Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er helt ugjenkjennelig på bildene og hun likte ikke at noen kommenterte det. 
veldig dårlig reklame for den selvbruningen da, hun ser skjoldete og skitten ut. Men kudos for ekte og uredigerte bilder. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fredrik29 skrev:

Hun er helt ugjenkjennelig på bildene og hun likte ikke at noen kommenterte det. 
veldig dårlig reklame for den selvbruningen da, hun ser skjoldete og skitten ut. Men kudos for ekte og uredigerte bilder. 

Nei, selvfølgelig likte hun ikke det. Ingen har vel lyst å høre at de ser ugjenkjennelige ut uten sminke. Det var en spydig kommentar forkledd som smiger, så jeg skjønner at Kristina reagerte. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun kanskje bare skal gå over på kun instagram med en gang.. Når 3 av de 5 siste innleggene på bloggen er reklame er det vel lite vits å gå inn der for å lese noe særlig.. Ikke at insta oppdateres så jevnlig heller men legg nå bare bloggen ned om du er så ufattelig lei og har så lite du ønsker å dele :)  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren
På 6.9.2020 den 2.05, Fredrik29 skrev:

Hun er helt ugjenkjennelig på bildene og hun likte ikke at noen kommenterte det. 
veldig dårlig reklame for den selvbruningen da, hun ser skjoldete og skitten ut. Men kudos for ekte og uredigerte bilder. 

Er bildene på blogg eller Instagram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på snap nå at hun er på skogstur og tenner opp bål midt i lyngen.. Fint å gi blaffen i bålforbud som varer til 15. September... Og når du først bryter det, så fyrer du opp midt i vegetasjon... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mange som bryter bålforbud, koronaregler etc., men det jeg ikke forstår er at folk i tillegg da er som dumme at de dokumenterer det og legger det ut på nettet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som har lest innlegget hennes der hun snakker ned ikke-perfekte hjem? Hun legger ut 3 innlegg i uka, stort sett reklame, samme bildene om og om igjen, og handler og lager mat midt i «arbeidsdagen», det er klart hun har tid til å rydde.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg skjønner ikke hvordan folk kan bli inspirert av mennesker som har det rotete og skittent hjemme". Hvem har sagt at noen blir inspirert av dette? Skjønner ikke hva dette punktet betyr jeg. Forsåvidt ikke rart huset hennes er strøkent når det eneste hun gjør er å surre rundt i eget hjem hele døgnet. Og den manglende forståelsen for at folk har det rotete og skittent hjemme er jo bare til å le av. 

Men altså, jeg har forslag til nytt TV-program: Bloggere i en NORMAL arbeidsdag.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Panzer_king skrev:

"Jeg skjønner ikke hvordan folk kan bli inspirert av mennesker som har det rotete og skittent hjemme". Hvem har sagt at noen blir inspirert av dette? Skjønner ikke hva dette punktet betyr jeg. Forsåvidt ikke rart huset hennes er strøkent når det eneste hun gjør er å surre rundt i eget hjem hele døgnet. Og den manglende forståelsen for at folk har det rotete og skittent hjemme er jo bare til å le av. 

Men altså, jeg har forslag til nytt TV-program: Bloggere i en NORMAL arbeidsdag.

Hun må jekke seg ned. Mange som reagerer i kommentarfeltet ser jeg, og hvordan hun kan påstå at hun er travel og jobber fulle dager må være en inspirert løgn.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Panzer_king skrev:

"Jeg skjønner ikke hvordan folk kan bli inspirert av mennesker som har det rotete og skittent hjemme". Hvem har sagt at noen blir inspirert av dette? Skjønner ikke hva dette punktet betyr jeg. Forsåvidt ikke rart huset hennes er strøkent når det eneste hun gjør er å surre rundt i eget hjem hele døgnet. Og den manglende forståelsen for at folk har det rotete og skittent hjemme er jo bare til å le av. 

Men altså, jeg har forslag til nytt TV-program: Bloggere i en NORMAL arbeidsdag.

