Hopptimisten Skrevet 20. april 2021 #1481 Del Skrevet 20. april 2021 Neutral90 skrev (2 timer siden): 6+3 Uff,nervene tærer på. Jeg er livredd for å få dårlige nyheter på torsdag. Jeg var så glad fordi jeg hadde mye symptomer i begynnelsen, men symptomene har ikke økt på og selv om jeg er litt kvalm er det ikke en altoppslukende kvalme. Er ikke like sliten i dag heller, selv om jeg sov dårlig jammen tror jeg venstre pupp er litt mindre øm også... Siden i går kveld har jeg hatt litt sandfarget utflod når jeg tørker meg. Regner med det er ørlite blod som gir fergen. Vet jo så godt at det ikke trenger å være noe så lenge det ikke er mye og med smerter. Men det gjør jo at hodet er i høygir Nei, måtte bare syte litt her for å roe nervene 🙈💔 Kjære deg, føler med deg og kjenner så godt den følelsen du nå sitter med! Mitt fjerde svangerskap etter 3 aborter opplevde jeg akkurat det samme som du beskriver nå, og jeg var livredd! Hadde første ul 7+2 eller noe sånt, og ventetiden føltes som tortur (fant ut av graviditeten 3+2!)😫 Jeg opplevde mye svingninger i symptomer, og når man i tillegg er på symptomjakt så legger man ekstra godt merke til bekymringene som dukker opp rundt ethvert hjørne! Det du nå opplever i forhold til symptomer er jo helt vanlig i en graviditet også, og jeg for min del hadde mindre svingninger i symptomer før SA enn jeg har hatt siste graviditet som jo nå går bra!🥰 Håper virkelig du får gode nyheter på ul, og at du da klarer å slappe mer av med symptomene dine også☺️❤️ Er jo mange som ikke får symptomer i det hele tatt også☺️ Sender deg en god klem!🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 20. april 2021 #1482 Del Skrevet 20. april 2021 Neutral90 skrev (3 timer siden): 6+3 Uff,nervene tærer på. Jeg er livredd for å få dårlige nyheter på torsdag. Jeg var så glad fordi jeg hadde mye symptomer i begynnelsen, men symptomene har ikke økt på og selv om jeg er litt kvalm er det ikke en altoppslukende kvalme. Er ikke like sliten i dag heller, selv om jeg sov dårlig jammen tror jeg venstre pupp er litt mindre øm også... Siden i går kveld har jeg hatt litt sandfarget utflod når jeg tørker meg. Regner med det er ørlite blod som gir fergen. Vet jo så godt at det ikke trenger å være noe så lenge det ikke er mye og med smerter. Men det gjør jo at hodet er i høygir Nei, måtte bare syte litt her for å roe nervene 🙈💔 Det er viktig å slippe ut de vonde følelsene❤️Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i å være så obs på symptomer som endrer seg i styrke. Men alle har betrygget meg i at dette er normalt, så jeg sender det videre til deg. Jeg har også googlet MYE, og jeg finner ingenting som tyder på at symptomer som verken øker eller minker er et dårlig tegn. Håper du får beroligende svar på torsdag 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 20. april 2021 #1483 Del Skrevet 20. april 2021 No handler det vel mest om å berre få tida til å gå fram til ul på torsdag, og den ventetida er ei påkjenning i seg sjøl. Symptom kan komme og gå, det er heilt normalt 😊❤️ Du får prøve å få hjernen din til å slappe av med noko som kan distrahere deg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 20. april 2021 #1484 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg vet at den frykten du sitter med nå er helt jævlig, rett og slett. Det er så vondt, og jeg vet også det er lite jeg kan si som gjør det bedre. Det eneste som kan hjelpe, er en vellykket ultralyd - og det håper jeg så inderlig at du får på torsdag ❤️ Selv likte jeg å lese de positive erfaringene, så jeg vil bare nevne (i håp om at jeg kan berolige liiitt) at jeg også opplevde farget utflod (brun), i romjula. Da var jeg ca. 6+4 tror jeg - altså rundt samme tid som du er i nå. Jeg hadde ikke de beste erfaringene med det fra tidligere, men her sitter jeg altså mange uker senere ❤️ Sender deg en god og varm klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 20. april 2021 #1485 Del Skrevet 20. april 2021 Uff skjønner at denne ventetiden frem til ul er fæl ☹🥺 heldigvis trenger ikke