Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

frostrøyk skrev (1 time siden):

Har KA sluttet å blogge eller er det bare en "velfortjent" ferie hun har.....

Hadde ikke vært overrasket om hun har tatt seg juleferie allerede..

Er nok bare en "velfortjent" ferie, fordi bloggere har jo aldri fri og er "på" hele tiden. 
Kommer sikkert sterkere og bedre tilbake 04 januar, DA skal bloggen tas til nye høyder altså.  

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun gjør sikkert knallhard research til bloggen. Du vet, bollebaking, serietitting og gåtur i skogen. Hvis vi er  riktig heldige knipser hun et bilde av juletreet sitt og skriver at hun elsker jul. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev for en tid tilbake at annonsørene hennes ønsket at hun skulle bruke mer tid på instagram enn blogg. Kan ikke si at jeg syns den instagramprofilen hennes er så veldig inspirerende akkurat. Ønsket også der å ha mer fokus på interiør. Men er da ikke inspirerende å se de samme bildene Side 30 av 30  av den upersonlige stuen igjen og igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest22 skrev (16 minutter siden):

Hun skrev for en tid tilbake at annonsørene hennes ønsket at hun skulle bruke mer tid på instagram enn blogg. Kan ikke si at jeg syns den instagramprofilen hennes er så veldig inspirerende akkurat. Ønsket også der å ha mer fokus på interiør. Men er da ikke inspirerende å se de samme bildene Side 30 av 30  av den upersonlige stuen igjen og igjen. 

Hun har vel sagt selv også at hun etter hvert skal fokusere mer og mer på insta, men syns heller ikke akkurat at det er mye som skjer på den kanalen... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frostrøyk skrev (På 30.11.2020 den 11.01):

Har KA sluttet å blogge eller er det bare en "velfortjent" ferie hun har.....

Hadde ikke vært overrasket om hun har tatt seg juleferie allerede..

Hun jobber nok hardt i kulissene... 

Etter at hun svarte meg på at ja, middagslaging er jobb fordi hun kan dele oppskrift på bloggen, så skjønner jo jeg at hun er overarbeidet. Hun er sikkert og trener, går i skogen, handler julegaver, er hos frisøren, ser på filmer og serier, pynter huset til jul, pakker inn julegaver osv - alt dette regner vel hun som jobb fordi hun kan lage blogginnlegg av det. Stakkars, må jo være helt utslitt av all denne jobbingen! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke høsten som liksom er den beste årstiden for jobben hennes? Synes hun alltid skriver det når hun har fått litt nok av sol og sommerklær og vil ha strikkegensere og tenne lys. Da skriver hun alltid at hun er i sitt ess om høsten, mye jobb og veldig travelt og det elsker hun! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kajaaaaaa skrev (På 30.11.2020 den 12.31):

Er nok bare en "velfortjent" ferie, fordi bloggere har jo aldri fri og er "på" hele tiden. 
Kommer sikkert sterkere og bedre tilbake 04 januar, DA skal bloggen tas til nye høyder altså.  

Hahaha.... spot on! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun har uren hud/kviser i pannen , så er derfor ansiktsbildene hennes er så dårlig kvalitet.. hun skammer seg nok over huden 😕 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frostrøyk skrev (På 30.11.2020 den 11.01):

Har KA sluttet å blogge eller er det bare en "velfortjent" ferie hun har.....

Forklaringen kom i går: Hun har vært syk og sengeliggende.

Endret av baldrian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig sikker på at hun nå er gravid. Syk og sengeliggende. Høres mistenksomt ut. Var vel akkurat slik Ida W. også oppførte seg på bloggen før graviditeten ble annonsert. 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puffaris skrev (45 minutter siden):

Veeeldig sikker på at hun nå er gravid. Syk og sengeliggende. Høres mistenksomt ut. Var vel akkurat slik Ida W. også oppførte seg på bloggen før graviditeten ble annonsert. 
 

Det var en som foreslo det i kommentarfeltet i formiddag. Det endte ganske dårlig. (Og nei, det er hodepine / migrene.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid eller ikke, hun framstår uansett rimelig hormonell i kommentarfeltet.  Bloggen, sier hun, er JOBBEN hennes. HUN er redaktør og bestemmer hvor mye eller lite hun vil dele, de som mener noe annet kan pelle seg et annet sted. Og de som ikke har ikke har noe FINT å si bør ikke si noe i det hele tatt. 

