Gå til innhold

Menn som henter seg kvinner fra Thailand, Filippinene osv?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trodde sikkert jeg var den bitre med kjærlighetssorg som har postet litt om min sorg over tema ja. Men nei jeg er ikke trådstarter.

Anonymkode: 31c39...2c1

Ok jeg vet ikke hva du snakker om, jeg bare svarte generelt på innlegget til ts. Var ikke ment til deg nei

Anonymkode: 7802b...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel bedre enn å finne seg en thailandsk "drømmemann" som er vant til å behandle damer langt mer sjåvinistisk enn norske menn behandler damer, og som atpåtil er like lutfattig. Lurer på hvor dere får det fra at flesteparten av de norske mennene som skaffer seg thaidamer er voldelige? De fleste er nok heller snille og forsiktige, og har dermed hatt vanskelig for å sjekke opp damer i Norge/vesten. Voldelige drittsekker finner seg som oftest damer uten problemer.

Anonymkode: d79da...b92

Se innlegget over deg. Nr.33  ikke mye snille og forsiktige nei😔

Anonymkode: b3405...ba1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann med høy sosioøkonomisk status, og har ellers det som trengs for å stå høyt i kurs hos vakre, velutdannede norske kvinner. Har hatt lengre forhold til lege, arkitekt og advokat, og har ellers alltid tilbud fra attraktive damer. Men drømmen er altså en elegant, grasiøs kvinne fra Sydøst Asia - mørk som en tropenatt og alveaktig, eterisk;) Satser på at drømmen går i oppfyllelse om ikke alt for lenge.

Anonymkode: 46b31...98e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann med høy sosioøkonomisk status, og har ellers det som trengs for å stå høyt i kurs hos vakre, velutdannede norske kvinner. Har hatt lengre forhold til lege, arkitekt og advokat, og har ellers alltid tilbud fra attraktive damer. Men drømmen er altså en elegant, grasiøs kvinne fra Sydøst Asia - mørk som en tropenatt og alveaktig, eterisk;) Satser på at drømmen går i oppfyllelse om ikke alt for lenge.

Anonymkode: 46b31...98e

Skal du ha reise til Sydøst asia for å stifte familie mener du?

Anonymkode: 344dd...ec7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott jeg. Så klart finnes det noen dårlige historier, men av de jeg vet om som har funnet seg dame der nede virker det helt greit.

Anonymkode: d6eef...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er greia med menn som "henter" seg kvinner fra Thailand, Filippinene, Øst Europa?!

Gjerne slaskete og vanskelige menn som har null sjans på norske kvinner, virker det som. Hvordan er det for disse damene, som gjerne er veldig attraktive og pene selv, å bo og leve sammen med norske menn?! Gjerne menn som er betydelig mye eldre enn dem selv også, som kunne vært deres far.. 

Blir de lykkelige selv av å dele livet sammen med slike menn her i Norge?!

Ja seff går kjærlighet på tvers av kulturer og lande grenser, men dette er gjerne damer som hadde hatt muligheten til å finne seg tusen ganger mere attraktive menn, som istedet havner bortgjemt på bygda, uten nettverk eller noe liv for deres egen del...

Anonymkode: 4479a...52d

Forklaringen er nokså logisk og lite komplisert. 

Det er langt flere mannfolk enn damer i Norge. Hvis du regner fra mellom 18-59år. Dette er kjent statistikk du kan se fra SSB.
Det du sier og antyder kunne egentlig ikke vært mer feil....itillegg så gjør moderne teknologisk platformer det mulig å bli kjent med damene der de er. 

Hadde det vært noenlunde lik fordeling mellom kjønnene så hadde ikke dette vært en greie....det er litt rart det her ikke slår deg som en åpenlyse forklaringen? men men ....nå har du den ihvertfall.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann med høy sosioøkonomisk status, og har ellers det som trengs for å stå høyt i kurs hos vakre, velutdannede norske kvinner. Har hatt lengre forhold til lege, arkitekt og advokat, og har ellers alltid tilbud fra attraktive damer. Men drømmen er altså en elegant, grasiøs kvinne fra Sydøst Asia - mørk som en tropenatt og alveaktig, eterisk;) Satser på at drømmen går i oppfyllelse om ikke alt for lenge.

