Gå til innhold

Aldri kjærestemateriale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For noen er det det, for andre er det å være uten barn. Å akseptere et barnløst liv når man egentlig ønsker familie, er en prosess som kan ta tid. Kan være greit å forberede seg allerede nå. 

Anonymkode: 00c85...201

Hehe, trenger ikke forberede seg på det når hun bare er 29! 

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sats også på litt eldre menn i 30-40 årene. De er mer modne og klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, trenger ikke forberede seg på det når hun bare er 29! 

Anonymkode: a922c...c03

Det er derfor jeg skrev "begynne å tenke"..

Anonymkode: 00c85...201

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du feminist kan det kanskje være det?

Å høre om feminist mas er noe av det verste menn vet om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde bena lukket har bare noe å si om du møter på idioter. Jeg har hatt sex på første date med alle jeg har vært sammen med, OG alle jeg ikke ville gå videre med. Ja jeg er en slut men mannfolk vil gi meg hus og baby likevel.

Ikke gi opp, du høres ut som en god person. Denne frustrasjonen og ventingen vil bare gjøre den store kjærligheten enda bedre❤ mitt råd er å bare hoppe med hodet først uti alt du finner på fremover. Skal du på date; le, rop, kos deg, om han er sexy kan du ha amazing sex. Og så ikke gruble over det neste dag, heller vent og se på hva livet byr på, ikke omgjør kalenderen din fordi du møtte en bra fyr, men hold mulighetene åpne til du møter han som går inn for at det skal bli dere.

 

Anonymkode: 94c5b...f90

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver dette innlegget med tårer. Det er 5. gangen jeg har datet noen, hvor det viser seg på et vis at jeg ikke er god nok for ham. Jeg vet at noen menn er drittsekker, men når det skjer så ofte så må det jo feile meg noe. Hva gjør at jeg er den eneste i venninnegjengen som aldri får opplevd gjensidig kjærlighet? Det er ikke et retorisk spørsmål, jeg vil virkelig ha svar på hva som er så forferdelig med meg. Jeg trodde jeg gjorde alt riktig denne gangen. Jeg ventet med sex til jeg fikk bekreftelse på at han likte meg, jeg er renslig, hyggelig, støttende og prøver genuint å være den beste utgaven av meg selv og det er aldri bra nok. Hvordan kan jeg finne ut dette? Jeg er så redd for å ende opp alene og barnløs. Klokka tikker og jeg har aldri vært sammen med noen i mer enn kanskje 2 måneder.

Anonymkode: 39e9a...a5f

Føler veldig med deg ts, men du er fortsatt ung. Har lurt på det samme hvorfor det er sånn, om det kan kan noe med at en vil for mye og da lukter disse mennene muligheten til å bruke deg en periode, fordi du er så tillitsfull, til de går til neste. Du må være veldig kritisk til den neste du dater, uansett hva det er som du synes er rart, ikke stemmer eller en unnskyldning fra hans side om at han er opptatt på et tidspunkt eller ikke viser deg kontinuerlig oppmerksomhet, så kutt han ut og gå videre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm hvor lenge datet dere før du ble dumpet? Dvs. hvor mange uker, hva gjorde dere på datesene?

Anonymkode: 20785...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av! Alt kommer til å ordne seg! Garantert! ❤️

Nyt singellivet! Det som skjer, det skjer!

Mistenker dessverre at det "oser" litt desperasjon av deg... Du tenker langsiktig med en gang du treffer en fyr, i tilfelle han er den rette. Og du håper så sterkt, håper at han virkelig ER den rette!

Slapp av! Vær deg selv! Gi det tid! Og vet du hva; du har fortsatt luksusen av å ha god tid!!

Vet at det er lett å SI! Men hør på en voksen (gammal 🤪) dame, og tro på meg! 😉

Lykke til! Mye fint i vente ❤️

Anonymkode: 59a3b...d80

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to venninner som er i samme situasjon som deg TS. Felles for begge er at de vil for  mye for raskt. De ser det ikke selv, det er vanskelig å si det til dem, men det lyser desperasjon lang vei.

For min del møtte jeg ikke mannen min før jeg var 31. Var singel fra jeg var 25 og frem til da. Jeg var sikkert litt desperat i den perioden jeg og, ville jo gjerne ha kjæreste. Men nå, med mann, huslån, stasjonsvogn og småunger er jeg kjempeglad for alle de årene jeg var singel og var på mer eller mindre festlige, mislykka, rare og noen bra dater.

Anonymkode: 03ec2...ff2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Sats også på litt eldre menn i 30-40 årene. De er mer modne og klare

Eldre menn har fått alle barna de vil ha.

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av! Alt kommer til å ordne seg! Garantert! ❤️

Nyt singellivet! Det som skjer, det skjer!

Mistenker dessverre at det "oser" litt desperasjon av deg... Du tenker langsiktig med en gang du treffer en fyr, i tilfelle han er den rette. Og du håper så sterkt, håper at han virkelig ER den rette!

Slapp av! Vær deg selv! Gi det tid! Og vet du hva; du har fortsatt luksusen av å ha god tid!!