Det er dette som er så håpløst med influensere. På den ene siden forventer de at vi skal ta bedriften deres seriøst. På den andre siden reiser de bust med det samme noen stiller kritiske spørsmål til driften av businessen. At hun i det hele tatt kaller seg en "redaktør" viser hvor grandiost et selvbilde hun har. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun tar seg nær av kritikken? Hun har jo fått ørtenvis av kommentarer på hvordan hun kan gjøre bloggen bedre, hun har bedt om tilbakemeldinger selv, men hun velger likevel å ikke gjøre noe med det. Hun kan jo anstrenge seg litt og gjøre noe morsomt ut av bloggen istedenfor å poste det gørrkjedelige interiøret og plastikk moten fra NAKD. 

Og ja, hvis du tjener penger av å være en hobby-Netflix-anmelder og reklameslave så må du jo tåle å få kritikk 🙃 du får ittj i pose og sekk. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baldrian skrev (3 timer siden):

Det var en som foreslo det i kommentarfeltet i formiddag. Det endte ganske dårlig. (Og nei, det er hodepine / migrene.)

Ja så det. Samtidig avslutter hun jo med «tror du virkelig jeg hadde svart ja her hvis jeg faktisk hadde vært gravid?»

🤪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puffaris skrev (2 minutter siden):

Ja så det. Samtidig avslutter hun jo med «tror du virkelig jeg hadde svart ja her hvis jeg faktisk hadde vært gravid?»

🤪

Tror hun tar en Ida 😅 med vilje. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg uansett. Hvis hun skal poste reklame bilder på Insta er det ingen som gidder å følge med

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lysestake skrev (1 time siden):

Tror hun tar en Ida 😅 med vilje. 

Hun har vel titt og ofte tatt en Ida før også. Mye kopiering. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Desbeb19

Forstår seriøst ikke hvordan hun fortsatt har følgere...  Hun er MEGA kjedelig. Samme type innlegg/bilder/ selfieuttrykk, ingenting nytt. I tillegg virker hun ikke som en hyggelig eller fin person ut ifra måten hun svarer konstruktiv kritikk på. Man skal helst elske og beundre henne, eller så vil man bare ta henne 🤦🏼‍♀️ At hun fortsatt kan leve så godt av bloggen er et mysterium for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA er en smule hårsår om dagen. Blokkerte ip'en til en leser som spurte om hun var gravid. Skjønner at det overhodet ikke er et greit spørsmål og stille, men virkelig? Blokkere en person av den grunn... 

Jeg leser kun bloggen pga kommentarfeltet og må innrømme at det er vanskelig og holde seg unna. Er sjokkert over hvordan en voksen dame kan svare mennesker som gjør at hun kan tjene til livets opphold ved og knipse noen speilbilder, lage middag og skrive om kollagenpulver. Hun burde være takknemlig og ta til seg konstruktiv kritikk... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeea skrev (8 timer siden):

KA er en smule hårsår om dagen. Blokkerte ip'en til en leser som spurte om hun var gravid. Skjønner at det overhodet ikke er et greit spørsmål og stille, men virkelig? Blokkere en person av den grunn... 

Jeg leser kun bloggen pga kommentarfeltet og må innrømme at det er vanskelig og holde seg unna. Er sjokkert over hvordan en voksen dame kan svare mennesker som gjør at hun kan tjene til livets opphold ved og knipse noen speilbilder, lage middag og skrive om kollagenpulver. Hun burde være takknemlig og ta til seg konstruktiv kritikk... 

Synes hun er frekk, jeg. Tror ikke at kommentarene hun ikke godkjente var så "slemme" sikkert bare konstruktiv kritikk som hun ikke vil ta til seg. Uansett hvordan man formulerer seg på hennes kommentarfelt så blir man bedt om å slutte å lese bloggen hennes eller så blokkerer hun ip adressen, komisk, men hun tror hun har en slags makt fordi hun ser ip-adressene til de som kommenterer. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...