Gå til innhold

Hva er det som gjør moderne kvinner maskuline?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, tullete rusk skrev:

Altså, mye og mangt er dritt i verden, men det finnes individer som er akkurat som deg og som du vil ha utrolig bra sex med. Finn de. Ja, det er mange på kg som sitter og klager over hvor dritt alt er, men heldigvis kan vi som enkeltindivider finne menn (eller kvinner) som er utrolige. 

Blir jo nesten oppgitt. Å høre mennesker snakke på den måten, som at kvinner bare er objekter... 😕

Det er bra å høre da!

Anonymkode: 0e228...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ThotSlayer
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal du snakke for alle menn?

Tror du snakker mest for deg selv jeg. Det er ikke sånn at alle foretrekker det du gjør.

Men men kan jo se utifra nicket ditt hvordan du tenker...

Anonymkode: 0e228...cac

Kan snakke på vegne en god del menn at de foretrekker fyrverkeri i senga. Kan faktisk gå så langt som å si at endel kvinner der ute også verdsetter det høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullete rusk
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Blir jo nesten oppgitt. Å høre mennesker snakke på den måten, som at kvinner bare er objekter... 😕

Det er bra å høre da!

Anonymkode: 0e228...cac

Mennesker har levd i tider der majoriteten mente kvinner ikke burde stemme, ikke kunne tenke, der slaver var det normalt og nødvendige for samfunnets økonomi. Men til og med da var det mennesker langt foran sin tid som tenkte annerledes og som mente måten samfunnet fungerte på var feil. 

Det finnes heldigvis menn som elsker deg som individ, der vi har respekt for hverandre, der vi betyr mer for hverandre enn alt det BS man ser mange driver med i samfunnet. Ville ikke forventet å se noe sånt på kg, da, tror mange her har problemer i livet, for å si det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir jo nesten oppgitt. Å høre mennesker snakke på den måten, som at kvinner bare er objekter... 😕

Det er bra å høre da!

Anonymkode: 0e228...cac

Folk snakker hele tiden om menn som objekter (med lommebøker). 😁 

Anonymkode: e40f7...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i det hele tatt diskutere med sånne folk, herzeleid? Det er jo helt tåpelig... hver eneste gang får du et halvt svar til den originale diskusjonen, samtidig som du kalt noe nedverdigende eller beskyldt for sexisme osv... går jo ikke an!

Anonymkode: e40f7...0ed

Ja, å diskutere med vedkommende er antagelig bortkastet tid. Jeg vet ikke om det er vond vilje eller manglende evne men jeg har ikke så mye håp om å nå gjennom lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, herzeleid skrev:

Ja, å diskutere med vedkommende er antagelig bortkastet tid. Jeg vet ikke om det er vond vilje eller manglende evne men jeg har ikke så mye håp om å nå gjennom lenger. 

Men da må du ikke slenge sånn med leppa da. Du skrev Vi er maskuline fordi vi velger likere som menn og hva velger vi likere da? Jobber? Er det virkelig maskulint å jobbe i et mannsdominert yrke? Gror man skjegg av det?

Er det maskulint å ha sex? Menn vil pule rundt men de må da ha noen å pule på? Det er poengene mine...

Men vet du jeg gidder ikke dette mer. Er så mye frem og tilbake. 

Anonymkode: eeeee...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.7.2019 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Jeg ble faktisk litt irritert over at sport og jobb ble nevnt.. Jeg har selv konkurrert på høyt nivå i en idrett, frem til jeg ble 18 og ikke orket mer. Jeg er også halvveis inni et profesjonsstudium, så følte meg jo truffet kan man si hahah. 

Jeg føler jeg leser/hører såå ofte om at dagens kvinner spesielt i Norden/Vesten ikke er så feminine mer. Men hvis sport og jobb/utdanning er det som gjør kvinner maskuline, så er det jo ikke et alternativ engang å bli mer feminin.

Anonymkode: 1c38f...0c3

Mener du det er negativt om en dame er maskulin? 

Anonymkode: 189b9...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da må du ikke slenge sånn med leppa da. Du skrev Vi er maskuline fordi vi velger likere som menn og hva velger vi likere da? Jobber? Er det virkelig maskulint å jobbe i et mannsdominert yrke? Gror man skjegg av det?

Er det maskulint å ha sex? Menn vil pule rundt men de må da ha noen å pule på? Det er poengene mine...

Men vet du jeg gidder ikke dette mer. Er så mye frem og tilbake. 

Anonymkode: eeeee...4f4

Jeg har forklart deg dette så mange ganger før, og det trenger enda ikke gjennom. Bare det å opptre så irrasjonellt at du kaller det å diskutere saklig å "slenge med leppa" sier igrunn alt. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herzeleid skrev:

Jeg har forklart deg dette så mange ganger før, og det trenger enda ikke gjennom. Bare det å opptre så irrasjonellt at du kaller det å diskutere saklig å "slenge med leppa" sier igrunn alt. 

Du skrev: velgere likere menn gjorde du ikke? Du mente da at kvinner som jobbet i mannsdominerte yrker ble maskuline gjorde du ikke?

Anonymkode: eeeee...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev: velgere likere menn gjorde du ikke? Du mente da at kvinner som jobbet i mannsdominerte yrker ble maskuline gjorde du ikke?