disse symptomene å bety så mye, jeg håper av hele mitt hjerte at alt går fint på ultralyden ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 21. april 2021 #1486 Del Skrevet 21. april 2021 Det er veldig forståelig at du reagerer negativt på å se farget utflod under en graviditet, men det er som du sier ikke nødvendigvis et tegn på noe som helst så lenge det ikke er mye og du ikke opplever smerter. Selvom jeg vet det er så og si umulig nå håper jeg du klarer å holde hjernen distrahert dette siste døgnet, og at du får de beste nyhetene som du fortjener å endelig få høre på ultralyd i morgen❤️ Jeg hadde jo også flere småblødninger i starten av min graviditet. Hadde en med friskt blod når jeg var 6+6, og trodde vel egentlig at det var starten på slutten... Men nå sitter jeg her og er enda gravid med en frisk liten jente, så det kan utvilsomt gå helt fint!❤️ De siste dagene og timene før den første ultralyden er helt grusomme, og jeg husker selv hvor umulig det var å tenke på noe som helst annet, men plutselig sitter du der på venteværelset og på ett eller annet vis har tiden gått av seg selv❤️ Masse, masse lykke til🥰 Jeg gleder meg så utrolig mye til å høre hvordan det har gått, og sitter fortsatt med magen full av håp og sommerfugler for deg denne gangen🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. april 2021 Forfatter #1487 Del Skrevet 21. april 2021 Tusen takk alle sammen ❤️ for at dere tar dere tid og gir så fine svar ❤️ Det var en del (dvs to tørk) i dag tidlig, men nå er det ingenting. Har slått meg til ro (gjentar jeg mange ganger til meg selv) at så lenge jeg ikke har smerter så er dette sikkert en gammel blødning som blir tvunget ut fordi livmoren strekker seg. På engelske sider står det også at det kan være pga pH ubalanse, noe som ikke er umulig siden jeg blir helt fra meg og tørker/vasker meg frenetisk når jeg ser brunt 🙈 Uansett, takk så mye ❤️ ultralyd i morgen kan ikke komme raskt nok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 21. april 2021 #1488 Del Skrevet 21. april 2021 Regner med du ikke får sove så godt inatt, så spent og nervøs jeg leser du er ❤️ Husker godt hvor nervøs jeg var før både ultralyd i uke 7 og i uke 12! Du vet like godt som jeg at rosa utflod, eller til og med småblødninger, ikke trenger å være negativt ❤️ Håper du får se et bankende hjerte imorgen ❤️ Her ble det iallfall mange hjerter fra meg 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 21. april 2021 #1489 Del Skrevet 21. april 2021 Masse masse lykke til i morgen!! 🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 21. april 2021 #1490 Del Skrevet 21. april 2021 Lykke til i morgen ❤️🥰 Jeg har troen på at du får se en liten reke/bamsemums i morgen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 21. april 2021 #1491 Del Skrevet 21. april 2021 Masse lykke til i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 22. april 2021 #1492 Del Skrevet 22. april 2021 Lykke til i dag 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. april 2021 #1493 Del Skrevet 22. april 2021 Masse lykke til idag ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 22. april 2021 #1494 Del Skrevet 22. april 2021 Tenke på deg i dag 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 22. april 2021 #1495 Del Skrevet 22. april 2021 Masse lykke til med ultralyden i dag!🤞 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 22. april 2021 #1496 Del Skrevet 22. april 2021 Masse lykke til i dag🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 22. april 2021 #1497 Del Skrevet 22. april 2021 Lykke til i dag!! Har en god følelse ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 22. april 2021 #1498 Del Skrevet 22. april 2021 Lykke til i dag! 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 22. april 2021 #1499 Del Skrevet 22. april 2021 Lykke til på ultralyd ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. april 2021 #1500 Del Skrevet 22. april 2021 Tenker på deg i dag kjære Neutral90! Masse lykke til! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå