Gå til innhold

Aldri kjærestemateriale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.7.2019 den 22.33, Lostintranslation skrev:

Jeg tenker at med menn så er det ikke så veldig mange ting som spiller inn i valg av dame. Menn har gjerne ikke en smørbrødliste som utgangspunkt - med det mener jeg ikke at de er mindre kresne, bare at det hviler på færre punkter.

Ganske enkelt: utseende og samvær. Først og fremst; finner jeg henne fysisk attraktiv, er hun pen, søt og sexy og tenner jeg på henne? Og sekundært: trives jeg i hennes selskap? Har vi det gøy, er hun interessant, klikker vi, kan jeg være meg selv og vil jeg være rundt henne hele tiden? 

Man kan være pen men rett og slett litt kjedeig og intetsigende og være rundt, eller man kan være morsom men ikke fysisk attraktiv nok til at han føler at han vil låse seg til deg. 

Hans valgmuligheter på markedet er jo også klart en faktor her. 

Forelskelse er jo ikke varig, men det er innledningen til de fleste forhold. Og forelskelse er ikke annet enn en kjemisk reaksjon som oppstår når vi får bekreftelse (litt, ikke for mye), fra noen vi oppfatter som litt utenfor vår liga. At han tenker at denne dama er så nydelig og så utrolig kul at jeg må bare gjøre det jeg kan for at hun skal bli min.

På godt og vondt, opplever man ikke at menn blir forelsket, så har man ikke tikket av på disse tingene. Kanskje er du ikke helt hans type fysisk, kanskje var sexen litt 'meh', kanskje er du veldig tilgjengelig og litt kjedelig.

Kanskje har dere rett og slett ikke pang kjemi, og din standard for hva som er "god kjemi" er lavere enn hans. Det tror jeg er ganske vanlig. Jeg har også opplevd å være på date med menn som i etterkant syntes vi hadde det veldig hyggelig, mens det for meg bare var "ok". Til sammenlikning har jeg vært på dater som varte i seks timer, der vi satt og lo og snakket om alt mellom himmel og jord. Du merker det når det smeller.

Jeg er ikke TS, men er i noenlunde samme situasjon som henne. Har datet mye de siste årene og opplevd hver gang jeg har begynt å like noen (fire stykker) at de trekker seg unna. Har du noen generelle tips til oss? Kan vi gjøre noe for å bli mer attraktive? Eller for å finne «riktig» type menn? Svaret ditt over ga mening og du virker som du har god peiling 😄

Anonymkode: f88fe...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...