Orly Skrevet 1. mai 2023 #801 Del Skrevet 1. mai 2023 Jobbermedbarn skrev (4 timer siden): Hun gjør da ikke det, hun forteller da med jevne mellomrom at det er mannens datter som bor der deler av tiden og at hun har et godt forhold til moren og er like glad i henne som hun skulle vært sin egen? Det er sikkert mange ting man kan si om KA, men at man lager et problem ut av dette er i mine øyne helt merkelig. Det som beskrives er jo slik alle med delte hjem burde tilstrebe, barn kan aldri få mange nok voksne som er glad i dem og setter deres ve og vel først. Her er barnets beste viktigst og hurra for det. 👏 godt skrevet , dette er en ikke-sak! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 2. mai 2023 #802 Del Skrevet 2. mai 2023 Jobbermedbarn skrev (På 1.5.2023 den 14.29): Hun gjør da ikke det, hun forteller da med jevne mellomrom at det er mannens datter som bor der deler av tiden og at hun har et godt forhold til moren og er like glad i henne som hun skulle vært sin egen? Det er sikkert mange ting man kan si om KA, men at man lager et problem ut av dette er i mine øyne helt merkelig. Det som beskrives er jo slik alle med delte hjem burde tilstrebe, barn kan aldri få mange nok voksne som er glad i dem og setter deres ve og vel først. Her er barnets beste viktigst og hurra for det. Hun skrev dette mye tidligere (og kalte henne også bonusdatter), men det siste året skriver hun kun «barna våre» og «vi har to barn» osv, noe som alltid fører til spørsmål hun må avkrefte på feks Instagram. Jeg syns det er veldig fint at hun er så raus og inkluderende ovenfor bonusdatter, men allikevel. Jeg er bonusmamma til to barn selv og av respekt for moren deres fremstiller jeg det ikke som at det er MINE barn på sosiale medier slik at folk faktisk tror det er jeg som har født de. Kristina gjør det i tillegg til hele Norge. De har fortsatt delt omsorg, så jeg skjønner ikke helt det behovet hennes for å fortelle alle at det er «hennes» datter hele tiden. Det er like fint å være bonusmamma og man klarer å inkludere bonusbarnet som har en annen mamma like godt, skjønner ikke hvorfor hun har så behov for å fremme det hele tiden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 2. mai 2023 #803 Del Skrevet 2. mai 2023 LinnHenrikke skrev (30 minutter siden): Hun skrev dette mye tidligere (og kalte henne også bonusdatter), men det siste året skriver hun kun «barna våre» og «vi har to barn» osv, noe som alltid fører til spørsmål hun må avkrefte på feks Instagram. Jeg syns det er veldig fint at hun er så raus og inkluderende ovenfor bonusdatter, men allikevel. Jeg er bonusmamma til to barn selv og av respekt for moren deres fremstiller jeg det ikke som at det er MINE barn på sosiale medier slik at folk faktisk tror det er jeg som har født de. Kristina gjør det i tillegg til hele Norge. De har fortsatt delt omsorg, så jeg skjønner ikke helt det behovet hennes for å fortelle alle at det er «hennes» datter hele tiden. Det er like fint å være bonusmamma og man klarer å inkludere bonusbarnet som har en annen mamma like godt, skjønner ikke hvorfor hun har så behov for å fremme det hele tiden. Ser ikke problemet. Hadde syns det var fantastisk om mine barn hadde en bonusmor som behandlet dem som om de var hennes egne. Det har alt å si for barna, særlig når far eller mor får ny partner og flere barn. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 2. mai 2023 #804 Del Skrevet 2. mai 2023 MissCoverdale skrev (6 minutter siden): Ser ikke problemet. Hadde syns det var fantastisk om mine barn hadde en bonusmor som behandlet dem som om de var hennes egne. Det har alt å si for barna, særlig når far eller mor får ny partner og flere barn. Absolutt, men det er fullt mulig å behandle henne som hennes egen uten å måtte kringkaste at det er HENNES jente til hele Instagram, når bonusdatteren har en mamma hun er hos 50% av tiden 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 4. mai 2023 #805 Del Skrevet 4. mai 2023 Hvem var det som hadde kalt henne for en døll mamma? Og i hvilken anledning egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. mai 2023 #806 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Vintermåne skrev (15 minutter siden): Hvem var det som hadde kalt henne for en døll mamma? Er jo bare å heve seg over sånne ting. Men hun er nok fortsatt umoden. Endret 4. mai 2023 av Korsihalsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #807 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Vintermåne skrev (16 minutter siden): Hvem var det som hadde kalt henne for en døll mamma? Og i hvilken anledning egentlig? Karianne Vilde (fordi Kristina reagerte/uttalte seg om afterski-baby-gate) Korsihalsen skrev (9 minutter siden): Er jo bare å heve seg over sånne ting. Men hun er nok fortsatt umoden. Nå har Karianne skvaldret om Kristina i 3 podcastepisoder. Vet ikke hvem som skal heve seg over hva,jeg? Endret 4. mai 2023 av J.