Gå til innhold

Aldri kjærestemateriale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Lostintranslation skrev:

Det er to ting: attraktivitet og samvær. Det har jeg jo skrevet.

Jeg har også skrevet at menn er ikke mindre kravstore (står jo ordrett...). De har bare kravene fordelt på færre ting. 

Attraktiv, pen og sexy er jo det samme: attraktivitet.

Er det ikke dette alle ser etter da? Det er jo de to viktigste tingene. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 10891...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor har ikke kvinner lov til å ha lyst på en kjæreste de faktisk tenner på? Et forhold der damen ikke tenner på mannen har jo heller ingen fremtid. Så da blir det jo sånn? 

Anonymkode: 00c85...201

Det har de vel, men da må de finne seg i å være langt bak i køen hos en av de få, men velbrukte mennene som er "bra nok". All den tid forskjellen mellom hvor mange kvinner og menn som anser kandidater av det andre kjønnet som pene er så stor blir det slik. Mennesker er nok likere andre dyr enn vi liker å tro. For å generalisere og forenkle er det sånn at menn vil bare ha seg ei dame, mens kvinner vil ha den flotteste mannen. Det er mistenkelig like dyreverdenen, der hunnene gjør seg vanskelige og hannene må kjempe febrilsk for oppmerksomheten.

Anonymkode: 985df...ae8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et resultat av kvinnens seksuelle frigjøring og feminisme.

En trenger ikke lenger å være i et seriøst forhold for å få tilgang på sex og menn utnytter det til det fulle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor har ikke kvinner lov til å ha lyst på en kjæreste de faktisk tenner på? Et forhold der damen ikke tenner på mannen har jo heller ingen fremtid. Så da blir det jo sånn? 

Anonymkode: 00c85...201

Jo. Man velger jo selv. Men kanskje er den perfekte kjæresten ikke helt den man tror. 

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, hocane skrev:

En trenger ikke lenger å være i et seriøst forhold for å få tilgang på sex og menn utnytter det til det fulle.

Fint. Så slipper man å gifte seg med folk som bare vil pule.

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

På tide lete i andre miljøer. Lete etter andre typer menn. Ikke det du vanligvis går etter...

Anonymkode: b8be1...9c6

Vet du, dette har jeg testet og det feila så totalt. 

Anonymkode: a15ce...83b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle likt å bare blitt introdusert for dere som plages. Si rett ut hva jeg tenker som er off med dere eller prospektene deres. Mange her legger skyld hos kvinnene men jeg tror det ligger i utvelgelsesprosessen et sted. Er ingen i 30årene ,verken menn eller kvinner, som er SÅ opptatt av utseende

Anonymkode: 2b7ed...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, dette har jeg testet og det feila så totalt. 

Anonymkode: a15ce...83b

Hva så? Det du vanligvis gjør,fungerer jo ikke heller...så noe nytt må til.

Anonymkode: a922c...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FactsOverFeelings skrev:

Gjesp
Du går etter menn utenfor din liga
De har ingenting imot å ha sex med deg, eller å ha deg mens de leter etter noe på eget nivå

Er det dårlig gjort? Absolutt

Fy faen så lei jeg er av å høre det der. Se deg rundt! Norge har drøssevis av attraktive kvinner. De er overalt og veldig mange av dem lever alene og tror som ts: at de ikke er bra nok for noen fordi norske menn ikke vil ha forhold. Men norske kvinner er ikke bare pene fordi de er flink å ta vare på seg selv, de er også som regel velutdannet og selvstendig, i mye større grad enn mennene her. Herregud da. Menn her er faktisk ganske ekle på det jevne! Dere har altfor mye østrogen, har digre ekle rumper som ligner kvinne-romper, vil aldri ha sex, dere kan ingenting praktisk, er late og kjedelige og vil ingenting! Dere kan ikke engang kjøre bil eller rense en sluk, langt mindre skifte en list! Faktisk er det rimelig langt mellom menn som i det hele tatt er normal! Og enda lengre mellom menn som er attrakitv på noen måte. Mens der er drøssevis av pene, smarte kvinner som endatil er hyggelige og kan ting. Kvinner går altfor langt ned i standard som det er! Det ser du veldig godt på par rundt deg om du bare løfter blikket fra ditt eget navlelo. Som regel er det kvinnene som trekker hele lasset helt alene. Mens mannen helst skal ha uke-lønn for å passe sine egne barn.

Anonymkode: 53fea...126

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har noen år på deg ennå, men det kan være greit å begynne tenke på plan b. Vi er mange som ikke er gode nok for menn og som få finne annen mening med livet. 

Anonymkode: 00c85...201

Menn har en sånn idiotisk tanke om at det er kvinnene som velger og at det er mennene som blir valgt. Det er reinspekka bullshit. Er selv evig singel fordi jeg ikke er attraktiv nok. Joda, kan jo bli sammen med en mann i 40 årene som bor hjemme med foreldrene sine, er sykelig overvektig, ikke har jobb eller utdannelse eller mål og mening og bare holder på å dø sakte basically, men man vil jo ha en viss lidenskap og kjærlighet i livet. 

Anonymkode: 0f086...2f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? Det du vanligvis gjør,fungerer jo ikke heller...så noe nytt må til.

Anonymkode: a922c...c03

Men da synes jeg helt ærlig det er bedre å ha noen hete dates med en type du er tiltrukket av enn noen lame dates med en fyr du ikke egentlig liker.

