Gå til innhold

Aldri kjærestemateriale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldre menn har fått alle barna de vil ha.

Anonymkode: a922c...c03

Vel ikke alle. Vet om en mann som ikke har barn enda selv om han er 46. Og man kan alltids lage en til eller adoptere Et barn eller få fosterbarn og man kan være en stemor. Eller være et avlastnings hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Fy faen så lei jeg er av å høre det der. Se deg rundt! Norge har drøssevis av attraktive kvinner. De er overalt og veldig mange av dem lever alene og tror som ts: at de ikke er bra nok for noen fordi norske menn ikke vil ha forhold. Men norske kvinner er ikke bare pene fordi de er flink å ta vare på seg selv, de er også som regel velutdannet og selvstendig, i mye større grad enn mennene her. Herregud da. Menn her er faktisk ganske ekle på det jevne! Dere har altfor mye østrogen, har digre ekle rumper som ligner kvinne-romper, vil aldri ha sex, dere kan ingenting praktisk, er late og kjedelige og vil ingenting! Dere kan ikke engang kjøre bil eller rense en sluk, langt mindre skifte en list! Faktisk er det rimelig langt mellom menn som i det hele tatt er normal! Og enda lengre mellom menn som er attrakitv på noen måte. Mens der er drøssevis av pene, smarte kvinner som endatil er hyggelige og kan ting. Kvinner går altfor langt ned i standard som det er! Det ser du veldig godt på par rundt deg om du bare løfter blikket fra ditt eget navlelo. Som regel er det kvinnene som trekker hele lasset helt alene. Mens mannen helst skal ha uke-lønn for å passe sine egne barn.

Anonymkode: 53fea...126

TL:DR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

If you ever want to scare off a man just be really loving and loyal. They fucking hate that! Hilsen en i samme båt som deg, ts.

Anonymkode: eb121...b4a

Dette er faktisk synd men sant. Skal du beholde en mann så vær en kald isprinsesse og en bitch så kommer de løpende etter deg. Failer aldri.

Anonymkode: 265df...524

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et godt råd. Jeg er selv en såkalt attraktiv dame. Men ingen var bra nok for meg. Jeg siktet alt for høyt. Var derfor alene i ti år. Og ante ikke at det var mine krav som var feiken.

Endte opp med å gifte meg med en som er lavere enn meg, ikke noe spesielt kjekk og som absolutt i utgangspunktet ikke er noe jeg ville ha snudd meg etter. Var redd jeg aldri kom til å tenne på han.

Men kjærligheten klarer man ikke å styre. Vi passer godt sammen, selv om vi er et merkelig par.  Og vi forguder hverandre. Har aldri blitt behandlet så bra som av en mann som han. Og for meg er han verdens beste. Når man får gjensidige følelser, så blir også den seksuelle kjemien god. 

 Han elsker å ta meg med ut for å vise meg frem.  For han er overlykkelig over å ha meg. Og jeg unner virkelig alle damer å bli behandlet så bra. 

Så anbefaler deg å ta dette rådet med i betraktning.

Anonymkode: 54d4f...22a

Samme her 🥰 

Jeg har blitt behandlet som en prinsesse i alle år, og vi har det fantastisk sammen. Og jeg blir bare mer og mer forelsket i denne mannen som er så snill og god med meg. 

Anonymkode: eda35...e07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, KapteinJ skrev:

Er vist veldig mange damer her som får høre hele tiden at de er pene og sexy osv som sliter veldig på markedet. Jeg lurer på om det kan være en greie at dere har venner som overvurderer utseendet deres og/eller at dere er for selektiv når det kommer til partner. 

Det er som sagt en kjensgjerning at i det andre kjønns øyne er kvinner mer attraktive enn menn. Dvs en gjennomsnittlig pen jente  mener hun bør få en gjennomsnittlig pen mann, her kommer problemet bare 1/5 menn regnes av kvinner som gjennomsnittlig pen, blant kvinner derimot er rundt halvparten over/under snittet i følge menn. Dette fører jevnlig til at kvinner setter kravene sine høyere enn realistisk. Om en legger høyere utdanning som et krav på toppen av dette igjen blir skjevfordelingen bare enda verre (forskning viser også at kvinner helst ikke vil være i forhold med menn av lavere utdanning enn de selv).

