Gå til innhold

Oppskrytte filmer. La oss få utløp for den innestengte aggresjonen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kon tiki, den norske storfilmen som gikk på kino for noen år siden. De satt bare på den båten, det mest spennende som skjedde var når papegøyen nesten ble spist av hai. Dritkjedelig film

Anonymkode: dbf48...727

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kon tiki, den norske storfilmen som gikk på kino for noen år siden. De satt bare på den båten, det mest spennende som skjedde var når papegøyen nesten ble spist av hai. Dritkjedelig film

Anonymkode: dbf48...727

Gledet meg sånn til den filmen, men alt handlet om hai. Juhu! 

Takk til den som nevnte American Pie. Alle syntes den var såååå morsom. Jeg syntes den var så dum at jeg måtte skru av.

Ringenes herre. Sikkert godt laget, men den ga meg null og niks. 

 

Anonymkode: 5d455...6d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Once upon a time in Hollywood... Nuff Said. 

The nun: skrekkfilm man ikke blir skremt av. 

Skjelvet: levde litt vel mye på suksessbølgen etter Bølgen. 

Samtlige Marvel-filmer, spesielt Avengers-serien, er i mine øyne oppskrytt. 

Anonymkode: d17d9...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kon tiki, den norske storfilmen som gikk på kino for noen år siden. De satt bare på den båten, det mest spennende som skjedde var når papegøyen nesten ble spist av hai. Dritkjedelig film

Anonymkode: dbf48...727

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gledet meg sånn til den filmen, men alt handlet om hai. Juhu! 

Anonymkode: 5d455...6d0

Men...det er jo filmatiseringen av en sann historie, Thor Heyerdahls forskningsekspedisjon over Stillehavet. De kan jo ikke akkurat dikte opp intriger og drama, bare fordi enkelte har behov for action! 

Man kan ikke kalle en slik film oppskrytt, da filmskaperne ikke kan forholde seg til noe annet enn den sanne historien. De fleste kjenner historien, og visste hva de gikk til. Sett dere heller bedre inn i filmen dere skal se neste gang.

Anonymkode: dc1d7...339

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Once upon a time in Hollywood... Nuff Said. 

Anonymkode: d17d9...15a

Denne slo vi av etter 45min. Da hadde vi fortsatt ikke forstått noe av handlingen, men kanskje viktigst av alt: vi følte absolutt ingenting for karakterene i filmen. De var bare ansikter på en skjerm. Når du verken blir glad i, irritert på, redd for eller interessert i noen av personene på nesten en time, da kan det være det samme.

Anonymkode: 5200c...9b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke mye film så utvalget er snevert, menjeg har noen som var regnet som svært populære for sin tid, men som jeg aldri klarte like. 

1. Endless Love (den med Brooke Shields i fall det finnes flere med samme tittel). Da alle andre snufset seg gjennom den tragiske delen fikk jeg fniseanfall.

2. Love Actually - har prøvd to ganger men aldri klart å se hele filmen. Jeg finner alltid ut at DETTE gidder jeg ikke .

3. Avatar. Det kuleste var vel tittelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NARNIA!!! Herregud for en kjedelig drittfilm det var. Følte at den aldri ble ferdig!

Anonymkode: ae7ef...ff1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Men...det er jo filmatiseringen av en sann historie, Thor Heyerdahls forskningsekspedisjon over Stillehavet. De kan jo ikke akkurat dikte opp intriger og drama, bare fordi enkelte har behov for action! 

Man kan ikke kalle en slik film oppskrytt, da filmskaperne ikke kan forholde seg til noe annet enn den sanne historien. De fleste kjenner historien, og visste hva de gikk til. Sett dere heller bedre inn i filmen dere skal se neste gang.

Anonymkode: dc1d7...339

Ja men jeg syns den var oppskrytt. Alle snakket om den osv. Ja jeg visste hva jeg gikk til men følte den var veldig hypet opp. Trodde faktisk ikke hele filmen var på en jolle.

Anonymkode: dbf48...727

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av dere forstår jo ikke hva oppskrytt betyr.

Oppskrytt er ikke det samme som dårlig.

Anonymkode: 20363...50f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av dere forstår jo ikke hva oppskrytt betyr.

Oppskrytt er ikke det samme som dårlig.

Anonymkode: 20363...50f

Når det gjelder kon tiki som jeg nevnte så var den bra laget ,bra filmet,flinke skuespillere men den var oppskrytt.jeg syns den fikk mer ros enn den fortjente, men her er sikkert noen heeelt uenig

Anonymkode: dbf48...727

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Us

Hvordan den har greid å få masse priser og nominasjoner og står med hele 6,9 poeng på IMDB er en absolutt gåte.

En like stor gåte som at ingen av de involverte i filmen krevde et bittelite minimum av logikk og tanke i manuset før de gikk i gang og laget filmen.

Anonymkode: 03426...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A Star is Born er den første jeg kommer på.

Endret av Frankenstein1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Frankenstein1 skrev:

A Star is Born er den første jeg kommer på.

Enig her også. Syns ikke nødvendigvis den var dårlig, men følte den fikk langt mer ros og oppmerksomhet enn den fortjente. «Alle» snakket om den, men når jeg så den så bare...meh...🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5200c...9b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 20.36, AnonymBruker skrev:

The notebook. Bra film objektivt sett, bra skuespill, historie, fortelling, det er ikke det. Den bare ga meg ingenting. Traff ikke meg helt, jeg fikk ikke den følelsen som jeg får av liknende filmer. Føler liksom «alle» har en felles enighet om at den er Sååååå fin og trist - gråter hver gang! Mens jeg kjente egentlig ingenting..

Anonymkode: 78132...2c1

Kunne ikke blitt mer enig. Og Ally var jo bare en drittkjerring.

Ellers:

  • Star Wars
  • Star Trek
  • Benjamin Button
  • Inglorious Bastards
  • Det meste med Hugh Grant, Adam Sandler og Colin Firth
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Love Actually. Utrolig kjedelig film. Fatter ikke hvorfor alle visstnok "må" se den før jul? Uforståelig for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Us

Hvordan den har greid å få masse priser og nominasjoner og står med hele 6,9 poeng på IMDB er en absolutt gåte.

En like stor gåte som at ingen av de involverte i filmen krevde et bittelite minimum av logikk og tanke i manuset før de gikk i gang og laget filmen.

Anonymkode: 03426...5dd

Us var jo helt rå! Jeg var redd for dama med den stemmen i sikkert 4 uker etterpå 😂

Anonymkode: 27377...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Men...det er jo filmatiseringen av en sann historie, Thor Heyerdahls forskningsekspedisjon over Stillehavet. De kan jo ikke akkurat dikte opp intriger og drama, bare fordi enkelte har behov for action! 

Man kan ikke kalle en slik film oppskrytt, da filmskaperne ikke kan forholde seg til noe annet enn den sanne historien. De fleste kjenner historien, og visste hva de gikk til. Sett dere heller bedre inn i filmen dere skal se neste gang.

Anonymkode: dc1d7...339

Mitt tips er at man heller ser dokumentaren de laget etter ekspedisjonen. 

Anonymkode: 5d455...6d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som slår meg er alle filmene i The Conjuring-universet. De er skrytt opp og skulle være så skummel. Jeg elsker virkelig skrekkfilmer, men jeg syntes alle filmene fra dette universet var klisjé etter klisjé og det var rett og slett ikke skremmende. Samme med Paranormal Activity-filmene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...