Gå til innhold

Oppskrytte filmer. La oss få utløp for den innestengte aggresjonen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dirty dancing, grease, lala land 

Anonymkode: d5d7c...5be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bohemian Rhapsody. Elendig skuespiller, dårlig handling som ikke er historisk korrekt. Møkkafilm, selm om jeg elsker Queen og musikken. 

Og allt med Tom Cruise. 

Anonymkode: 5f00f...6db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The wolf of wallstreet. Vet ikke om den har fått bra ratinger, men alle vennene mine digget den. Utenom meg😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så mye film, men blant noe av det jeg har sett, så må jeg si at Mamma Mia, Bridget Jones og Ringenes Herre er skikkelig oppskrytte filmer. Sistnevnte film gadd jeg ikke engang å se ferdig. Utrolig lite fengende.

Anonymkode: c9486...6b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringenes Herre syntes jeg var fantastisk, men så klart: man bør gjerne ha lest bøkene og ha et forhold til det. 

Star Trek sovner jeg i fra hver gang jeg prøver, og jeg ELSKER sjangeren. Jeg VIL forstå hva alt oppstyret handler om, men det går bare ikke.

Det eneste jeg husker er en slags autist ved navn "Spock" som kommer fra en planet hvor ingen har følelser, kun logikk. Så viser det seg har han følelser allikevel, dypt der inne. No shit... hvem skulle trodd???? Denne klisjeen spinner de på opp og i mente.

Men for all del: Det er smartere folk enn meg som lever og ånder for den serien. Snakker flytende "klingon" etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lord of the Rings og den derre andre trilogien. Greit tidsfordriv om det ikke går noe annet, men ser ikke helt hva som gjør at så mange skryter dem opp i skyene. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, FrankDrebin skrev:

Lord of the Rings og den derre andre trilogien. Greit tidsfordriv om det ikke går noe annet, men ser ikke helt hva som gjør at så mange skryter dem opp i skyene. 

Sååå enig! Selv om det ikke er politisk korrekt å si. :hoho: Men jeg har aldri vært politisk korrekt. :fnise: 

Blair witch project. Både oppskrytt og gjespende kjedelig. Ikke skummelt i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Sååå enig! Selv om det ikke er politisk korrekt å si. :hoho: Men jeg har aldri vært politisk korrekt. :fnise: 

Blair witch project. Både oppskrytt og gjespende kjedelig. Ikke skummelt i det hele tatt. 

Nei det er nok litt som å banne i kirken for mange. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
På 21.7.2019 den 20.29, bopera skrev:

At «La La Land» er en Oscar-vinner er meg en stor gåte. 

Har akkurat kastet bort to timer av livet mitt på dette makkverket av en film. Kan virkelig ikke fatte og begripe at den fikk hele 14 nominasjoner og 6 priser?!? Dette er et sånt tilfelle hvor jeg er overbevist om at anmelderne lar seg blende av kjente hovedroller, nominasjoner og «fuzz» rundt filmen, og ender med å bare jatte med i frykt for å si noe feil eller miste cred i miljøet. Den filmen er IKKE bra. Og jeg elsker musikaler...

Anonymkode: 5200c...9b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broke back Mountain. For en langdryg og kjedelig film. Jeg klarte ikke å se den ferdig. Sovna underveis. Samme med den og historien om pi. Sovna midt i den også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 20.29, bopera skrev:

At «La La Land» er en Oscar-vinner er meg en stor gåte. 

Helt enig. Den var bare merkelig. Så den på kino. Gikk ut av kinosalen og følte at jeg hadde sløst bort penger

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har akkurat kastet bort to timer av livet mitt på dette makkverket av en film. Kan virkelig ikke fatte og begripe at den fikk hele 14 nominasjoner og 6 priser?!? Dette er et sånt tilfelle hvor jeg er overbevist om at anmelderne lar seg blende av kjente hovedroller, nominasjoner og «fuzz» rundt filmen, og ender med å bare jatte med i frykt for å si noe feil eller miste cred i miljøet. Den filmen er IKKE bra. Og jeg elsker musikaler...

Anonymkode: 5200c...9b8

Jeg så traileren og satt igjen med en følelse av at dette er billig drit... takk for at du tok en for laget og så den for å bekrefte det. ❤

Anonymkode: d73f9...b11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.7.2019 den 19.50, Aragorn ll Elessar skrev:

Som ventet er det folk som svarer i denne tråden som ikke forstår oppskrytt ikke er det samme som dårlig. 

Det kan være det samme, når det er en film alle skryter oppi skyene, og så ser man den og så syns man den er dårlig selv om filmen visstnok skal være så bra at det ikke er lov til å ikke like den nesten, fordi det f. Eks er en klassiker. Da blir jo oppskrytt er lik dårlig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Pie- filmene var ihvertfall oppskrytt av min generasjon (født på 80-tallet). Virket som jeg var den eneste som bare synes de var ekle, perverse og virkelig ikke morsomme.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 17.42, Jerry Lee skrev:

Blair witch project. 

Så jævlig hypet og oppskrytt.  Fatter det ikke, for det er noe av det dårligste jeg noen gang har sett.   

Tror ikke den er oppskrytt i vår tid , jeg føler meg ihvertfall som den eneste som digger den filmen 😂 (kun eneren, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Maleficenta skrev:

Broke back Mountain. For en langdryg og kjedelig film. Jeg klarte ikke å se den ferdig. Sovna underveis. Samme med den og historien om pi. Sovna midt i den også. 

Mener du det?😮

Anonymkode: f9033...695

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det?😮

Anonymkode: f9033...695

Ja jeg gledet meg sånn til filmen pga at Heath ledger var med og alle sa hvor bra den var. Jeg ble så skuffa. Følte filmen handlet mer om å vise den fine naturen oppe på fjellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringenes Herre, FORDI jeg har lest bøkene. Altså disse skrekkøglene som Liv Tyler, Cate Blanchett og Viggo Mortensen i roller som skal forestille disse dype, fantastiske karakterene? Og all fokuset på Gollum, som om filmmakerne var blitt forelsket i ham og måtte vise ham mest mulig. Og Frodo har ett eneste uttrykk gjennom hele filmen, ikke passer Elijah Wood i rollen heller. Viggo Mortensen har ødelagt mitt indre bilde av Aragorn for alltid 😔

Anonymkode: c8dba...4ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...