Gå til innhold

Aldri kjærestemateriale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette innlegget med tårer. Det er 5. gangen jeg har datet noen, hvor det viser seg på et vis at jeg ikke er god nok for ham. Jeg vet at noen menn er drittsekker, men når det skjer så ofte så må det jo feile meg noe. Hva gjør at jeg er den eneste i venninnegjengen som aldri får opplevd gjensidig kjærlighet? Det er ikke et retorisk spørsmål, jeg vil virkelig ha svar på hva som er så forferdelig med meg. Jeg trodde jeg gjorde alt riktig denne gangen. Jeg ventet med sex til jeg fikk bekreftelse på at han likte meg, jeg er renslig, hyggelig, støttende og prøver genuint å være den beste utgaven av meg selv og det er aldri bra nok. Hvordan kan jeg finne ut dette? Jeg er så redd for å ende opp alene og barnløs. Klokka tikker og jeg har aldri vært sammen med noen i mer enn kanskje 2 måneder.

Anonymkode: 39e9a...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikter du for høyt? Jeg vil anbefale deg å finne noen som er mindre attraktiv enn deg selv. En som er overlykkelig over å ha deg. Skikkelig geeks har ofte godt betalte jobber og fine verdier. Finn deg en sånn og gjør ham til en gud, så skal du se at du får et godt liv 😉 

Anonymkode: eda35...e07

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: a922c...c03

29 år. ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikter du for høyt? Jeg vil anbefale deg å finne noen som er mindre attraktiv enn deg selv. En som er overlykkelig over å ha deg. Skikkelig geeks har ofte godt betalte jobber og fine verdier. Finn deg en sånn og gjør ham til en gud, så skal du se at du får et godt liv 😉 

Anonymkode: eda35...e07

Jeg synes jeg fortjener å være sammen med noen jeg tenner seksuelt på. Har alltid fått komplimenter på utseendet og kroppen min, så akkurat det tror jeg ikke er problemet . ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen år på deg ennå, men det kan være greit å begynne tenke på plan b. Vi er mange som ikke er gode nok for menn og som få finne annen mening med livet. 

Anonymkode: 00c85...201

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at de du dater er klare for forhold? De er ikke bare sånne som ikke er klare til å forplikte seg? 

Eller at du vil litt for mye litt for fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

29 år. ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

Da har du enda tid. 

Kanskje prøve andre typer menn enn før. 

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har noen år på deg ennå, men det kan være greit å begynne tenke på plan b. Vi er mange som ikke er gode nok for menn og som få finne annen mening med livet. 

Anonymkode: 00c85...201

??? Nei. ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel i åtte år før jeg møtte mannen min. Hadde de samme tankene som deg i den perioden. Ble jeg oppfattet som desperat? Var jeg ikke pen nok? Kul nok? Etc. 

Nå innser jeg at jeg faktisk bare hadde Max uflaks, en var drittsekk, en likte meg godt men ikke nok(fortsatt venn med han), en var ikke kommet over en eks, en kuttet kontakten fordi han ga meg klamydia, en hadde kjæreste(dette visste ikke jeg(drittsekk han også)) og en som flyttet bort før det ble noe.  

Tenk igjennom de du har datet, er du tiltrukket av menn som er dritt? Er det uheldige omstendigheter som gjør at du har uflaks? 

Sikker på at de ikke har noe med personligheten eller utseende ditt å gjøre. 

Ikke mist motet!

Anonymkode: ebad8...a1f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare går etter utseendet, så det ikke mye langsiktighet i det. De kjekke fyrene flyr ofte videre ganske fort. 

Anonymkode: eda35...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil være perfekt for noen. Jeg har opplevd det samme, og er per dags dato ingen menn som vil forplikte seg til meg, jeg har derfor fortrengt menn for en periode fremover for å bevare selvtilliten. Men, når jeg er ærlig med meg selv og ikke bare har selektiv hukommelse husker jeg jo en hel del som har vært forelsket i meg opp gjennom, selv om ikke jeg har vært interessert i de. Jeg tipper du kan si det samme, om du tenker deg godt om?

Og hører mange andre si akkurat det du sier, er en grunn til det. Kanskje du ubevisst faller for èn type, for eksempel emosjonelt utilgjengelige? 

Anonymkode: cf65f...2ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær deg selv. Ikke stress og ikke vær noe du ikke er. Da går det galt. 

Anonymkode: d14fe...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? Nei. ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

Hva mener du? 

Anonymkode: 00c85...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Anonymkode: 00c85...201

Hva mener DU? Jeg har ikke tenkt å "finne meg en annen mening i livet" fordi jeg "ikke er bra nok for menn". Selvfølgelig er jeg bra nok for menn! Alle kvinner er bra nok for menn! ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener DU? Jeg har ikke tenkt å "finne meg en annen mening i livet" fordi jeg "ikke er bra nok for menn". Selvfølgelig er jeg bra nok for menn! Alle kvinner er bra nok for menn! ts

Anonymkode: 39e9a...a5f

OK, det jeg mente var dersom du ikke finner en som vil etablere seg med deg. Jeg er 10 år eldre enn deg og mange av mine venninner innser nå at livet de ønsket ikke blir. Dermed er det klart for plan b. 

Anonymkode: 00c85...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

OK, det jeg mente var dersom du ikke finner en som vil etablere seg med deg. Jeg er 10 år eldre enn deg og mange av mine venninner innser nå at livet de ønsket ikke blir. Dermed er det klart for plan b. 

Anonymkode: 00c85...201

Du mener barn via klinikk? 

Anonymkode: a922c...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær deg selv. Ikke stress og ikke vær noe du ikke er. Da går det galt. 

Akkurat! Ikke vær noe man ikke er, eller late som at man kan bli slik en man har gitt uttrykk for ovenfor noen fordi man tror man kan endre seg. Endre en livstil er ekstremt vanskelig, og begynne med dette fordi man liker noen og tror man skal klare det er dømt til å mislykkes. Har selv datet en som ikke var slik hun "latet" som. En utrolig grei jente og lett å snakke med, men ikke i nærheten av å ha samme interesser. Det ble bare ikke noen "kjærestefølelser" og nå må jeg gå den harde veien og si at det ikke blir noe mer. Er livredd for å såre henne, selv om jeg har sagt at vi bare treffes for å bli bedre kjent og se om det kan bli mer. Noe det ikke blir. Hun er forelsket og vil ha et forhold. Men det er bare ikke slik dette fungerer.

Like noen i en datingfase er bare ikke nok til å få et eventuelt forhold til å vare. Uten sterke følelser rimelig kjapt ender det som en "kort episode" som ender med brudd. Det kan gå en del "dater" før man treffer den rette.

Anonymkode: b8af3...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener barn via klinikk? 

Anonymkode: a922c...c03

For noen er det det, for andre er det å være uten barn. Å akseptere et barnløst liv når man egentlig ønsker familie, er en prosess som kan ta tid. Kan være greit å forberede seg allerede nå. 

Anonymkode: 00c85...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel tror ikke noe er galt med deg Ts, de er de mennene som kanskje er usikker og sliter litt med seg selv. Bare stå på, du finner nok en prins til slutt.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...