Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Instastoryen som ligger ute nå må da være laget kun for å provosere??! «Hagen full av de vi er glad i...» Veldig godt mulig at de er under 5 stk og holder avstand etc, men hva er poenget med å skrive slik i disse tider?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Sammie skrev:

Instastoryen som ligger ute nå må da være laget kun for å provosere??! «Hagen full av de vi er glad i...» Veldig godt mulig at de er under 5 stk og holder avstand etc, men hva er poenget med å skrive slik i disse tider?

Hun er virkelig trist om hun vil provosere. Hva i alle dager er poenget? Lenge leve egoismen og den bobla hun lever i. 

Og så har hun da stengt kommentarerfeltet fordi hun vil ha en "gladere jobbhverdag" 😅 Den dagen hun får seg en ordentlig jobb vil hun neppe stengte munnen til arbeidsgiver/kolleger/kunder osv fra å kommentere eller kritisere jobben hennes. 

Endret av lysestake
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, lysestake said:

Hun er virkelig trist om hun vil provosere. Hva i alle dager er poenget? Lenge leve egoismen og den bobla hun lever i. 

Og så har hun da stengt kommentarerfeltet fordi hun vil ha en "gladere jobbhverdag" 😅 Den dagen hun får seg en ordentlig jobb vil hun neppe stengte munnen til arbeidsgiver/kolleger/kunder osv fra å kommentere eller kritisere jobben hennes. 

Hadde jo tatt seg ut hvis man bare svarte «Takk for at du delte din mening 😊» hvis noen kom og klagde på en jobb i hvilket som helst annet yrke. Det er så uprofesjonelt.  
Hvis man hadde pusset opp et bad og gjort en grov feil så sier bare håndverkeren «Takk for at du delte din mening. Det er ikke jeg enig i, så det har jeg ikke tenkt til å rette opp i.»
Håper nesten at hun må ut i vanlig jobb så hun kommer seg ned på jorda. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være i en alder av 29 år(?) og kun har hatt en jobb i løpet av livet som ekstrahjelp på klesbutikken Match.....

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt utrolig at hun kan holde på slik hun gjør. Hun er frekk mot lesere, til og med faste lesere over flere år, de samme innleggene hver uke, tar ingen kritikk overhodet - selv når den er berettiget, virker ekstremt umoden for alderen, provoserer og tar ikke hensyn til andre enn seg selv og sitt. Til og med i disse tider lever hun på samme måte som før. Inviterer til store selskaper, finner på egne koronaregler og bryr seg ikke om kritikken hun får. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste grunn til at hun ber om tips til innlegg nå og da må jo være at det får opp antall kommentarer/engasjement som hun igjen kan bruke til å selge seg inn som en attraktiv blogger som bedrifter bør ha reklame hos. Hun tar jo ikke til seg noe av det hun tipses om, for hun sier jo gang på gang at hun kun vil skrive om det hun vil  når hun føler for det. 
Samme når hun ber om serie/filmtips, det får opp engasjementet drastisk fra hvordan det er vanligvis. Tror ikke det er tilfeldig. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, frostrøyk skrev:

Tenk å være i en alder av 29 år(?) og kun har hatt en jobb i løpet av livet som ekstrahjelp på klesbutikken Match.....

Vil tro at hun kommer til å møte virkeligheten med et krasj om ikke lenge. Tviler på at bloggen vil overleve så veldig mange år til, å da må frøken Andersen ha en "ordentlig" jobb. Kommer til å bli knallhardt for henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store feilskjæret her er at hun gjør null forsøk på å gå i dialog med leserne sine. Hun svarer ikke på kritikk (ikke på ordentlig) og later som om ingenting har skjedd. Halve poenget med blogg er jo at den som blogger kan ha en samtale gående med de som leser den. 

Hun kunne gjort det enkelt for seg selv og sagt: "Folkens, jeg tabbet meg ut. Jeg trodde at kommunen hadde justert tallet fra fem til ti, men jeg leste feil. Jeg skulle ikke ha holdt det familieselskapet". Hvis hun hadde gjort det med det samme kritikken begynte å komme, ville dette ha vært glemt nå. Og hun ville ha framstått mye mer sympatisk. Men i stedet kutter hun kontakten med leserne, som er veldig krigersk. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Fju skrev:

Det store feilskjæret her er at hun gjør null forsøk på å gå i dialog med leserne sine. Hun svarer ikke på kritikk (ikke på ordentlig) og later som om ingenting har skjedd. Halve poenget med blogg er jo at den som blogger kan ha en samtale gående med de som leser den. 

Hun kunne gjort det enkelt for seg selv og sagt: "Folkens, jeg tabbet meg ut. Jeg trodde at kommunen hadde justert tallet fra fem til ti, men jeg leste feil. Jeg skulle ikke ha holdt det familieselskapet". Hvis hun hadde gjort det med det samme kritikken begynte å komme, ville dette ha vært glemt nå. Og hun ville ha framstått mye mer sympatisk. Men i stedet kutter hun kontakten med leserne, som er veldig krigersk. 

Enig. Hun har skrevet litt om hissigheten sin, og lite tålmodighet. Jeg setter det i sammenheng med oppførselen i kommentarfeltet. Det virker som Kristina ikke «trenger» lesere og kommuniserer i hvertfall ikke på en god måte med dem, vel leserne trenger heller ikke frekke,usympatiske bloggere så det bør jo gi utslag for bloggens fremtid det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipset VG om innlegget hennes der hun bryter myndighetenes råd om smittevern og hensyn.🙂 og bortforklarer framfor å legge seg flat.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fju skrev:

Det store feilskjæret her er at hun gjør null forsøk på å gå i dialog med leserne sine. Hun svarer ikke på kritikk (ikke på ordentlig) og later som om ingenting har skjedd. Halve poenget med blogg er jo at den som blogger kan ha en samtale gående med de som leser den. 

Hun kunne gjort det enkelt for seg selv og sagt: "Folkens, jeg tabbet meg ut. Jeg trodde at kommunen hadde justert tallet fra fem til ti, men jeg leste feil. Jeg skulle ikke ha holdt det familieselskapet". Hvis hun hadde gjort det med det samme kritikken begynte å komme, ville dette ha vært glemt nå. Og hun ville ha framstått mye mer sympatisk. Men i stedet kutter hun kontakten med leserne, som er veldig krigersk. 

Veldig enig i det du skriver. 

Hadde det vært mobbing hadde jeg skjønt at hun ikke orket mer og stengte kommentarfeltet men det handler kun om spørsmål, spurt på en helt grei måte av nysgjerrige lesere. Desuten må hun jo ta det som et kompliment når leserne ber om mer og variert innhold. Kommentaren jeg skrev til henne var på ingen måte frekk men ble ikke godkjent. 

Jeg tror det ble mye for Kristina. En hel måned uten kafébesøk og shopping, ikke noe skalldyrtallerken og hygge i finværet. Må være ekstremt hardt dette, for så å i tillegg få kritiske kommentarer.. nei der sa det stopp for Andersen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hege1980 skrev:

tipset VG om innlegget hennes der hun bryter myndighetenes råd om smittevern og hensyn.🙂 og bortforklarer framfor å legge seg flat.

Håper de lager sak. Det hadde vært noe...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina kommer aldri til å innrømme at hun «tok feil» eller har svart frekt osv. Når hun svarer at hun er sin egen sjef, så høres det ut som at det er helt uavhengig av lesere.. Skulle ønske bloggen tok slutt, så hun måtte få seg en «vanlig» jobb og en kraftig reality check.. Mindre usympatisk og virkelighetsfjern blogger er det ikke mange av 🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hege1980 skrev:

tipset VG om innlegget hennes der hun bryter myndighetenes råd om smittevern og hensyn.🙂 og bortforklarer framfor å legge seg flat.

👏🏼👏🏼 Håper de tar det med!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Klemen10na skrev:

Eneste grunn til at hun ber om tips til innlegg nå og da må jo være at det får opp antall kommentarer/engasjement som hun igjen kan bruke til å selge seg inn som en attraktiv blogger som bedrifter bør ha reklame hos. Hun tar jo ikke til seg noe av det hun tipses om, for hun sier jo gang på gang at hun kun vil skrive om det hun vil  når hun føler for det. 
Samme når hun ber om serie/filmtips, det får opp engasjementet drastisk fra hvordan det er vanligvis. Tror ikke det er tilfeldig. 

Det tenkte jeg på her en dag og. Enten det eller at det er et lettvint innlegg å poste. Tar ikke mange minuttene å etterlyse tips og da er dagens innlegg i boks. Jeg har kommentert et par ganger og hun har sagt hun skal skrive om de tingene. Det har ikke skjedd.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å si dette for å være slem, for jeg tror jo egentlig at Kristina ønsker være en god person, men hun får det nok ikke alltid helt til. Vi alle sliter nok med våre ting, men da gjelder det jo å ta til seg tilbakemeldinger og gjøre en endring. De tingene hun blir kritisert for, kan nok forklares mye med personlighetstypen, hvor hun selv har sagt at hun er en hissigpropp og sta. Men iallfall, for de som har fulgt bloggen til Kristina siden starten vet at hun har gjort mange ting mot andre som kan kategorisere henne som mean girl. Det har heller ikke blitt veldig mye bedre med årene. Jeg ser at noen lengre opp her sier at det ikke er mye man kan ta Kristina på, men senest uthengingen av en annen blogger i egen podcast som skrevet om i vg og nedsettende kommentarer om andre bloggere på egen blogg, som f.eks IR er eksempler på dette. Det burde ikke overraske at hun oppfører seg sånn mot noen som er uenig med henne. Jeg kunne bare ønske at hun tok til seg tilbakemeldingene sånn at vi kunne komme oss videre fra dette. Det føles litt som om 15 år går opp i røyk, fordi jeg har så dårlig inntrykk nå og føler at jeg har kastet bort mye tid på en person som ikke verdsetter meningene til leserne sine. Det er kjipt. 

Håper denne kommentaren er innafor. Hun har jo sensurert bloggen sin, så vanskelig å nå frem og få henne til å forstå hvilke endringer som må til. Kanskje hun leser her og innser at hun må skrive et innlegg hvor hun tar opp disse tingene og slutter å svare passivt agressivt "takk for at du delte din mening :)!" eller "ikke kom her å fortell meg hvordan jeg skal styre min egen blogg" på kritikk hun får, fordi det blant mange andre ting som er nevnt her, provoserer veldig. Særlig fordi vi har støttet henne i så mange år og nå bare blir avfeiet. 

Endret av Nova sofie
Ville legge til noe
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen innlegg idag. Ikke engang et forhåndsskrevet «klipp og lim» film eller serie tips innlegg. Er det en forlenget påskeferie?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, frostrøyk said:

Ingen innlegg idag. Ikke engang et forhåndsskrevet «klipp og lim» film eller serie tips innlegg. Er det en forlenget påskeferie?

Mener å huske hun sa for en stund siden at hun kom til å ta mer fri i helgene. Så mye fri som hun har så er det utrolig at hun kan leve av bloggen. 
Det er selvfølgelig mer jobb bak en blogg enn det som skrives der, men med tanke på hvor lite hun blogger så kan det ikke være så mye jobb. Hun har jo ikke så mange samarbeid via bloggen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...