Hun må jo ha sett noe på tv hun har reagert på, men jeg vet heller ikke hva. Tror også hun hadde hatt godt av en jobb i 1-2 måneder hvor hun må pendle 20-30 min til, møte opp presis, og være under konstant oppsyn av en sjef som har daglige arbeidskrav.

Virker heller ikke som hun har hørt om kronisk sykdom. Det er faktisk ikke alle mennesker som kan rydde og vaske daglig pga fysisk og/eller psykisk form. Jeg har en kronisk fysisk sykdom som tar energien fra meg. Jeg kan holde det ryddig stort sett ved å ta med meg ting mellom rommene jeg er i, men å støvsuge eller vaske gulv? Nope. Robotstøvsuger redder dagen, og kjæresten tar gulvet iblant. Flere enn man skulle tro har det slik. Jeg trives best i et strøkent hjem, men det er ikke en luksus jeg kan få til. 

Jeg tror ikke hun selv forstår hvor priviligert hun er, å kunne ta seg tid til det der hver eneste dag. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Harefrøken18 skrev:

Hun må jekke seg ned. Mange som reagerer i kommentarfeltet ser jeg, og hvordan hun kan påstå at hun er travel og jobber fulle dager må være en inspirert løgn.

Hun kan ikke på alvor mene at hun jobber fulle dager. Ref. snap i dag; ligge i senga med hundene i halv åtte tida på morgenen, en tur på tredemølla i ni-tiden, og en gåtur med hunden i tolv-tiden. Dette er sånn mine dager ser ut, når jeg har FERIE. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Panzer_king skrev:

Hun kan ikke på alvor mene at hun jobber fulle dager. Ref. snap i dag; ligge i senga med hundene i halv åtte tida på morgenen, en tur på tredemølla i ni-tiden, og en gåtur med hunden i tolv-tiden. Dette er sånn mine dager ser ut, når jeg har FERIE. 

Enig. Hele bloggen hennes lyser konstant feriemodus, men jeg tror ikke hun er klar over det selv. Hun tror antagelig at det er sånn det føles å ha full jobb. Og det er jo ikke så rart. Sist hun hadde en vanlig jobb var hun i begynnelsen av tjueårene. Så vidt jeg vet har hun aldri hatt en fulltidsjobb. Hun eier ikke bakkekontakt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være så virkelighetsfjern som det KA er?
Selvfølgelig ønsker de aller fleste å ha det både ryddig og rent rundt seg..
Men gjett hva? Ikke alle er hjemme 24/7, har tid til å støvsuge hele huset på morgen,
gå lange turer og trene midt på dagen, shoppe og shine huset, lage middag klar til kl. 16.00
og fortsatt jobbe 8 timer. Med de innleggene hun produserer i løpet av en uke kan det 
umulig være 40 timers arbeidsuker.. Blir så provosert av måten hun skriver på av og til

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her altså! Hun hadde svart en leser at både hun og mannen jobbet fulle dager på innlegget om at rotete og skitne hjem var uinspirerende. Jeg spurte om hun virkelig mente at hun jobbet fulle dager, fordi de fleste ser på en full dag som jobb i 8 timer. Spurte videre om hun regnet sengekos med Målte, handling, tredemølle og tur i skogen som jobb (fordi hun kan lage innnlegg av det og tjene penger på det sånn sett), for DA kan jeg skjønne at hun mener hun jobber 8 timer. Hun fremstår fornærmet, spør hvordan i alle dager jeg vet hvordan hun jobber og hvordan arbeidshverdagen hennes er lagt opp. Hun sitter ofte 3-4 timer på ettermiddagen og jobber fordi hun har trent, handlet osv på formiddagen. Og det er ikke vanskelig for hun og jobbe 8 timer ila en dag skal jeg vite. Jeg svarer at jeg ikke vet hvordan hun jobber men lurer på hva hun legger i ordet jobb. Gjentar at dersom hun mener handling, luftetur med Målte osv er jobb fordi hun kan lage innlegg av det er jobb, så skjønner jeg at hun tror hun jobber fulle dager. Vanskelig for oss og tro at du jobber 8 timer når det ikke engang blogges daglig, skrev jeg.