Vet at det er lett å SI! Men hør på en voksen (gammal 🤪) dame, og tro på meg! 😉

Lykke til! Mye fint i vente ❤️

Anonymkode: 59a3b...d80

Og hva er din alder? 40 år? 

Anonymkode: d14fe...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er din alder? 40 år? 

Anonymkode: d14fe...af1

Er nok en del eldre enn det ja 😊

Temmelig irrelevant da det forsåvidt var en spøk, samtidig som jeg er mye eldre enn ts 😉

Anonymkode: 59a3b...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med deg Ts. Men det er jo litt som skal klaffe. Jeg er singel på 6 året. Mange menn som har vist interesse og vil, men da har ikke jeg sett på de som noe mer enn venn/kompis. De jeg forelsker meg i, ser på meg som kun venn. Det er jo litt som skal klaffe som sagt for at to personer skal like hverandre, ha nogenlunde samme interesser/verdier, kjemi og tenne på hverandre. Jeg har mange venninner og nesten alle er i forhold, men fler av de har aldri vært forelsket i han de er sammen med. De er sammen fordi han er snill og de er livredd for å være alene. Så bare fordi alle andre er i forhold er det ikke sikkert det er så bra, kanskje de bare har «tatt til takke med» siden de føler alternativet er verre. 

Anonymkode: 97ba7...9f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver dette innlegget med tårer. Det er 5. gangen jeg har datet noen, hvor det viser seg på et vis at jeg ikke er god nok for ham. Jeg vet at noen menn er drittsekker, men når det skjer så ofte så må det jo feile meg noe. Hva gjør at jeg er den eneste i venninnegjengen som aldri får opplevd gjensidig kjærlighet? Det er ikke et retorisk spørsmål, jeg vil virkelig ha svar på hva som er så forferdelig med meg. Jeg trodde jeg gjorde alt riktig denne gangen. Jeg ventet med sex til jeg fikk bekreftelse på at han likte meg, jeg er renslig, hyggelig, støttende og prøver genuint å være den beste utgaven av meg selv og det er aldri bra nok. Hvordan kan jeg finne ut dette? Jeg er så redd for å ende opp alene og barnløs. Klokka tikker og jeg har aldri vært sammen med noen i mer enn kanskje 2 måneder.

Anonymkode: 39e9a...a5f

Jeg har det akkurat likt deg. Jeg er oppegående, smart, snill, godt likt, husmoremne, får ofte høre at jeg er veldig vakker og en drømmedame, morsom og en kul dame. Jeg møter bare på drittsekker. Alle bare lyver og bruker meg. Jeg begynner å bli utrolig lei av dette tullet. Ingen av vennene mine, verken gutter eller jenter, skjønner hvorfor jeg har sånn utrolig uflax med menn. 

Anonymkode: d53f7...dd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok en del eldre enn det ja 😊

Temmelig irrelevant da det forsåvidt var en spøk, samtidig som jeg er mye eldre enn ts 😉

Anonymkode: 59a3b...d80

Jeg skjønte det. Så din alder er altså 41 år? Okay!☺️

Anonymkode: d14fe...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you ever want to scare off a man just be really loving and loyal. They fucking hate that! Hilsen en i samme båt som deg, ts.

Anonymkode: eb121...b4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det akkurat likt deg. Jeg er oppegående, smart, snill, godt likt, husmoremne, får ofte høre at jeg er veldig vakker og en drømmedame, morsom og en kul dame. Jeg møter bare på drittsekker. Alle bare lyver og bruker meg. Jeg begynner å bli utrolig lei av dette tullet. Ingen av vennene mine, verken gutter eller jenter, skjønner hvorfor jeg har sånn utrolig uflax med menn. 

Anonymkode: d53f7...dd4

Du har ikke mekanismene for å finne og holde på gode menn, og filtrene for å holde dårlige ute.

Har du et godt utgangspunkt hjemmefra? Er foreldrene dine fortsatt gift og har du en god rollemodell i faren din?

Anonymkode: 20785...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor  har du funnet kjæreste materialene?

hva gjorde dere på daten?

hvor møttes dere?

og vil du møte en som er yngre enn deg selv?

Anonymkode: 5a2d5...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg er oppegående, smart, snill, godt likt, husmoremne, får ofte høre at jeg er veldig vakker og en drømmedame, morsom og en kul dame. 

Anonymkode: d53f7...dd4

Men ikke så veldig ydmyk, kanskje? ;)

Anonymkode: a922c...c03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke mekanismene for å finne og holde på gode menn, og filtrene for å holde dårlige ute.

Har du et godt utgangspunkt hjemmefra? Er foreldrene dine fortsatt gift og har du en god rollemodell i faren din?

Anonymkode: 20785...eae

Jeg kommer fra en veldig bra familie. Foreldrene mine har vært gifte i langt over 30 år og sammen lenge før det. Dem er bestevenner. Jeg har en god oppdragelse, snill og lojal. Har en god moral og de rette verdiene. Jeg får alltid høre at jeg er utrolig snill og en veldig bra dame. 

Anonymkode: d53f7...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...