Anonymkode: a15ce...83b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn her er faktisk ganske ekle på det jevne! Dere har altfor mye østrogen, har digre ekle rumper som ligner kvinne-romper, vil aldri ha sex, dere kan ingenting praktisk, er late og kjedelige og vil ingenting! Dere kan ikke engang kjøre bil eller rense en sluk, langt mindre skifte en list! Faktisk er det rimelig langt mellom menn som i det hele tatt er normal! Og enda lengre mellom menn som er attrakitv på noen måte. 

Anonymkode: 53fea...126

Hehehe... Riktignok kan menn være idioter, men den tiraden var litt drøy. 

Mange menn liker ihvertfall sex 🍆😅 og kan kjøre bil 🚗

Anonymkode: a922c...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Fy faen så lei jeg er av å høre det der. Se deg rundt! Norge har drøssevis av attraktive kvinner. De er overalt og veldig mange av dem lever alene og tror som ts: at de ikke er bra nok for noen fordi norske menn ikke vil ha forhold. Men norske kvinner er ikke bare pene fordi de er flink å ta vare på seg selv, de er også som regel velutdannet og selvstendig, i mye større grad enn mennene her. Herregud da. Menn her er faktisk ganske ekle på det jevne! Dere har altfor mye østrogen, har digre ekle rumper som ligner kvinne-romper, vil aldri ha sex, dere kan ingenting praktisk, er late og kjedelige og vil ingenting! Dere kan ikke engang kjøre bil eller rense en sluk, langt mindre skifte en list! Faktisk er det rimelig langt mellom menn som i det hele tatt er normal! Og enda lengre mellom menn som er attrakitv på noen måte. Mens der er drøssevis av pene, smarte kvinner som endatil er hyggelige og kan ting. Kvinner går altfor langt ned i standard som det er! Det ser du veldig godt på par rundt deg om du bare løfter blikket fra ditt eget navlelo. Som regel er det kvinnene som trekker hele lasset helt alene. Mens mannen helst skal ha uke-lønn for å passe sine egne barn.

Anonymkode: 53fea...126

Er også sykt lei av å lese og høre det. En vakker kvinne fortjener en vakker mann, uten at hu skal gå ned i krava og krype for en eller annen svært lite attraktiv tølper, da er det bedre å være alene. 

Anonymkode: cf65f...2ce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

29 år. ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

Da har du flere år igjen på å få barn.

Anonymkode: 5b033...abf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er også sykt lei av å lese og høre det. En vakker kvinne fortjener en vakker mann, uten at hu skal gå ned i krava og krype for en eller annen svært lite attraktiv tølper, da er det bedre å være alene. 

Anonymkode: cf65f...2ce

Er det de eneste to typene menn som finnes? Blendende vakre vs stygge?

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hocane skrev:

Dette er et resultat av kvinnens seksuelle frigjøring og feminisme.

En trenger ikke lenger å være i et seriøst forhold for å få tilgang på sex og menn utnytter det til det fulle.

Kvinners seksuelle frigjøring og feminisme har da ingenting med dette å gjøre. Men forklar deg!

Men du har helt rett i at menn utnytter tilgang til sex.

Endret av juliet capulet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe... Riktignok kan menn være idioter, men den tiraden var litt drøy. 

Mange menn liker ihvertfall sex 🍆😅 og kan kjøre bil 🚗

Anonymkode: a922c...c03

Om du sier 50%, så er det fremdeles mange. Og når du sier menn kan være idioter, så snakker du om alle.  Hvor bra høres det ut? M50

Anonymkode: c0e48...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å glede deg over at venninnene dine får det flott med mennene sine? Istedet for å fokusere på det negative så bør du heller være glad på andres vegne og så skal du se at gleden smitter over på deg og du føler deg bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det de eneste to typene menn som finnes? Blendende vakre vs stygge?

Anonymkode: a922c...c03

Nei, men slik det blir beskrevet skulle man tro det. En vakker kvinne (for en dame som konstant hører hun er vakker og veldig pen av begge kjønn er som regel nettopp det) skal gå ned i krav og gå for han ingen damer liker hver gang menn ikke ønsker mer enn sex med de. Aldri blir det skrevet at kanskje det er mennene som er problemet og følelsesmessig avstumpet, og hun bør gå for en annen vakker mann, som fortjener nettopp henne. 

Anonymkode: cf65f...2ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikter du for høyt? Jeg vil anbefale deg å finne noen som er mindre attraktiv enn deg selv. En som er overlykkelig over å ha deg. Skikkelig geeks har ofte godt betalte jobber og fine verdier. Finn deg en sånn og gjør ham til en gud, så skal du se at du får et godt liv 😉 

Anonymkode: eda35...e07

Dette er et godt råd. Jeg er selv en såkalt attraktiv dame. Men ingen var bra nok for meg. Jeg siktet alt for høyt. Var derfor alene i ti år. Og ante ikke at det var mine krav som var feiken.

Endte opp med å gifte meg med en som er lavere enn meg, ikke noe spesielt kjekk og som absolutt i utgangspunktet ikke er noe jeg ville ha snudd meg etter. Var redd jeg aldri kom til å tenne på han.

Men kjærligheten klarer man ikke å styre. Vi passer godt sammen, selv om vi er et merkelig par.  Og vi forguder hverandre. Har aldri blitt behandlet så bra som av en mann som han. Og for meg er han verdens beste. Når man får gjensidige følelser, så blir også den seksuelle kjemien god. 

 Han elsker å ta meg med ut for å vise meg frem.  For han er overlykkelig over å ha meg. Og jeg unner virkelig alle damer å bli behandlet så bra. 

Så anbefaler deg å ta dette rådet med i betraktning.

Anonymkode: 54d4f...22a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...