Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere er så kritiske. Det er jo kjempefint at folk med redusert arbeidskapasitet jobber med instagram/blogg. Er jo mye bedre enn at de har skyhøyt sykefravær (eller andre årsaker til fravær) på en ordinær jobb. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnKatrine skrev (4 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere er så kritiske. Det er jo kjempefint at folk med redusert arbeidskapasitet jobber med instagram/blogg. Er jo mye bedre enn at de har skyhøyt sykefravær (eller andre årsaker til fravær) på en ordinær jobb. 

Er det jobb å legge ut ett bilde på Instagram?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (8 timer siden):

Joda, for all del. Jeg er glad hun ikke er noens kollega! 

Problemet er vel heller at hun liker å framstille seg selv som et arbeidsjern som har heseblesende dager på "hjemmekontoret". Og det stemmer ikke, mangelen på innhold på blogg og insta viser tydelig at hun tar livet veldig med ro. Det finnes influensere som har det veldig travelt, men de har mange prosjekter de sjonglerer samtidig. Jeg hadde respektert Kristina mer hvis hun hadde vært ærlig og sagt som sant er: At hun er makelig anlagt og heller vil pusle hjemme enn å være i jobb. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at hun reklamerer for overprisede vannkokere fra smeg ved å foreslå de som gave til noen som har alt. Hvis man har «alt» så regner jeg med at man også har vannkoker. Synes bare det var et veldig merkelig og ulogisk julegavetips 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannkoker 😂😂 nei det er ikke det første jeg hadde tenkt på til en som har alt. Det er jo rimelig å anta at vedkommende har det og ja 😛 sykt random

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier at hun har skrevet et innlegg der hun forklarte at hun ikke vil blogge som før, og den skrev hun for noen måneder tilbake. Noen som husker det innlegget? Virker nesten som ingen har fått den med seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun nytt innlegg, bilder fra hytta i helgen som var. Sykt flaks at hun akkurat var frisk fra fredag til søndag.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysestake skrev (3 timer siden):

Hun sier at hun har skrevet et innlegg der hun forklarte at hun ikke vil blogge som før, og den skrev hun for noen måneder tilbake. Noen som husker det innlegget? Virker nesten som ingen har fått den med seg. 

Hun skrev vel et innlegg om at hun ikke kom til å blogge så personlig som før. Hun sa ikke noe om hyppigheten, så vidt jeg husker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysestake skrev (5 timer siden):

Det sto noe om mer Insta og mindre blogg i et Spørsmål & svar-innlegg. Jeg husker jeg tenkte at det kunne være et konstruert spørsmål - det var veldig generelt: "Hva vil du med bloggen framover?" elns. 

Men hun kan ha skrevet et eget innlegg også, som jeg ikke leste eller ikke husker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
frostrøyk skrev (23 timer siden):

"Husk at bloggen titt og stadig blir oppdatert" 🤣

Ref. Kristina sin Instagram story...

Hun har vel tatt seg en velfortjent juleferie etter all denne harde jobbingen! Hun jobber jo fulltid og vel så det, klart hun må slappe av i desember. Og i januar, februar, mars, april, mai, juni, juli, august, september, oktober, november, åååh endelig velfortjent juleferie i desember igjen! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frostrøyk skrev (23 timer siden):

"Husk at bloggen titt og stadig blir oppdatert" 🤣

Ref. Kristina sin Instagram story...

Haha, «titt og ofte» og «støtt og stadig» i skjønn forening 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på forestilling på Kilden i Kristiansand forrige uke. Jeg var der selv og de presiserte at det ikke var lov å ta bilder eller filme forestillingen. Så ser jeg bilde på bloggen hennes likevel 🙂 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CGL skrev (5 timer siden):

Hun var på forestilling på Kilden i Kristiansand forrige uke. Jeg var der selv og de presiserte at det ikke var lov å ta bilder eller filme forestillingen. Så ser jeg bilde på bloggen hennes likevel 🙂 

Kan hun ha hentet det fra en lokalavis e.l? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fju skrev (15 minutter siden):

Kan hun ha hentet det fra en lokalavis e.l? 

Da skulle hun ha skrevet det under bildet for å ikke bryte copyright til avisen/fotografen.

Sjeldent noe bloggere bryr seg om, men det ser ut til at det er hun selv som har tatt bildet.

Kvaliteten er ikke der man forventer at pressefoto er, bildet er ganske uskarpt og har mye luft over skuespillerne, typisk mobilbilde tatt i farta.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på en ting. Kristina har jo sagt i det siste at hun ikke satser på bloggen, men på Instagram nå. Jeg tror grunnen til at dette ikke faller inn hos folk (inkludert meg) er fordi hun ikke er særlig aktiv der. 

Det ble mye mer naturlig når SE gjorde det f.eks. fordi hun spammer jo IG med alt mulig personlig og upersonlig bullshit. 

KA legger jo bare ut et og annet ufattelig kjedelig bilde. Det er strippet for personlighet. Hun har jo blitt kjent fordi hun har bydd på seg selv og skrevet personlig, men hun tror hun kan leve videre på en upersonlig "interiørblogg", som ærlig talt ikke er inspirerende i det hele tatt. Hun er nok litt (veldig) virkelighetsfjern...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...