LinnKatrine Skrevet 3. desember 2020 #601 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere er så kritiske. Det er jo kjempefint at folk med redusert arbeidskapasitet jobber med instagram/blogg. Er jo mye bedre enn at de har skyhøyt sykefravær (eller andre årsaker til fravær) på en ordinær jobb. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 3. desember 2020 #602 Del Skrevet 3. desember 2020 LinnKatrine skrev (4 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere er så kritiske. Det er jo kjempefint at folk med redusert arbeidskapasitet jobber med instagram/blogg. Er jo mye bedre enn at de har skyhøyt sykefravær (eller andre årsaker til fravær) på en ordinær jobb. Er det jobb å legge ut ett bilde på Instagram? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. desember 2020 #603 Del Skrevet 3. desember 2020 Tråden er ryddet for brudd på reglene om opphavsrett og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 3. desember 2020 #604 Del Skrevet 3. desember 2020 LinnKatrine skrev (8 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere er så kritiske. Det er jo kjempefint at folk med redusert arbeidskapasitet jobber med instagram/blogg. Er jo mye bedre enn at de har skyhøyt sykefravær (eller andre årsaker til fravær) på en ordinær jobb. Joda, for all del. Jeg er glad hun ikke er noens kollega! Problemet er vel heller at hun liker å framstille seg selv som et arbeidsjern som har heseblesende dager på "hjemmekontoret". Og det stemmer ikke, mangelen på innhold på blogg og insta viser tydelig at hun tar livet veldig med ro. Det finnes influensere som har det veldig travelt, men de har mange prosjekter de sjonglerer samtidig. Jeg hadde respektert Kristina mer hvis hun hadde vært ærlig og sagt som sant er: At hun er makelig anlagt og heller vil pusle hjemme enn å være i jobb. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4. desember 2020 #605 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg la merke til at hun reklamerer for overprisede vannkokere fra smeg ved å foreslå de som gave til noen som har alt. Hvis man har «alt» så regner jeg med at man også har vannkoker. Synes bare det var et veldig merkelig og ulogisk julegavetips 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 4. desember 2020 #606 Del Skrevet 4. desember 2020 Vannkoker 😂😂 nei det er ikke det første jeg hadde tenkt på til en som har alt. Det er jo rimelig å anta at vedkommende har det og ja 😛 sykt random 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 4. desember 2020 #607 Del Skrevet 4. desember 2020 Hun sier at hun har skrevet et innlegg der hun forklarte at hun ikke vil blogge som før, og den skrev hun for noen måneder tilbake. Noen som husker det innlegget? Virker nesten som ingen har fått den med seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 4. desember 2020 #608 Del Skrevet 4. desember 2020 Nå har hun nytt innlegg, bilder fra hytta i helgen som var. Sykt flaks at hun akkurat var frisk fra fredag til søndag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 4. desember 2020 #609 Del Skrevet 4. desember 2020 Hun er ute etter lett tjente penger. Orker ikke jobbe for de. Hun er en latsabb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 4. desember 2020 #610 Del Skrevet 4. desember 2020 lysestake skrev (3 timer siden): Hun sier at hun har skrevet et innlegg der hun forklarte at hun ikke vil blogge som før, og den skrev hun for noen måneder tilbake. Noen som husker det innlegget? Virker nesten som ingen har fått den med seg. Hun skrev vel et innlegg om at hun ikke kom til å blogge så personlig som før. Hun sa ikke noe om hyppigheten, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 4. desember 2020 #611 Del Skrevet 4. desember 2020 lysestake skrev (5 timer siden): Hun sier at hun har skrevet et innlegg der hun forklarte at hun ikke vil blogge som før, og den skrev hun for noen måneder tilbake. Noen som husker det innlegget? Virker nesten som ingen har fått den med seg. Det sto noe om mer Insta og mindre blogg i et Spørsmål & svar-innlegg. Jeg husker jeg tenkte at det kunne være et konstruert spørsmål - det var veldig generelt: "Hva vil du med bloggen framover?" elns. Men hun kan ha skrevet et eget innlegg også, som jeg ikke leste eller ikke husker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 17. desember 2020 #612 Del Skrevet 17. desember 2020 "Husk at bloggen titt og stadig blir oppdatert" 🤣 Ref. Kristina sin Instagram story... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 18. desember 2020 #613 Del Skrevet 18. desember 2020 frostrøyk skrev (23 timer siden): "Husk at bloggen titt og stadig blir oppdatert" 🤣 Ref. Kristina sin Instagram story... Hun har vel tatt seg en velfortjent juleferie etter all denne harde jobbingen! Hun jobber jo fulltid og vel så det, klart hun må slappe av i desember. Og i januar, februar, mars, april, mai, juni, juli, august, september, oktober, november, åååh endelig velfortjent juleferie i desember igjen! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 18. desember 2020 #614 Del Skrevet 18. desember 2020 frostrøyk skrev (23 timer siden): "Husk at bloggen titt og stadig blir oppdatert" 🤣 Ref. Kristina sin Instagram story... Haha, «titt og ofte» og «støtt og stadig» i skjønn forening 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CGL Skrevet 20. desember 2020 #615 Del Skrevet 20. desember 2020 Hun var på forestilling på Kilden i Kristiansand forrige uke. Jeg var der selv og de presiserte at det ikke var lov å ta bilder eller filme forestillingen. Så ser jeg bilde på bloggen hennes likevel 🙂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 20. desember 2020 #616 Del Skrevet 20. desember 2020 CGL skrev (5 timer siden): Hun var på forestilling på Kilden i Kristiansand forrige uke. Jeg var der selv og de presiserte at det ikke var lov å ta bilder eller filme forestillingen. Så ser jeg bilde på bloggen hennes likevel 🙂 Kan hun ha hentet det fra en lokalavis e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 20. desember 2020 #617 Del Skrevet 20. desember 2020 Fju skrev (15 minutter siden): Kan hun ha hentet det fra en lokalavis e.l? Da skulle hun ha skrevet det under bildet for å ikke bryte copyright til avisen/fotografen. Sjeldent noe bloggere bryr seg om, men det ser ut til at det er hun selv som har tatt bildet. Kvaliteten er ikke der man forventer at pressefoto er, bildet er ganske uskarpt og har mye luft over skuespillerne, typisk mobilbilde tatt i farta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PistolStar Skrevet 23. desember 2020 #618 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg har tenkt litt på en ting. Kristina har jo sagt i det siste at hun ikke satser på bloggen, men på Instagram nå. Jeg tror grunnen til at dette ikke faller inn hos folk (inkludert meg) er fordi hun ikke er særlig aktiv der. Det ble mye mer naturlig når SE gjorde det f.eks. fordi hun spammer jo IG med alt mulig personlig og upersonlig bullshit. KA legger jo bare ut et og annet ufattelig kjedelig bilde. Det er strippet for personlighet. Hun har jo blitt kjent fordi hun har bydd på seg selv og skrevet personlig, men hun tror hun kan leve videre på en upersonlig "interiørblogg", som ærlig talt ikke er inspirerende i det hele tatt. Hun er nok litt (veldig) virkelighetsfjern... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. desember 2020 #619 Del Skrevet 25. desember 2020 Spennende med boomerangs i speilet da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 27. desember 2020 #620 Del Skrevet 27. desember 2020 Da var hun preggers! Vi viste vel egentlig det. Så lenge Ida er det så må hun også 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå