Neutral90 Skrevet 22. august 2020 Forfatter #541 Del Skrevet 22. august 2020 (endret) Cd 19 Ingen tegn til el. Alt er bare vanskelig. Samlivet generelt er godt, vi er flinke til å være intime og vise omsorg for hverandre, men _livet_ generelt er vanskelig. Endret 23. august 2020 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 23. august 2020 #542 Del Skrevet 23. august 2020 Så godt å høre at dere passer godt på hverandre ❤️ Jeg håper at dette bare blir én side i en lang bok når du forhåpentligvis en dag blir mamma ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2020 #543 Del Skrevet 23. august 2020 12 timer siden, Neutral90 skrev: Cd 19 Ingen tegn til el. Alt er bare vanskelig. Samlivet generelt er godt, vi er flinke til å være intime og vise omsorg for hverandre, men _livet_ generelt er vanskelig. Skjønner så utrolig godt hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 23. august 2020 #544 Del Skrevet 23. august 2020 Forstår at du føler livet er vanskelig nå. Det er godt dere har hverandre og er flinke til å ta vare på hverandre ❤️ Føler ord er så fattige nå.. jeg håper så inderlig at drømmen deres snart blir oppfylt. Synes ikke dere skal trenge å gå gjennom noe mer nå. Sender deg en varm klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 23. august 2020 #545 Del Skrevet 23. august 2020 Så godt å lese at dere er flinke til å være der for hverandre, det er så viktig. Jeg får så utrolig vondt av alt dere har måttet vært i gjennom, det er så urettferdig. Jeg har håp og tro for fremtiden om at du kommer til å bli mamma en dag ❤️ Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 23. august 2020 #546 Del Skrevet 23. august 2020 Så utrolig trist å lese hva du nettopp har gått igjennom😢 Føler med deg og sender deg en god klem!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. august 2020 Forfatter #547 Del Skrevet 26. august 2020 På 23.8.2020 den 11.12, Patriotpaula skrev: Så godt å høre at dere passer godt på hverandre ❤️ Jeg håper at dette bare blir én side i en lang bok når du forhåpentligvis en dag blir mamma ❤️ Enig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. august 2020 Forfatter #548 Del Skrevet 26. august 2020 På 23.8.2020 den 11.21, Amatariel skrev: Skjønner så utrolig godt hva du mener amen sista' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. august 2020 Forfatter #549 Del Skrevet 26. august 2020 På 23.8.2020 den 11.27, vegasus skrev: Forstår at du føler livet er vanskelig nå. Det er godt dere har hverandre og er flinke til å ta vare på hverandre ❤️ Føler ord er så fattige nå.. jeg håper så inderlig at drømmen deres snart blir oppfylt. Synes ikke dere skal trenge å gå gjennom noe mer nå. Sender deg en varm klem Takk, du er så god og jeg setter pris på deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. august 2020 Forfatter #550 Del Skrevet 26. august 2020 På 23.8.2020 den 12.54, SUPERMIRI skrev: Så godt å lese at dere er flinke til å være der for hverandre, det er så viktig. Jeg får så utrolig vondt av alt dere har måttet vært i gjennom, det er så urettferdig. Jeg har håp og tro for fremtiden om at du kommer til å bli mamma en dag ❤️ Stor klem til deg Vi er veldig lei, selv om vi måtte ha hjelp trodde vi aldri det skulle bli så vanskelig stor klem tilbake ❤️ Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. august 2020 Forfatter #551 Del Skrevet 26. august 2020 På 23.8.2020 den 18.32, Hopptimisten skrev: Så utrolig trist å lese hva du nettopp har gått igjennom😢 Føler med deg og sender deg en god klem!❤️ Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. august 2020 Forfatter #552 Del Skrevet 26. august 2020 Cd 26. Fortsatt ingen El. Snakket med st Olavs, de vil ikke at lokalsykehuset skal utrede for habituell abort, de vil gjøre det selv. Har telefonmøte med en av legene om to uker. Har fått innkalling til lokalsykehuset i slutten av okt (overraskende raskt, på helfo stod det 20 uker ventetid), en avlyser ikke denne før jeg har snakket med legen og fått vite planen deres. St Olavs sa også at de vil vurdere å bruke syklus som kommer nå, men helt ærlig tror jeg at jeg får samme problem som etter sa i fjor. Altså lengre sykluser med dårlig slimhinne og sen eggløsning. Så, antar det bare er å smøre seg med tålmodighet, selv om alt vi ønsker er å bli gravid og få barn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. august 2020 Forfatter #553 Del Skrevet 29. august 2020 Cd29 Fortsatt negativ eggløsningstest, prøver hardt å ikke bli frustrert 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. august 2020 Forfatter #554 Del Skrevet 29. august 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. august 2020 #555 Del Skrevet 29. august 2020 Føler med deg! Syns helt klart du skal få en positiv EL-test snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. august 2020 Forfatter #556 Del Skrevet 30. august 2020 9 timer siden, Amatariel skrev: Føler med deg! Syns helt klart du skal få en positiv EL-test snart! Takk, samme til deg også! 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 30. august 2020 #557 Del Skrevet 30. august 2020 Håper du slipper å vente så veldig mye lenger nå. ❤️ Blir det fortsatt operasjon i september? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. august 2020 Forfatter #558 Del Skrevet 31. august 2020 På 30.8.2020 den 11.06, vegasus skrev: Håper du slipper å vente så veldig mye lenger nå. ❤️ Blir det fortsatt operasjon i september? Takk, gode du 🌺❤️ Jeg skulle egentlig ha operasjon i august, men den ble avlyst fordi jeg ble gravid på egen hånd. Grunnlaget for operasjon var jo at de trodde at eggleder var tett, så de ville avlyse av den grunn. Moralsk sett ble det feil å gjennomføre, sa legen. Så får jeg henvisning til lokalsykehuset for utredning av habituell abort. Det vil st Olavs ta over og nå mener de at de vil gjøre samme operasjon som var planlagt for to uker siden x( bare med ventetid på ny dato da hehe. Jaja, får se hva det blir ut av vil helst ikke operere, men heller operasjon for så å bli gravid, enn å ikke operere og ikke bli gravid 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 31. august 2020 #559 Del Skrevet 31. august 2020 52 minutter siden, Neutral90 skrev: Takk, gode du 🌺❤️ Jeg skulle egentlig ha operasjon i august, men den ble avlyst fordi jeg ble gravid på egen hånd. Grunnlaget for operasjon var jo at de trodde at eggleder var tett, så de ville avlyse av den grunn. Moralsk sett ble det feil å gjennomføre, sa legen. Så får jeg henvisning til lokalsykehuset for utredning av habituell abort. Det vil st Olavs ta over og nå mener de at de vil gjøre samme operasjon som var planlagt for to uker siden x( bare med ventetid på ny dato da hehe. Jaja, får se hva det blir ut av vil helst ikke operere, men heller operasjon for så å bli gravid, enn å ikke operere og ikke bli gravid 😬 Har hørt mye bra om St. Olavs! Håper du får den hjelpen du trenger for å bli gravid og holde på det nå. Men så kjedelig å måtte vente enda lenger nå da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. august 2020 Forfatter #560 Del Skrevet 31. august 2020 1 time siden, vegasus skrev: Har hørt mye bra om St. Olavs! Håper du får den hjelpen du trenger for å bli gravid og holde på det nå. Men så kjedelig å måtte vente enda lenger nå da Ja, aldri i mitt verste mareritt skulle jeg tro at det ville ta så lang tid 🙃 snart tre år nå 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå