt 10-15 kommentarer skrevet av andre enn henne selv. De som kommenterer og "klager" er jo gjerne dem som har fulgt bloggen i en årrekke, og faktisk savner mer innhold.

En ærlig sak å ikke like at alle skal mene noe om "alt" hun gjør, men da er nok ikke dette riktig jobb for henne er jeg redd. 

Det kan se ut til at hun mangler motivasjon og ønske om og dele noe særlig av noe som helst. Hun har jo utrolig mye å ta av om hun vil. Hun har eget treningsrom og skriver at hun trente 5 ganger i forrige uke  - hva med å dele en eller to av øktene? Hun har valp - masse å ta av der. Hun har et stort  hus de har pusset opp det siste året - hvorfor ikke dele noe av oppussingen med før og etter-bilder. 

Uansett hvor mye hun prøver å overbevise leserne (og seg selv) at hun gjør det hun "elsker", greier jeg ikke helt å tro på henne. Bloggen mangler interessant innhold, inspirasjon og det går på repeat hele veien med bilder av et hjem som er så rent at det er pinlig (alt for mye tid til rydding og vasking), selfies i speilet, bålkos i skogen og serietips.. Skal man tjene penger på å dele, må man faktisk også dele noe.

For meg ser det kanskje ut til at luften har gått litt ut av ballongen og at bloggen  eksisterer fordi det er komfortabelt og fortsatt gir salt i maten, selv om jeg er usikker på hvor lenge det vil vare. Hadde vært spennende å sett statistikk på hvor mange som er innom bloggen nå om dagen. 

 

 

 

 

 

Fatter ikke hvordan denne bloggen fortsatt eksisterer. Hun gjør minimalt med arbeid. Samme innlegg hver dag. Hun har vel spurt leserne 10 ganger de siste månedene hva de vil lese om. Hun kommer til å møte veggen den dagen hun skal ut i det virkelige arbeidsliv, uten fullført videregående og med så lite arbeidskapasitet, i tillegg til mangel på ydmykhet og evnen til å ta til seg berettiget kritikk uten å skylde på alt og alle. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som tenkte på KA etter å ha hørt introen i dagens SnikkSnakk-podcast? 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...