Anonymkode: eeeee...4f4

Jeg skrev at en kan bli mer maskulin av å velge likere menn, på samme måte som menn kan bli mer feminine av å velge likere kvinner. Men igjen, dette har vi vært gjennom flere ganger nå, og det blir for dumt om jeg må starte på nytt med deg igjen. 

Les gjennom en gang til, spør når du ikke forstår og slutt å finn på og lyv om hva andre mener, så kan dette bli mye mer fruktbart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg skrev at en kan bli mer maskulin av å velge likere menn, på samme måte som menn kan bli mer feminine av å velge likere kvinner. Men igjen, dette har vi vært gjennom flere ganger nå, og det blir for dumt om jeg må starte på nytt med deg igjen. 

Les gjennom en gang til, spør når du ikke forstår og slutt å finn på og lyv om hva andre mener, så kan dette bli mye mer fruktbart. 

Men hvordan kan man bli mer maskulin av dette? Får man økt testosteron av å holde i en skrutrekker?

Anonymkode: eeeee...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan man bli mer maskulin av dette? Får man økt testosteron av å holde i en skrutrekker?

Anonymkode: eeeee...4f4

Ikke nødvendigvis. Ikke hvis den er rosa.

 

7babbc87f0cb9d2e2d9213341a86bccf.jpg

Anonymkode: 1e3a0...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Ikke hvis den er rosa.

 

7babbc87f0cb9d2e2d9213341a86bccf.jpg

Anonymkode: 1e3a0...160

Det var da enda godt. Du skjønner at jeg skal skru opp en hylle og var redd jeg skulle gro baller..

Anonymkode: eeeee...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan man bli mer maskulin av dette? Får man økt testosteron av å holde i en skrutrekker?

Anonymkode: eeeee...4f4

Som nevnt flere ganger tidligere, en påvirkes av miljøet en ferdes i og valgene en tar. Velger en likere menn kan en på noen områder bli likere menn. Det går på adferd, eksempelvis ved at en påvirkes av sine kolleger, eller roller en fyller, ved at en fyller tradisjonelle maskuline eller feminine kjønnsroller. Om sistnevnte er uklart postet jeg en wikipediaartikkel for litt siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Som nevnt flere ganger tidligere, en påvirkes av miljøet en ferdes i og valgene en tar. Velger en likere menn kan en på noen områder bli likere menn. Det går på adferd, eksempelvis ved at en påvirkes av sine kolleger, eller roller en fyller, ved at en fyller tradisjonelle maskuline eller feminine kjønnsroller. Om sistnevnte er uklart postet jeg en wikipediaartikkel for litt siden. 

Kan nå hende man blir mer guttete i atferd for å "overleve" på jobb men det påvirker ikke videre og GJØR deg maskulin? Har jobbet i mannsdominert yrke og måtte være litt tøff u trynet for å få respekt men det var kun de 6t jeg var på jobb ikke ellers så påstanden din om at man blir mer maskulin holder jo ikke helt mål da.

Forresten skal jeg kjøpe meg en sportsbil, håper ikke jeg tror pikk av den grunn😂

Anonymkode: eeeee...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan nå hende man blir mer guttete i atferd for å "overleve" på jobb men det påvirker ikke videre og GJØR deg maskulin? Har jobbet i mannsdominert yrke og måtte være litt tøff u trynet for å få respekt men det var kun de 6t jeg var på jobb ikke ellers så påstanden din om at man blir mer maskulin holder jo ikke helt mål da.

Forresten skal jeg kjøpe meg en sportsbil, håper ikke jeg tror pikk av den grunn😂

Anonymkode: eeeee...4f4

Nei, sportsbil er som regel ikke for å gro pikk, men dét har du rett i, de som kjører sportsbil gjør det som regel for å kompensere for noe...

Anonymkode: 1e3a0...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan nå hende man blir mer guttete i atferd for å "overleve" på jobb men det påvirker ikke videre og GJØR deg maskulin? Har jobbet i mannsdominert yrke og måtte være litt tøff u trynet for å få respekt men det var kun de 6t jeg var på jobb ikke ellers så påstanden din om at man blir mer maskulin holder jo ikke helt mål da.

Forresten skal jeg kjøpe meg en sportsbil, håper ikke jeg tror pikk av den grunn😂

Anonymkode: eeeee...4f4

Problemet ditt virker blant annet å ligge i at du fokuserer for mye på anatomien, gitt ditt fokus på kjønnsorganer. Videre virker det rart å tro at adferden en har  6 timer, eller mer for de fleste fulltids-arbeidende, hver arbeidsdag ikke påvirker adferden ellers. Anbefaler igjen at du leser wikipedia-artikkelen jeg postet tidligere. Den er temmelig lettlest og har et avsnitt om maskuline og feminine kjønnsroller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, herzeleid skrev:

Problemet ditt virker blant annet å ligge i at du fokuserer for mye på anatomien, gitt ditt fokus på kjønnsorganer. Videre virker det rart å tro at adferden en har  6 timer, eller mer for de fleste fulltids-arbeidende, hver arbeidsdag ikke påvirker adferden ellers. Anbefaler igjen at du leser wikipedia-artikkelen jeg postet tidligere. Den er temmelig lettlest og har et avsnitt om maskuline og feminine kjønnsroller. 

Ja bra at den er lettlest for lille hjelpesløse meg....🙄

Anonymkode: eeeee...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja bra at den er lettlest for lille hjelpesløse meg....🙄

Anonymkode: eeeee...4f4

Siden du sier det selv ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...