Litt mer om denne problemstillingen kan du lese her (i denne studien brukte de data fra Tinder):

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

 

Begynner å bli litt oppgitt over hvor mange KG folk som i forsøket på å være støttende utelukker den mest sannsynlige årsaken til at kvinner ikke finner seg en mann. Når problemet vedvarer over lengre tid er det bedre å se seg selv i speilet enn å klage på at alle mennene du møter.

Og jeg begynner å bli oppgitt over å få høre dette svaret. Ja det gjelder for noen men ikke alle. De fleste som blir valgt bort av menn er fordi de ikke er perfekte babes.

Når jeg er ute med venninner som er penere blir jeg fullstendig ignorert og når de pene venninnene sier de har type, ja da er jeg god nok til å prate med. Mange menn jeg kunne likt men som går etter alle andre enn meg. Skjønn at menn er kresne og kravstore og at det ikke alltid handler om prinsesser som vil ha en prins.

Anonymkode: 265df...524

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et godt råd. Jeg er selv en såkalt attraktiv dame. Men ingen var bra nok for meg. Jeg siktet alt for høyt. Var derfor alene i ti år. Og ante ikke at det var mine krav som var feiken.

Endte opp med å gifte meg med en som er lavere enn meg, ikke noe spesielt kjekk og som absolutt i utgangspunktet ikke er noe jeg ville ha snudd meg etter. Var redd jeg aldri kom til å tenne på han.

Men kjærligheten klarer man ikke å styre. Vi passer godt sammen, selv om vi er et merkelig par.  Og vi forguder hverandre. Har aldri blitt behandlet så bra som av en mann som han. Og for meg er han verdens beste. Når man får gjensidige følelser, så blir også den seksuelle kjemien god. 

 Han elsker å ta meg med ut for å vise meg frem.  For han er overlykkelig over å ha meg. Og jeg unner virkelig alle damer å bli behandlet så bra. 

Så anbefaler deg å ta dette rådet med i betraktning.

Anonymkode: 54d4f...22a

Men ettersom du er vakker og han ikke er attraktiv, så regner jeg med han ønsker mye sex nå som han har sjansen. Hvordan er det da, å ligge med en fyr du ikke er tiltrukket av? Jeg er litt som deg, kanskje ikke så vakker, men jeg blir regelrett kvalm av tanken på å låse meg i en situasjon der jeg jevnlig må ha sex med en mann jeg ikke liker. For meg er det bedre å være alene og barnløs, faktisk. Jeg trenger heller ikke noen andre til å behandle meg som en prinsesse etter som jeg fullt ut er komfortabel med og liker meg selv. 

Hva tenker du? 

Anonymkode: 00c85...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med sex ved første date? 

Anonymkode: d14fe...af1

det er skikkelig dust og veldig umodent. Sex er kun det begjærlige, handler ikke om relasjonsbygging. Hvor mange er det som ikke får skam følelse etterpå liksom, og er det rart mange ender opp hos psykolog med følelses problemer. 

Da kan jeg spørre hvorfor ikke vente med sex til man forstår man er for hverandre?

date på sex er skikkelig barnehage generasjon. 

Anonymkode: 5a2d5...6a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver dette innlegget med tårer. Det er 5. gangen jeg har datet noen, hvor det viser seg på et vis at jeg ikke er god nok for ham. Jeg vet at noen menn er drittsekker, men når det skjer så ofte så må det jo feile meg noe. Hva gjør at jeg er den eneste i venninnegjengen som aldri får opplevd gjensidig kjærlighet? Det er ikke et retorisk spørsmål, jeg vil virkelig ha svar på hva som er så forferdelig med meg. Jeg trodde jeg gjorde alt riktig denne gangen. Jeg ventet med sex til jeg fikk bekreftelse på at han likte meg, jeg er renslig, hyggelig, støttende og prøver genuint å være den beste utgaven av meg selv og det er aldri bra nok. Hvordan kan jeg finne ut dette? Jeg er så redd for å ende opp alene og barnløs. Klokka tikker og jeg har aldri vært sammen med noen i mer enn kanskje 2 måneder.

Anonymkode: 39e9a...a5f

Jeg datet sånn 30-40 menn før jeg fant drømmemannen 😊 du vil finne han du også. Bare vært tålmodig, ikke gi opp, og ikke gi deg selv skylden. Noe er tilfeldigheter, noen trenger lang tid for å finne ut om man passer sammen, noen syns bare det er gøy å treffe andre uten forpliktelser mens andre bare vil pule rundt. Det er mange som ikke er ærlige med hva de ønsker heller. Det trenger de ikke heller, bare du er ærlig med deg selv. 

