Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, ljosglimt skrev:

Flere enn meg som tenkte på KA etter å ha hørt introen i dagens SnikkSnakk-podcast? 🙈

Hva ble sagt der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ljosglimt skrev:

Flere enn meg som tenkte på KA etter å ha hørt introen i dagens SnikkSnakk-podcast? 🙈

Synes det er rart at KA ofte havner i dårlig vær med venninner og andre influencere. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte av og til på podden til KA og Belinda, og det var ofte et gjentakende tema at KA var sjalu hver gang Belinda var med andre venninner. Rimelig spesielt av en voksen dame.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Hva ble sagt der? 

Belinda sier hun har blitt baksnakka av en person som ikke lenger er i livet hennes, men har stått henne ganske nær for en stund siden. Drama fotfølger denne personen, og ting er aldri denne personen sin feil. Personen "nihører" på Snikksnakk-podden og later som h*n ikke hører på i det hele tatt. Personen baksnakket andre mennesker til Belinda og satte Belinda opp mot andre venner, så hun er ikke overraska over situasjonen. 

Belinda sier at hun selv er selektiv og har få venner, men likevel: dette kan så klart være beskrivelse av en annen person enn KA. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ljosglimt skrev:

Belinda sier hun har blitt baksnakka av en person som ikke lenger er i livet hennes, men har stått henne ganske nær for en stund siden. Drama fotfølger denne personen, og ting er aldri denne personen sin feil. Personen "nihører" på Snikksnakk-podden og later som h*n ikke hører på i det hele tatt. Personen baksnakket andre mennesker til Belinda og satte Belinda opp mot andre venner, så hun er ikke overraska over situasjonen. 

Belinda sier at hun selv er selektiv og har få venner, men likevel: dette kan så klart være beskrivelse av en annen person enn KA. 

Takk for oppsummering!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hippyskippy skrev:

Hørte av og til på podden til KA og Belinda, og det var ofte et gjentakende tema at KA var sjalu hver gang Belinda var med andre venninner. Rimelig spesielt av en voksen dame.

Dette har vært en gjenganger med andre venninner også. Det er jo lite venninner rundt KA, blitt mindre og mindre med årene. Hun skriver og viser selv hvordan hun oppfører seg mot andre. Lite moden for alderen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Maydis8 skrev:

Dette har vært en gjenganger med andre venninner også. Det er jo lite venninner rundt KA, blitt mindre og mindre med årene. Hun skriver og viser selv hvordan hun oppfører seg mot andre. Lite moden for alderen. 

Ja, hun hadde jo blant annet en «BFF»-tatovering med en tidligere bestevenninne. Sier litt om dramanivået når man kan gå fra vennskap hvor man merker hverandre for livet, til å ikke ha kontakt.

Det _kan_ jo være disse vennskapene har rykt av andre grunner, men jeg er enig med Belinda når hun sier at dersom drama alltid forfølger deg, så er det kanskje en selv som er problemet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde litt Instagram-stalking. De følger fortsatt hverandre der. Men Kristina følger også Maren Erdvik, og de røk jo uklar for flere år siden (apropos drama...), så det trenger ikke bety noe. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fju skrev:

Gjorde litt Instagram-stalking. De følger fortsatt hverandre der. Men Kristina følger også Maren Erdvik, og de røk jo uklar for flere år siden (apropos drama...), så det trenger ikke bety noe. 

Hun har røket uklar med flere...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maydis8 skrev:

Hun har røket uklar med flere...

Nå så jeg faktisk at Maren hadde skrevet "Du er så fiiin <3" under ett av bildene til Kristina, så kanskje de har blitt venner igjen. 

Huff, nå ble jeg flau over at jeg faktisk har sjekket dette. Skylder på Korona 🙄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, queensnella said:

Belinda følger ikke Kristina, nei. Sjekket det opp før idag jeg også.

Når jeg sjekka nå så følger hun Kristina. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, Fju said:

Hva skjedde mellom dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, CGL skrev:

Hva skjedde mellom dem?

Tror ikke Kristina taklet at Maren gjorde det bra med blogg, treningen, studier osv. De henger ikke sammen lenger. Husker Kristina skrev i kommentarfeltet til en leser som hadde sett at de  hadde mye av det samme interiøret, at Maren hermet etter henne og at hun ikke var overrasket over noe hun gjorde.. Stilen til Kristina er langt fra unik...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En «sjukt produktiv dag» er å dra til byen og handle masse fint til hjemmet?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...