Og hun svarer: matlaging er jobb! Fordi hun da kan dele oppskrifter. Så da har vi svaret folkens! Jeg skjønner godt at hun jobber 8 timer (kanskje det dobbelte) når hun regner matlaging, vasking, handling, turer osv som jobb. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Jeeeeeeea skrev:

Hun her altså! Hun hadde svart en leser at både hun og mannen jobbet fulle dager på innlegget om at rotete og skitne hjem var uinspirerende. Jeg spurte om hun virkelig mente at hun jobbet fulle dager, fordi de fleste ser på en full dag som jobb i 8 timer. Spurte videre om hun regnet sengekos med Målte, handling, tredemølle og tur i skogen som jobb (fordi hun kan lage innnlegg av det og tjene penger på det sånn sett), for DA kan jeg skjønne at hun mener hun jobber 8 timer. Hun fremstår fornærmet, spør hvordan i alle dager jeg vet hvordan hun jobber og hvordan arbeidshverdagen hennes er lagt opp. Hun sitter ofte 3-4 timer på ettermiddagen og jobber fordi hun har trent, handlet osv på formiddagen. Og det er ikke vanskelig for hun og jobbe 8 timer ila en dag skal jeg vite. Jeg svarer at jeg ikke vet hvordan hun jobber men lurer på hva hun legger i ordet jobb. Gjentar at dersom hun mener handling, luftetur med Målte osv er jobb fordi hun kan lage innlegg av det er jobb, så skjønner jeg at hun tror hun jobber fulle dager. Vanskelig for oss og tro at du jobber 8 timer når det ikke engang blogges daglig, skrev jeg.

Og hun svarer: matlaging er jobb! Fordi hun da kan dele oppskrifter. Så da har vi svaret folkens! Jeg skjønner godt at hun jobber 8 timer (kanskje det dobbelte) når hun regner matlaging, vasking, handling, turer osv som jobb. 

Ja sant... Skjønner også godt at hun mener hun jobber 8 timer ++ når alt man kan lage innlegg om (frisørbesøk, gåturer, venninnelunsj osv) regnes som jobb... Tror kanskje hun og de fleste andre i landet har litt forskjellig def. på hva "jobb" er. 
Når det å rydde i skuffer og skap, eller å lage kjøttkaker til middag og så ta bilder av det kalles "å jobbe" så har vi ulike tanker ang. akkurat det.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 13.49, Panzer_king skrev:

"Jeg skjønner ikke hvordan folk kan bli inspirert av mennesker som har det rotete og skittent hjemme". Hvem har sagt at noen blir inspirert av dette? Skjønner ikke hva dette punktet betyr jeg. Forsåvidt ikke rart huset hennes er strøkent når det eneste hun gjør er å surre rundt i eget hjem hele døgnet. Og den manglende forståelsen for at folk har det rotete og skittent hjemme er jo bare til å le av. 

Men altså, jeg har forslag til nytt TV-program: Bloggere i en NORMAL arbeidsdag.

Hun har sagt tidligere (tror jeg!) at hun har fått spørsmål om hun ikke kan vise hvordan det *egentlig* ser ut hjemme hos henne, med hint til at folk ønsker å se bilder av rotet hennes. Er nok det hun mener med at hun ikke skjønner hvorfor folk ønsker å se slike bilder, da de jo ikke kan være inspirerende (er forsåvidt enig med KA her). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, PatrickBateman_ skrev:

Hun har sagt tidligere (tror jeg!) at hun har fått spørsmål om hun ikke kan vise hvordan det *egentlig* ser ut hjemme hos henne, med hint til at folk ønsker å se bilder av rotet hennes. Er nok det hun mener med at hun ikke skjønner hvorfor folk ønsker å se slike bilder, da de jo ikke kan være inspirerende (er forsåvidt enig med KA her). 

Ja, jeg forstår godt at hun ikke ser vitsen med bilder av typen "bak fasaden" hvis de alltid har det striglet hjemme, og jeg skjønner også at slike innlegg uansett er smak og behag. Noen liker det, andre ikke. Problemet var da hun deretter inntok en ovenfra-ned-holdning om at hun ikke skjønte at folk orket å ha det rotete hjemme. Spesielt da hun sa "Jeg jobber fulle dager!" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...