Anonymkode: 46b31...98e

Mørk som en tropenatt, og henne skal du finne i Sydøst-Asia? Trodde tropenetter var rimelig svarte...

Anonymkode: 89178...86a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg leste et spørsmål fra en hvit mann som var ilag med en asiater, han ville være sammen med hun, men han ville ikke ha barn som var halvt asiatisk fordi han var redd for å få en sønn...  men det var greit hvis det var en datter. Tror det sier mye jeg. Disse mennene er ofte ikke så hyggelige mot asiatiske menn generellt, gir de dårlige stereotyper osv. Så ikke rart folk reagerer.

 

Såklart finnes det de som simpelten bare blir forelsket. Men en må jo begynne å lure når det er ting at man er redd for noe sånt.

Anonymkode: 344dd...ec7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ei som baksnakka mannen sin i "thaifjord" hvor dum han var osv

Anonymkode: 8258a...471

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med menn som "henter" seg kvinner fra Thailand, Filippinene, Øst Europa?!

Anonymkode: 4479a...52d

Det er vel samme greia som gjer at damer "henter" seg menn frå Tyrkia, etc... Dei vil ha kjærleik og saknar ein partner å dele livet med.

Anonymkode: 3793e...3e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare å hente seg ei?? Hvordan er prosessen? Må de gifte seg? Og hva koster det?

Anonymkode: 31c39...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se innlegget over deg. Nr.33  ikke mye snille og forsiktige nei😔

Anonymkode: b3405...ba1

Ja, for NRK er nok veldig upartiske når det kommer til Thaidamer og norske menn. De graver garantert frem de verste eksemplene de kan finne og presenterer det som om det er normen. Makan til hjernevaskekanal skal man se lenge etter. Det at det finnes en viss % dårlige mennesker på jordkloden er et faktum. Men du må skille mellom snørr og barter.

Anonymkode: d79da...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er helt greit så lenge de er ganske jevne i standard, maks 10 år aldersforskjell osv.  Synes det er ubehagelig når det blir helt ekstremt,  60 åringer med 20 åringer og sånn.  Er tradisjonell og feminin kvinne selv (norsk), og måtte til utlandet for å finne en maskulin mann med tradisjonelle verdier . Fullt forståelig at noen norske menn må til utlandet for å finne feminine kvinner. 

Anonymkode: 37b70...181

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snu på spørsmålet, hadde du likt å leva enslig om du var ein relativt stygg norsk mann som ikkje har draget på norske damer. Folk vil vel eigentlig ikkje leva å leina eller dø åleina. Så folk ordner seg. Så lenge det er samtykke og ikkje vold involvert ser eg ikkje problemet. Men det er kjent sak at kvinnene stikker når oppholdstilatelsen kjem. Eg veit om ein som er på dame nr 3 nå. Han har høgt fungerande autisme og arbeider i skatteetaten, veldig snill mann som synest damer er som romvesen. Han blir jo svindla også. Spørsmålet er jo om det er verdt det når damene ikkje elsker han, kva er då vitsen?

Anonymkode: b816a...b13

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med menn som "henter" seg kvinner fra Thailand, Filippinene, Øst Europa?!

Gjerne slaskete og vanskelige menn som har null sjans på norske kvinner, virker det som. Hvordan er det for disse damene, som gjerne er veldig attraktive og pene selv, å bo og leve sammen med norske menn?! Gjerne menn som er betydelig mye eldre enn dem selv også, som kunne vært deres far.. 

Blir de lykkelige selv av å dele livet sammen med slike menn her i Norge?!

Ja seff går kjærlighet på tvers av kulturer og lande grenser, men dette er gjerne damer som hadde hatt muligheten til å finne seg tusen ganger mere attraktive menn, som istedet havner bortgjemt på bygda, uten nettverk eller noe liv for deres egen del...

Anonymkode: 4479a...52d

Mange nordmenn og vestlig menn er lei av damer som skal likestilles hele tiden, så de går heller for den feminine dama fra vesten som er vant til at mannen åpner døren og spanderer middagen. Da tar hun gledelig av seg vask, tørk og ryddingen i hjemmet. Begge fornøyde. Og tro meg mannen gjør det hvis dama gjør sin del av oppgavene. Hvorfor tror du ting har fungert i i flere 1000 vis av år før likestillingen kom?

Anonymkode: 5a9fe...5bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke bare tjukke og fæle, 30 år eldre og voldelige, men som også har diagnosen psykisk utviklingshemmet - (JA jeg vet om flere tilfeller) DA sier det seg selv hva som er greia. Penger. Penger. Penger.

trist som faen 

Anonymkode: 9099f...218

Mange av de som gifter seg med slike menn planlegger å forlate dem for noen bedre etter at de får permanent oppholdstillatelse. Men husk på at dette er snakk om en minoritet, ikke dra alle over en kam. 

Jeg synes vi bør ha en maksbegrensing på aldersforskjell for familiegjenforening, spesielt for de som har akkurat møtt hverandre. 

Anonymkode: 3ea8f...69a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt for oss i Norge å si ting som "penger er ikke viktig". Penger er superviktig for folk som lever i fattigdom og fattigdom får folk til å bli desperate. Mange av kvinnene angrer nok bittert og har det verre her i Norge enn de noensinne har hatt i hjemlandet. Mange er nok både ensomme og isolert her i tillegg til at de typisk oppdrar barna til menn de ikke elsker. Og de færreste får vel egentlig noen velstand her heller, bare en annen type fattigdom. Jeg syns bare synd på dem jeg..

Anonymkode: ec16a...b6f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange nordmenn og vestlig menn er lei av damer som skal likestilles hele tiden, så de går heller for den feminine dama fra Østen som er vant til at mannen åpner døren og spanderer middagen. Da tar hun gledelig av seg vask, tørk og ryddingen i hjemmet. Begge fornøyde. Og tro meg mannen gjør det hvis dama gjør sin del av oppgavene. Hvorfor tror du ting har fungert i i flere 1000 vis av år før likestillingen kom?

Anonymkode: 5a9fe...5bc

Skal det egentlig stå

Anonymkode: 5a9fe...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fordommer her overhodet, bare lurer på hva greia er, når f.eks nydelige asiatiske damer havner sammen med norske menn, tjukke og fæle, gjerne opptil 30 år eldre enn dem selv, og ofte voldelige menn som aldri får seg norske kvinner, hvor forelsket blir og er de egentlig i sånne menn?!

Blir det et lykkelig liv her i Norge da, blir det drømmen om et bedre liv, eller helt for jævlig bare?!

Anonymkode: 4479a...52d

Det er mange fine norske kvinner som også er sammen med tjukke menn. En mann kan være mer enn et stygt ansikt. 

Men dønn ærlig: jeg er ikke blind, og ser noen ganger det samme du ser mhp lite attraktive menn med asiatisk kone. Jeg innrømmer at jeg også er fordomsfull. 

Uansett tror jeg mange får det ganske bra, ellers ville nok fenomenet tatt slutt. De får seg et nettverk blant andre fra samme land. Jeg regner med at de melder hjem hvordan de har det. Nå skal jeg være enda mer fordomsfull: Det er en del alkoholisme, mannsjåvinisme og vold i Russland. Jeg vet ikke hvordan det ligger an med partnervold og likestilling i Thailand, men tipper dårligere enn Norge.

Det er ikke sikkert en lite pen mann fra landsbygda i Norge er et dårlig alternativ. De fleste er nok snille og greie, selv om det finnes voldelige også. Jeg tipper motivasjonen til kvinnene er å få det materielt relativt trygt og bli behandlet relativt bra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...