Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Så mange ganger dette med maks fem personer har blitt gjentatt til det kjedsommelige i alle kanaler, er det helt utrolig at lady KA ikke har fått det med seg...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Maydis8 said:

Så mange ganger dette med maks fem personer har blitt gjentatt til det kjedsommelige i alle kanaler, er det helt utrolig at lady KA ikke har fått det med seg...

Det kan ikke være mulig engang. Greit nok å ikke få med seg alt som blir sagt, men akkurat antall personer sammen har blitt presisert hele tiden. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Maydis8 skrev:

For ikke å si de andre i familien.....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

For ikke å si de andre i familien.....

Rett og slett nedsnødd...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dessverre ikke det siste innlegget virket troverdig eller var noe særlig beklagelse. Hun legger (som alltid) skylden på noen andre. Og hun langer ut med «tror dere virkelig jeg er så dum».. og i artikkeln i syns jeg hun nesten «poengterer« at det var jo bare foreldre og steforeldre, som at men da var det vell ikke så krise.. Omfatter hele innlegget som noe hun MÅ skrive fordi hun ble «tatt med buksa nede»... og ikke at hun verken skjønner kritikken eller tar den til seg. Syns forøvrig det er heilt sinnsykt hvis man er så lite opplyst at hun faktisk ikke visste selv at det var maks 5🙄 og det var forøvrig ikke bare en dag de alle møttes, men man glemmer vel fort at hun har følgere på snap og insta også 🤦🏽‍♀️

Endret av Kajaaaaaa
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flere oppløftende tegn i det siste til at media faktisk ser på influenserne som bedrifter som bør og skal behandle kundene sine (leserne) med ærlighet og respekt. Så bra av VG idag. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha jeg vet ikke om det var ment provoserende eller bare var lite gjennomtenkt. Men forrige innlegg 21. april, en god stund etter kritikken, skriver hun at "Til 8 personer trenger du" ift. lappeingredinensene 😅 Hadde hun skrevet porsjoner ville jeg kanskje tenkt at det er ment at få personer spiser flere porsjoner. Men syntes det er ganske hodeløst ved tanke på kritikken, fordi hun fortsetter å sende ut signaler om at det er ok, helt frem til hun plutselig har ombestemt seg i dag. Tok neppe så lang tid å få en avklaring om reglene. Jeg har alltid lyst til å tenke det beste, men jeg tror dere har rett i at hun nok så seg nødt til å komme med en tilståelse på grunn av at vg har blitt tipset om saken. Det gjenstår å se da, hvordan hun svarer leserne sine fremover. Jeg håper selvfølgelig på det beste. 

Endret av Nova sofie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nova sofie skrev:

haha jeg vet ikke om det var ment provoserende eller bare var lite gjennomtenkt. Men forrige innlegg 21. april, en god stund etter kritikken, skriver hun at "Til 8 personer trenger du" ift. lappeingredinensene 😅 Hadde hun skrevet porsjoner ville jeg kanskje tenkt at det er ment at få personer spiser flere porsjoner. Men syntes det er ganske hodeløst ved tanke på kritikken. Jeg har alltid lyst til å tenke det beste, men jeg tror dere har rett i at hun nok så seg nødt til å komme med en tilståelse på grunn av at vg har blitt tipset om saken. Det gjenstår å se da, hvordan hun svarer leserne sine fremover. Jeg håper selvfølgelig på det beste. 

Hun vet nok ikke forskjellen på personer og porsjoner. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lunabelle skrev:

Hun vet nok ikke forskjellen på personer og porsjoner. 

Det er faktisk bedre i dette tilfellet enn å provosere slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som ikke har satt seg inn i smittereglene disse dager? Og at det gjelder både Kristina med samboer, foreldre og svigerforeldre, ingen har dobbeltsjekket hva gjeldende regler er?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frostrøyk skrev:

Kan det være at VG har tatt kontakt med henne og sagt de ønsker å lage en sak på henne?
At det er derfor hun nå valgte å lage et innlegg hvor hun beklager seg?

Det tror jeg....

Jeg tenkte akkurat det samme når jeg leste det...

Synes også det virket veldig påtatt at hun sier «tror dere jeg er så dum hvis jeg ikke trodde på det», lite troverdig og virker som en bortforklaring. Spesielt når hele denne dugnaden anført av helsemyndighetene går på å være føre var når det gjelder vaner vi har som har vært uheldige i denne tiden. Da sier de ikke at  ‘i påsken kan dere møtes 10 til middag, ellers er det 5... ‘ Det forstår alle... 
Tenk om hun med en gang hadde unnskyldt seg, så hadde saken vært glemt på timen. Håper hun har lært da...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg tenkte akkurat det samme når jeg leste det...

Synes også det virket veldig påtatt at hun sier «tror dere jeg er så dum hvis jeg ikke trodde på det», lite troverdig og virker som en bortforklaring. Spesielt når hele denne dugnaden anført av helsemyndighetene går på å være føre var når det gjelder vaner vi har som har vært uheldige i denne tiden. Da sier de ikke at  ‘i påsken kan dere møtes 10 til middag, ellers er det 5... ‘ Det forstår alle... 
Tenk om hun med en gang hadde unnskyldt seg, så hadde saken vært glemt på timen. Håper hun har lært da...

Dette er ikke første gangen, så tror ikle hun har lært...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpenbart like navlebeskuende alle i hennes nære omkrets også da. Ikke så viktig med alt som skjer utenfor ens egne lille boble. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fjugur skrev:

Hvor blåst er det mulig å være liksom? 🤦🏻‍♀️

Ikke spesielt ydmyk heller...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man sammenligner de kommentarene hun fikk med kommentarene CBE får, så er det faktisk helt utrolig at hun stenger hele kommentarfeltet på grunn av dette. Har ikke inntrykk av at hun har kritikk haglende over seg i hvert innlegg akkurat, mens kommentarfeltet til CBE er mer underholdende enn selve bloggen. Her skulle det kun én runde til med kritikk, som også var berettiget, for at kommentarfelt ble stengt. Feigt synes jeg. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gunvald skrev:

Hvis man sammenligner de kommentarene hun fikk med kommentarene CBE får, så er det faktisk helt utrolig at hun stenger hele kommentarfeltet på grunn av dette. Har ikke inntrykk av at hun har kritikk haglende over seg i hvert innlegg akkurat, mens kommentarfeltet til CBE er mer underholdende enn selve bloggen. Her skulle det kun én runde til med kritikk, som også var berettiget, for at kommentarfelt ble stengt. Feigt synes jeg. 

Hun takler ikke kritikk. Da blir hun i følge seg selv, trassete, tramper bena i gulvet og går. Skulle tro hun klarte å stå for det hun gjør i en alder av straks 30, men hun er lik slik hun har vært i alle år når det kommer til væremåte. Veldig umoden for alderen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Maydis8 skrev:

Hun takler ikke kritikk. Da blir hun i følge seg selv, trassete, tramper bena i gulvet og går. Skulle tro hun klarte å stå for det hun gjør i en alder av straks 30, men hun er lik slik hun har vært i alle år når det kommer til væremåte. Veldig umoden for alderen. 

Nettopp. Og det er greit når man er 14-18 år. Det er verken søtt eller morsomt når du pusher tredve. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lever jo faktisk totalt i sin egen boble, husker et tidligere spørsmålsrunde hvor hun skrev at hun ikke så på nyheter eller leste om «fæle» ting i media fordi det var skummelt, handlet ikke om henne og hun ble negativt påvirket. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...