Gå til innhold

Oppskrytte filmer. La oss få utløp for den innestengte aggresjonen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den nye Joker filmen. 

Anonymkode: 072ac...3e4

Den er ikke oppskrytt, dypere mening og filmkunst. Joker fikk Oscar.

Oppskrytte:

Onceupon a time in Hollywood

Avatar 

Love Actually

La La Land

Bridget Jones 

Grease

Inglorious Bastards

Star wars er magisk oh ringers here også, de er ikke oppskkrytte.:)

Anonymkode: 600a8...8e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.7.2019 den 11.13, Isambard skrev:

Ringenes Herre syntes jeg var fantastisk, men så klart: man bør gjerne ha lest bøkene og ha et forhold til det. 

Star Trek sovner jeg i fra hver gang jeg prøver, og jeg ELSKER sjangeren. Jeg VIL forstå hva alt oppstyret handler om, men det går bare ikke.

Det eneste jeg husker er en slags autist ved navn "Spock" som kommer fra en planet hvor ingen har følelser, kun logikk. Så viser det seg har han følelser allikevel, dypt der inne. No shit... hvem skulle trodd???? Denne klisjeen spinner de på opp og i mente.

Men for all del: Det er smartere folk enn meg som lever og ånder for den serien. Snakker flytende "klingon" etc. 

Bare for å nerde litt: De har hele tiden hatt følelser. Det er kulturen der å ikke vise dem. Og de er veldig flinke på å kontrollere dem. "Logikk" er alt for dem. 

Og "Spock" er halvt menneske og halvt "vulcan", så han er nok mer emosjonell utad enn en "fullblods vulcan".

Jeg liker Star Trek, men ikke Star Wars. 

Skjønner ikke hvorfor folk synes Star Wars er så bra. 

Anonymkode: 6d31d...445

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den er ikke oppskrytt, dypere mening og filmkunst. Joker fikk Oscar.

Oppskrytte:

Onceupon a time in Hollywood

Avatar 

Love Actually

La La Land

Bridget Jones 

Grease

Inglorious Bastards

Star wars er magisk oh ringers here også, de er ikke oppskkrytte.:)

Anonymkode: 600a8...8e4

Ingen som skryter så veldig av storien til Avatar. Avatar er fantastisk pga teknologien de har brukt til å lage filmene, og det er det som imponerer folk. Ellers er det jo nesten bare gjenbruk av storien til Pocahontas. 

 

Anonymkode: 6d31d...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alle Quentin Tarantino sine filmer. Mange prater om at han er et geni og helt fantastisk, men jeg tenker egentlig bare meh. Filmene er ikke nødvendigvis dårlige, men så utrolig fantastiske er de ikke.

Samme med Gudfaren-filmene. Skjønner ikke hva som er så fantastisk med dem.

Jeg er enig angående Love Actually. Standard romantisk komedie og jeg får ikke julestemning, men misliker generelt tradisjonen med å se drittfilmer hver eneste jul bare fordi det er tradisjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, glemte Grease og Dirty Dancing. Dirty dancing er ok, men da jeg var yngre så ble noen omtrent fornærmet da jeg sa at jeg ikke synes den eller Grease var spesielt bra. Helt greit å se på.

Kjenner at jeg generelt misliker sånn "denne filmen må du like". Nei, det må jeg ikke.

Ja, da fikk jeg ut litt irritasjon :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lock stock and two smoking barrels og andre filmene av Guy Ritchie. Det skinner gjennom at han er bare bortskjemt umodig guttunge av en mann. 👅 Filmene hans er lager for samme publikum.

Anonymkode: 2eef7...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elaine Marley skrev:

Ja, glemte Grease og Dirty Dancing. Dirty dancing er ok, men da jeg var yngre så ble noen omtrent fornærmet da jeg sa at jeg ikke synes den eller Grease var spesielt bra. Helt greit å se på.

Kjenner at jeg generelt misliker sånn "denne filmen må du like". Nei, det må jeg ikke.

Ja, da fikk jeg ut litt irritasjon :)

Jeg liker ikke moralen i grease. Begynn å røyk og kle deg slutty så vil drømmemannen ha deg 

Endret av Maleficenta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta said:

Jeg liker ikke moralen i grease. Begynn å røyk og kle deg slutty så vil drømmemannen ha deg 

Ja, en av filmene som ikke eldes så bra, i forhold til kvinnesynet. Samme med An officer and a gentleman. 

Anonymkode: 2eef7...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg liker ikke moralen i grease. Begynn å røyk og kle deg slutty så vil drømmemannen ha deg 

Men han forandret seg jo også for henne, sånn at hun ville like han. Så den gikk jo begge veier. (Selvom han begynte å trene da, og hun røyke, var jo en sunnere vei han valgte) 

Anonymkode: ed630...9b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirates of the Caribbean. Har enda ikke klart å komme gjennom en av de uten å sovne. «Alle» sa at de filmene måtte jeg bare se...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Panther, Wonder, The Shawshank Redemption. Gode filmer, men litt oppskrytt etter min mening.

Anonymkode: 8a12c...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir kanskje skutt nå, men viaplay har hatt alle 007 filmene gratis nå, og jeg har sett alle for første gang. Altså, det er ikke dårlig laget, men akk så oppskrytt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

The Shining.

Anonymkode: 5a6d8...cea

Folk tenker veldig ulikt meg inne her . Altså alle er ikke som meg  !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært intressant om folk i samme innlegg kunne nevnt ett par filmer de syns var veldig fine og undervurdert.

Anonymkode: 5c2cc...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest commeilfaut

La la Land og Dirty dancing er allerede nevnt, håpløst overvurdert begge to.

Den engelske pasienten er uansett den mest oppskrytte filmen for meg, jeg kjente depresjonen banke på da jeg hadde sett 30 minutter og forstod at det var over 2 timer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star Wars. Har dog bare sett èn av filmene, men konseptet i seg selv synes jeg er veldig hypet. Klarer ikke å like det. Nå blir jeg sikkert halshugget.🙈

Anonymkode: 91b28...74f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 17.37, Macro skrev:

Dirty Dancing. Fy flate for en møkkafilm. Er til å spy av..

Endelig flere som tenker som meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...