Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer til moderering.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges for gjennomgang. Det er ikke tillatt å opprette ny tråd om samme tema under gjennomgang.

Måne, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvorfor ser hun ikke inn i kamera når hun snakker? Og hvorfor ser man aldri at hun smiler lengre?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ser hun ikke inn i kamera når hun snakker? Og hvorfor ser man aldri at hun smiler lengre?

Fordi hun skeiler m et øye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (47 minutter siden):

Og hvorfor ser man aldri at hun smiler lengre?

Hun har selv sagt at 2024 har startet veldig tøft, så det er kanskje grunnen til at hun ikke smiler så mye lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakket i går om at det er ting i livet hennes som påvirker negativt nå og at hun med tiden vil dele hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MayHedvig skrev (På 14.2.2024 den 14.24):

Enig… folk må gjøre det som er best for en selv. Hente tidlig eller sitte 15min ekstra i bilen. Uten å bli hakket på. Selv har jeg ikke fått barn for å få barnepass, så jeg kan dra på helgeturer, fester osv. jeg ønsker å tilbringe tid med dem

Hovedproblemet ER at folk har en trang til å dele absolutt ALT . Mye som er «normalt « i en småbarnsperiode , men at folk har så sykt behov for å dele, få anerkjennelse ( eller kritikk ), å ikke minst sammenligne seg , er jo et ilandsproblem . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selmaxx09 skrev (På 21.3.2024 den 14.43):

Fordi hun skeiler m et øye

Du virker som et veldig hyggelig menneske

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MayHedvig skrev (15 minutter siden):

Det var jo ett helt nøytralt OG riktig svar?? 
Men jeg kan godt utdype, hun har kronisk dobbelt-syn, og ser kun 15 % på venstre øye. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MayHedvig skrev (2 timer siden):

Men herregud😂😂hun ser kun 15% på Venstre øyet som kmt nederst her. Beklager på mitt dypeste hvis jeg var for direkte♥️😘

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trygt å diskutere KA nå? 

Jo, jeg føler hun tror hun vet bedre enn mange andre mødre. Hun er litt skrytete på enkelte ting. Flott at andre mødre finner inspirasjon fra KA - jeg gjør ikke det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at hun stiller seg undrende til den påstanden og at hun sier at hun aldri har hørt det før. Jeg tenker at hun vet godt at det er slik hun fremstår, og at hun vet at det skaper engasjement. At hun ikke vil innrømme det er vel kanskje fordi det vil være ødeleggende for imaget. 

Når det er sagt så tror jeg hun er en god mor også som gjør så godt hun kan, og veldig gjerne vil vise det og få skryt for det. Kanskje ikke så uvanlig når man er oppvokst på nett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marihone skrev (8 timer siden):

Er det trygt å diskutere KA nå? 

Jo, jeg føler hun tror hun vet bedre enn mange andre mødre. Hun er litt skrytete på enkelte ting. Flott at andre mødre finner inspirasjon fra KA - jeg gjør ikke det. 

Enig i inntrykket du sitter igjen med.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (6 timer siden):

Synes det er rart at hun stiller seg undrende til den påstanden og at hun sier at hun aldri har hørt det før. Jeg tenker at hun vet godt at det er slik hun fremstår, og at hun vet at det skaper engasjement. At hun ikke vil innrømme det er vel kanskje fordi det vil være ødeleggende for imaget. 

Når det er sagt så tror jeg hun er en god mor også som gjør så godt hun kan, og veldig gjerne vil vise det og få skryt for det. Kanskje ikke så uvanlig når man er oppvokst på nett. 

Tror også at hun er en kjempe god mamma 😊

Men hun har vel både svart på «kritikk» eller påstander om lignende flere ganger før (spesielt etter enkelte utsagn som kanskje har virket veldig ovenfra og ned holdninger), så helt ukjent kan det umulig være 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selmaxx09 skrev (På 22.3.2024 den 21.11):

Men herregud😂😂hun ser kun 15% på Venstre øyet som kmt nederst her. Beklager på mitt dypeste hvis jeg var for direkte♥️😘

Direkte trafikkfarlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...