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #808 Del Skrevet 4. mai 2023 Syns forøvrig dette er både fint og viktig å dra frem også - 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 4. mai 2023 #809 Del Skrevet 4. mai 2023 On 5/3/2023 at 12:07 AM, LinnHenrikke said: Hun skrev dette mye tidligere (og kalte henne også bonusdatter), men det siste året skriver hun kun «barna våre» og «vi har to barn» osv, noe som alltid fører til spørsmål hun må avkrefte på feks Instagram. Jeg syns det er veldig fint at hun er så raus og inkluderende ovenfor bonusdatter, men allikevel. Jeg er bonusmamma til to barn selv og av respekt for moren deres fremstiller jeg det ikke som at det er MINE barn på sosiale medier slik at folk faktisk tror det er jeg som har født de. Kristina gjør det i tillegg til hele Norge. De har fortsatt delt omsorg, så jeg skjønner ikke helt det behovet hennes for å fortelle alle at det er «hennes» datter hele tiden. Det er like fint å være bonusmamma og man klarer å inkludere bonusbarnet som har en annen mamma like godt, skjønner ikke hvorfor hun har så behov for å fremme det hele tiden. Til sammen har de jo to barn? Det blir jo riktig når hun skriver «barna våre» og «vi har to barn». 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 4. mai 2023 #810 Del Skrevet 4. mai 2023 Heldige barn som har Kristina som mor/bonusmamma. Ikke alle som er like heldige når det gjelder «mine, dine og våre»… 10 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. mai 2023 #811 Del Skrevet 7. mai 2023 Norja skrev (På 4.5.2023 den 17.03): Til sammen har de jo to barn? Det blir jo riktig når hun skriver «barna våre» og «vi har to barn». Ja nettopp. Jeg har hvertfall ikke hørt hun har sagt «datteren» min. Men mer i retning av det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 9. mai 2023 #812 Del Skrevet 9. mai 2023 Nå anbefaler hun en skrueboks fra Clas Ohlson til å oppbevare mat til barna i, er det så veldig lurt da? Ikke all plast er egnet for matoppbevaring, og så mamma-politi som Kristina har oppført for noen måneder siden så er jo ikke det helt ideelt å oppfordre folk til å putte mat i "hva som helst". Også er det jo ironisk når hun tilsynelatende er så opptatt av å servere organisk og "riktig" mat til ungen. I bruksområdet for boksen står det ingenting om at man kan bruke den til mat: Oppbevaringsboksen passer til alle små prosjekter hjemme, i garasjen eller på kontoret. Hjemmefikseren kan fylle den med spiker, skruer, muttere og plugger. Hobbyfiskeren kan bruke den til oppbevaring av sluker, agn og fiskekroker. På kontoret er den kjekk til å holde orden på USB-minner, binders og klammer. Den er også smart til oppbevaring av perler, trådsneller og nåler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #813 Del Skrevet 9. mai 2023 AntiBullshit skrev (14 minutter siden): Nå anbefaler hun en skrueboks fra Clas Ohlson til å oppbevare mat til barna i, er det så veldig lurt da? Ikke all plast er egnet for matoppbevaring, og så mamma-politi som Kristina har oppført for noen måneder siden så er jo ikke det helt ideelt å oppfordre folk til å putte mat i "hva som helst". Også er det jo ironisk når hun tilsynelatende er så opptatt av å servere organisk og "riktig" mat til ungen. I bruksområdet for boksen står det ingenting om at man kan bruke den til mat: Oppbevaringsboksen passer til alle små prosjekter hjemme, i garasjen eller på kontoret. Hjemmefikseren kan fylle den med spiker, skruer, muttere og plugger. Hobbyfiskeren kan bruke den til oppbevaring av sluker, agn og fiskekroker. På kontoret er den kjekk til å holde orden på USB-minner, binders og klammer. Den er også smart til oppbevaring av perler, trådsneller og nåler. Hvis den er BPA fri,så er det ufarlig å bruke den til mat oppbevaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 10. mai 2023 #814 Del Skrevet 10. mai 2023 J.. skrev (På 9.5.2023 den 14.03): Hvis den er BPA fri,så er det ufarlig å bruke den til mat oppbevaring.. Javel.. Som påvirker mener jeg man må være særlig varsom hva man oppfordrer til, og feks ikke bare anta at en oppbevaringsboks tiltenkt for garasje og hobby kan brukes til mat. Det at Kristina har vært så kjapp å rette pekefinger mot andre influencer-mødre synes jeg også innebærer at hun bør være bevisst hva hun selv deler i egne kanaler. Jeg sendte mail til Clas for å høre om man kunne bruke beholderene til å oppbevare mat, de svarte følgende: Hei, Dette produktet er dessverre ikke næringsmiddelgodkjent. Vi kan derfor ikke anbefale deg å bruke boksen til matlaging eller matoppbevaring. Ønsker deg en fin dag videre. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. mai 2023 #815 Del Skrevet 11. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp23 Skrevet 12. mai 2023 #816 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Noen som vet hvor kjolen hennes er fra? Endret 12. mai 2023 av Snuppelupp23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie08 Skrevet 13. mai 2023 #817 Del Skrevet 13. mai 2023 Snuppelupp23 skrev (På 12.5.2023 den 19.28): Noen som vet hvor kjolen hennes er fra? Gina tricot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp23 Skrevet 13. mai 2023 #818 Del Skrevet 13. mai 2023 julie08 skrev (13 minutter siden): Gina tricot Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 6. juni 2023 #819 Del Skrevet 6. juni 2023 Hvorfor har hun fylt leppene nå? Det ser jo helt rart ut, hun var så fin fra før🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stemorsblomsten Skrevet 6. juni 2023 #820 Del Skrevet 6. juni 2023 Sofagris skrev (3 timer siden): Hvorfor har hun fylt leppene nå? Det ser jo helt rart ut, hun var så fin fra før🤨 Står ikke det i stillingsbeskrivelsen til bloggere🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå