Gå til innhold

Oppskrytte filmer. La oss få utløp for den innestengte aggresjonen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange som ikke skjønner film her?

"Dirty Dancing" har kun vært en tenåringsfavoritt for de som var tenåringer på 80-tallet. Ingen seriøse filmanmeldere gir den god kritikk!

"Endless Love"? Seriøst? Den hanket inn en haug med Razzie-nominasjoner og er så pinlig dårlig at de fleste involverte rødmer i skam bare tittelen blir nevnt.

Romantiske komedier? Seriøst. Med mindre noen sier "The Philadelphia Story", "Roman Holiday" eller "When Harry Met Sally..." er overvurdert, så tar jeg ikke dere seriøst. Hugh Grant? Lol.

Anonymkode: d8993...c91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinitely polar bear er definitivt oppskrytt. Den skal være en så fin film om å leve med bipolar lidelse, men den er stigmatiserende og viser lidelsen på en veldig sort hvitt måte. Jeg synes filmen har alt for lite dybde til å få så mye skryt som den har fått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Mange som ikke skjønner film her?

"Dirty Dancing" har kun vært en tenåringsfavoritt for de som var tenåringer på 80-tallet. Ingen seriøse filmanmeldere gir den god kritikk!

"Endless Love"? Seriøst? Den hanket inn en haug med Razzie-nominasjoner og er så pinlig dårlig at de fleste involverte rødmer i skam bare tittelen blir nevnt.

Romantiske komedier? Seriøst. Med mindre noen sier "The Philadelphia Story", "Roman Holiday" eller "When Harry Met Sally..." er overvurdert, så tar jeg ikke dere seriøst. Hugh Grant? Lol.

Anonymkode: d8993...c91

Helt enig, tror de fleste her ikke skjønner hva som menes med oppskrytt

Anonymkode: cc135...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.4.2020 den 7.38, AnonymBruker skrev:

Pulp Fiction! En film man absolutt ikke kan uttrykke at man ikke liker, da blir det bråk, men jeg synes den er oppskrytt. <snip>

Anonymkode: 798e1...1db

418897956_PulpFiction.thumb.jpg.d3959eed65593d6b74983b7a6ef44a7c.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudfaren. Så utrolig lite originalt og klisjépreget. Mumlende Marlon Brando. Al Pacino leverer som vanlig. Men utrolig oppskrytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
På 14.4.2020 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Good Will Hunting med Matt Damon. 

Hele filmen skulle liksom handle om en ung mann som sliter med potensialet sitt, og hva han egentlig skal gjøre med sitt matematiske intellekt.           

Men så ender hele filmen bare med at han reiser sin vei for å følge kjærligheten, liksom...

Anonymkode: b79e2...f9e

Den filmen hadde jeg helt glemt, hva var liksom så fantastisk med den ? Filmen var bare tragisk kjedelig og teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kågebruker skrev:

Gudfaren. Så utrolig lite originalt og klisjépreget. Mumlende Marlon Brando. Al Pacino leverer som vanlig. Men utrolig oppskrytt. 

Mafiafilmer synes jeg generelt er klisjéfylte, og med overdrevet «gjenbruk» av skuespillere. Men The Godfather kom tross alt for nesten 50 år siden, så jeg kan vanskelig se for meg at den var så veldig uoriginal da den kom. Den er fortsatt en av mine favorittfilmer.

Oppfølgeren synes jeg for den del er litt oppskrytt, men den er fortsatt solid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Kågebruker said:

Gudfaren. Så utrolig lite originalt og klisjépreget. Mumlende Marlon Brando. Al Pacino leverer som vanlig. Men utrolig oppskrytt. 

Rapportert...

Anonymkode: cc135...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The fault in our starts
A walk to remember
La la land
The notebook
Forrest Gump
 

Anonymkode: 867d6...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...