Gå til innhold

Fikk en dårlig vurdering på finn.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en dårlig vurdering på finn.no... Vi hadde helt fin kommunikasjon med høflige fraser, jeg hentet varene til avtalt tid og det var ingen problemer, trodde jeg. Jeg fikk hjelp til å bære, men det var ikke tunge og store ting og selger tilbø seg å gjøre det.

Merker at jeg er ganske irritert men vil lære av det; hva trekker du for når kjøp og salg gjennomføres? 

Er det flere som har fått tilbakemeldinger de er uenige i? Og har dere opplevd at en dårlig vurdering gjør utslag i at selgere ikke vil selge til deg eller at kjøpere blir skeptiske? Hvor mye legger du i tilbakemeldingene på finn.no når du kjøper/selger?

Fader, jeg ønsket å holde perfekt score... :( Og i tillegg tar jeg nok dette litt vel personlig. :P

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en dårlig vurdering på finn.no... Vi hadde helt fin kommunikasjon med høflige fraser, jeg hentet varene til avtalt tid og det var ingen problemer, trodde jeg. Jeg fikk hjelp til å bære, men det var ikke tunge og store ting og selger tilbø seg å gjøre det.

Merker at jeg er ganske irritert men vil lære av det; hva trekker du for når kjøp og salg gjennomføres? 

Er det flere som har fått tilbakemeldinger de er uenige i? Og har dere opplevd at en dårlig vurdering gjør utslag i at selgere ikke vil selge til deg eller at kjøpere blir skeptiske? Hvor mye legger du i tilbakemeldingene på finn.no når du kjøper/selger?

Fader, jeg ønsket å holde perfekt score... :( Og i tillegg tar jeg nok dette litt vel personlig. :P

Anonymkode: 3d088...4b9

Argh fy faen jeg fikk også en 'dårlig' vurdering her om dagen. 7.5. Helt sjukt siden han også skrev dette

'Super selger, god kommunikasjon, kjapp levering og apparatet fungerer utmerket' hvorfor ga han meg ikke topp score da? Ble skikkelig sur for han var egentlig ganske masete og pågående (pensjonist) og jeg dro faktisk og møtte han et sted selv om jeg ikke hadde tid. 

Anonymkode: 9aef9...534

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enda et problem i samfunnet, som er menneskeskapt. Vi skal vurdere hverandre igjen, ikke noe med snapchat, instagram og alle andre hjernedøde apps.

Presset tar aldri slutt.

Sukk. Ta meg tlbake til 80 tallet, da vi levde.

Anonymkode: 4c8d3...26c

Ja, jeg er delvis enig.

På finn.no er det derimot greit at de har begynt med tilbakemeldinger fordi det var så sinnsykt mange rare og frekke folk der. 

Nå er jeg redd for at folk tror det er noe galt med meg... Skulle gjerne visst hva selgeren trakk meg for... Det kjipe er at jeg ga selgeren 10 poeng og oppdaget da jeg kom hjem at det var en feil på det jeg kjøpte. Nå får jeg ikke endret egen vurdering og det er nesten like kjipt som at jeg fikk dårlig av henne, hun fortjente ikke sin 10er.

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en dårlig vurdering på finn.no... Vi hadde helt fin kommunikasjon med høflige fraser, jeg hentet varene til avtalt tid og det var ingen problemer, trodde jeg. Jeg fikk hjelp til å bære, men det var ikke tunge og store ting og selger tilbø seg å gjøre det.

Merker at jeg er ganske irritert men vil lære av det; hva trekker du for når kjøp og salg gjennomføres? 

Er det flere som har fått tilbakemeldinger de er uenige i? Og har dere opplevd at en dårlig vurdering gjør utslag i at selgere ikke vil selge til deg eller at kjøpere blir skeptiske? Hvor mye legger du i tilbakemeldingene på finn.no når du kjøper/selger?

Fader, jeg ønsket å holde perfekt score... :( Og i tillegg tar jeg nok dette litt vel personlig. :P

Anonymkode: 3d088...4b9

Merkelig. Hvorfor skulle selger gi deg som kjøper dårlig vurdering?  

Anonymkode: 7b6f0...2e3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er delvis enig.

På finn.no er det derimot greit at de har begynt med tilbakemeldinger fordi det var så sinnsykt mange rare og frekke folk der. 

Nå er jeg redd for at folk tror det er noe galt med meg... Skulle gjerne visst hva selgeren trakk meg for... Det kjipe er at jeg ga selgeren 10 poeng og oppdaget da jeg kom hjem at det var en feil på det jeg kjøpte. Nå får jeg ikke endret egen vurdering og det er nesten like kjipt som at jeg fikk dårlig av henne, hun fortjente ikke sin 10er.

Anonymkode: 3d088...4b9

Skjønner deg godt jeg. Jeg pleier ikke legge så mye i scoren med mindre det er trekk for betaling el lign. 

Anonymkode: 9aef9...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bare topp tilbakemelding, men tror det skyldes at jeg har så ekstemt høy sosial status. Skjønt; feminister er gale og slår til og med ned på overklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Hvorfor skulle selger gi deg som kjøper dårlig vurdering?  

Anonymkode: 7b6f0...2e3

Aner ikke, faktisk. Jeg kommer ikke på noe som ikke gikk helt som det pleier.

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Argh fy faen jeg fikk også en 'dårlig' vurdering her om dagen. 7.5. Helt sjukt siden han også skrev dette

'Super selger, god kommunikasjon, kjapp levering og apparatet fungerer utmerket' hvorfor ga han meg ikke topp score da? Ble skikkelig sur for han var egentlig ganske masete og pågående (pensjonist) og jeg dro faktisk og møtte han et sted selv om jeg ikke hadde tid. 

Anonymkode: 9aef9...534

Ja, man føler seg skikkelig snytt og urettferdig behandlet.

Har du svart på vurderingen hans? Det er jo mulig. Vet ikke hva jeg skal skrive, og hvis selger skriver noe rart som svar på mitt svar kan det bare gjøre ting verre, så det tør jeg ikke.

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg har solgt utrolig masse i løpet av året som er man aldri fått så mye som en vurdering. Er dette noe nytt?

Over til ts, kan være at selgeren egentlig ikke var så begeistra for å hjelpe ned med det du kjøpte, og egentlig hadde regnet med at du skulle klare det selv.

Anonymkode: 75682...859

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, man føler seg skikkelig snytt og urettferdig behandlet.

Har du svart på vurderingen hans? Det er jo mulig. Vet ikke hva jeg skal skrive, og hvis selger skriver noe rart som svar på mitt svar kan det bare gjøre ting verre, så det tør jeg ikke.

Anonymkode: 3d088...4b9

Har skikkelig lyt til å rapportere vurderingen hans!!! jeg ga han 10 liksom. Haha

Har lyst til å sende han en melding om at han får værsågod forklare seg😂😂😂

Jeg selger MYE på finn og jeg er bestreber meg skikkelig for å få gode tilbakemeldinger. Jeg blir sur når folk ikke gir meg vurdering også

Anonymkode: 9aef9...534

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det verste er at nå sjekka jeg finn'en hans, og han har gjort dette med ALLE han har kjøpt noe av!!!!!! Haha. 

F.eks har han gitt en annen samme score som meg, sånn at hun har 9.7pga han

'Punktlig og flink selger!'WHAT?? ER DETTE LE SABOTEUR fra finn eller

Anonymkode: 9aef9...534

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Jeg har solgt utrolig masse i løpet av året som er man aldri fått så mye som en vurdering. Er dette noe nytt?

Over til ts, kan være at selgeren egentlig ikke var så begeistra for å hjelpe ned med det du kjøpte, og egentlig hadde regnet med at du skulle klare det selv.

Anonymkode: 75682...859

Jeg fikk min første tilbakemelding og vurdering for 2 år siden, men det er bare den senere tiden folk har pleid å gjøre det oftere enn de ikke gjør det. Jeg har alltid fått 10-ere og har mange fine tilbakemeldinger. Så min totale score er ikke totalt ødelagt av dette, men den har fått en ripe i lakken...

Men hvorfor tilby seg å hjelpe hvis det er et stort problem? Det er det jeg ikke forstår... Å bære fra yttergangen og ut i bilen 2 meter unna... For så å klage på det? Dette var en ung dame. Og hun ønsket meg lykke til med kjøpet og vinket meg av gårde! Æsj, kjipt!

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det verste er at nå sjekka jeg finn'en hans, og han har gjort dette med ALLE han har kjøpt noe av!!!!!! Haha. 

F.eks har han gitt en annen samme score som meg, sånn at hun har 9.7pga han

'Punktlig og flink selger!'WHAT?? ER DETTE LE SABOTEUR fra finn eller

Anonymkode: 9aef9...534

Da burde jo Finn se at denne selgeren er problemet og ikke de han kjøper av. Da burde han ikke få lov til å vurdere.

Men sånn er det vel, at folk er folk og vi er forskjellige. Kanskje han ikke gir 10 før han møter selveste Jesus, og selv da har han vel noe å utsette...

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høres det nesten ut som han tror minste vurdering er best? Eller? Det går jo evt. å sende han en melding? 

Anonymkode: adf72...a02

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det verste er at nå sjekka jeg finn'en hans, og han har gjort dette med ALLE han har kjøpt noe av!!!!!! Haha. 

F.eks har han gitt en annen samme score som meg, sånn at hun har 9.7pga han

'Punktlig og flink selger!'WHAT?? ER DETTE LE SABOTEUR fra finn eller

Anonymkode: 9aef9...534

Hvordan kan du se hvilke vurderinger han har gitt andre? Prøvde å finne det på hun her.

Vurderer å kjøpe den tingen de har ute til 10,- og gi en rævva vurdering. 🤣🤣🤣

Uff, jeg får dumme tanker...

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her høres det nesten ut som han tror minste vurdering er best? Eller? Det går jo evt. å sende han en melding? 

Anonymkode: adf72...a02

Det var ikke så ille at det kan være årsaken. :(

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du se hvilke vurderinger han har gitt andre? Prøvde å finne det på hun her.

Vurderer å kjøpe den tingen de har ute til 10,- og gi en rævva vurdering. 🤣🤣🤣

Uff, jeg får dumme tanker...

Anonymkode: 3d088...4b9

Haha, tråden for forsmådde finn-brukere😂

Du går på brukeren, på deres vurderinger, så går du på den som vurderte personen og finner vurderingen der.  La oss si at han her heter Arild. 

Jeg trykker på Arild, på vurderingene hans. Så har feks Siri gitt han vurdering på 10. Da trykker du på Siri og hennes vurderinger og finner Arilds vurdering. 

Vurdering er for meg 'viktig'for jeg tenker at om en kjøper skal  kjøpe f.eks en Billy bokhylle av meg med 9.7 eller Arild med 10, så er det mest logisk at kjøper handler med Arild og ikke meg.

Anonymkode: 9aef9...534

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, tråden for forsmådde finn-brukere😂

Du går på brukeren, på deres vurderinger, så går du på den som vurderte personen og finner vurderingen der.  La oss si at han her heter Arild. 

Jeg trykker på Arild, på vurderingene hans. Så har feks Siri gitt han vurdering på 10. Da trykker du på Siri og hennes vurderinger og finner Arilds vurdering. 

Vurdering er for meg 'viktig'for jeg tenker at om en kjøper skal  kjøpe f.eks en Billy bokhylle av meg med 9.7 eller Arild med 10, så er det mest logisk at kjøper handler med Arild og ikke meg.

Anonymkode: 9aef9...534

Takk!

Da fant jeg ut at denne selgeren gir dårlige vurderinger til alle. Lik som han du solgte til anonym..534.

Men fint at jeg fant ut av dette nå, for da skal jeg bruke dette trikset neste gang jeg kjøper eller selger. Med mindre det er noe jeg absolutt må ha skal jeg aldri kjøpe eller selge noe til folk som har for vane å gi dårlige vurderinger.

Hva folk har for vane å gi i tilbakemelding burde bli like synlig som hva de får selv.

Anonymkode: 3d088...4b9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk!

Da fant jeg ut at denne selgeren gir dårlige vurderinger til alle. Lik som han du solgte til anonym..534.

Men fint at jeg fant ut av dette nå, for da skal jeg bruke dette trikset neste gang jeg kjøper eller selger. Med mindre det er noe jeg absolutt må ha skal jeg aldri kjøpe eller selge noe til folk som har for vane å gi dårlige vurderinger.

Hva folk har for vane å gi i tilbakemelding burde bli like synlig som hva de får selv.

Anonymkode: 3d088...4b9

Har skikkelig sympati. Skulle gjerne kjøpt den greia de har for 10 spenn for deg og gitt de en drittvurdering. 

Anonymkode: 9aef9...534

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...