Vis hvem du er, vær deg selv, vær tydelig på hva du selv vil og del noen drømmer 😊

Så ordner det seg nok fortere enn du tror.

Anonymkode: 5e530...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man kun vil bli sammen med menn man tenner seksuelt på, men der det emosjonelle ikke er på plass, så vil ikke forholdet vare lenge. 

Folk har en tendens til å kun gå for det seksuelle og så blir de frustrert fordi det andre ikke fungerer. En kombo kanskje. 

Anonymkode: b478f...1e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men ettersom du er vakker og han ikke er attraktiv, så regner jeg med han ønsker mye sex nå som han har sjansen. Hvordan er det da, å ligge med en fyr du ikke er tiltrukket av? Jeg er litt som deg, kanskje ikke så vakker, men jeg blir regelrett kvalm av tanken på å låse meg i en situasjon der jeg jevnlig må ha sex med en mann jeg ikke liker. For meg er det bedre å være alene og barnløs, faktisk. Jeg trenger heller ikke noen andre til å behandle meg som en prinsesse etter som jeg fullt ut er komfortabel med og liker meg selv. 

Hva tenker du? 

Anonymkode: 00c85...201

Jeg er ble sammen med en som var noen hakk ned fra meg, men han er på ingen måte ekkel eller stygg. Han er en deilig mann, men ikke høy og mørk som man gjerne trakter etter. Jeg tenner veldig på ham likevel. Og mer og mer etter som årene går og han har behandlet meg så bra. Noen ting som personlig hygiene og sunnhet må være på plass uansett da. Men man må ikke velge en 9'er eller 10'er selv om man selv kanskje er det.

Anonymkode: eda35...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor har ikke kvinner lov til å ha lyst på en kjæreste de faktisk tenner på? Et forhold der damen ikke tenner på mannen har jo heller ingen fremtid. Så da blir det jo sånn? 

Anonymkode: 00c85...201

Det er jo lov å ha lyst på kjæreste som er pen? Ingen som har sagt noe annet.

Men dette er et innlegg der ei dame spør hvorfor "ingen" vil være kjæreste med henne. Et sannsynlig grunn er jo at hun kun er interessert i menn som er for attraktive til at hun kan få dem.

Det er lov å ha utseendekrav, og det er lov å klage om at det bare blir sex, og det er lov å svare på spørsmålet til ts. 

Anonymkode: bc5e3...f35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ble sammen med en som var noen hakk ned fra meg, men han er på ingen måte ekkel eller stygg. Han er en deilig mann, men ikke høy og mørk som man gjerne trakter etter. Jeg tenner veldig på ham likevel. Og mer og mer etter som årene går og han har behandlet meg så bra. Noen ting som personlig hygiene og sunnhet må være på plass uansett da. Men man må ikke velge en 9'er eller 10'er selv om man selv kanskje er det.

Anonymkode: eda35...e07

OK, men da skjønner jeg deg mer. Jeg forventer heller ikke at menn skal være perfekte da jeg har selvinnsikt nok til å forstå at de velger andre enn meg. Men kvalme og ekle menn klarer jeg ikke. Og forventningen i samfunnet om at jeg nettopp skal klare å danne et seksualliv og et familie med slike menn gjør meg virkelig uvel. 

Anonymkode: 00c85...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ettersom du er vakker og han ikke er attraktiv, så regner jeg med han ønsker mye sex nå som han har sjansen. Hvordan er det da, å ligge med en fyr du ikke er tiltrukket av? Jeg er litt som deg, kanskje ikke så vakker, men jeg blir regelrett kvalm av tanken på å låse meg i en situasjon der jeg jevnlig må ha sex med en mann jeg ikke liker. For meg er det bedre å være alene og barnløs, faktisk. Jeg trenger heller ikke noen andre til å behandle meg som en prinsesse etter som jeg fullt ut er komfortabel med og liker meg selv. 

Hva tenker du? 

Anonymkode: 00c85...201

Har du i det hele tatt lest innlegget mitt? Hvor står det at jeg ikke er tiltrukket av han? Skal love deg at man blir tiltrukket når man føler kjærlighet. Og jeg har alltid vært kresen. Men alt dette blir glemt når man finner noen man føler sterkt for. 

Jeg også valgte å være singel, fremfor å ha noen jeg ikke følte noe for. Og jeg trenger heller ikke å bli behandlet som en prinsesse. Men garanterer at når du finner noen som gjør det,så føles det veldig fint også. man får flere fordeler av å ha noen som er litt utenfor ens normale liga. 

Så jeg står for det jeg sier. Ikke noe poeng i å sikte for høyt. De beste mennene er faktisk de som ingen snur seg etter. For meg er han verdens beste mann.

Og utseendet på han eller meg har ingenting å si. Han her kunne ha sett ut som en potetsekk. Jeg hadde vært like glad i han.

Poenget her er at man definitivt bør gi de mennene som ligger såkalt under ens liga en sjanse. I ti år var jeg på leting etter det perfekte. Siktet for høyt. 

Anonymkode: 54d4f...22a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her 🥰 

Jeg har blitt behandlet som en prinsesse i alle år, og vi har det fantastisk sammen. Og jeg blir bare mer og mer forelsket i denne mannen som er så snill og god med meg. 

Anonymkode: eda35...e07

Jeg også! 😍 Var superbabe og fant meg en fyr som var skikkelig nerd, ikke så kjekk, og generelt hadde veldig lite dametekke. Var flere som stusset på "hva jeg så i ham" (fikk jeg høre fra en venninne på fest).

Femten år etterpå er jeg missunnet av de fleste venninnene mine, han er kjekkere enn noensinne, (inkl bra stil og hår nå, med min hjelp), men han er også en fantastisk ektemann som behandler meg som en prinsesse, en fantastisk far, dritgod i senga (han elsker å glede meg på alle måter), handy, smart, og nerdefaktoren resulterte i en svært innbringende jobb. 😍

Noen mente at jeg valgte nedover, men de tok feil, jeg bare fant meg en ekte skatt i stedet for alt juggelet som kanskje blinket mer ved første øyekast.. 

Anonymkode: fb368...9c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Vel ikke alle. Vet om en mann som ikke har barn enda selv om han er 46. Og man kan alltids lage en til eller adoptere Et barn eller få fosterbarn og man kan være en stemor. Eller være et avlastnings hjem.

Man får ikke adoptere når man er så gammel. 

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Kanskje du utstråler desperasjon eller at du pusher for hardt for å få dypere forpliktelse?

Damer som pusher for hardt etter forpliktelse er like tragiske som desperate kåte menn som vil ha sex. Megaturnoff

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.7.2019 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Hva mener DU? Jeg har ikke tenkt å "finne meg en annen mening i livet" fordi jeg "ikke er bra nok for menn". Selvfølgelig er jeg bra nok for menn! Alle kvinner er bra nok for menn! ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

Er alle menn bra nok for damer også?

Anonymkode: d9ff0...180

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:
On 7/19/2019 at 4:46 PM, AnonymBruker said:

Hva mener DU? Jeg har ikke tenkt å "finne meg en annen mening i livet" fordi jeg "ikke er bra nok for menn". Selvfølgelig er jeg bra nok for menn! Alle kvinner er bra nok for menn! ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

Er alle menn bra nok for damer også?

😂

De fleste damer mener de har rett / krav på en kjekk mann, uavhengig av eget utseende. Siden det er ca. like mange menn som kvinner går ikke regnestykket opp. Det blir ganske få menn som skal deles mellom alle damene på den måten, selv når det kun er snakk om sex.

Tinderskade er vel navnet på denne diagnosen.

Anonymkode: bc5e3...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

😂

De fleste damer mener de har rett / krav på en kjekk mann, uavhengig av eget utseende. Siden det er ca. like mange menn som kvinner går ikke regnestykket opp. Det blir ganske få menn som skal deles mellom alle damene på den måten, selv når det kun er snakk om sex.

Tinderskade er vel navnet på denne diagnosen.

Anonymkode: bc5e3...f35

Dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: cf65f...2ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, July 20, 2019 den 18.14, AnonymBruker skrev:

 Dummeste jeg har hørt. 

 Anonymkode: cf65f...2ce

Velkommen til Kvinneguiden! 

Er vel i ett nøtteskall det her... 

Anonymkode: 92aa8...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...